Onnellisuusketju

  • 1 290 879
  • 7 895

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
KuPS-MP 0-1 (0-0)

Uskomatonta, mutta totta! Perhana, upeaa MP! Sarjapaikka varmistui The Savon Derbyssä, voiko parempaa enää ollakaan!

Unohtakaa Pentti Toivolat ja "Lane" Vanhaset, meillä on Mikkelissä uusi Jumala! Miikka Oinonen, 15 osumaa Ykkösessä tällä kaudella ja voitto-osuma 49. minuutilla.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Uudet upeat mainokset.

Pierre Cavallon upea muotimainos on helvetin tyylikäs ja saa lisäksi munan nousemaan pystyyn!

Kolmosen+Novan sähköistä mediaa mainostava keilailumainos on myös aivan ihana. Tässähän äijäkin herkistyy...
 
Viimeksi muokattu:
Syksyllä olen aina, sateesta ja synkyydestä huolimatta tai juuri siitä johtuen onnellinen.
Tänään oli ikimuistoinen hetki körötellä kauppakassilani 21-22 välillä synkän ja hiljaisen Rauman keskustan läpi syyssateen hiljalleen rumuttaessa tuulilasiin ja Rammsteinin Dalai Laman soidessa stereoista.
Se toi minulle hyvän olon, pidän syksystä!
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Kiitos HIFK. Hieno voitto Idän Jättiläisestä viime minuutin maalilla. Kuuntelin matsin nettiradiosta ja jännitin loppuun asti. Lisempää onnellisuutta tuli Ilvekseltä. Sain sinkkuvedon Ilveksen avulla kiinni. Ai niin yksi juttu vielä: Hpk:lla ei ole kunnon maalivahteja.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Ai perkele, Jaska Vilenin hattutemppu saa vieläkin euforian valloilleen, vaikka Blues otti sarjatasoa ylempänä paskalla pelillä Ipalta kuonoon.

Liigan kiinnostus vähenee kohdallani vähä vähältä. Olen menettänyt sydämeni Mestikselle ja Haukoille! Rakastan altavastaajan yllätyksiä. Kun kyseessä on Haukat, ne saavat onnelliseksi.
 

Miimuh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Elämä se osaa olla joskus ihanaa!! Poikaystävän kanssa tulee tänään 2kk täyteen, ja olo on onnellinen. Onneksi ilon aiheet eivät lopu tähän, vaan sain tänään kuulla, että minulle hyvin rakas ystävä on ilmeisesti löytänyt itselleen uuden rakkaan!

Kaikki tuntuu nyt pitkästä aikaa todella hyvältä, koska sekä minulla sekä ystävälläni on ollut hieman vaikeata. Tämä siis tuntuu aivan fantastiselta. Toivotaan että ilon aiheet eivät lopu aivan heti, ja että rakkaus kestää... Koska tunne on aivan mahtava.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Viime viikkojen aikana minulle on konkreettisesti avautunut, kuinka helvetisti helpompaa elämä on, kun pitää itseään hyvässä fyysisessä kunnossa.

En ole koskaan päästänyt itseäni rapakuntoon, mutta nyt, oikeastaan ensimmäistä kertaa aikuisiällä olen treenannut 4-6 kertaa viikossa enemmän tosissani. Samaan rahaan olen myös vähentänyt viinanjuontia, en kovin radikaalisti, mutta arabialaiset kyykkypersekännit olen jättänyt muiden hommaksi. Myös ruokailutottumuksiani olen muuttanut hiukan terveellisempään suuntaan osin tarkoituksella, osin jotenkin tiedostamattani.

Nyt tässä on pari kuukautta taaplattu hitusen uusituilla elämäntavoilla, ja kappas, vireystila on aivan älytön. Aiemmin niin vastenmielisiin hommiin tulee tartuttua melkein huomaamatta ja asiat vain putoilevat paikoilleen. Pekkaniskaa ei enää tarvitse tilata nostamaan miestä sängystä aamulla ja perkele, duunikin maistuu hyvältä.

Siinä ohessa painostakin on karissut kuutisen kiloa, vaikken missään vaiheessa ole ollut ylipainoinen. Kroppakin on kokenut eriskummallisen kiinteytymisen. Olen jopa ollut näkevinäni kuuspäkin piirteitä keskivartalossani. Voi toki olla, että peili vääristää.

Suosittelen, kaikille, vilpittömästi.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Näyttää siltä, että sain työpaikan. Pyysvän sellaisen kunnon eduilla. Ja valmistuminenkin uhkaa lähestyä.

Taitaapa olla olusen paikka.

Happy happy joy joy!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä olen niin onnellinen. Nykyään.

Eilen otti ihan vähän päähän Lukon tappio, mutta tänään oli hyvä päivä. Rouva se tietää miten jääkiekkopelin masentamaa miestä pitää hemmotella, ja oli ostanut illalla töistä tullessaan ja kaupassa käydessään yllätyslahjaksi Frederikin uusimman kokoelmacd:n "Tuu jo tangoon". Juntti ja junttimusan ystävä ja Frederikin innokas ihailija kun olen niin tätä levyä olen odottanut jo kaksi vuotta, silloin nimittäin ensimmäisen kerran tämän piti ilmestyä.

Levyllä on 22 kutuhittiä sekä 22 bailuhittiä, eli yhteensä 44 reilua Reetumaista rallia. Mukana myös hitti 80-luvun alkupuolelta eli "Simson", jota olen tässä illalla olutta nautiskellessani soittanut varmaan sata kertaa. "Simson niin löi tuhat miestä nippuun, käärittiin ne Filistean lippuun. Voimakkaat hän teki urotyöt mutta naisille omisti yöt".

Jes. Mahtavaa. Ei muuta kun kutemaan ja bailaamaan.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Loistavaa Roku

Hyvin valittu, itsekin pidän Reetun vanhemmista biiseistä ja tässä olutta ottaessani osaan latautua sinun tunnelmaan ja olen onnellinen.

PS.Oli muistaakseni Roadstars LP, jossa tämä Simson esiintyi eka kerran.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kiitos Olkku

Roadstars se oli, olipa hyvinkin. Vuodelta 1983 tai jotain.

Kun Reetun kotisivuilla kaksi vuotta sitten mainittiin tästä nyt kauppoihin tulleesta levystä ja siihen sai ehdottaa omia kappaleita, niin pistin minäkin postia menemään. Omia ehdotelmiani levylle olivat mm. juuri tämä "Simson", "Kiskonpätkä" sekä "Säkkijärvenpolkkaa tallinvintillä". Jälkimmäistä tällä cd:llä ei ole, valitettavasti, mutta muuten on ehtaa tavaraa alusta loppuun, ja ihan hyvä toisaalta että mukaan on otettu niitä biisejä joita Reetulta on harvemmin kuultu, ei siis mitään Titanicceja eikä Tsingis Kaaneja.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jesh...

Vihdoinkin demo-levy on valmis... sitten vaan lähettelemään sitä jonnekin ja munaamaan itsensä lopullisesti. :)

Muutenkin on hyvä fiilis, vaikka työpaikalla puskee stressi ja opiskelurintamallakin puskee harkkatyötä päälle. Ensi viikon keikka jo jännittää. Vapise Jyväskylä...
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Jes!
Kerrankin onnistui veikkaukset 70e monivedosta sai suupielet mukavasti nousemaan.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sain tänään tietää, että mun työharjoittelu hyväksytään. Lisäksi auto meni katsastuksesta läpi ja saan 345 euroa veronpalautusta. Kerrankin on ihan ok fiiwis.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Terveisia hki-vantaan lentoasemalta ja hyvasti paskasaat pariksi viikoksi.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti BigRedBob
Terveisia hki-vantaan lentoasemalta ja hyvasti paskasaat pariksi viikoksi.

Niin, jätkä ei kestä paskakelejä.

Jumala rankaiskoon sinua vatsanpuruilla, paskataudilla, vittumaisilla sisäänheittäjillä, malarialla, taskuvarkailla, epärehellisillä taksikuskeilla, satiaisilla ja lämpöhalvauksella.

Täältä tähän
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minusta tuli sitten eilen taas setä. Vai miten se oikein menee, enkö ole vaimoni veljenpojan setä? Kaikki meni kuulemma hyvin.

Tulispa se kevät pian.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nukuin 12 tuntia. Tänään on vapaapäivä töistä. Ei muutakuin kahvintekoon.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Olipas mukava viikonlopun tytön kanssa. Taas jaksaa tehdä töitä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti BigRedBob
Terveisia hki-vantaan lentoasemalta ja hyvasti paskasaat pariksi viikoksi.

Arrivederci, mi amico! Hauskat lomat vaan ja kiitokset vapautuneista paikoista, tulevat käyttöön.

Ai niin, on minullakin syytä olla "onnellinen". Syksy tulee ja tuo mukanaan kylmät ilmat. Helvetin hyvä, ettei tarvitse enää hikoilla.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Olen rakastunut... Tosin vituttaa ku pitää lähtee aamulla Kyprokselle eikä voi tehdä mitään nyt. Silti tämä on mahtavaa, pitkästä aikaa naisrintamalla tapahtuu jotain :)
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Pitkään odotettu ADSL-yhteys alkoi pelittää tänään! Nyt naukuu masiina, ei muuta kun musan etsintään...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Roku
Frederikin uusimman kokoelmacd:n "Tuu jo tangoon".


Itseni pitäisi myös hankkia kyseinen platta. Suuri Reetu-fani on tää Porin Provoldkin..

Onnellinen olen yhteiselämästäni rakkaani kanssa, sekä siitä, että syysloma tekee tuloaan, vaikka aika kevyesti tämäkin koulusyksy on tullut aloitettua, heh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös