Onnellisuusketju

• 1 301 838
  • 7 871

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Viestin lähetti girlzilla
Ilman mitään syytä mun oma toi mulle valkoisen kauniin ruusun.

Tuotatuota. Eikö valkoiset ruusut kuulu hautajaisiin? Näin ainakin kerran eräs naispuolinen ystäväni varoitteli, kun silloiselle tyttöystävälleni ajattelin ruusun ostaa. En tosin saanut ruusua ostettua, vaan eksyin viihteelle.

Ketjuun liittyen, viikonloppu alkaa vartin päästä.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti timmi
Tuotatuota. Eikö valkoiset ruusut kuulu hautajaisiin? Näin ainakin kerran eräs naispuolinen ystäväni varoitteli, kun silloiselle tyttöystävälleni ajattelin ruusun ostaa. En tosin saanut ruusua ostettua, vaan eksyin viihteelle.

En itseasiassa tiedä, taisi ostaa sen takia kun valkoiset ruusut ovat ehdottomia suosikkejani.

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
En itseasiassa tiedä, taisi ostaa sen takia kun valkoiset ruusut ovat ehdottomia suosikkejani.

Jepjep. En minäkään varmuudella, tämä saattoi vain olla yhden henkilön mielipide. Pääasia, että on onnellinen!

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitos Irggu näteistä sanoista.

Tosin ei noi vanhat äijät tainneet ihan tosissaan olla, tai mistä minä tiedän jos ostavat ruusuja naisille vain saadakseen persettä. Mikäs siinä, tärkeintä että sitä persettä saa, vai? Menin itsekin sekaisin.

Nyt voisin lähteä äidin kanssa ajelulle ja käydä Kauppatorilla kun Fredan tori meni jo kiinni. Mansikoita. Mmm.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti irGGu
...olen vilpittömän onnellinen Girlzillan puolesta, tuollaisia poikia ei kasva joka oksalla.
No kun joka oksalla ei saa pesää, sen mukaan mennään.

Ei vaan, täällä kun on koko kesä panostettu näihin onnellisiin ihmissuhteisiin, niin teenpä itse saman.

Riehakkaasta uuden vuoden aatosta on siis kohta kulunut seitsemän kuukautta. Yhtä kauan olen toisin sanoen seurustellut tyttöystäväni kanssa. Jeesusta ja hänen kavereitaan pitää ehdottomasti kiittää tapahtuneesta.

Eli kiitos Jeesus ja sun kaverit, että lähdin uutena vuotena fiksusti parin viikon sairastelun jälkeen ryyppäämään, ja kiitos varsinkin siitä, että tutustuin silloin erittäin perusteellisesti tähän ihanaan nuoreen naiseen. Kaikkiin kerhohuoneisiin biljardipöydät, rok rok.

Asumme nykyään yhdessä, ja mikäs täällä on asuessa, kun rakastan tyttöystävääni aivan älyttömän paljon. Enpä olisi ikinä voinut kuvitella itselleni näin "täydellistä" suhdetta, kaikki on vain niin luontevaa ja mukavaa. Ja hauskaakin meillä on jatkuvasti, onneksi. Ja mikä parasta, kaikesta päätellen loppua ei ihan pian ole näkyvissä.

Lisäksi olen erityisen onnellinen siitä, että raastoin töissä itseltäni rystysen auki luuhun asti. No, mikäs siinä, aurinko ja luu paistavat kilpaa!

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Vanha geezer

Tosin ei noi vanhat äijät tainneet ihan tosissaan olla, tai mistä minä tiedän jos ostavat ruusuja naisille vain saadakseen persettä. Mikäs siinä, tärkeintä että sitä persettä saa, vai? Menin itsekin sekaisin.

Näin on, tais ainakin meikäläisen alkuperäisen postin aiheena olla kyynisyyden ylistys. Se onkin vanhan miehen ainoa ilo.
PS. Jonkun itämaisen viisauden mukaan valkoinen ruusu tarkoittaa puhdasta rakkautta.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Mikäs siinä, tärkeintä että sitä persettä saa, vai? Menin itsekin sekaisin.

Sepä se, sehän juuri on tärkeintä. Vai luuletko, että kundisi on kiinnostunut ajatuksistasi?

Itse olen lomalaisena mukavissa tunnelmissa. Onnellinenkin jopa.

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Jeah Baby! Eka ilta Tuskaa takana ja helvetin kivaa oli! Sain hyviä kuvia ja tapasin kivoja tyyppejä, mitä muuta voisin toivoa?! Persettä?!?! Höh, se on ihan yliarvostettua!

edit: IN FLAMES!! Mahtavaa!

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Aivan upee aamu. Kahvia koneeseen ja Heviä soimaan. Kohta pyörimään kaupungille bongaamaan tuttuja. Kesällä on Mikkeli kauneimmillaan. Ja illalla katsomaan Maj Karman kauniita kuvia Mikkelin torille ja onhan siellä myös PMMP vai mikä lie..elämä on laiffii..

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Kolmas kerta toden sanoi..

Pääsin yliopistoon. Luin reilut viisi kuukautta täyspäiväisesti ja tässä on tulos. Helpottunut ja onnellinen.

EDIT: Sanottakoon se vielä, että vaikka tätä "ulkoaopettelu"-järjestelmää on paljon kritisoitu, niin minä ainakin olen sen vankka puolestapuhuja. Ihminen osoittaa oikeasti olevansa kiinnostunut alasta, kun viitsii lukea kunnolla pääsykokeisiin ja se myös osoittaa tietynlaista asennoitumista siihen, mihin on pyrkimässä.

Olen sitä mieltä, että jokainen halutessaan pääsee yliopistoon, se on vain omasta motivaatiosta ja asenteesta kiinni. Se ratkaisee, ei mikään muu.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Subtv:n akvaarioäijä kertoi juuri että 31.8. alkaa Star Trek - Uusi Sukupolvi. Eipähän tartte tuhlata rahaa sen yhden näkemättä jääneen jakson hankkimiseksi.

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Dudelle onnittelut minunkin osaltani. Muistaakseni aloit viikkoa minua aiemmin lukemaan ja taisit vetää muutenkin kovempaa tahtia. Niin ja kumpi meistä pääsikään sisään..

Itse vetoan kuitenkin ihmissuhdeaallokkoon ja motivaation puutteeseen, näin se elämä heittää (ja tähän se hymiö).

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Re: Kolmas kerta toden sanoi..

Viestin lähetti dude
Olen sitä mieltä, että jokainen halutessaan pääsee yliopistoon, se on vain omasta motivaatiosta ja asenteesta kiinni. Se ratkaisee, ei mikään muu.

Valitan, mutta näin ei todellakaan ole. On myös oikeasti tyhmiä ihmisiä, jotka eivät kypsy edes vuosien saatossa. Teekkarikouluihin pääsee kuka vaan, mikä näkyykin sisäänottomäärissä ja minkä huomaa lisääntyvästä IT-alan työttömyysbuumistaja. Teknillisellä alalla sen huomaa myös keskeyttämisprosenteista), mutta oikeaan yliopistoon ei pääse kuka vaan.

t. maisteri Tunkki

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Re: Re: Kolmas kerta toden sanoi..

Viestin lähetti Tunkki
Valitan, mutta näin ei todellakaan ole. On myös oikeasti tyhmiä ihmisiä, jotka eivät kypsy edes vuosien saatossa. Teekkarikouluihin pääsee kuka vaan, mikä näkyykin sisäänottomäärissä ja minkä huomaa lisääntyvästä IT-alan työttömyysbuumistaja. Teknillisellä alalla sen huomaa myös keskeyttämisprosenteista), mutta oikeaan yliopistoon ei pääse kuka vaan.

t. maisteri Tunkki

Jälkeenpäin ajateltuna ei teatterikorkeaan tai Sibelius-Akatemiaan pääse kuka tahansa periaatteella asenne ratkaisee.

Mä olen aina elänyt siinä luulossa, että teekkarikouluun ei oikeasti kukaan halua, ne vaan joutuu sinne kun eivät pääse oikeaan yliopistoon?

t. tuleva maisteri dude

Pärde: Toivottavasti jaksat yrittää vielä ensikin vuonna. Ei pidä luovuttaa. Voin tarvittaessa tulla potkimaan perseelle sopivaa korvausta vastaan. Nimim. elävä esimerkki kantapäänkauttaoppiajsta

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nää olipa Maj Karman Kauniilla kuvilla loistava keikka eilen Mikkelin torilla. Ja ennen keikka siemaillessani avokkaani kanssa kaljaa torin lähistön puistossa ohi kävellyt laulaja Herra Ylppö liittyi seuraamme jo siinä sitten turisimme jonnin aikaa, sympaattinen hemmo. Ja loppuillasta läheisen pubin terassilla istuessani ohi kipittivät seksikkäät PMMP:n tytöt..ja join jopa niin kohtuudella että olin kotona jo puoli kaksi ja ei oon minkäänlaista krapulaa..

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Re: Re: Kolmas kerta toden sanoi..

Viestin lähetti dude
Mä olen aina elänyt siinä luulossa, että teekkarikouluun ei oikeasti kukaan halua, ne vaan joutuu sinne kun eivät pääse oikeaan yliopistoon?

Ei se ihan näinkään mene. Minä rupesin teekkariksi sen vuoksi, että olin sentin verran liian lyhyt poliisikouluun.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Asiallinen, Arvostettu ja Tunnustettu kirjailijanne väänsi äsken sellaiset aamupaskat että huhhuh. Olo oli taivaallisen helpottunut kun viimeinenkin kärkiosa tipahti pönttöön, lähti varmasti 600 grammaa paskaa liikkeelle ja olo helpotti niin kummasti.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vietin rakkaani kanssa kolmepäiväisen yhdistelmäloman. Siihen kuului sekä synttäri- että lemmenloman elementit. Nokian Edenissä yövyttiin ja Tampereella kierreltiin kaupunkia. Särkänniemessäkin tuli käytyä. Hienoa oli!

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kahden päivän lippu Puustockiin, onnistuin sumplimaan työvuorot että pääsen jo perjantaina Juvalle.. Rokrok..

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Vihdoinkin löytyi booliseos, jota kehtaa tarjota vieraillekin. Kauan ja monta harjoitusiltaa siihen menikin. Kaikkien ennakko-odotusten vastaisesti Pisang- ja Passoa-pohjainen, vodkalla maustettu hapokas juoma.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Päätimme lyödä tyttöystävän kanssa ns. hynttyyt yhteen eli hän muuttaa luokseni ja alamme etsimään omaa asuntoa muutaman kuukauden sisällä. Eikä tarvitse maksa turhaan kahden asunnon vuokraa.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti vision
Päätimme lyödä tyttöystävän kanssa ns. hynttyyt yhteen eli hän muuttaa luokseni ja alamme etsimään omaa asuntoa muutaman kuukauden sisällä. Eikä tarvitse maksa turhaan kahden asunnon vuokraa.

Onnea onnelle! Mutta, mistä johtuu, että se on useimmin tyttöystävä, joka muuttaa ja äijä pysyy talossansa? Noin niinku joka paikassa..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy