Onnellisuusketju

  • 1 294 797
  • 7 895

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Olen onnellinen, että maailmassa on myös bi-seksuaaleja. Sehän on hemmetin hienoa, että pystyy niin myöntämään ja olemaan sinut itsensä kanssa. Vaikka itse olenkin siis umpihetero, niin olen tätä mieltä ehdottomasti.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä taas en 17-vuotiaana ihmisenä nähnyt yhtään mitään erikoista Pikku Myyn tapauksessa.
Ehkä tämä kertoo jo sen, että niiden vanhojen pierujen kannattaisi sopeutua nykymaailmaan edes sillä, etteivät arvostelisi muiden ratkaisuja/tekoja?
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kummituksista

Ehkä minä olen sitten jossain määrin omituinen ihminen, kun saan pidettyä entiset seurustelukumppanit ystävinä ja vieläpä todella hyvinä sellaisina. Olen jotenkin ajatellut sen asian niin, että jos joku ihminen on ollut minulle niin tärkeä, että olen hänen kanssaan seurustellut, on typerää lopettaa yhteydenpito pakollisen joulukortin lähettämiseen. Ihminen on ollut tärkeä ja hyvä tyyppi jostain tietystä syystä, eikä se mihinkään katoa, vaikka tiet eroaisivatkin. Siksi tämä kyseessä oleva pariskunta on ystäviä niin minun, kuin myös edellisen poikaystäväni kanssa. Sen ihmeemmin minun ja tämän tulevan äidin suhteeseen puuttumatta, se, että miun sormi on joskus neljä vuotta sitten ollut kyseisen ihmisen emättimessä, ei vähennä tai muuta sitä ystävyyttä millään tavalla. Käsittääkseni myöskään sillä lyhyellä seurustelulla ei ollut mitään tekemistä kummiuden kanssa. Minulle riittää se, että tuleva isä hyväksyy tilanteen, niinkuin hän on tehnyt. Ehkä minusta sitten tulee huono kummi ja sen lapsen elämä on pilalla ja kaikki menee päin persettä. Tohdin kuitenkin epäillä.

Seuraava paheksuja/ihmettelijä/päänaukoja voi varmaankin avata aiheelle oman ketjun, tai laittaa yksityisviestiä? Ei nimittäin taida saada aihetta enää kovin helposti linkitettyä onnellisuuteen.
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti girlzilla
Minä taas en 17-vuotiaana ihmisenä nähnyt yhtään mitään erikoista Pikku Myyn tapauksessa.
Ehkä tämä kertoo jo sen, että niiden vanhojen pierujen kannattaisi sopeutua nykymaailmaan edes sillä, etteivät arvostelisi muiden ratkaisuja/tekoja?

En tiedä oliko viesti minulle suunnattu, todennäköisesti. Mielestäni en erikoisemmin Pikku Myyn kummiutta arvostellut, hieman ihmettelin, siinä kaikki. Onnittelin myös koko seurakuntaa täysin vilpittömästi.

Se, että neiti prinsessa on seitsemäntoista eikä näe asiassa mitään kummallista on todella upeaa avarakatseisuutta. Se taas, että prinsessan avarakatseisuuden pitäisi kertoa meille vanhoille pieruille se, että pitäkää dinosaurukset suut supussa kun olette niin ahdasmielisiäkin, kertoo taas prinsessan vielä hivenen kehittymättömästä ja itsekeskeisestä luonteenlaadusta.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kummasti vaan tuo kesäinen ilma vaikuttaa mielialaan. Upea fiilis ajella kaupungilla luu ulkona ikkunasta kun radiossa sattui soimaan vielä Popedan "Pitkä kuuma kesä". Sitten rantsulle ja maauimalan kupeeseen ottamaan toviksi arskaa. Iltapäivällä velipojan omakotitalon remonttitalkoissa. (Olut oli loistavaa janojuomaa). Sitten vielä illalla mutsin luona grillitassuja ja makkaraa. Nam! Onneksi edes yksi hellepäivä saatiin kokea tänä kesänä.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti krobbe

Se, että neiti prinsessa on seitsemäntoista eikä näe asiassa mitään kummallista on todella upeaa avarakatseisuutta. Se taas, että prinsessan avarakatseisuuden pitäisi kertoa meille vanhoille pieruille se, että pitäkää dinosaurukset suut supussa kun olette niin ahdasmielisiäkin, kertoo taas prinsessan vielä hivenen kehittymättömästä ja itsekeskeisestä luonteenlaadusta.

No ei se ollut todellakaan yksinomaan Sinulle suunnattu teksti. Ja vähän niinkun noin kieli poskessa kirjoitettu ;)
Elä sie loukkaannu.

Mutta kiitos kun kutsuit prinsessaksi!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti Arnold
Olen onnellinen, että maailmassa on myös bi-seksuaaleja. Sehän on hemmetin hienoa, että pystyy niin myöntämään ja olemaan sinut itsensä kanssa. Vaikka itse olenkin siis umpihetero, niin olen tätä mieltä ehdottomasti.

Tämähän mua aina hymyilyttää: ensin ollaan niin tyytyväisiä toisten puolesta, on sitten kyse homoista, lesboista tai biseksuaaleista.

Ja seuraavassa lauseessa muistetaan aina mainita että "ainiin, mä olen täysin hetero". Mitenkään vain sinulle, Arnold, tätä suuntaamatta. Olihan vain niin tyypillinen kommentti (ja tähän se iso hymiö).
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti girlzilla
No ei se ollut todellakaan yksinomaan Sinulle suunnattu teksti. Ja vähän niinkun noin kieli poskessa kirjoitettu ;)
Elä sie loukkaannu.

Mutta kiitos kun kutsuit prinsessaksi!

No etkös Sinä sitten prinsessa ole? Niin ainakin tuossa näyttäisi lukevan selkeällä suomenkielellä.

Kieli poskessa tai ei, vakavia ja mielipiteitä herättäviä asioita. Asioita joihin tuntuu olevan enemmän kuin vaikea ottaa kantaa tulematta leimatuksi mistään mitään ymmärtämättömäksi kalkkikseksi.

Loukkaantunut en tietenkään, kahteen törmäyksiä tulee väkisinkin kun sukupolvien välinen kuilu erottaa vapaamieliset nuoret ja hivenen iäkkäämät ahdasmieliset pohdiskelijat.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kummikeskustelun velloessa valtoimenaan voin minä puolestani todeta olevani onnellinen siitä, että lapsellani ei ole kummia ollenkaan. Muut olkoon lastensa kummeja keskenään vaikka ristiin rastiin, mutta omalleni sellaista ei tule, ellei neiti itse pyydä kastetta, jolloin varmaan myös valitsee itse kumminsa.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Pikku Myy
Entinen tyttöystävä saa puolisonsa kanssa vauvan muutaman vuoden yrittämisen jälkeen ja miusta tulee sen pikkuihmisen kummitäti:) Että sitä osaa olla toisen ihmisen puolesta onnellinen. Varsinkin kun tietää, että kyseisestä pariskunnasta tulee aivan loistavat ja rakastavat vanhemmat.
Oletko tosielämässä yhtä huomionkipeä?
Itseh olen onnellinen siitä, että näyttää vihdoin siltä, että Ässät on löytänyt sen ykkössentterin.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Mikä siinä on että tietyt asiat pistävät hymyilyttämään?
Nytkin on sisäinen hymy koko ajan.
Eikä se tule siitä, että katsoessani peiliin näen jampan jolla on kokoparta...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vaikka äsken purkauduin vitutusketjuun, niin kyllä on minullakin syytä olla onnellinen.

Takana iltapäivä ja ilta kummitytön kanssa Korkeasaaressa... ei voi kuin hymyillä onnellisena kun taas huomasi miten upea 2v lapsi vaan voi olla. Kaikki on uutta, ihmeellistä, mukavaa ja mikä kaikkein parasta: sen todellakin huomaa valloittavasta hymystä, kirkkaista silmistä sekä iloisesta äänensävystä. Suurin ongelma taitaa tuossa iässä olla jos vaipat on märät (sitäkin jo harvemmin) tai milloin saa seuraavan kerran ruokaa.

Ja näkihän kummisetäkin ne jellonat jopa liikkeellä.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huh.
Tuli varmistus asiaan jota epäilin ja tulos oli minulle erittäin positiivinen. Selvisin säikähdyksellä.

Huomenna lähtö Sunny Beachille parhaan kaverin kanssa kahdeksi viikoksi. Jipii!
 

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
Kahden viikon loma alkaa parin tunnin kuluttua.

Mikä parasta, nuo kaksi viikkoa saan viettää maailman ihanimman ihmisen kanssa.

(Tiesin, että vielä joku päivä meikäläiselläkin on asiaa tähän ketjuun)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla
Huh.
Tuli varmistus asiaan jota epäilin ja tulos oli minulle erittäin positiivinen. Selvisin säikähdyksellä.


Aijai!! Ei pitäisi antaa uuden poikaystävän vetää paljaalla ennenkuin pillerit on hankittu.
No hyvä että selvisit, väsyneitä teiniäitejä on jo muutenkin liikaa.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Aijai!! Ei pitäisi antaa uuden poikaystävän vetää paljaalla ennenkuin pillerit on hankittu.
No hyvä että selvisit, väsyneitä teiniäitejä on jo muutenkin liikaa.

Ei sentäs!:D
Pikku-girlzillojen aika ei ole vielä. Pikku-girlzilla. Pikku G. Heh.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Tormentori
Sain asunnon vaasankadulta. Nami nami kyllä kelpaa. Joo ihan jees fiilis, OK OK NP NP.

Mää haluan samaa ainetta mitä sääkin olet ottanut!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Odottavan aika on ohi, toistaiseksi. Tyttöystäväni soitti juuri junasta, on tulossa kotia päin. Vatsassa on perhosia, sydän hakkaa ja muutenkin olo on hassu... Nyt lasken tunteja (ja jossain kohtaa minuutteja..) siihen, kun näen taas hänet 12 päivän tauon jälkeen.

Nyt on aika onnellinen olo.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Jep hellepäivä ja kohta auto suuntaa kohti Juvaa ja Puustockia rokrok. Vähän väsyttää heränny ennen viittä aamulla mutta pitää koittaa jaksaa ja viinaa ei tipan tippaa..kotona noin puol neljä voi uni maistua ja huomenna uusiksi..rokrok!!!
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Snakster
Kummikeskustelun velloessa valtoimenaan voin minä puolestani todeta olevani onnellinen siitä, että lapsellani ei ole kummia ollenkaan. Muut olkoon lastensa kummeja keskenään vaikka ristiin rastiin, mutta omalleni sellaista ei tule, ellei neiti itse pyydä kastetta, jolloin varmaan myös valitsee itse kumminsa.

Samoilla linjoilla. Eli ei tietenkään mitään kirkollista kastetta, se valinta olkoon lapsen oma, mutta nimetyt henkilöt "jos jotain sattuu" on. Ja ihan itse laaditut hienot kunniakirjat on molemmille ojennettu.

Mutta että onnellinen minä täällä. Kyllä! Vihdoinkin, monien vuosien "jonain päivänä vielä" jälkeen Prahan reissu on vihdoinkin totta. Liput varattu ja majapaikastakin tuli juuri äsken vahvistus!

Suiiiiih sanoo suihkari kun Tinde lähtee tarkastamaan Hadankasta tuttujen tsekkioluiden maun ihan paikan päälle! Ei saa millään tätä hymyä nyt pois naamalta:)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös