Viestin lähetti irGGu
...olen vilpittömän onnellinen Girlzillan puolesta, tuollaisia poikia ei kasva joka oksalla.
No kun joka oksalla ei saa pesää, sen mukaan mennään.
Ei vaan, täällä kun on koko kesä panostettu näihin onnellisiin ihmissuhteisiin, niin teenpä itse saman.
Riehakkaasta uuden vuoden aatosta on siis kohta kulunut seitsemän kuukautta. Yhtä kauan olen toisin sanoen seurustellut tyttöystäväni kanssa. Jeesusta ja hänen kavereitaan pitää ehdottomasti kiittää tapahtuneesta.
Eli kiitos Jeesus ja sun kaverit, että lähdin uutena vuotena fiksusti parin viikon sairastelun jälkeen ryyppäämään, ja kiitos varsinkin siitä, että tutustuin silloin erittäin perusteellisesti tähän ihanaan nuoreen naiseen. Kaikkiin kerhohuoneisiin biljardipöydät, rok rok.
Asumme nykyään yhdessä, ja mikäs täällä on asuessa, kun rakastan tyttöystävääni aivan älyttömän paljon. Enpä olisi ikinä voinut kuvitella itselleni näin "täydellistä" suhdetta, kaikki on vain niin luontevaa ja mukavaa. Ja hauskaakin meillä on jatkuvasti, onneksi. Ja mikä parasta, kaikesta päätellen loppua ei ihan pian ole näkyvissä.
Lisäksi olen erityisen onnellinen siitä, että raastoin töissä itseltäni rystysen auki luuhun asti. No, mikäs siinä, aurinko ja luu paistavat kilpaa!