Onnellisuusketju

  • 1 290 892
  • 7 895

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kerkisin katsomaan yhden rästileffan, ei ole kiire minnekään, juon valkkaria, kuuntelen hyvää musiikkia ja on hyvä fiilis. Viikonloppukin on enää viikon viimeisen maanantain päässä. Olen onnellinen mies.
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti Ikijokeri
2-0 --> 2-3. Voiko enää makeampaa voittoa ollakaan, ja vielä paikanpäällä seurattuna. Allianssi!
Kääntäen voisin todeta, että voiko enää vittumaisempaa vedonlyöntitappiota kokea. Kertoimella 4.60 olisi tullut tiliä, jos nämä Hämeenlinnan pellet olisivat pystyneet johtonsa pitämään. Mutta eipä onnistunut edes miesylivoiman turvin.

EDIT: Täytyy purkautua tähän kun ei vanha kunnon vitutusketjukaan enää toimi jostain syystä ;)
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Uskoni Radio Cityyn palasi hetkisesti. Soittivat mun toivekappaleen "And the cradle will rock" eilen. Jos Kissin "Cold gin" tulee vielä sekin on mun toive.

Teräsnainen, ikuisuusprojekti lähetti mulle kuvan bikinipepastaan ja olen ollut huumassa koko päivän.

Moskovan ja ehkä maailman kaunein nainen otti myös tänään yhteyttä, pitkästä aikaa.

Kyllä tämä tästä!
 

kaksyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hit the hole!

Puolisoni sai elämänsä ensimmäisen Hole In One:n - ja vieläpä todella tärkeässä kilpailussa. Monen monta tiiausta siihen tarvittiin, mutta nyt vihdoin joka golffarin unelma toteutui.

Kädet hikoaa kotikatsomossakin tilannetta seuratessa...;)
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Makustelen lasin viiniä tänään...
 

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
IHANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SUOMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
JJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kiitos pojat, kiitos RAMI, ERKKA, JARI, PASI, SAKKE, MATTI!!!!

Ai saatana!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Olo on tällä hetkellä aavistuksen eurofinen, helpottunut ja äärettömän onnellinen. Nyt näytimme koko kiekkomaailmalle, mistä suomalainen kiekkoilija on veistetty. Lyödä nyt Jenkit heidän omalla maaperällään, jossa KAIKKI oli pedattu Jenkkejä varten.

Nyt nukkumaan.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Ei saatana, yöunet meni (tai siis aamu), kiitos LEIJONAT ja SUMMANEN!!!
-pitäs varmaan mennä lenkille tai jotain jotta saa tän adrenaliinin jotenkin purkautumaan...

Vielä kun suuri yleisö jaksaisi innostua tästä oikeasti suuresta saavutuksesta niin hyvä on.
 
Suosikkijoukkue
KOOKOO, Buffalo Sabres, Juventus
Voi tätä riemun päivää. Tässä meinaa miltei haljeta. Hymyilyttää väkisinkin. Suomi kaatoi itse ison ja mahtavan USAn ja Kit Toshakin. :) :) :)
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei paljon parempi fiilis voisi olla. Ja uusintana tuo täytyy tsekata, uusi olutkin on juuri avattu...
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Viestin lähetti Buffalo_Bill #81
Suomi kaatoi itse ison ja mahtavan USAn ja Kit Toshakin. :) :) :)

Ja Dog Whiten....
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Lauantaifiilistelyä

Niin, kunnon äijäaamu takana. Herätys seitsemältä, Suomi-USA peli katseluun ja sinfoniahevi soimaan! Voitto kotiin ja Suomi finaaliin

Vittuako tässä mitään naisia enään tarvitaan asioita sotkemaan?

Kaiken lisäksi olen ihan selvinpäin.

Täältä tähän
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Kiitos Leijonat!
Valvominen sujui vanhasta muistista ilman iltauniakin, ja kyllä kannatti. Aamulla pari tuntia unta ja reipas kävelylenkki. Ja kohta saunaan.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Carlos
Olipa muuten viikonloppu... voi helvetti sentään että oli muuten viikonloppu! Carlos menee pää pilvissä vähintään seuraavat 2 viikkoa. :-)

Tuliko Toyotan etupenkille käyttöä?
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Olkku
Tuliko Toyotan etupenkille käyttöä?

Ei tullut, se oli n. 1800km päässä. Mutta osuit silti oikeaan suuntaan, sanotaanko näin että keskivartalon lihakset on huomenissa sen verran krampissa että ylösnousu voi olla aika tuskaa.
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
FC Kuusankoski-MP 1-4 (0-2)

0-1 Miikka Turunen 5.
0-2 Tuomas Hynönen 16.
0-3 Hynönen 55.
1-3 Lautamatti 62.
1-4 Oinonen 90.

Kiitos MP! Taistelu jatkuu.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Törmäsin kesätyöpaikan esimieheen eilen baarissa. Kesällä ei oikeastaan mitään palautetta töistä tullut, mutta nyt pienessä myötäisessä ollut pomoni sanoi että olen kiva tyyppi ja hyvä työntekijä ja vihjaili, että kannattaisi hakea keväällä määräaikaisuutta. Eipä opintojen tässä vaiheessa mihinkään vuoden työkeikkoihin vielä huvita lähteä, mutta kiva tietää, että pärjää ns. oman alan töissä. Ei huoleta tulevaisuus enää tältä osin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös