Joo telia-appilla sillä samalla masiinalla minäkin niitä sitten vahtasin, kun totesin selainkäytön toivottomaksi sekä itse, että tästä ketjusta muiden havainnoimana. Toimi oikein mallikkaasti. Tiedän, että mulla tulee kauden aikana olosuhteiden pakosta olemaan kolme tai neljä eri tapaa/paikkaa katsella pelejä ja yhdessä tapauksessa tarvittaisiin toimivaa selainversiota tai sitten kuskailen yhtä läppäriä mukanani tai käyn ostoksilla. Työkoneeseen mulla on onneksi admin-oikeudet, joten vältyn kahden koneen kanniskelulta työreissuilla.Katselin Pitsiturnauksen lähes täysin identtisillä spekseillä varustetulla vanhalla "raatokoneella" ja kuten taidettiin aiemmin vastata, ladatulla Telia Appilla toimi turnaus täysin moitteetta heti aamusta illan finaaliin. Youtube -termein 5/5.
Mutta päällimmäinen ajatus mulla on, että jos jotain jakelukanavaa pitkin tätä viihdettä on päätetty tarjoilla, niin kyllä se sitten pitää myös saada toimimaan edes kohtuullisesti kuluttajahintaluokan laitteilla. Jos selaimen avulla saataisiin näkyville pätkimätöntä 720p kuvaa vaikka sitten hienoisella nykimisellä ja harvoin esiintyvällä pikku bufferoinnilla, niin se riittäis mulle jo vallan mainiosti.