Onnellisuusketju

  • 1 291 180
  • 7 895

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Tunkki
Onnea onnelle! Mutta, mistä johtuu, että se on useimmin tyttöystävä, joka muuttaa ja äijä pysyy talossansa? Noin niinku joka paikassa..

Kiitän. Tyttöystävä ihmetteli aivan samaa, mutta meidän tapauksessa hänen muuttonsa puolesta puhuvat seuraavat seikat : meikäläisen kämppä on n. 15 neliötä isompi, vuokra on satasen halvempi sekä täällä on sauna.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Hei, olen Rakennusmestari

Niin, itse tuossa juuri havahduin juuri siihen tosiasiaan, että olen Rakennusmestari! Tämän lisäksi on mainittava sekin, että kesälomani ei ole vielä edes puolessa välissä.

Loppukaneetiksi ja viimeiseksi naulaksi arkkuun jollekin itsetuhoisia ajatuksia hautovalle ihmispololle voin vielä kertoa, että vietin juuri rälläysviikon Pärnussa, josta johtuen voin sanoa, että khyyllähän siellä alkoi pikkuhiljaa viihtyä.

Täältä tähän
 

GeneRation

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yhtäkkiä naisrintamalla meneekin ihan hyvin. Ei mitään sen suurempaa, mutta juttelimme tämän erään naikkosen kanssa ja ainakin jonkinnäköistä kemiaa on. Katellaan, sillä tämä nainen pitää toisesta miehestä tai ainakin piti, enää ei ollut varma, kun kysyin. Olen onnellinen hyvästä keskustelusta, joka antoi uskoa.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Re: Re: Re: Kolmas kerta toden sanoi..

Viestin lähetti Sistis
Ei se ihan näinkään mene. Minä rupesin teekkariksi sen vuoksi, että olin sentin verran liian lyhyt poliisikouluun.

Minä taas en mennyt yliopistoon, koska minulla on kymmenen senttiä liian pitkä.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Rapukausi alkaa!

Viestin lähetti Oloneuvos
Tänään alkaa sitten kesän ehdoton kohokohta, rapukausi. Paras luontomme tarjoama herkku livahtaa ensin mertaan ja sen jälkeen kattilaan.

Tästä tulikin mieleen viimeöinen uneni: olin ties missä ilmeisesti sukeltelemassa ja sain kiinni mukavankokoisen ravun. Tämä veijari yritti kaikin konstein saksillaan katkoa sormiani, perhana. En ole koskaan maistanut rapua, pitäisiköhän?

Itse olen tänään(kin) onnellinen pienistä asioista. Aurinko paistaa ja tulin vaihteeksi fillarilla töihin. Heräsin mukavasti viileässä ilmassa ja olo on mahtava.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oloneuvos, hengenheimolaiseni!

Rapuja on todella odoteltu, en tällä hetkellä keksi juuri mitään ravun makua parempaa. Kohta saa taas kattaa ruokasalin pöydän ja syödä rapuja niin että napa paukkuu ja ärsyttää naapureita snapsilauluilla. Rapujuhlat on mitä mainioimpia.
 

Hyyge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings,Hifk
mikäs voisi olla hienompaa,on kaksi ihanaa lasta,aurinko paistaa taivaan täydeltä,Kotkan Meripäivät alkaa huomenna ja LOMA alkaa 2 päivän päästä..........:)
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Johtaja lähti kesälomalle ja itse työskentelen nyt sitten neljä viikkoa hänen työhuoneessaan.

Ja herranjestas mitkä näkymät tästä on kävelykadulle!

Sopivasti lämpimät ilmat ja naispuoleiset pistäneet kivasti pienempää päälle.

En tule saamaan mitään aikaan neljään viikkoon!
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ystävä saa puolisonsa kanssa vauvan muutaman vuoden yrittämisen jälkeen:) Että sitä osaa olla toisen ihmisen puolesta onnellinen. Varsinkin kun tietää, että kyseisestä pariskunnasta tulee aivan loistavat ja rakastavat vanhemmat.

Edit. Korjataan tätä paskaa nyt niin, että kaikille kelpaa.
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
En nyt oikein tiedä kuuluuko tämä onnellisuusketjuun vaiko kenties vituttusketjuun.

Sain kuitenkin iltapäivästä mailin työpaikalta, sisältö oli sitä luokkaa, että se varmisti urani päätöksen kyseisessä lafkassa.

Lopputilin otto siis edessä...

onpahan yksi taakka poissa harteilta, (lisää tilalle tulossa).

vlad.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Kesäloma alkoi viime perjantaina jo totuttuun tapaan Tuska-festivaalilla ja loistavalla, aurinkoisella kelillä. Tuska oli jälleen kerran loistava häppening ja ilmatkin ovat jatkuneet samanmoisina. \,,/
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti Pikku Myy
Entinen tyttöystävä saa puolisonsa kanssa vauvan muutaman vuoden yrittämisen jälkeen ja miusta tulee sen pikkuihmisen kummitäti:)

Eli ex:ä pelaa ilmeisesti molemmilla puolilla aitaa ?? Tässä on pikkasen saippuaoppera-meininkiä.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Brasilia, junnuvirheitä ja sekavaa peliä, mutta silti voitto.
Ehkä tämäkin voitto hiljalleen alkaa pyyhkimään vuoden 50 tapahtumia pois brassien mielestä, not.

Sunnuntaina Pampapojat vastassa ja peli tulee vielä miltei suorana normimaikkarilta, aivan loistavaa.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kaizu
Eli ex:ä pelaa ilmeisesti molemmilla puolilla aitaa ?? Tässä on pikkasen saippuaoppera-meininkiä.
Hoh hoijaa. Miksiköhän sä sitten mua kuvittelet, kun kerron tässä ketjussa ex-tyttöystävästä ja valitan toisessa miesongelmiani? :) Mutta onhan tuo ihan kiva ajatus, että jos joku mun existä sattuu löytämään uuden puolison, niin se on yhtä käsittämätöntä kun saippuaoopperoissa. Vitsit mä oon NIIN haluttu.

Pari (myös sateenkaarikansaan kuuluvaa) kaveria tulee tänään istumaan iltaa ja huomenna on vapaapäivä. Voi hyvillä mielin avata viinipullon tai pari ja ottaa rennosti.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti varjo

Sunnuntaina Pampapojat vastassa ja peli tulee vielä miltei suorana normimaikkarilta, aivan loistavaa.

Siihen se onnellisuus sitten loppuukin. Brasilian puolelta siis.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti Pikku Myy
Hoh hoijaa. Miksiköhän sä sitten mua kuvittelet, kun kerron tässä ketjussa ex-tyttöystävästä ja valitan toisessa miesongelmiani? :) Mutta onhan tuo ihan kiva ajatus, että jos joku mun existä sattuu löytämään uuden puolison, niin se on yhtä käsittämätöntä kun saippuaoopperoissa. Vitsit mä oon NIIN haluttu.

Itseasiassa luulin alkuperäisen viestisi olleen typo ja siitä koitin aamuvitutukseen viisastella. Mutta jos tilanne on niin, että ex-tyttöystäväsi on saanut lapsen, ja sinusta tuli tämän lapsen kummi, niin olen yhä sitä mieltä, että saippuaooppera-kamaa. Mutta toisaalta ei se mulle kuulu, onnellinen mikä onnellinen.

Viestin lähetti girlzilla
Et ole koskaan kuullut bi-seksuaalisuudesta?

Olen. Todennäköisesti ensimmäisen kerran ennen syntymääsi.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Jo toista kertaa viikon sisään täällä.

Sain asunnon!

Hyvästä paikasta (1,5km yliopistolle, 2km keskustaan ja 3km hallille), sopivan kokoinen, halpa ja hyväkuntoinen.

1.8 muutto.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kaizu
Itseasiassa luulin alkuperäisen viestisi olleen typo ja siitä koitin aamuvitutukseen viisastella. Mutta jos tilanne on niin, että ex-tyttöystäväsi on saanut lapsen, ja sinusta tuli tämän lapsen kummi, niin olen yhä sitä mieltä, että saippuaooppera-kamaa. Mutta toisaalta ei se mulle kuulu, onnellinen mikä onnellinen.
Ai hitsi. Mä kun hyväntuulisuuden puuskassani unohdin, että exien kanssa ei voi, saa eikä kannata olla kaveri. Varsinkaan niiden saatanan huorien puolesta ei kannata olla onnellinen.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti Pikku Myy
Ai hitsi. Mä kun hyväntuulisuuden puuskassani unohdin, että exien kanssa ei voi, saa eikä kannata olla kaveri. Varsinkaan niiden saatanan huorien puolesta ei kannata olla onnellinen.

Vetikö Pikku Myy isot herneet pieneen nenuun ?

En mä sanonu, että ei saa. Sellasta vaan harvemmin tapahtuu, muualla kuin elokuvissa. Veikkaan, ettei esim. tämänkään palstan Isien lasten kummi ole kovinkaan kovalla prossalla ex-muija.

Mutta edelleen: Onnellinen, mikä onnellinen, mitäs se mulle kuuluu.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kaizu
Vetikö Pikku Myy isot herneet pieneen nenuun ?
En vetänyt, huvitti vain tuo asenne. Ja huvittaa edelleen. Keksin aika monesta hetero-suhteesta paljon enemmän saippuaoopperaa muistuttavia piirteitä, kun tästä kyseisestä keskustelun aiheena olevasta. Mutta jokainen saa pitää erikoisena ja huvittavana ihan mitä haluaa. Mä olen siltikin vilpittömästi onnellinen siitä, että mulle tärkeä ihminen on löytänyt itselleen ihanan ja rakastavan puolison, jonka kanssa vielä saa kauan toivomansa lapsen. Ja onnellinen olen myöskin siitä, että he arvostavat mua ystävänä niin paljon, että haluavat mut esikoisensa kummiksi.

Mutta edelleen: Onnellinen, mikä onnellinen, mitäs se mulle kuuluu.
Ollaan me sentään jostain samaa mieltä;) Tuota asennetta voisi useampikin opiskella tämän ja vitutusketjun suhteen.
 

krobbe

Jäsen
Olen vanhoillinen,

mutta samalla myös mielestäni suvaitsevainen. Monelle (niin kuin kieltämättä hieman minullekin) tuottaa varmaan ongelmia sisäistää tuo Pikku Myyn kummius. Kysymys ei asiaa pohtiessani ole siitä, että tulevan kummilapsen äiti on Pikku Myyn ex-tyttöystävä, vaan ajattelen asiaa enemmänkin heteropohjalta.

Ei varmaan tavatonta, mutta varmaankin suht harvinaista, että jomman kumman, lapsen äidin tai isän exä saa kunnian olla lapsen kummi. Se ei vaan jotenkin istu minun ajatusmaailmaan. Olen tietysti, kuten jo mainitsin, vanhollinen ja elämänkatsomukseni on näin ollen vanhoillinen ellei peräti puritaaninen.

Olen kuitenkin pyrkinyt pitämään ohjenuorana sen, että nykymaailmassa kaikki on mahdollista, kuten tämä Pikku Myyn ja tulevien vanhempienkin hivenen hämmästystä herättävä valinta. Valinta joka on varmaan tarkkaan harkittu ja hyväksi kaikkien asianosaisten osalta todettu, joten mitäs minä vanha pieru muuta kuin onnittelen vilpittömästi niin tulevaa kummia kuin vanhempiakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös