Mainos

Osallistu Telian Liiga-tuotteen kehitykseen – sana on vapaa!

  • 787 592
  • 5 070
Tila
Viestiketju on suljettu.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ok kiitos infosta ihme touhua et näitä harkkapelejä ei sit Telia näytä ku ensin hehkutetaan ilmasilla peleillä. Olisko sit yks tai kaks harkkapeliä per jengi mikkä näkyy vai? Jee.
Eihän Telia missään vaiheessa luvannut näyttää kaikkia harkkamatseja. Pääasiassahan näitä näytetään vain siksi, että päästään testaamaan systeemejä liigan alkua varten.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aloitin Alumni-ottelun katsomisen reilut 30 min. jäljessä aloita alusta -napilla. Eka erä on nyt nähty ja erätauolla toki sitä alkoi etsimään kelausnappia. Vaan eipä löydy, vai enkö huomaa missä se on? Tallenteita katsellessa napit löytyvät, mutta nyt ei. Kännykästä käytössä siis Telia Tv -sovellus, josta Chromecastilla peilaus telkkariin. Nyt jos painaa liveen, niin välistä jää näkemättä peliäkin, mutta ei oikein jaksaisi 17 min. odotellakaan. Toivottavasti tähän on tulossa korjausta.

Edit. Ja ei toki tällä pelillä niin väliä, mutta tämä nyt vain havaintona varsinaista kautta varten. Monesti tulee varmasti aloitettua jäljessä katsomaan ja silloin ihan ehdoton tuo kelausmahdollisuus.
 
Viimeksi muokattu:

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aloitin Alumni-ottelun katsomisen reilut 30 min. jäljessä aloita alusta -napilla. Eka erä on nyt nähty ja erätauolla toki sitä alkoi etsimään kelausnappia. Vaan eipä löydy, vai enkö huomaa missä se on? Tallenteita katsellessa napit löytyvät, mutta nyt ei. Kännykästä käytössä siis Telia Tv -sovellus, josta Chromecastilla peilaus telkkariin. Nyt jos painaa liveen, niin välistä jää näkemättä peliäkin, mutta ei oikein jaksaisi 17 min. odotellakaan. Toivottavasti tähän on tulossa korjausta.

Edit. Ja ei toki tällä pelillä niin väliä, mutta tämä nyt vain havaintona varsinaista kautta varten. Monesti tulee varmasti aloitettua jäljessä katsomaan ja silloin ihan ehdoton tuo kelausmahdollisuus.
Kelausnapit tosiaan puuttuvat ainakin Android-sovelluksessa. Tapa miten tuon voi kiertää, on lopettaa castaus, aloittaa ottelun katsominen alusta puhelimen ruudulla, kelata haluamaan kohtaan ja sitten taas castata. Ei toki pidemmän päälle näppärin tapa, mutta vaikuttaisi toimivan.
 

Janezky84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Argentiina, Italia, AC Milan
Kelausnapit tosiaan puuttuvat ainakin Android-sovelluksessa. Tapa miten tuon voi kiertää, on lopettaa castaus, aloittaa ottelun katsominen alusta puhelimen ruudulla, kelata haluamaan kohtaan ja sitten taas castata. Ei toki pidemmän päälle näppärin tapa, mutta vaikuttaisi toimivan.

Noin se on toiminut myös lätkän mm-kisojen aikaan c morella (telia tv + android-luuri + chromecast). En oikein tiedä onko kyseessä jokin ylivoimainen tekninen este, että tuota kelausta ei voi toteuttaa näppärämmin vai onko tuo vaan jäänyt huomiotta. @Telia, onko kommenttia tähän tai saisiko asiaa eteenpäin? Nykyisellä systeemillä todella hankala, kun itsekin olen monesti tilanteessa että matsin voi aloittaa vasta ehkä tunnin alkamisajankohdan jälkeen.

Tuli muuten vahva dejavu, että oon kysynyt tätä aiemminkin joskus. En vaan kuollakseni muista vastausta.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kun on lueskellut kommentteja, niin väkisinkin tulee ajatus, että Telia on lähtenyt soitellen sotaan. On luvattu mullistavaa katseluelämystä mutta ainakin alkuun jo ihan perusasiat, kuten ylipäänsä toimivuus ovat jättäneet toivomisen varaa. Samaten laskutuksen alkamisesta on annettu epämääräistä tietoa.

Ongelmia on selitelty sillä, ettei koko kalustoa ole vielä käytössä. Eli annetaan tavallaan ymmärtää, että kaikki on hoidossa, kun tosipelit alkavat vaikkei tällä koko kalustolla palvelun toimivuutta olla vielä edes testattu. Melkoista ylimielisyyttä ja tämä voi osua vielä todella kovaa omaan nilkkaan.

Ei taida Telia ottaa täysin tosissaan asiakkaidensa ongelmia. Nyt vielä harkkapelien aikana ongelmat pystyisi ratkomaan ilman isompaa hälyä mutta, kun tosipelit alkavat ja katsojia on moninkertainen määrä niin silloin ongelmat johtavat vain entistä isompaan kierteeseen. Silloin ei mene enää läpi selittelyt kalustosta, sen pitää yksinkertaisesti toimia. Laittakaa se koko kalusto nyt edes pariin peliin ennen tosipelejä, ettei tule sitten yllätyksenä. Selitykset ei mene enää silloin läpi.

Ja se on ihan perusjuttu nykypäivänä, että selaimen kautta voi katsoa pelejä ilman ylimääräistä säätämistä. Ruudun kautta ainakin pystyi katsomaan vaikka kahta peliä yhtäaikaa ilman mitään häiriöitä. Muutenkin erikoista, että pöytäkoneelle joutuisi asentamaan erillisen sovelluksen jonka kautta pelejä katsellaan.

Se, mitä Telian olisi pitänyt alun alkaen tehdä on, että olisivat tarjonneet vapaaseen katseluun harkkapelit. Silloin olisi kaikki halukkaat voineet testailla ja katsoa riittääkö oma laitteisto ja ylipäänsä selvittää palvelun toimivuutta. Kun kerta kumminkin ilmaiseksi harkkapelejä mainostetaan niin miksei niitä sitten laitettu yleiseen jakeluun ilman mitään rekisteröitymissäätämistä. Yksittäisiä katselukertoja olisi ollut varmastikin moninkertainen määrä nykyiseen tilanteeseen verrattuna ja olisi samalla saatu tietoa kaistan riittävyydestä ja muusta, kun ruuhkaa on enemmän.

Ei tarvitse kummoinen ennustaja olla jos veikkaa, että Liigan avajaispäivänä ongelmia tulee riittämään ja asiakaspalvelut ovat täysin tukossa.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Ongelmia on selitelty sillä, ettei koko kalustoa ole vielä käytössä. Eli annetaan tavallaan ymmärtää, että kaikki on hoidossa, kun tosipelit alkavat vaikkei tällä koko kalustolla palvelun toimivuutta olla vielä edes testattu. Melkoista ylimielisyyttä ja tämä voi osua vielä todella kovaa omaan nilkkaan.

Ei taida Telia ottaa täysin tosissaan asiakkaidensa ongelmia. Nyt vielä harkkapelien aikana ongelmat pystyisi ratkomaan ilman isompaa hälyä mutta, kun tosipelit alkavat ja katsojia on moninkertainen määrä niin silloin ongelmat johtavat vain entistä isompaan kierteeseen. Silloin ei mene enää läpi selittelyt kalustosta, sen pitää yksinkertaisesti toimia. Laittakaa se koko kalusto nyt edes pariin peliin ennen tosipelejä, ettei tule sitten yllätyksenä. Selitykset ei mene enää silloin läpi.

Samaa ihmetellyt. Mitä järkeä on harjoitella muulla kalustolla kuin sillä mitä käytetään kun kausi alkaa? Eikö tosiaan olisi parempi testata sitä uutta kalustoa nyt, eikä sitten kun ei ole enää aikaa korjausliikkeisiin? Joku asianomainen voisi nyt avata vielä tämänkin, vaikka tuskinpa siihen taitaa löytyä täältä vastausta.
 

ijuka

Jäsen
Samaa ihmetellyt. Mitä järkeä on harjoitella muulla kalustolla kuin sillä mitä käytetään kun kausi alkaa? Eikö tosiaan olisi parempi testata sitä uutta kalustoa nyt, eikä sitten kun ei ole enää aikaa korjausliikkeisiin? Joku asianomainen voisi nyt avata vielä tämänkin, vaikka tuskinpa siihen taitaa löytyä täältä vastausta.
Tosiaan. Koko tämä toiminta antaa aika puuhastelevaisen vaikutelman, jossa "toivotaan, toivotaan", että asiat kääntyvätkin parhain päin. Silverlight on aivan kurateknologiaa joka todellakin kaatuilee koko ajan. Siitäkin on aikaa, että olen edes viimeksi mitään Silverlight-sovellutusta käyttänyt - Ehkä vuonna 2013, 2014. Eihän se ole tyydyttävästi toimivaa teknologiaa ilmaissovellutuksille, saati sitten näin tyyriistä kuukausimaksullisesta paketista.

Kun ottaa huomioon Silverlightin, kelausominaisuuksien uupumisen sekä pisteenä i:n päälle maksullisen tallennuspalvelun jossa eivät tallennukset maksullisinakaan säily yli kolmea kuukautta, sitä alkaa miettimään että minkähän takia Telia edes lähti tähän touhuun mukaan jos ei mikään onnistu eikä mitään ole valmiina.

Maksavat asiakkaathan ansaitsevat toimivaa laatupalvelua heti ensimmäisestä maksupäivästä lähtien, siinä vaiheessa kaikkien systeemien tulee jo olla valmiina, testattuina ja toimintakunnossa. Eihän siitä tule mitään, että maksavat asiakkaat joutuvat betatestaamaan Telian palvelun kun eivät edes harjoitusotteluihin sitä ole valmiiksi saaneet. Luulisi nyt sen verran ymmärtävän, että jos tuotetta ei saa kelvolliseen kuosiin tarpeeksi ajoissa, ehkä niitä oikeuksia ei kannata ostaa. Sillä tämä farssi ei ainakaan Telian mainetta tule kohentamaan, jos ennusmerkkeihin on luottaminen.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kelausnapit tosiaan puuttuvat ainakin Android-sovelluksessa. Tapa miten tuon voi kiertää, on lopettaa castaus, aloittaa ottelun katsominen alusta puhelimen ruudulla, kelata haluamaan kohtaan ja sitten taas castata. Ei toki pidemmän päälle näppärin tapa, mutta vaikuttaisi toimivan.
Kappas, hyvä tietää tämä. Erätaukojen poistoon varmasti ihan riittävä, kunnes tähän toivon mukaan olisi korjausta tulossa.
 

Telia

Jäsen
Tosiaan. Koko tämä toiminta antaa aika puuhastelevaisen vaikutelman, jossa "toivotaan, toivotaan", että asiat kääntyvätkin parhain päin. Silverlight on aivan kurateknologiaa joka todellakin kaatuilee koko ajan. Siitäkin on aikaa, että olen edes viimeksi mitään Silverlight-sovellutusta käyttänyt - Ehkä vuonna 2013, 2014. Eihän se ole tyydyttävästi toimivaa teknologiaa ilmaissovellutuksille, saati sitten näin tyyriistä kuukausimaksullisesta paketista.

Kun ottaa huomioon Silverlightin, kelausominaisuuksien uupumisen sekä pisteenä i:n päälle maksullisen tallennuspalvelun jossa eivät tallennukset maksullisinakaan säily yli kolmea kuukautta, sitä alkaa miettimään että minkähän takia Telia edes lähti tähän touhuun mukaan jos ei mikään onnistu eikä mitään ole valmiina.

Maksavat asiakkaathan ansaitsevat toimivaa laatupalvelua heti ensimmäisestä maksupäivästä lähtien, siinä vaiheessa kaikkien systeemien tulee jo olla valmiina, testattuina ja toimintakunnossa. Eihän siitä tule mitään, että maksavat asiakkaat joutuvat betatestaamaan Telian palvelun kun eivät edes harjoitusotteluihin sitä ole valmiiksi saaneet. Luulisi nyt sen verran ymmärtävän, että jos tuotetta ei saa kelvolliseen kuosiin tarpeeksi ajoissa, ehkä niitä oikeuksia ei kannata ostaa. Sillä tämä farssi ei ainakaan Telian mainetta tule kohentamaan, jos ennusmerkkeihin on luottaminen.

Silverlight tosiaan halutaan päivittää uuteen tekniikkaan. Alustavien suunnitelmien mukaan muutos HTML5 verioon tapahtuu tulevan talven aikana, mutta aikataulut täsmentyy myöhemmin ja toki muutoksista kerrotaan sitten tännekin, kun asioihin saadaan varmuutta. Windows 10 koneille on suositeltavaa latailla Telia TV -sovellus windowsin omasta sovelluskaupasta, kun tämä on palautteiden mukaan toiminut ihmisillä varsin hyvin. Vaihtoehtoisesti voi käyttää IE tai Chrome selainta tai Mac koneilla Safari ja Chrome selaimia.

Tämä preseason on meillekin hyvää aikaa harjoitella, jotta kauden alkaessa ollaan täydessä iskussa. Uutta kamerakalustoa on testattu jo vanhan rinnalla ja sillä todellakin saadaan aikaan entistä tarkempi, sulavampi ja kirkkaampi kuva, joten laatua todellakin on luvassa. Tietenkään ei olisi mitään järkeä pitää uutta kalustoa varastossa piilossa kauden alkuun saakka ja sitten toivoa, että kaikki toimii. Taustalla tehdään kokoajan testailua ja valmistelua alkavaa kautta varten, joten 14.9. ollaan valmiina kun kiekko putoaa jäähän! :)

Kelausnapit tosiaan puuttuvat ainakin Android-sovelluksessa. Tapa miten tuon voi kiertää, on lopettaa castaus, aloittaa ottelun katsominen alusta puhelimen ruudulla, kelata haluamaan kohtaan ja sitten taas castata. Ei toki pidemmän päälle näppärin tapa, mutta vaikuttaisi toimivan.

Kiitokset tästä palautteesta! Välitetään viestiä meidän kehitysporukalle, jotta saavat tutkittua tätä tilannetta. Käytettävyyden kannalta olisi tosiaan näppärämpää jos kelaaminen onnistuisi suoraan chromecastin ollessa päällä.

Niko / Telia
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Kerätääs vähän kehityskohteita Telia TV:ssä:
Erätaukokello käyttöön
Tulosgrafiikka selkeämmäksi ja vähemmän häiritseväksi
Ilmainen testivideo ja testistreemaus. Esimerkkinä Ruutu.fin laitetesti Ruutu
Jatkuvast päällä oleva Telia logo oikealta ylhäältä pois. OLED-telkkareiden haamukuva ongelman takia.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Telian olisi nyt syytä tehdä jotain konkreettista sen palautteen pohjalta, mitä täällä jatkoajassa on kuukausien ajan annettu. Ei jokaista asiaa tarvitse korjata heti tai välttämättä ylipäätään, mutta edes yhdelle asialle pitäisi nyt tehdä jotain, jos halutaan ylläpitää asiallista vuoropuhelua ja pitää kiinni lupauksista, että asiakkaita oikeasti kuunnellaan.

Esimerkkinä voisi aloittaa vaikkapa niinkin pienestä asiasta, että muokattaisiin sitä pelikellon grafiikkaa niiden toiveiden mukaisesti, mitä täältä on saatu. Sitä voisi kokeilla todella helposti vaikkapa yhden harjoitusottelun ajan, jonka jälkeen kuunneltaisiin mielipiteitä muutokseen liittyen.

Vähemmästäkin täällä kyllästytään Telian toimintaan, kun jokaiseen toiveeseen ja palautteeseen suhtaudutaan tyylillä "pistetään asia eteenpäin" tai "asia on työn alla". Näissä on kuitenkin usein ollut kyse aika pienistäkin asioista, joille olisi helppo tehdä harjoituskauden aikana muutoksia ja näyttää, että asioille ihan oikeasti tehdään jotain, eikä vain puhuta.
 

Telia

Jäsen
Harmillisesti saatiin keskustelu vähän väärille raiteille ottelukoosteiden osalta. Haluan tämän nyt korjata, jotta väärä tieto ei enempää leviä. Tulemme näyttämään kaikkien otteluiden koosteet maksutta kaikille jääkiekon ystäville. Tuodaan aiempaa enemmän maksuttomia lyhytvideoita matseista tarjolle, joten kaikki halukkaat saavat kyllä hyviä maistiaisia Liigasta.

Liigan tilanneille asiakkaille on myös todella paljon aiempaa enemmän sisältöjä tarjolla, kun tuomme käytännössä lähes joka päivä uutta materiaalia Telia TV:n kautta. Otteluiden lisäksi on tarjolla erilaisia makasiiniohjelmia, studioita ja viikko-ohjelmia yms. Näistä kaikista sisällöistä tarkempia infoja myöhemmin.

Niko / Telia
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Harmillisesti saatiin keskustelu vähän väärille raiteille ottelukoosteiden osalta. Haluan tämän nyt korjata, jotta väärä tieto ei enempää leviä. Tulemme näyttämään kaikkien otteluiden koosteet maksutta kaikille jääkiekon ystäville. Tuodaan aiempaa enemmän maksuttomia lyhytvideoita matseista tarjolle, joten kaikki halukkaat saavat kyllä hyviä maistiaisia Liigasta.

Liigan tilanneille asiakkaille on myös todella paljon aiempaa enemmän sisältöjä tarjolla, kun tuomme käytännössä lähes joka päivä uutta materiaalia Telia TV:n kautta. Otteluiden lisäksi on tarjolla erilaisia makasiiniohjelmia, studioita ja viikko-ohjelmia yms. Näistä kaikista sisällöistä tarkempia infoja myöhemmin.

Niko / Telia
Se olisi vielä hyvä tarkentaa, että vaatiiko tuon ilmaisen sisällön katsominen rekisteröitymistä ja sisäänkirjautumista Telia TV -palveluun? Ja jos ei, niin näytetäänkö nämä materiaalit kuitenkin Telia TV:n kautta, vai onko käytössä jokin muu kanava?
 

Telia

Jäsen
Se olisi vielä hyvä tarkentaa, että vaatiiko tuon ilmaisen sisällön katsominen rekisteröitymistä ja sisään kirjautumista Telia TV -palveluun? Ja jos ei, niin näytetäänkö nämä materiaalit kuitenkin Telia TV:n kautta, vai onko käytössä jokin muu kanava?

Näitä klippien jakelukanavia tosiaan täsmennetään hieman myöhemmin, mutta tässä vaiheessa kuitenkin korjauksena että jokainen pääsee maksutta näitä näkemään :)

Niko / Telia
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Telian olisi nyt syytä tehdä jotain konkreettista sen palautteen pohjalta, mitä täällä jatkoajassa on kuukausien ajan annettu. Ei jokaista asiaa tarvitse korjata heti tai välttämättä ylipäätään, mutta edes yhdelle asialle pitäisi nyt tehdä jotain, jos halutaan ylläpitää asiallista vuoropuhelua ja pitää kiinni lupauksista, että asiakkaita oikeasti kuunnellaan...

Jatkoajan palaute tulee aika suppealta porukalta. Lukukertoja on paljon, mutta kirjoittajia vähän.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Jatkoajan palaute tulee aika suppealta porukalta. Lukukertoja on paljon, mutta kirjoittajia vähän.

Täältä löytyvät kuitenkin ne, jotka ovat erittäin kiinnostuneita kiekosta ja sen seuraamisesta. Lajiymmärrystä siis löytyy. Painoarvoa voi siis näille kommenteille myös lyödä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täältä löytyvät kuitenkin ne, jotka ovat erittäin kiinnostuneita kiekosta ja sen seuraamisesta. Lajiymmärrystä siis löytyy. Painoarvoa voi siis näille kommenteille myös lyödä.

Lukukertoja taitaa olla parisataa tuhatta, aktiivisia kirjoittajia parisen kymmentä. Onko valtaosa jatkoajan lukijoista siis tyytyväisiä?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lukukertoja taitaa olla parisataa tuhatta, aktiivisia kirjoittajia parisen kymmentä. Onko valtaosa jatkoajan lukijoista siis tyytyväisiä?
Ai että jos ei kommentoi, niin on automaattisesti tyytyväinen? Monien osalta kyse on varmasti ihan siitäkin, ettei ole mitään omakohtaista kokemusta vielä pohjilla, joten näistä ketjuista lähinnä haetaan tietoa, eikä kirjoiteta itse vielä mitään.
 

Grafix

Jäsen
Tekisi kyllä kovasti mieli tilata tämä palvelu, mutta pikkaisen arveluttaa tällä hetkellä kun on seurannut verkkokeskustelua, uutisointia ja tutustunut Telian eri viestintäkanaviin. Reilu vuosi on ollut aikaa laittaa paketti valmiiksi ja markkinoida sitä kuluttajille, mutta pelikirja on toistaiseksi vähän sekavan oloinen. Tässä vaiheessa kun liigan alkuun on muutama viikko, niin vähintäänkin olettaisi ainakin kaikkien laskutusasioiden olevan kristallin kirkkaita. Mistä minä maksan, miltä ajalta ja mitä minä maksamallani rahatukulla näen.

Tulee mieleen, että tässä projektissa ollaan lähdetty perinteisen kehitysprojektin lailla tekniikka edellä ja käyttökokemus unohtaen, mutta sekään ei taida olla ihan totta. Vaikea ymmärtää, miksi joku on päätynyt Herran vuonna 2018 kehittämään jakelukanavaa siten, että loppukäyttäjän käyttökokemus tapahtuu Silverlight-soittimella. En jaksa uskoa, että vuodessa ei olisi saatu kehitettyä, testattua ja jaeltua state-of-the-art HTML5 playeria.

Pitää myös muistaa se, että tätä palvelukokonaisuutta ei verrata pelkästään siihen miten Ruutu tai UrhoTV tms hoitivat omat urheilulähetyksensä. Tätä verrataan siihen, millaisen käyttökokemuksen ihmiset ovat tottuneet saamaan verkossa tänä päivänä, kontekstista riippumatta. Jos nykypäivänä esimerkiksi gourmet-ruoan tilaus kotiovelle tapahtuu parin nappulan painalluksella, niin on vaikea ymmärtää miksei periaatteessa hyvin yksinkertaisen on-demand-katselun käyttökokemusta saada todella suoraviivaiseksi ja helpoksi.

On myös mukava kuulla, että uutta kameralaitteistoa, tulenjohtokeskusta ja teknisiä taustajärjestelmiä on aktiivisesti kehitetty. Suurta osaa yleisöstä nämä eivät kuitenkaan kiinnosta lainkaan. Heitä (meitä) kiinnostaa saada lätkälähetys näkymään telkkariin tai läppärille helposti ja riittävällä kuvanlaadulla. Se, onko matsi kuvattu perunalla vai väkevimmällä Red-laitteistolla ei ole relevanttia. Ruudulla näkyvä ja kuuluva lähetys ja sen käyttöönottaminen on.

En epäile sinänsä yhtään, etteikö lähetykset olisi hyvätasoisia, ainakin jossain vaiheessa kautta. Ainakaan itse en kaipaa mitään täysin överilaatuista kuvaa ja ääntä. Kaipaisin vain varmuutta siihen, että kauden alkaessa näen kiekkoa riittävän hyvällä laadulla, eli suurinpiirtein sillä mitä yleisesti erilaisista suoratoistopalveluista on saatavilla. Mukava olisi myös saada tukevaa selkänojaa siihen, onko käyttämäni laitteisto nyt kaikinpuolin riittävä. Ihan varma en siitä ole.

Tähän liittyen Telian viestinnässä vedetään mielestäni nyt aika isosti kalaverkkoihin ja potentiaaliset asiakkaat ovat siksikin hieman hölmistyneitä. Telian liiga-organisaatio voi olla hyvinkin asiantunteva ja notkea, mutta meille loppukäyttäjille näkyvin osa yritystä on teidän first-line asiakaspalvelu ja asiakasviestintä. Sen suhteen viestin tulisikin olla todella yhdenmukainen ja selkeä, sillä palvelut voidaan lanseerata vain kerran. Itse olisin ehkäpä myös rakentanut jonkin erikseen brändätyn liiga.telia.fi -palvelukokonaisuuden erilleen tuosta normaalista Telia-portaalista ja -brändistä. Mutta tämä toki vain oma ajatus.

Mutta jäädään taustalle odottelemaan kauden alkua ja katsotaan millaiseksi palvelu muodostuu!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ketkä nyt miettii, että kannattaako palvelu näiden palautteiden perusteella tilata, niin sanoisin, että kannattaa. Vaatii tietysti, että "kalusto" on kunnossa. Itse katselen chromecastin kautta, mitä ohjailen puhelimella, missä on Telia-sovellus.
Muutaman harjoituspelin katsoneena laatu on ollut hyvää ja käsittääkseni on vielä paranemassa.

Ison miinuksen annan kuitenkin suht vaikeasta kirjautumistavasta ja tuosta ettei voi vaan kirjautua ja maksaa kortilla aina kuukaudeksi eteenpäin. Tiedottamisen kanssa Telialla on myös ollut suht isoja ongelmia.

Kyllä mä uskon, että katselen Liigaa hyvällä laadulla tulevina kausina.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ai että jos ei kommentoi, niin on automaattisesti tyytyväinen? Monien osalta kyse on varmasti ihan siitäkin, ettei ole mitään omakohtaista kokemusta vielä pohjilla, joten näistä ketjuista lähinnä haetaan tietoa, eikä kirjoiteta itse vielä mitään.

Mitä muuta hiljaisuudesta voisi päätellä? En tiedä miten yritysten asiakaspalvelut tekevät päätöksiä, mutta minusta epäsuhta kirjoittajien ja lukijoiden välillä kertoo jotain.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ketkä nyt miettii, että kannattaako palvelu näiden palautteiden perusteella tilata, niin sanoisin, että kannattaa. Vaatii tietysti, että "kalusto" on kunnossa. Itse katselen chromecastin kautta, mitä ohjailen puhelimella, missä on Telia-sovellus.
Muutaman harjoituspelin katsoneena laatu on ollut hyvää ja käsittääkseni on vielä paranemassa.

Ison miinuksen annan kuitenkin suht vaikeasta kirjautumistavasta ja tuosta ettei voi vaan kirjautua ja maksaa kortilla aina kuukaudeksi eteenpäin. Tiedottamisen kanssa Telialla on myös ollut suht isoja ongelmia.

Kyllä mä uskon, että katselen Liigaa hyvällä laadulla tulevina kausina.
Tästä täysin samaa mieltä. Itsellä tv on Samsungin ensimmäisiä Smart-tv laitteita, joten yllättävän hyvin pelittää Chromecastin kautta. Myöskään Ruudun toimivuuden kanssa ei ollut mitään vaikeuksia.

Tästä luottotiedottomien tilausjutusta vielä. Itsellä luottotiedot menneet jo joku tovi sitten konkurssin myötä. Mutta niin vain sain keväällä kuitenkin Kärppä-passin ja C-more sportin tilattua telia tv:n kanssa. Ja juuri päivitin sen liigapassi+c-more sport komboksi. Oli n. 5€ halvempi kuin kärppä-passi ja c-more sport erikseen otettuna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös