Muilla selostus kadoksissa Tepsi Lukko pelissä?
Hetken jo luulinkin, että Telia on saanut Turun halliin hyvän kuvakulman kameroille. Gatorade Areenalla kamerat kun on niin pirun ylhäällä. Tampereella muistaakseni sama juttu. Onkohan tuohon asiaan muuten kiinnitetty huomiota? Tässäkin voisi ottaa mallia NHL-lähetyksistä tai lähempää Jokereiden peleistä. Huomattavasti mielekkäänpää katseltavaa, kun on tarpeeksi alhaalta kuvattu.Tätä samaa ihmettelin, jos tarkoitus on testata joka halli niin miksi nyt Turussa ollaankin Marli arenalla eli Tuton kotihallissa? Onkohan joku hiukan mokannut ja vaan katsonut et peli on Turussa, mutta ei ole katsonut missä hallissa
Eipä näy Liiga-osiossa muuta kuin pelkkä mainos pre-seasonista :(
Telia tv.n hakutoiminto ja etusivu ei tunne edes mitään ohjelmaopasta. Ei digipoksin, eikä mobiilisovelluksenkaan kautta
Kanavat yle1, yle2, yle teema, TLC, FOX, Frii ja Nat.Geopr kyllä näkyvät <---- näiden joukostako etsin sitä?
No kyllä se Teflon Brothersin Meijän biisikin aka. Liiga Anthem eli tuon nykyisen biisin edeltäjä alkoi tulla korvista ulos kun sitä tarpeeksi kuunteli ainakin omalla kohdalla. Tuli tuosta nykyisestä jumputuksesta jotenkin mieleen Eric Prydzin takavuosien hitti Pjanoo Eric Prydz - Pjanoo (Official Video) - YouTube (Linkki Pjanoon musiikkivideoon YouTubeen)Taukomusiikki tulee jo nyt korvista ulos. Ruudussa ei ollut niin ärsyttävä. Tää lienee kuitenkin huolista pienimpiä..
Miten tästä palvelusta on saatu edes näin takkuinen ja vaikea? Ilmeisesti tietokoneellekin tarvitsee Telia TV -sovelluksen (miksi)? Kun menen tuonne omille sivuille, klikkaan "Lataa Windows tietokoneeseen" (tarkoitettu varmaan "Lataa Windows-tietokoneeseen") ja siitä sitten "hanki sovellus", niin yhtään mitään ei tapahdu. Ei mitään. Onko tämä siis ainut keino katsoa mitään, että lataa tuon sovelluksen, ja sitten sitä ei edes saa tuolta?
Olen myös jo tilannut tuon joukkuepassin, ja tuon tilauksen jälkeen jossain omilla sivuilla vain luki, että "tilausta käsitellään". Nyt siellä ei lue tästä tilauksesta mitään, ja näyttäisi edelleen olevan mahdollista tilata näitä paketteja, vaikka olen jo sellaisen tilannut. Tuota pakettia tilatessa muuten kävi myös sellainen hauska juttu, että siinä yhteenvedon tapaisessa kun oli ne Telia TV (0,00€) ja joukkuepassi (19,90€), ja näiden molempien tuotteiden vieressä sellaiset ruksit, joista olisi oletettavasti voinut yksitellen poistaa näitä tuotteita ostoskorista, niin kun klikkasi sitä Telia TV:n ruksia, niin ostoskori räjähti taivaan tuuliin, sivu vaihtui, eikä missään ollut enää tietoakaan mistään tilauksesta. Voi jumalauta.
Telia TV on turha, mikään noilla sivuilla ei toimi niin kuin pitäisi ja toistetaan nyt vielä: mikään noilla sivuilla ei toimi niin kuin pitäisi. Mikä siinä olisi niin vaikeaa, että apinoisi Ruudulta pääpiirteittäin tuon käytettävyyden, joka oli aivan loistavaa tasoa? Ei, on pakko pakottaa tuota ylimääräistä käyttäjätiliä ja Telian paskaa joka väliin, eikä mikään jumalauta tästä katastrofista toimi.
No kyllä se Teflon Brothersin Meijän biisikin aka. Liiga Anthem eli tuon nykyisen biisin edeltäjä alkoi tulla korvista ulos kun sitä tarpeeksi kuunteli ainakin omalla kohdalla.
Mikäli tietokoneella katselee pelejä, niin vaihtoehtona on käyttää palvelua osoitteessa tv.telia.fi
Tai Windows 10 käyttäjille suositeltavampaa on ladata windowsin sovelluskaupasta Telia TV -sovellus.
Niko / Telia
Siinä missä Ruudun palvelut sain aikanaan toimintaan muutamassa minuutissa, Telian tuotteen kanssa on nyt tapeltu puoli tuntia ilman tulosta. En sano etteikö käyttäjänkin ymmärrys olisi siihen osasyy, mutta juuri siksi näiden asioiden pitäisi olla hyvin yksinkertaisia.
Nyt sen lisäksi että tein tuon Telia-tilin, piti keksiä reitti ladata tv-sovellus, jonne sitten en päässyt kirjautumaan kun muka salasana on väärä, eikä resetointi onnistu. Ostoskoriin kun yrittää pakettia laittaa tv-sovelluksen kera tulee teksti "onneksi olkoon, sinulla on jo Telian tv-sovellus. Voit poistaa sen ostoskorista". Kun tuon tekee niin siitä häviää myös Liiga-paketti... Lopulta sitten löysin Telian -tilin tietojeni kautta aktivoinnin tuolle tv-sovellukselle, joka nyt on "käsittelyssä". Mitäköhän tässä pitää käsitellä? Salasanani ei edelleenkään toimi tv-sovelluksen puolella.
Toivottavasti tämä on vain alkukankeutta ja homma toimii jatkossa paremmin. Huomattavasti yksinkertaisempi pitäisi tehdä tuosta palvelun käyttöönotosta, jotta jopa kaltaiseni nolla-kärsivällisyydellä varustettu teknologiarajoitteinen tapaus onnistuisi palvelua käyttämään ilman hermojen menemisestä aiheutunutta pöydän hakkaamista ja kiroilua.
Minkä takia spämmäät tätä samaa koko ajan? Alkaa vaikuttamaan jo vittuilulta asiakkaita kohtaan..Ymmärrän, että tilauskuvio voi vaikuttaa haastavalta ja siinä meillä on varmasti parannettavaa vielä.
Tässä kuitenkin selkeät ohjeet, joiden mukaan tilaus menee onnistuneesti
Minulla on jo Telian TV-palvelu käytössä
- Kirjaudu telia.fi sivujen kautta nettipankkitunnistautumisella tai mobiilivarmenteella sisään
- Valitse Liittymäni ja palveluni -> Telia TV
- Valitse Kanavapaketit ja laita täppä kohtaan Saatavilla
- Klikkaa Urheilu-kategoriaa ja valitse haluamasi passi
- Avautuvalla sivulla hyväksy ehdot ja lähetä tilaus. Saat vahvistuksen sähköpostiisi.
Tarvitsen myös TV-palvelun
Telia TV –sovellus + Liiga
Telia.fi sivuille (omien liittymien hallintaan) on eri tunnistautuminen/tunnukset, kuin sitten Telia TV -sovellukseen. Tämä siitä syystä, että yhdellä asiakkaalla voisi olla monta Telia TV tiliä/tunnusta käytössään yhden asiakkuuden alla.
- Tilaa Liiga ja Telia TV -tunnus verkkokaupastamme
- Valitse haluamasi passi ja lisää se ostoskoriin
- Tarkista ostoskori, tunnistaudu ja seuraa verkkokaupan ohjeita
- Saat tilauksen jälkeen kaksi sähköpostia. Toisessa on tilausvahvistus ja toisessa linkki, jonka kautta saat luotua tunnukset Telia TV -sovellukseen.
- Asenna sovellus App Storesta tai Google Play –sovelluskaupasta ja kirjaudu tunnuksilla palveluun.
Toivottavasti nämä ohjeet selkiyttää asiaa hieman ja tarvittaessa lisää ohjeita löytyy täältä.
Niko / Telia
En joutanut tänäistä enempiä katselemaan, mutta testasin tuossa pelin aikana tätä jo aiemmin mainitsemaani bugia tuossa w10 tv sovelluksessa ja kyllä se vaan niin oli, että jos siirsin lähetyksen työkalupalkkiin hetkeksi, koko stiimi loppui siihen, joka kerta. Lähetykseen takaisin toki pääsi, mutta joka kerta piti uudelleen käynnistää lähetys, johon tietysti tuhraantui aivan liika aikaa pelistä. Miksi näin? Eihän tuossa ole järkeä, ettei lähetystä voi siirtää työkalupalkkiin, satunnaisen nopean muun sovelluksen käytön takia, tärkeätä olisi silloin kuulla se selostus, jos pelissä tulee joku äkkitilanne jotta voi kääntää pikatahtiin toiselta sovellukselta takaisin. Minusta tämä on harmittava toiminnallinen bugi ja se olisi syytä korjata pikimmiten ennen kauden alkua, moni saattaa tehdä töitänsä "siinä sivussa" ja seurata peliä parhaansa mukaan.
Itselläkin tapahtui tuolla Windows sovelluksella täsmälleen samoin eli tuo lähetys ns. "jäätyi" jos availin muita sivuja! Ottelua katsoessa tulee välillä tehtyä muutakin siinä ohessa! Esim. katselen jalkapallo-otteluiden tuloksia, luen Jatkoaikaa yms.
Toivottavasti tuo homma saadaan kuntoon ennen Liigan alkua!