Voisi kuvitella että Telian kilpailijat ovat valjastaneet kaikki myyntivoimat ratsaille ensi viikon alkuun. Jos ja kun homma nasahtaa reisille viikonloppuna, moni Telian poka voi olla herkässä tilassa myyntipuhelulle maanantaina.
Ei tartte ketään ratsaille, eikä odotella maanantaita. Olen erittäin allerginen tälläisille kuluttajan kusetuksille ja vaikken ole edes aikonut tätä hankkia saati ollut tämän tiimoilta Telian kans tekemisissä niin lähti kyllä kotinetti ja liittymä tuossa jo vaihtoon.. peukku vaan Telialle jatkoon, näin ne kannattaa asiat hoitaa.
Ei sillä, rehellisyyden nimissä on ollut mielessä jo aiemmin vaihtaa, kotinetti piiputtanut sen verran pahasti, mutta nytkun näin auliisti laittoivat maukkaan lätyn vielä suoraan lapaan niin pakkohan se on laukaista.
Kehitysehdotuksia Telialle.
-tehkää ja testatkaa tuote kuntoon ENNEN myyntiä asiakkaalle.
-funtsikaa laskutukset ym. Kuntoon ENNEN myyntiä asiakkaalle.
-ostakaa tietotaitoa ja apua ulkoa, jos ja kun oma ei selkeästi riitä. On oikeasti vain todella köyhä selitys, että kun tehdään niin uutta ja mullistavaa niin siksi.. osaajia löytyy silti, jos halua vain olisi.
-maksavaa tai potentiaalista asiakasta ei kannata kusettaa.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me..
Veikkaan etten ihan hetken ole teidän listoilla..
(Joo, kyllä, minua tässä ei ole suoranaisesti kusetettu, mutta noin periaatteesta kun muita on)