Onnellisuusketju

  • 1 293 640
  • 7 895

J.Petke

Jäsen
Outo tunne mutta ensimmäistä kertaa moneen vuoteen on onnellinen fiilis. On töitä, koulu enää 2 kurssia vaille valmis, kiekko alkaa kohta, bb alkaa kohta ja uutta työpaikkaa hakiessa on kerrankin fiilis, että hienoa odottaa tulevaisuutta.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ai että on hyvä fiilis. Sain verikokeiden tulokset joita tässä on viikon panikoinut. Ja kaikki kunnossa. Munuaisarvot oli palautuneet, jopa loistaviksi. Maksa-arvot loistavat, hemoglobiini just hyvä, lääkearvo täydellisesti kohdillaan.

Sitten se tärkein, natrium. Minä kun käytän lääkettä, joka on vahva diureetti sivuvaikutukseltaan. Ja se laskee veren natriumarvoa. Normaalisti arvo on ihmisellä noin 135. Minulla pyöri se pitkään välillä 120-125, ja neurologit kaikki jatkuvasti neuvoivat "juomaan vettä johon sekoitettu suolaa". Ja näinhän minä tein. Pahimmillaan natrium kävi jopa tasolla 107, joka alkaa olemaan erittäin vaarallista.

Sitten sattumalta eksyin Tikkurilan Mehiläiseen, maksoin omasta pussista vierailun perusneurologilla toiveikkaana, että saisin jotain uutta neuvoa. Ja se virolaistäti ensimmäiseksi sanoi, että "jos sua on neuvottu juomaan suolavettä, toimii se täysin väärin - sun pitää vain vähentää nesteen kulutusta. suolavesi laskee natriumia". Ja näin tein. Nyt suolat perkele 132!!

Neljä eri neurologia, mm. kaksi näistä ylilääkäreitä, neuvoivat neljä viisi vuotta päin persettä.
 
Minä oon niinkin oudosta asiasta onnellinen, kuin siivoamaan pääsemisestä.

No, taustoitan. Viimeiset neljä viikkoa töitä aamusta iltaan, ensin päivätyötä (kämpästä-kämpälle-aikataulu klo 8-18), sitten illat ja viikonloput mennyt toista työtä tehdessä. Akka on ollut niin väsynyt noiden töiden päätteeksi, että uni ei tule, pää kiertää kehää ja stressi on aivan kamala. Nyt työputki alkaa vähän helpottaa! Alla on kunnon chilluskelu-viikonloppu, pääs vähän ottamaan irtiottoa ja aikaa köllöttelemiseenkin oli. Vaikka nyt ei ihan työstä vapaa täysin ollutkaan.

TÄNÄÄN! Tänään töistä viideltä päästessäni ajan kotio, ja en aio tehdä mitään työhön viittaavaakaan koko loppupäivän aikana. Siivoan kämpän ja luen parvekkeella kirjaa ja poltan kessua. Tässä tän päivän suunnitelma.

Plus että muutenkin se ihan hymyää. Kuukauden päästä luvassa viikon Euroopan-reissu ja asiat ukon kanssa on maailman parhaimmalla nojalla. Vapaata sais tietysti olla enemmän, mutta täniltainen vapaa-aika nostaa mielialaa aika tajuttomasti.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Huh, huh, nyt on helpottunut ja onnellinen olo! Autoni syylarin paisuntasäiliö piti hemmetinmoista pulputusta, ja höyryä nousi konepellin alta. Oltiin ihan varmoja, että kansipahvi siitä on mennyt, vaikka lämpömittari ei yli puolenvälin noussutkaan. Epäiltiin anturissa olevan häikkää, kun kaikki muut oireet viittasivat keittämiseen. Soittelin muutaman autokorjaamon läpi ja kansiremontin hinta oli järjettömän kallis, orikedolla sitten käskivät tuoda ensin testiin, onko kansipahvi palanut. Tehtiin sitten 5€:n testi ja remonttimies totesi, että kansi on ehjä. Ihmeteltiin, että mikä hitto sitten on vialla. Siinä sitten remonttimies huomasi, että syylarin yläreunassa on pieni reikä ja syylarin korkista on tiiviste murtunut. Veti sieltä ilmaa syylarin ja siksi paisuntasäiliö pulputti ja reistä heitti nestettä kuumalle moottorille, joka tietty höyrystyi.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jyrki Louhi Kerhoon, oikein sydäntä lämmittää!
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Viikon viimeinen duunipäivä menossa. Tiistaista asti olen joka päivä duunia tehnyt. Se on harvinainen työputki 3 vuorotyöläiselle. Lauantaina ja sunnuntaina tuplavuorot. Maanantaina alkaa 5 päivän vapaa. Ensi viikolla voisi mennä Tikkurilan halliin katsastamaan HIFK-Lukko peliä. Keskiviikkona vaimon kanssa leffaan ja torstaina Tallinnan risteilylle punaisella laivalla. Vaimo tekee päiväduunia, joten lähden risteilemään yksin.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli vietettyä kaverin synttäreitä viikonloppuna. Hyvää seuraa ja hauskaa menoa kyllä jäi hyvät fiilikset. Ei edes tuleva työviikko harmita ja sekin alkaa vasta tiistaina, koska huomenna vapaapäivä. Hienoa :)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pääsin läpi oikiksen tentistä ja lähden tässä kohtapuoliin mökille viideksi päiväksi. Hyvä fiilis.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Eka työviikko paketissa loman jälkeen ja olo on kyllä onnellinen. Välillä tuntui, että ei lopu koskaan.

Ei ole enää kauaa seuraavaan lomaan...
 
Viimeksi muokattu:
Ai vittu. Eipä oo vahingonilo ikinä maistunu näin hyvältä. Sain just kuulla, että tulevan entisen työpaikkani pomo on saanu potkut. Ite irtisanouduin viikko sitten, että sinänsä ei vaikuta, mutta äijä on täys ihmisperse ja ylivoimasesti paskin toimitusjohtaja mitä oon ikinä tavannu. Pitkään se saikin keikkua sillä pallillansa ja pääkonttorilla katottiin kun hommat meni päin vittua. Mutta nyt hihityttää meikää. Etenkin irtisanoutumistilaisuudessani hänen lausumat sanansa "tämä olisi ollut edessä kuitenkin jossain kohtaa". Ai vittu. Hyvin sanottu, pomo!
 

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Ensi kesänä II/2010 saapumiserässä Kontiorantaan, juuri niin kuin halusin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Pitkästä aikaa töihin. Vieläpä matkailualallla ja Suomessa. Mukavaa on. Myös viime viikolla alkanut koulu maistuu huippuhyvältä. Mikäs tässä on hyräillessä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Tässä ollut pitemmän aikaa ilman rahaa, ja juuri tuli kielteinen päätös kelastakin koskien työttömyyspäivärahaa, niin pieni piristys olikin paikallaan.

Piristystä tuotti juuri freerollista voitettu 123e, joilla syö useamman viikon!
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kolme työpäivää ja kesälomille lompsis. Huomenna kavereiden kanssa hevi-ilta höystettynä paskanjauhamisella. Itseni tuntien sunnuntaina morkkis-ketjun kautta duuniin reippaana, mut so what!!
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pelsuis on käsiä täl kaudel, viikonloppu edessä, oma taloremontti etenee, ööö...mitäpä täs muuta. Helposti vois vaikka vähän leijua, kalja kädessä tietenkin.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Vaimo lähti ulos, mä vietän tyttären kans perjantai-iltaa himassa. Kohta saunaan, sitte tyttö koisimaan ja mulle punaviiniä. Telkusta tulee vielä joku höntsäfutiskin.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Vaimo lähti ulos, mä vietän tyttären kans perjantai-iltaa himassa. Kohta saunaan, sitte tyttö koisimaan ja mulle punaviiniä. Telkusta tulee vielä joku höntsäfutiskin.
Ooh! Jaksoin juoda 2 lasia punkkua ja valvoa lähes klo 23 saakka. Siihen mennessä oli jo toki kahteen kertaan torkahtanut tuon futiksen äärelle.

Ja nyt vaimolla on krapula, mulla ei. Se on aika kivaa!
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
En keksinyt muutakaan ketjua niin kirjoitan tänne. Meikäläinen lähteekin tästä viisikymppisille maalle juomaan sahtia ja boolia, sekä syömään rosvopaistia sekä erinäköistä kylkipalaa :) Porukkaa on tulossa paikalle n.80 henkilöä niin eiköhän myö saada kunnon pirskeet pystyyn!
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Huomenna Sotkamon Jymyllä mestaruus katkolla kotikentällä. On se hieno tunne ja olisi muutaman vuoden tauon jälkeen aika palauttaa mestaruus kaikkien aikojen pesäpallo-organisaation haltuun.

Ilokseni huomasin myös, että Real Madridin ottelu tulee kuin tuleekin tänään, vaikkakin jälkilähetyksenä. Pitänee siis pitää netti kiinni muutama tunti illalla, ettei vahingossakaan näe tulosta.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se on siinä! Jyväskylän Kiri palaa Superpesikseen. Hienoa, vielä kun hameväki hoitaa omansa pois.
 
Mukavalta näyttää. Kotisaunan löylyt oli hyvät ja olutkin maistuu. Lukkokin avasi kautensa mainiosti ja nelikuinen tyttövauvani on edelleen maailman suloisin pikku veijari. Tästä on hyvä jatkaa! =)
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Sellainen viikonloppu että molempina iltoina nukkumaan heti kymmenen jälkeen ja unta melkein kaheksaan saakka. Ja nyt tuoreiden sämpylöiden ja kahvin tuoksu keittiössä! Iskemätön Hesari vielä pöydällä odottamassa, ai ai!

Lätkäkin lähti hyvin, nautitaan siitä nyt...ohimenevää kun kumminkin on tuokin taas!
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Drang nach Osten! Myönnettäköön että paluumuutto Helsinkiin vetää mielen sangen iloiseksi. Espoo ei oikein koskaan paikkakuntana puhutellut - eihän täällä vissiin edes pelata jääkiekkoa vai onko joku joukkue jossakin? Mutta toki sopi elämäntilanteeseen aivan hyvin ja mukavalla alueella ollaan asuttu. Ei taida silti tulla kovin suurta ikävää. Vielä vähän pakkaamista tänään ja huomenna pääkaupunkiin. Ellei ihiminen voi asua Etelä-Pohojammaalla niin sitte eres johonakin vähä jonkinlaases paikas!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
puuha-pete on elänyt nyt parisuhteessa reilun pari viikkoa ja ei kyllä näin kokonaisvaltaisen onnellinen ole ollut pariin vuoteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös