Tottakai jättää, mutta ruutuvihon kanssa on helvetin tylsää viettää tuntia tekemättä mitään. Sen tabletin kanssa taas maailma on avoin. Olen tässä nyt yrittänyt sinulle ilmaista sitä miten mahdollisuus tekee varkaan. En mielestäni pysty enää paremmin asiaa sinulle avaamaan. Minä olen huolissani siitä mihin suuntaan opetusta ollaan viemässä ja millaiseksi tuo opetus lapsia muuttaa, kuten nykyinen arki on jo muuttanut jopa aikuisetkin.Kuten sanoin, oppilaiden kännyköiden rajoitetaan niin paljon kuin laki antaa myöden. Jos opettaja ei valvo, osa oppilaista jättää hommat hoitamatta, riippumatta onko edessä tabletti tai ruutuvihko.
Ei osata hetkeäkään olla ilman ärsykkeitä ja tylsistyminen on suorastaan saatanasta. Vaan kun se työnteko ja opiskelu vaatii sitä että välillä on tylsää, pitää tehdä monotonisia juttuja, pitää venyttää pinnaa, lukea välillä puuduttavia tekstejä, istua tuntitolkulla paikallaan ja ei voi aina olla edes ne musiikit pauhamassa korvissa, saati sitä vähän väliä piippaavaa kännykkää vilkuilla. Asioita mitkä alkaa olemaan nykyaikana enemmän sääntöä kuin poikkeusta kun tuolla ulkona katselet ympärillesi.