Mainos

Osallistu Telian Liiga-tuotteen kehitykseen – sana on vapaa!

  • 789 854
  • 5 070
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ei tuo tilaaminen ihan putkeen mennyt minullakaan. Meni aluksi vähän sekaisin telia tv ja telia tv-sovellus, mutta lopuksi sain appsin puhelimeen ja liigan tilattua. Mutta, nyt kun avaan sovelluksen luurissa kirjautumatta, niin esimerkiksi vapaat kanavat näkyy nätisti siinä valittavana, mutta kun kirjaudun sisään, niin kanavat häviää ja lukee vain ohjelmatietoja ei saatavilla. Liigapaketti siellä näkyy, ja viikonlopuksi jotain pelejäkin tulossa, mutta jotain häikkää tuossa nyt on, tietäs vaan mitä. Pitää illalla taas syventyä.
 

Also Starring

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei tuo tilaaminen ihan putkeen mennyt minullakaan. Meni aluksi vähän sekaisin telia tv ja telia tv-sovellus, mutta lopuksi sain appsin puhelimeen ja liigan tilattua. Mutta, nyt kun avaan sovelluksen luurissa kirjautumatta, niin esimerkiksi vapaat kanavat näkyy nätisti siinä valittavana, mutta kun kirjaudun sisään, niin kanavat häviää ja lukee vain ohjelmatietoja ei saatavilla. Liigapaketti siellä näkyy, ja viikonlopuksi jotain pelejäkin tulossa, mutta jotain häikkää tuossa nyt on, tietäs vaan mitä. Pitää illalla taas syventyä.


Telia TV -sovelluksessa kuuluu näkyä vain ne kanavapaketit, mitä sinne on valittuna. Ilmaisella Telia TV tunnuksella näkee vain Telian oman kanavan ja siihen sisältyvän ohjelmakirjaston. Peruskanavat saa näkyviin Tallennuspalvelulla 6,50 e/kk.

Itse ihmettelin aikaisemmin samaa ja tuollaisen vastauksen sain. Eli otat tallennuspalvelun käyttöön niin näet "ilmaiskanavatkin"...
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Telia TV -sovelluksessa kuuluu näkyä vain ne kanavapaketit, mitä sinne on valittuna. Ilmaisella Telia TV tunnuksella näkee vain Telian oman kanavan ja siihen sisältyvän ohjelmakirjaston. Peruskanavat saa näkyviin Tallennuspalvelulla 6,50 e/kk.

Itse ihmettelin aikaisemmin samaa ja tuollaisen vastauksen sain. Eli otat tallennuspalvelun käyttöön niin näet "ilmaiskanavatkin"...
Kiitos. Helpottaa kummasti, kun tietää, ettei mitään vikaa olekaan ;) Mutta on tuo Telian systeemi vähän epäselvä, ei tuokaan asia minulle sivuilta auennut, vaikka tällaisia soppareita nyt on kuitenkin tehty yhden jos toisenkin toimijan kanssa ennenkin. Tai sitten mäkin voin ilmoittautua tämän ketjun tyhmien joukkoon, en tiedä. Jää kyllä tallennuspalvelu hommaamatta, kun ei mulla sinänsä ole mitään tarvetta vapaita kanavia tuota kautta katsoa, hommasin vain liigaa varten.
 

Surmanajaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hyvin tiivistetty @benicio! Juurikin näihin mainittuihin asioihin on parannusta tiedossa heti kauden alkaessa ja lisäksi myös ne paremmat äänet. Mikrofoneja on moninkertainen määrä aiempaan verrattuna, joten jatkossa tolpan kilahdukset, taklaukset ja muut peliin kuuluvat äänet saadaan kuuluviin myös kotisohvalle. Näillä luodaan hyvä katselukokemus jokaiselle.

Niko / Telia
Voi kyynel, nyt katselukokemuksen mullistaja onkin äänituotanto. Eikö yhtään hävetä sylkeä tätä propagandaa ulos, kun ensin lupasitte parempaa laatua ja nyt kauden kynnyksellä otetaankin asiassa ihan selkeä taka-askel? Toivottavasti se tuotanto nyt sitten on edes kunnossa. Toistaiseksi sekin on vain puheita, 14.9. se sitten nähdään.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siis aivan järkyttävän surullista tämä itkupotkuraivarointi täällä.

No tuskin Niko tarkoittaa vittuiluna tuota, jos toistaa ohjeen. Vaikka voisihan sitä jo vittuillakin jos joku ei noilla ohjeilla saa hommaa pelittämään...

@lainelaser maistuisiko vähän löysätä sitä vannetta pään ympärillä? Mikä sinua Teliassa nyt hiertää? Niko tekee erinomaista duunia täällä ja sitten sinä oksentelet tuollaista paskaa palstalle, tuomatta mitään uutta sisältöä keskusteluun. Mene pois tällaisten juttujen kanssa, menee aivan lukukelvottomaksi tämä palsta.

Voi kyynel, nyt katselukokemuksen mullistaja onkin äänituotanto. Eikö yhtään hävetä sylkeä tätä propagandaa ulos, kun ensin lupasitte parempaa laatua ja nyt kauden kynnyksellä otetaankin asiassa ihan selkeä taka-askel? Toivottavasti se tuotanto nyt sitten on edes kunnossa. Toistaiseksi sekin on vain puheita, 14.9. se sitten nähdään.

Tässä sama. Niko kirjoitti että "lisäksi" ja sitten kuvasi tuota äänituotantoa. Mikä sinua riepoo?

Jätin soittopyynnön Telian aspaan liigapassitilaukseni jälkeen ja pyysin yhteydenottoa ensimmäiselle h-hetkelle (Pitsin alku). Ajallaan soitettiin, käytiin laiteasiat kanssani läpi ja sain toimintaohjeita useaan eri laitekombinaatioon joita minulla ja isälläni on. Molemmilla toimi alusta asti ja tosiaan vilpitön kiitos Telialle siitä että varmistivat kanssani (pyynnöstäni, kun tilasin soiton) että hommat ovat kunnossa.

Kyllä kuluttajakin voi fiksusti toimia, imbesillin esittämisen sijaan. Helpottaa kummasti asiointia.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kuun ensimmäinen päivä on aina tilauksen alkamispäivä. Dli jos tilaat joulukuun 9. maksat siitä vähemmän. Mutta jos katkaset Tammikuun. 9pv niin maksat koko kuukaudelta. Tämähän tässä hauskaa on, että Liigakin alkaa vasta 14.9 ja maksat täyden kuun (ellet tee tilausta tullloin) ja sit viimeset finaalit menevät pelin/kaksi Toukokuulle ja maksat silti koko kuukauden näistä parista pelistä.

Kun taas Ruudulla maksutus meni 14.9-14.5. Kuukausi tulee extraa tällä systeemillä. Silläpä saa "ilmaiseksi" katsoa harkkapelit ja testailla toimisiko vaiko eikö toimisi.
Sinänsä tuo on aika perseestä, vaikka käytännössä ei kenenkään taloutta kaada. Mutta Ruudussa oli kyllä se hyvä että sai pidettyä sopparia sen 30päivän ajan. Mutta miten tuo laskutus menee, jos tilaan vaikka 14.9 tuon paketin, niin saako sen maksettua samantien vai tuleeko lasku joskus myöhemmin?

Merkitystä ei sinänsä ole varmaan monelle, mutta itse ainakin tilaan paketin aina kuukaudeksi ja perun samantien, yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Mahdollisesti sitten kuukauden päästä sama homma. Minua vituttaa jättää tuollaiset roikkumaan, kun sille jälkikäteen laskutukselle ei ole mitään syytä, toisinkuin sähkö- puhelin- tai jätemaksuissa, joissa se on oikeasti tarpeellinen.

edit. Ja itseäni vituttaa tässä eniten se että kaiken piti olla merkittävä parannus edelliseen toimijaan ja Telian piti mullistaa kaikki. Nyt on selvinnyt nämä silverlight-hässäkät, 720p kuvanlaadut, tilausongelmat ja se miten kaiken saa yleisesti tehtyä. Tuntuu että melkein kaikilla alueilla on hypätty nyt taaksepäin. Ainakin omalla kohdallani kun pitsiäkään ei saanut näkymään. Plussat tosin siitä että kaikki mahdolliset (myös "ilmaiset") paketit katkaistiin kun vain sitä pyysi aspasta.
 

Telia

Jäsen
@Telia mitä maksaa kaapelialueella kaapelikortti + Liigapassi? Ja, mistä tietää varmaksi, että olen Telian kaapelissa, mielestäni olen. T:tietämätön tyhmä

Kaapelikortin maksu on 3,50 e/kk ja tällaisen saa noutamalla liikkeestä tai tilaamalla meidän asiakaspalvelusta. Passit siis menevät muutoin ihan samoilla hinnoilla, kuin muissakin tekniikoissa. Kaikki vaihtoehdot täällä. Mikäli nappaat Liigapassin kaapelikortille, niin saat saman paketin maksutta myös Telia TV -sovelluksen puolelle käyttöön, niin voit katsella myös reissussa.

Telian kaapelin voi varmistaa siten, että kysyy esimerkiksi taloyhtiön isännöitsijältä, mikä operaattori siellä taloyhtiössä on käytössä. Mikäli kyse on omakotitalosta, niin meiltä tulee aina vuoden alussa kaapeli TV:n perusmaksu, joten siitäkin sen tietää. Toki olemalla yhteydessä meidän asiakaspalveluun tai myyntipalvelun chattiin, joka löytyy verkkokaupasta, niin voidaan osoitteen perusteella tarkistaa tilanne.

Niko / Telia
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
@Telia mitä maksaa kaapelialueella kaapelikortti + Liigapassi? Ja, mistä tietää varmaksi, että olen Telian kaapelissa, mielestäni olen. T:tietämätön tyhmä
Kanavalistasta voi tässä olla helppo apu. Minulla ainakin on siellä mukana Telia TV, jota ei tietenkään muilla kaapeliyhtiöillä pitäisi olla mukana. Minulla tuo on kanava 41.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minkä takia spämmäät tätä samaa koko ajan? Alkaa vaikuttamaan jo vittuilulta asiakkaita kohtaan..
Miten ihmeessä voit nähdä ohjeen uudelleen lähettämisen vittuiluna? Tähän ketjuun tulee niin paljon viestejä, että harva ohjeita tarvitseva edes tajuaa lähteä hakemaan ohjetta useamman sivun takaa. On ihan vain hyvää asiakaspalvelua pitää huolta siitä, että asiakas löytää ohjeet mahdollisimman helposti.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi kyynel, nyt katselukokemuksen mullistaja onkin äänituotanto. Eikö yhtään hävetä sylkeä tätä propagandaa ulos, kun ensin lupasitte parempaa laatua ja nyt kauden kynnyksellä otetaankin asiassa ihan selkeä taka-askel? Toivottavasti se tuotanto nyt sitten on edes kunnossa. Toistaiseksi sekin on vain puheita, 14.9. se sitten nähdään.
Parempaa kuvanlaatua ei käsittääkseni ole heti kauden alkuun luvattu missään, mutta parempaa äänituotantoa on luvattu ja näillä näkymin se lupaus myös lunastetaan.

Eli missähän se taka-askel on nyt otettu?
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, LA Kings, KiPa-90, Brittifutis yleisesti
Varmaankin on tullut jo ilmi, mutta säilyyhän ottelutallenteet tuolla palvelussa ja kuinka kauan? Näitä harkkamatseja siellä ei näemmä olla ikuisuuksia säilyttämässä, minkä vuoksi tätä kysynkin. Kauden alkaessa noihin tallenteisiin luulisi tulevan selkeästi, mikä ottelu on kyseessä. Tällä hetkellä se ei sitä ole.
 

Telia

Jäsen
Varmaankin on tullut jo ilmi, mutta säilyyhän ottelutallenteet tuolla palvelussa ja kuinka kauan? Näitä harkkamatseja siellä ei näemmä olla ikuisuuksia säilyttämässä, minkä vuoksi tätä kysynkin. Kauden alkaessa noihin tallenteisiin luulisi tulevan selkeästi, mikä ottelu on kyseessä. Tällä hetkellä se ei sitä ole.

Kauden alkaessa tosiaan tallenteiden osalta toimitaan hieman eri tavalla, kuin nyt harjoituskaudella. Runkosarjan ottelut tulevat säilymään kirjastossa katsottavana 13 kuukauden ajan. Kiinnitetään huomiota tallenteiden nimeämiseen myös.

Niko / Telia
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Eli missähän se taka-askel on nyt otettu?

Ajan kulku suhteessa kehitykseen. 2010-2013 ostettiin Full HD(1080p) -telkkareita innoissaan että nähdään jääkiekkoakin teräväpiirtona. Nyt on tämän päivän laajakaistatkin(kaapeli/kuitu) minimissään 50/10 ja halvin suhteessa nopeuteen 100/20 useimmiten.

Tänään Telian jätelaitos tarjoaa 5,5 megasta striimiä meille.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Runkosarjan ottelut tulevat säilymään kirjastossa katsottavana 13 kuukauden ajan.
Säilyvätkö pudotuspelimatsit sitten pidempään kuin 13 kuukautta vai tuon saman mitä runkosarjaottelutkin kirjastossa? Sillä lähinnä kyselen, että varsinkin kannattamansa joukkueen voitettua mestaruuden noita vanhoja pudotuspeliotteluita saattaisi haluta joskus pidemmänkin ajan päästä katsella uudelleen. Toki ymmärrettävästi omat tekniset rajansahan tuossa on. Ruudun aikana tuo säilytysaika taisi kaikille otteluille olla 24 kuukautta.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ajan kulku suhteessa kehitykseen. 2010-2013 ostettiin Full HD(1080p) -telkkareita innoissaan että nähdään jääkiekkoakin teräväpiirtona. Nyt on tämän päivän laajakaistatkin(kaapeli/kuitu) minimissään 50/10 ja halvin suhteessa nopeuteen 100/20 useimmiten.

Tänään Telian jätelaitos tarjoaa 5,5 megasta striimiä meille.
Tarjolla oleva tekniikka tai yhteydet nyt ovat lopulta aika vähän yhteydessä siihen millaista livekuvaa voidaan lähettää tai on kannattavaa lähettää. Ruutu tarjosi myös ihan samaa laatua, kuin Telia tarjoaa nyt. On olemassa varmasti merkittäviä syitä sille, että kameratekniikan parantumisesta huolimatta paremman laadun lähettäminen ei heti onnistu.

En ymmärrä miksi tästä pitää syyttää Teliaa, joka on ollut liigan tarjoajana hyvin vähän aikaa. Sanomalla oli oikeudet vuosien ajan, mutta he eivät tehneet laadun parantamiseksi elettäkään koko aikana. Telia on heti lähtökuopissa luvannut parantavansa laatua, mutta ihan hetkessä nämä asiat eivät tapahdu. Kaikkein pienin ongelma on loppukäyttäjän laitteisto tai käytettävissä oleva yhteys.

Enkä edelleenkään saanut vastausta kysymykseeni, että missä se taka-askel on otettu.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
En ymmärrä miksi tästä pitää syyttää Teliaa, joka on ollut liigan tarjoajana hyvin vähän aikaa. Sanomalla oli oikeudet vuosien ajan, mutta he eivät tehneet laadun parantamiseksi elettäkään koko aikana.
Tämä on muuten ihan totta. Liigahan meni tuotteena vaan paskempaan suuntaan mitä pidempään oikeudet Sanomalla olivat.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, LA Kings, KiPa-90, Brittifutis yleisesti
Ruudun aikana tuo säilytysaika taisi kaikille otteluille olla 24 kuukautta.
Offtopicia, mutta Ruudussa sanotaan kaikkien Liigan tallenteiden olevan siellä 2013-2014 kaudelta saakka. Pitäisi ihan tarkistaa ja muistella menneitä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Offtopicia, mutta Ruudussa sanotaan kaikkien Liigan tallenteiden olevan siellä 2013-2014 kaudelta saakka. Pitäisi ihan tarkistaa ja muistella menneitä.
Erittäin mielenkiintoista, että siellä noin todetaan. Itse kun tänä keväänä katselin vanhoja tallenteita niin niitä pystyi käytännössä katselemaan kahden vuoden taakse, sen jälkeen alkoi tulla ilmoitusta siitä miten videon katseluoikeus on umpeutunut. Kevään 2016 videoissa (niissä jotka vielä silloin näkyivät siis) puolestaan tikitti kello, joka kertoi kuinka kauan kyseinen ottelu on vielä taltiona nähtävissä.

EDIT.
Ruutu kirjoitti:
Jääkiekon Liigan kaikkien otteluiden tallenteet kaudelta 2013 - 2014 aina kauden 2017 - 2018 finaaleihin asti.
Täytyypä vallan kokeilla, että onko tuossa asiassa tapahtunut sitten kevään jonkinlaista muutosta kun Ruudussa Liigan kohdalla noin lukee. Olisihan noita vanhoja otteluita kiva välillä muistella ja fiilistellä.
 
Viimeksi muokattu:

Telia

Jäsen
Testasin tuota selainkäyttöä tänään vähän paremmin kolmella eri tasoisella kannettavalla tämän päivän pelistä. Kaikkia käytettiin samassa verkossa, joka mittausten mukaan 10-10.5 Mbt/s ja koneet eivät olleet TV:ssä tai erillisessä näytössä kiinni. Muuta kuormaa verkossa ei kokeiltaessa ollut. Havainnot huonommasta parhaimpaan.

Asus X200M
Windows 8.1 64bit, Intel Celeron 1.86GHz, 4Gt Ram.

Kuva bufferoi hetkeksi (1-2s) noin 15 sekunnin välein. Kuvanlaatu vaihtelee keskinkertaisen ja hyvän (720p?) välillä. Kun streami on ollut päällä noin 4-5 min niin kuva jämähtää paikalleen, mutta selostus jatkuu normaalina. Testattu livestreamissa ja pelin jälkeen kirjastotallenteessa ja molemmissa sama juttu. Kokeiltu myös suoraan piuhalla kiinni modeemissa langattoman kaistanvaihtelun eliminoimiseksi.

HP Probook 430 G1
Windows 10 Pro 64 bit, Intel Core i3 1,7GHz, 4Gt RAM, Intel HD Graphics family

Livestreamissa kuva bufferoi hetkeksi noin parin minuutin välein. Lisäksi tapahtui satunnaisia nykäyksiä muutaman minuutin välein. Ilmeisesti meinasi bufferoida, muttei sit viitsinytkään. Kuvanlaatu pysyy kuitenkin kohtuullisen hyvänä (ilmeisesti 720p). Kirjastotallenteessa kuva on pätkimätön ja ok-laatuinen.

Dell Precision 7510
Windows 10 Pro 64 bit, Intel Core i7 2,7 GHz, 16 Gt RAM, Nvidia Quatro M2000M

Tällä katselin pätkän kirjastosta ja kuvanlaatu oli hyvä (720p?). Ei minkäänlaista bufferointia tai nykimistä. Livestream pitää vielä jossain kohtaa testata.

Johtopäätöksenä selaimen kautta katsottuna raapaisee ihan hyvin resursseja ja halvemman pään laitteilla hommasta ei tahdo tulla oikein mitään. TeliaTV-sovellus todennäköisesti toimii vielä niissäkin vehkeissä, missä selaintouhun kanssa kone lentää seinään.

Kiitos @Zamboni erittäin kattavasta ja selkeästä kirjoituksesta!
Välitin tiedot meidän kehitysporukalle ja olivat näistä infoista erittäin tyytyväisiä. Kaikki nämä koneiden speksit auttaa asian selvittämisessä, kun tätä Chrome selaimiin liittyvää haastetta tutkitaan.

Väliaikatietona tässä vaiheessa ja tehtyjen testien perusteella

Windows 10 koneilla suositellaan lataamaan sovelluskaupasta Telia TV -sovellus, joka tuntuisi palautteiden perusteella toimivan monilla hyvin
Windows 10 vanhemmat versiot (8.1. ja 7) suositellaan käyttämään IE selaimen kautta, koska sillä toiminta ollut sujuvampaa kuin Chromella
Mac käyttäjien kannattaa testailla, että olisiko Safari itselle sujuvampi kuin Chrome

Tämän selainhaasteen selvittely tosiaan jatkuu meidän päässä.

Niko / Telia
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Kaapelikortin maksu on 3,50 e/kk ja tällaisen saa noutamalla liikkeestä tai tilaamalla meidän asiakaspalvelusta. Passit siis menevät muutoin ihan samoilla hinnoilla, kuin muissakin tekniikoissa. Kaikki vaihtoehdot täällä. Mikäli nappaat Liigapassin kaapelikortille, niin saat saman paketin maksutta myös Telia TV -sovelluksen puolelle käyttöön, niin voit katsella myös reissussa.

Telian kaapelin voi varmistaa siten, että kysyy esimerkiksi taloyhtiön isännöitsijältä, mikä operaattori siellä taloyhtiössä on käytössä. Mikäli kyse on omakotitalosta, niin meiltä tulee aina vuoden alussa kaapeli TV:n perusmaksu, joten siitäkin sen tietää. Toki olemalla yhteydessä meidän asiakaspalveluun tai myyntipalvelun chattiin, joka löytyy verkkokaupasta, niin voidaan osoitteen perusteella tarkistaa tilanne.

Niko / Telia

Kiitos vastauksesta.

@Satunnainen Taitaa olla Elisan kaapeli, koska paljon niiden kanavia. Muistin et olisi ollut Telia kun yhtiö just vaihtui, mut taisi mennä niin niin, että ennen oli Telia.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Windows 10 koneilla suositellaan lataamaan sovelluskaupasta Telia TV -sovellus, joka tuntuisi palautteiden perusteella toimivan monilla hyvin

Kyllä, testaamisen perusteella pelit kyllä näkee. Mutta voisitko @Telia valaista, onko noihin tv appin puutteisiin mahdollista saada korjausta? tai onko niitä edes huomioitu ongelmina, sillä meille, jotka tuon kautta laitellaan liigaa katsoen, sovelluksen käytettävyys asettaa rajoitteita. Päällimmäisenä se, etten voi siirtää streamia työkalupalkkiin lähetyksen katkeamatta. On tilanteita, joissa pakko on tehdä muutakin välillä. Lähetyksen uudelleen käynnistäminen vie turhaa aikaa ja jää pelitapahtumia pois, sekä tietysti vie osan katsomiskokemuksesta. Toinen hankaluus, joka luonnollisesti tangenteeraa hiukan tuota edellistä on, että sitten kun se kaikki karkki ja hienous alkaa, niin tuon tv appin vuoksi jää se 360 studio mahdottomaksi käytännössä seurata, kun streamiruutua ei voi splitata tai avata kahta tvappia, jossa toista pitäisi tulilla vaikka työkalupalkissa sujuvasti seurattavaksi. Kiitän vastauksesta etukäteen.

Sitten toinen, pienempi asia, mutta jota huomasin kaipaavani, oli ettei tuossa appissa ollut olemassa vaihtoehtoista näkymää asetuksista muokattavaksi. Vaikka ongelma on pieni, voisi vaikka jokunen skini, jolla värimaamilmaa voisi muokata, tehdä katomiskokemukselle plussaa. Telian omat logothan siellä olisi vaikka värimaailmaa muuten voisi itse muokata.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Toivottavasti nyt Liigakauden alkuun mennessä saavat korjattua tuon Telia TV-apin. Onhan tässä jo jokunen viikko odoteltu. Telian asiakaspalvelusta sanottiin, että he ovat jo saaneet asiasta ilmoituksen, ettei kaikilla Win10:läisillä toimi Telia TV-appi.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös