Onnellisuusketju

  • 1 290 875
  • 7 895

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Jumankavita, että tuntuu hyvältä. Aikido treenien jälkeen saunaan, kunnon suihku ja nyt siemailen tietokoneen ääressä jääkaappikylmää Koffia. Kun on tarpeeksi elämä potkinut päähän niin oppii arvostamaan näitä pieniä hienoja hetkiä.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Kuulin juuri että minusta on tullut viime yönä täti.
Täytyykin lintsata päivällä vähän töistä ja käydä katsomassa suvun uutta tulokasta.
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Täälläpäin ei aivan edellisen viestin kaltaisia ilon hetkiä ole koettu, mutta iloisia ne on pienetkin, nimittäin tietokoneeni näyttö aloitti tossa viime viikolla NHL:n tapaan työsulun. Omistajana minä sitten heitin vanhan pellolle ja hankin vähän huonomman tilalle, mutta näkeehän tästäkin enkä enää kauaa olisi kestänytkään ilman konetta. Mm. 2 tappelujuttua tuli sillä välin kun minä vaan ihmettelin...
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tyttöystävän kanssa ostettiin yhteinen asunto eilen! Tämän onnellisempi ei voi ihminen olla. Ihana ihminen vierellä ja oma asunto alla. :-)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tuntuu hyvältä - joku voisi kutsua tilaa "onnellisuudeksi".

Tänään sain verottajalta postia, palautuksia tulee yli 800 euroa. Kivaa!

Uusi työpaikkakin tiedossa, (itseasiassa lukuisia). Hyvä juttu tämäkin!

Jottei elo liian aurinkoista olisi niin eräällä tavalla tulevaisuudessa odottava asunnon puute vain vaivaa, mutta rahallahan tästäkin ongelmasta pääsee...

...ollapa ne veronpalautukset käytössä jo nyt.

vlad.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siirto toiselle osastolle ja pieni palkankorotus päälle, joten on tjodella hjyvä fjiilis! Enää 12 työaamua tässä paskahommassa. :)
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Taasa
Kuulin juuri että minusta on tullut viime yönä täti.
Taasa, Gellner, Tinde... kuka teistä seuraavaksi paljastuu naaraaksi? JHag, Predator, Karamahti, tant gredulin?
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Viestin lähetti sopuli
Karamahti - nainen, jolla on ikuiset kuukautiset.

No kieltämättä on vähän munaton olo eilisen matsin jälkeen...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Jotenkin on vaan hyvä olo. Ilves pelasi lappeen Rannassa voitokkaasti, kohta on viikonloppu.
Kaverin muuttotalkoot, potkupalloa katsomaan VIPpinä, Tampereen Ohmojen kanssa syömään. Tytön näkemiseenkään ei ole pitkä aika...
On vaan onnellinen olo.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viikonloppu! Tyttöystävä tulee kylään! Hiphiphurraa! Errrrittäin hyvää vastapainoa tälle persläpimäiselle opiskelulle tulikuumassa ATK-luokassa jossa ei ole edes kunnon ilmastointia.

Viikonloppuna en aio tehdä yhtään mitään vakavaa, jos nyt teen sitä muutenkaan.

Näin se on.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viruksille kyytiä ja kotona netti pelittää taas!
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lyhyen matematiikan yo-koe saattoi kenties, ehkä ja mahdollisesti mennä tänään läpi, ellei tapahdu sitä, että pisterajat nousevat kattoon. Läpipääsy oli itselleni ainoa tavoite, sillä matikka ei ole vahvinta alaani, ja aluksi en edes aikonut sitä kirjoittaa. Nyt vain jännitetään tuloksia, mitä ratkaisuja katsoin, niin kyllä sen pitäisi mennä läpi... En vain halua nuolaista ainakaan täysin ennen kuin tipahtaa.

Pian keilaamaan oman kullan ja kavereiden kanssa. Illemmalla sitten haetaan kullan kanssa vielä leffakin.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kylmää kaljaa ja koneen ääressä taustalla soi Rautakello lisäksi pesässä Helloweenin vanhaa tuotantoa. Vaimoke on töissä, taidan suunnistaa Kaupungille vastaan ja puhua senkin mukaan baariin muutamalle oluelle/siidukalle..

Toivottavasti ei mene siihen pisteeseen että huomenna ois asiaa Witutusketjuun..........en usko muutama vaan jo kotio!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Elämä menee helvetin hyvin juurikin nyt.

Mulla on tyttö, jota rakastan ja saan viettää hänen kanssaan yhteiseloa. Hän merkitsee mulle niin paljon, että tuskin edes itse tietää kuinka paljon.

Toinen onnellinen seikka on kalsarikännit kotona. Tämän tarjoaa Porin Olut ja Karhu.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Arnold
Elämä menee helvetin hyvin juurikin nyt.

Mulla on tyttö, jota rakastan ja saan viettää hänen kanssaan yhteiseloa. Hän merkitsee mulle niin paljon, että tuskin edes itse tietää kuinka paljon.

Toinen onnellinen seikka on kalsarikännit kotona. Tämän tarjoaa Porin Olut ja Karhu.

Toi ensimmäinen syy oli niin kaunis ja romanttinen, että putosin kun luin toisen syyn. Toisaalta, siitä tunnustus, kalsarikännit kunniaan! Itse joutuu pian lähtemään baanalle.

Olen onnellinen koska ostin tänään halvalla nahkatakin ja näen viikonlopun ilmaiseksi valioliigaa, niin ja sen takia, että on viikonloppu.
 

Teal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Frendit!

Ystävät. Ne ihanat ja sympaattiset ihmiset, jotka minua on tukeneet viime aikoina ja muulloinkin.. Iso kiitos kuuluu teille! En koskaan pysty teille kaikille näyttämään, kuinka tärkeitä olette, mutta toivottavasti joskus voin olla myös avuksi, enkä vaivaksi!

Oon täällä teitä varten!
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Perkele - tuli koko kämppä siivottua. Siitä se lähti, astianpesukoneen täyttämisestä (ja siihen piti jäädäkin) ja päättyi lopulta raivohulluun saunanlattian kuuraamisen.

Hiki ja hyvä olo. Oujee.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kelttifutiksen All Ireland Championship Final tulee live webcastina. Kick offiin kaksi tuntia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
pakko laittaa chat mutta kerrotko vielä paikan mistä sitä tulee?

www.setanta.tv, ilmainen se ei tosin ole, mutta ainakin itselleni $7.95 on ihan kohtuullinen hinta. Maksuvälineenä luottokortti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös