Voisin kirjoittaa viestin myös vitutusketjuun, mutta päätin kuitenkin nostaa tämän ketjun. Kaikesta huolimatta kun olen nyt vain erittäin onnellinen siitä, että pääsin kotiin juniin liittyvän sähellyksen, yli tunnin mittaisen asemalla odotuksen, ahdistavan junamatkan, bussin menettämisen ja opiskelijalle liian kalliin taksimatkan jälkeen. Vielä kun järjestän itseni kuumaan suihkuun, teen kissanhoitajalle ohjeet, niistän nuhaista nenääni 12 kertaa, pakkaan laukkuni uudestaan ja vaikkapa myös nukun muutaman tunnin, olen huomenna heti aamukymmenen jälkeen valmis lähtemään kohti uusia seikkailuja ja Ilosaarirockia.
Kotiinpääsyn lisäksi olen hyvillä mielin eilisestä ja tästä päivästä, jotka vietin miekkoseni kotipaikkakunnalla. Tänään tuli puuhasteltua kaikkea enemmän ja vähemmän järkevää, mutta hauskaa oli. Kesäflunssakin alkaa pikku hiljaa helpottaa, nyt on lähinnä jäljellä räkätauti. Se tosin tuntuu vain pahenevan koko ajan, mutta kuume ja kurkkukipu ovat onneksi hävinneet.
Hyvillä mielin voi olla myös reissusta, jolle lähden huomenna erittäin hyvän ystäväni kanssa. Saman tytön kanssa ollaan kierrelty aiemminkin, ja jo nyt odotan innolla tämänkertaista seikkailua, joka johtaa ensin perhetuttuni luo ja lopulta Ilosaareen viikonlopun ajaksi. Ilosaari on kesän ainut festarini, ja odotukset ovat senkin suhteen jo korkealla. Toivottavasti luvassa on hyviä keikkoja ja myös aurinkoista säätä.
edit. Lisätään vielä se, että kismelini on selkeästi onnellinen kotiinpaluustani. Katti kehräsi, puski, tuli syliin ja nyt nukkuu sohvallani vajaan metrin päässä. Harmittaa jättää toinen loppuviikoksi, vaikka sillä ei mitään hätää täällä olekaan. On se vaan niin vekkuli ja ihana otus. :)