Onnellisuusketju

  • 1 292 135
  • 7 895

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Olen onnellinen siitä etten maksanut senttiäkään Matrixin jatko-osien katsomisesta leffateatterissa. Sain kaverin kaverilta lainaksi Reloaded ja Revolutions -DVD:t ja jumalauta mikä vitutuksen määrä mulla olis tullut jos niitten katsomisesta olisi pitänyt maksaa. Karmeeta scheissea...
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voisin kirjoittaa viestin myös vitutusketjuun, mutta päätin kuitenkin nostaa tämän ketjun. Kaikesta huolimatta kun olen nyt vain erittäin onnellinen siitä, että pääsin kotiin juniin liittyvän sähellyksen, yli tunnin mittaisen asemalla odotuksen, ahdistavan junamatkan, bussin menettämisen ja opiskelijalle liian kalliin taksimatkan jälkeen. Vielä kun järjestän itseni kuumaan suihkuun, teen kissanhoitajalle ohjeet, niistän nuhaista nenääni 12 kertaa, pakkaan laukkuni uudestaan ja vaikkapa myös nukun muutaman tunnin, olen huomenna heti aamukymmenen jälkeen valmis lähtemään kohti uusia seikkailuja ja Ilosaarirockia.

Kotiinpääsyn lisäksi olen hyvillä mielin eilisestä ja tästä päivästä, jotka vietin miekkoseni kotipaikkakunnalla. Tänään tuli puuhasteltua kaikkea enemmän ja vähemmän järkevää, mutta hauskaa oli. Kesäflunssakin alkaa pikku hiljaa helpottaa, nyt on lähinnä jäljellä räkätauti. Se tosin tuntuu vain pahenevan koko ajan, mutta kuume ja kurkkukipu ovat onneksi hävinneet.

Hyvillä mielin voi olla myös reissusta, jolle lähden huomenna erittäin hyvän ystäväni kanssa. Saman tytön kanssa ollaan kierrelty aiemminkin, ja jo nyt odotan innolla tämänkertaista seikkailua, joka johtaa ensin perhetuttuni luo ja lopulta Ilosaareen viikonlopun ajaksi. Ilosaari on kesän ainut festarini, ja odotukset ovat senkin suhteen jo korkealla. Toivottavasti luvassa on hyviä keikkoja ja myös aurinkoista säätä.

edit. Lisätään vielä se, että kismelini on selkeästi onnellinen kotiinpaluustani. Katti kehräsi, puski, tuli syliin ja nyt nukkuu sohvallani vajaan metrin päässä. Harmittaa jättää toinen loppuviikoksi, vaikka sillä ei mitään hätää täällä olekaan. On se vaan niin vekkuli ja ihana otus. :)
 
Viimeksi muokattu:

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Huomenna lähden Manseen viemään ensimmäisen satsin tavaroita uuteen kämppään. Mikä parasta: rakas tyttöystäväni muuttaa samaan osoitteeseen.

Syksyllä pitäisi aloittaa tiedotusopin opinnot yliopistossa. Ilonaihe sekin, kun kaikkien niiden viisaiden hakijoiden joukosta minä valikoiduin myös tähän valiojoukkoon.

Maisemanvaihto tekee muutenkin hyvää. Ja pääsee katsomaan Ipan, TamU:n ja KooVee:n pelejä.

Ainoa ongelma muutossa on totutusti se, että kuinka rahat saa riittämään. Mutta siitä voi sitten avautua vitutusketjussa.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Asunto lähtee alta, velkaa on reilusti, ihmissuhteet kaatuu jne. Silti jollain omituisella tavalla tunnen oloni onnelliseksi.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan onnellinen olen.

Kesän opiskelut sujuvat ajallaan ja se valmistuminen on lähempänä, kuin koskaan ;) Pahimmatkin karikot näyttävät menevän yli, hyvä niin.

Vakuutuksesta sain myös hyvät rahat autosta ja "uusi"auto on pihalla, nyt elämä taas maittaa, vaikka töitä riittääkin, toisaalta sehän on yksi lisä onnellisuuteen:).
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen onnellinen, sillä sain vihdoin ja viimein opiskelupaikan AMK:sta. Ala on suurinpiirtein ja melkein ellei suorastaan juuri sitä mitä haluankin...

(Jatkuu vitutusketjussa)
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ted Raikas
Olen onnellinen, sillä sain vihdoin ja viimein opiskelupaikan AMK:sta. Ala on suurinpiirtein ja melkein ellei suorastaan juuri sitä mitä haluankin...

(Jatkuu vitutusketjussa)

Onnea paikastasi opiskelun ihmeelliseen mailmaan. Paikat eivät ole selviöitä, vaan hienoa jo sellaisen saa, ja varsinkin alalta mihin suuntautuminen johtaa:):
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Osmo's Cosmos esiintyy sittenkin Marski Cupissa, vaikka toisin jo luulin. Enää vajaa kuukausi sinne.
Viikon päästä Puustockiin nauttimaan hyvästä rokista.
Matkailun aloitan jo puolen viikon maissa, että kerkeää nähdä kavereita ja kummityttöä (tulevaa).
Ja sitten ehtii vielä ihmetellä Meripäivien fiilistä.
 

Boyko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Arsenal
opiskelemaan

Hihhei!!

Opiskelupaikka varmistui tänään, enää ei tarvi pelätä joutuvansa jatkamaan kaljan laskemista juopoille Töölöläisille (paitsi viikonloppuisin)!!
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilman mitään syytä mun oma toi mulle valkoisen kauniin ruusun.
Enkeliä pitää kuulemma muistaa ilman mitään syytä...Tuli ihana olo. Muutenkin lahjat ovat parhaimmillaan silloin kun niitä ei osaa odottaa ja antaa ilman sen suurempaa syytä.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Ensimmäistä kertaa tässä ketjussa.
Perhanan hieno fiilis. Eilen tuli käytyä Tammerfesteillä rankasti. Mutta onni, olin säästänyt (lue: unohtanut) pullon jallua baarikaappiin. Uuden nousun paikka. Sitten vielä iski tauti, joka harvoin tulee: krapulasiivousvimma. Nyt kämppä kiiltää ja kohta on gradu valmis.

Illaksi liput niskalaukauksen keikalle ja "nyt on mies -olotila päällä"

Raportoin huomenna krapulaketjussa... jos pystyn
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
KOHTA ALKAA MATLOCK!!!! Enää 16 jaksoa puuttuu ja sitten Matlock-kokoelmani on TÄYDELLINEN!!!

Hell yeah!
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Been there, done that

Viestin lähetti girlzilla
Ilman mitään syytä mun oma toi mulle valkoisen kauniin ruusun.
Enkeliä pitää kuulemma muistaa ilman mitään syytä...Tuli ihana olo. Muutenkin lahjat ovat parhaimmillaan silloin kun niitä ei osaa odottaa ja antaa ilman sen suurempaa syytä.

Se vaan halus persettä..kyynisyys on iloinen asia.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Re: Re: Been there, done that

Viestin lähetti tuuski
Eikös se sana ole naiivi?

Riippuu mitä tässä tarkotetaan. Jos meikäläistä tarkotetaan, niin kyyninen on oikea sana ja jos joku usko sen vieneen ruusun pelkästä hyvyydestä niin se on naiiviutta.

Edit: källin korjaus
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Re: Re: Re: Been there, done that

Viestin lähetti Karamahti
Riippuu mitä tässä tarkotetaan. Jos meikäläistä tarkotetaan, niin kyyninen on oikea sana ja jos joku usko sen vieneen ruusun pelkästä hyvyydestä niin se on naiiviutta.

Edit: källin korjaus

Aivan joo, samaa mieltä.

Tosin kyllä itsekin voisin viedä girlzillalle kukan tai kaksi.


Itse ketjun aiheeseen, olen onnellinen kun kahvi on kohta tippunut ja voileipiä ei tarvinnut tehdä itse.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Juuri sain varattua Damin ressun haluamalleni ajalle, lennoille ja löytyipä vielä kohtuuhintaan hotellikin.

Tuo upea kaupunki (tai näin isot pojat ovat kertoneet) odottaa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Meillä alkaa olemaan asunto sen näköinen että toivottavasti kelpaa jollekin. Ensi viikolla tulee välittäjä katsomaan ja sitten toivotaan.

Uuden asunnon metsästyskin on alkanut ja olemme löytäneetkin yhden kiinnostavan joka tosin vaatii ensin jonkin verran remonttia. Toivottavasti se odottaa meitä siihen asti kun olemme saaneet tämän kaupattua...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Huomenna kullan kanssa sunnuntaihin saakka kestävälle lemmen- sekä synttärilomalle.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Palasin tänään neljän päivän lomalta saaristosta. Pöydällä oli parikin kuorta, nyt on takataskussa opiskelupaikka AMK:ssa. Ei ihan se yliopisto, joka oli toiveissa, mutta olen onnellinen ettei tarvitse enää välivuotta viettää.

Voisin melkein kirjoittaa vitutusketjuun siitä, etten näe kultaani vielä viikkoon, mutta kyllä pisti hymyilyttämään mitä sanoi puhelimessa tänään. Varsinaiset sanat jääkööt salaisuudeksi, mutta sisältö oli aika ihana.

Kolmas onnellisuuden syy, penninvenyttämispäivät ovat ohi, tilillä on rahaa aika reilusti.

Kesälomaa on vielä reilu kuukausi jäljellä, hienoa sekin.

Tällä hetkellä asiat ovat miltei täydellisesti, joskin se ainoa miinuspuoli painaakin aika lailla sitten.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Pärde

Tällä hetkellä asiat ovat miltei täydellisesti, joskin se ainoa miinuspuoli painaakin aika lailla sitten.

Kyllä me vielä näemme, don't worry about it.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
"Wheels within wheels in a spiral array, a pattern so grand and complex"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös