Onnellisuusketju

  • 1 294 548
  • 7 895
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Pienen hieman huonomman kauden jälkeen tunnelmiltaan taas nousuun. Kutsuin pari kaveria käymään, laitoin ruokaa, syötiin, juotiin ja jutusteltiin mukavia koko ilta. Elämä on mukavaa kun siitä tekee mukavaa :)

Lisäksi on valtava koirakuume. Toisaalta en tiedä onko se niinkään pelkästään positiivinen asia, kun mielessä pyörii vain jatkuvasti valkoiset koirat mustilla tai ruskeilla pilkuilla...

Niin, ja tuommoinen rotinkainen eli kissa on hoidossa vielä tämän päivän. Lattialle kakkimisista huolimatta hauska veijari. :) Ja tuntuu musiikkimaku olevan samanlainen kuin itselläni, rockia tai metallia soimaan niin välittömästi tulee viereen kyöhnäämään...

E: ja pieni loppukevennys:
If You Wanna Be Happy
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jonkinmoinen humala, hyvä meininki ja pian asunto Helsingistä. Tulevaisuus on ehkä (jopa) olemassa. Upea tunne, pääsee juuri sinne minne haluaakin, jess.

Nyt skarpattava.
 
Oli jo eilen lähellä onskuketjuun osallistuminen, mutta eihän maanantai siihen toimeen sovi. Kokeillaan nyt tiistaina sitten.

Mulla on niin perkeleen hyvä parisuhde, että se vetää koko elämänlaadun onnellisuushaarukkaan. Toki tätä puolivuotista aiemminkin olen onnelliseksi tunnustautunut, mutta jokin bonus tästä elämään tulee.

Hän on hyvä mies. Tunnen luottavani häneen täysin - ja luottavani nimenomaan siihen, ettei hän tee minulle mitään pahaa. Vaikka kaikissa suhteissa joskus huonoja päiviä onkin, on omassa tapauksessani seuraava päivä kaikkia aiempia parempi. Vaikka se riita joskus räjähtääkin, on molemmilla järkeä päässä siinä määrin, ettei asia paisu luonnottomiin mittasuhteisiin, vaan se pystytään käsittelemään juttelemalla. Ja pystytään pyytämään ja antamaan anteeksi.

Sitäpaitsi keksin kymmenen kuukauden turhailun jälkeen opinnäytetyöni rajauksen ja deadlinetin viimeisen kurssin. Tämähän näyttäisi siltä, että valmistunkin joskus?

Hyvä fiilis. Pienet stressin aiheet voi sysätä kepeästi sivuun. Nyt vain hymyilee tuo ihmiselo.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Nyt osui omalle kohdalle todellinen onnenpotku. Pari kuukautta tuli lusittua ilman hommia. Viime viikolla mulle sitten soiteltiin ja kyseltiin haluukkuutta tulla työhaastatteluun tosi mukavaa ja kaikinpuolin hyvänoloista duunia varten. Mä sitten kävin eilen aamulla joukon jatkona haastateltavana. Illalla sitten soittivat ja ja tarjosivat mulle työtä, jonka otin mielihyvin vastaan. Oudointa tässä on se, että mulla ei ole tuohon paikkaan ollut mitään varsinaista kontaktipintaa aikaisemmin. Jostakin tapahtumasta vain olin jäänyt yhden firman ylemmän toimihenkilön mieleen, joka sitten oli suositellut mua tonne. Tästä se riemu repeää, kun yksi elämän peruspilareista loksahti kohdalleen.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Elämä alkaa olla mallillaan, IFK jätti Ässät pisteittä, narrien konttaus sen kun jatkuu ja huomenna on tiedossa lähtö mukavalle reissulle.

Mitä muuta ihminen tarvitsee kirjoittaakseen Onnellisuusketjuun?
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Elämä alkaa olla mallillaan, IFK jätti Ässät pisteittä, narrien konttaus sen kun jatkuu ja huomenna on tiedossa lähtö mukavalle reissulle.

Mitä muuta ihminen tarvitsee kirjoittaakseen Onnellisuusketjuun?
Aika hyvä tilanne!

Itellä taas:

Lukko voitti, Ässät hävisi, Jokerit on vikana ja huomenna on tiedossä lähtö mukavalle reissulle.

Mitä muuta ihminen tarvitsee kirjoittaakseen Onnellisuusketjuun?
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Jeee! Tänään on synttärit! Tuli hyvän kokonen liksa! Vapaapäivä, eli Tappara - HPK matsin katson baarissa olutta särpien! Ja enää viikko niin lähetään kaverin kans Milanoon katsomaan fudista!
 

Saloxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, KGB ja RK-62
nyt on pakko tähän ketjuun avautua. Itsellä on siis flunssaa ja kurkkukipua ja kipua keuhkoputkessa ja kuumetta, mutta viikonlopun aikana tuli hypättyä viisi hyppyä laskuvarjolla ja ansaittua erään valtion armeijan hyppysiivet. Ko. valtio ei ole Suomi.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Huomenna loppuvuoden viimeinen vapaa vkl duuneista. Sakua, Tervaleijonaa ja yleistä häröilyä suunnitteilla. Hyvin levätyn viikonlopun jälkeen reippaana maanantaina kohti arkea..
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Punkku kylmenemässä, pasta uunissa ja W.A.S.P.´n Grazy kuulokkeissa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Olen elellyt tässä jo jokusen viikon lainakoneen varassa, ja huutanut saatanaperkelettä N + 1 kertaa, päivässä. Syy: Internet Explorer. Enempää ei tarvinne asiaa avata. Olin jo hakkaamassa ranteita auki viivottimella, sillä tälle koneelle kuulemma "ei saa ladata mitään kummallisuuksia" - ja myös FF on kuulemma kummallisuus.

Sitten tapahtui ihme. Kaveri vinkkasi, että tikulle voi ladata FF portablen. Nyt olotilani ei ole vain onnellinen, vaan lähinnä orgastinen.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Sitten tapahtui ihme. Kaveri vinkkasi, että tikulle voi ladata FF portablen. Nyt olotilani ei ole vain onnellinen, vaan lähinnä orgastinen.

Sitä se pieni tikku oikein käytettynä teettää.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitä se pieni tikku oikein käytettynä teettää.

Kuinka onnelliseksi Azul tulisikaan, jos kyseessä olisi suurempi tikku :)...

Olen onnellinen Azulin puolesta. Elämän pienistä asioista tulee useinkin suurin onni :).
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Useampikin syy onnellisuuteen:

1) Olen taas tässä ketjussa.

2) Kävin tänään eräässä kiekkopelissä toimitsijana lievittämässä maaottelutauosta johtuvia pahimpia vieroitusoireita. Sain vielä palautetta, että hoidin homman "ensikertalaiseksi helvetin hyvin". Kirjurinhommathan on jo tuttuja, mutta aiemmin en ollut laitellut jäähyjä näkyviin tai tehnyt muutakaan, mikä vaatii kynää ja paperia monimutkaisempia kapineita.

3) Pelin jälkeen painelin lenkille. Kelistä huolimatta tuli hyvä fiilis, jalka nousi todella kevyesti ja huomasin, että hapenottokyky sen kun paranee.

Edit. 4) Kävin vaa'alla ensimmäistä kertaa moneen vuoteen ja yllätyin lukemasta positiivisesti.
 
Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Pitkäveto ei taida kohdalleen osua, hukkasin kyseisen vetokupongin kotimatkalla.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Pitkäveto ei taida kohdalleen osua, hukkasin kyseisen vetokupongin kotimatkalla.

Itse myös hukkasin joskus 50 euron pitkävetolappuni kotimatkalla joka oli noin 20 metriä. Ei auttanut muu kuin vetää samanlaine 50 eken lappu uudestaan. Noh, veto osui ja jäin saturaisen vielä voitollekkin.


Jee, ja Lukko näyttää menettävän pisteitä. Olen aika onnellinen heppu.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ilo se on pienikin ilo. Noin vuosi sitten pamahti KELA:lta reilun tonnin lasku liikaa maksettujen opintotukien takaisin perimiseksi. Viimeisen erän maksoin takaisin eilen. NYT SE PASKA ON MAKSETTU, JIPPII!!
 

passenger

Jäsen
Opiskelu on alkanut pirun hyvin. Vihdoinkin oikea ala ja motivaatio korkealla. Tällä viikolla napsunut parisenkymmentä opintopistettä, ja siten eteneminen konkretisoitui itselleni ja hyvät arvosanat vielä lämmittävät mieltä. :)
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Onnellisuutta ja surua mahtuu elämään. Tällä hetkellä hieman yhtäaikaa, suru-uutiset kun eivät tule kello kaulassa. Mutta suht. yllättävää on ollut myös onnellisempi puoli elon taipaleesta.
 
Eilen tarkistelin, että millaista sähköpostia sieltä on tullut ja aika onnelliseksi tämä poika meni, kun "viimein" minulle annettiin mahdollisuus tulla tänne kirjoittelemaan. Sen verran kauan olen tätä keskustelupalstaa lueskellut ja seurannut, että kyllä siinä oli oikeasti todella onnellinen jonkin aikaa.

Muita syitä onnellisuuteen:

1) Hieno perhe. Veljen kanssa enää harvoin tappelen, vanhempiani en ole koskaan nähnyt kännissä ja ovat muutenkin mahtavia sekä vuoden vanha mukava koira (westie).

2) En ole joutunut koulukiusaamisen kohteeksi ylä-asteen jälkeen.

3) Toisella kannattamallani jääkiekko-seuralla eli Atlanta Thrashersilla näyttää olevan asiat tällä hetkellä paremmin kuin hyvin, myös tulevaisuuden kannalta.

4) Tällainenkin otus otettu lämpimästi vastaan Jatkoajan keskustelupalstalla. :)
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Useampikin syy onnellisuuteen:

1) Olen taas tässä ketjussa.

2) Kävin tänään eräässä kiekkopelissä toimitsijana lievittämässä maaottelutauosta johtuvia pahimpia vieroitusoireita. Sain vielä palautetta, että hoidin homman "ensikertalaiseksi helvetin hyvin". Kirjurinhommathan on jo tuttuja, mutta aiemmin en ollut laitellut jäähyjä näkyviin tai tehnyt muutakaan, mikä vaatii kynää ja paperia monimutkaisempia kapineita.

3) Pelin jälkeen painelin lenkille. Kelistä huolimatta tuli hyvä fiilis, jalka nousi todella kevyesti ja huomasin, että hapenottokyky sen kun paranee.

Edit. 4) Kävin vaa'alla ensimmäistä kertaa moneen vuoteen ja yllätyin lukemasta positiivisesti.

1) Sama.

2) Sama. Miten ihminen voikaan saada näin suurta riemua siitä, että näkee harrastesarjan kiekkoa?

3) Sama, vaikka alkuun ei olisi yhtään huvittanutkaan. Jälkifiilis kuitenkin on helkkarin hyvä.

4) Lukema on kilon pienempi kuin viikko sitten samaan aikaan, samanlaisella aamulla.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
1) Työt jatkuvat hyvillä meiningeillä parhaassa mahdollisessa firmassa kotimaassa.

2) Flunssa-onoffia lukuunottamatta perusterveys on hyvällä mallilla ja pystyn täysipainoisesti harrastamaan kamppailulajeja useamman kerran viikossa ilman, että mikään paikka protestoi.

3) Paino alkaa pikku hiljaa vakiintua nykyisten lukemien tuntumaan, mutta olo tuntuu silti viikosta toiseen kevyemmältä. Taidan olla ikäisekseni oikein hyvässä kunnossa.
 
30.4.2008 kirjoitin vitutusketjuun tilanteesta, jossa minut oli KRP hakenut kotoa epäiltynä muutamasta törkeästä rikoksesta, missään vaiheessa en ole millään tasolla ollut syyllinen, mutta koska nimeni oli ollut väärissä paikoissa väärään aikaan, oli tilanne melko mutkikas ja syyttömyyteni kyseenalaistettiin jatkuvasti. Vajaa vuosi pidätyspäivästä sain kutsun kihlakunnansyyttäjälle, siellä ilmeni, että minua vastaan on asetettu syyte kolmesta eri vakavasta rikoksesta ja sakkoineen & vahingonkorvauksineen maksettavaa olisi kertynyt pienen asunnon verran. Oikeudenkäynti alkoi syksyllä, oikeussalissa tuli istuttua yhteensä noin 40 tuntia.

Tällä päivämäärällä syyttäjä luopui syytteistä jo ennen oikeudenkäynnin loppua, todella todella suuri kivi vierähti sydämeltä, vaikken syyllinen ollutkaan, luotto suomalaiseen oikeusvaltioon oli moneen otteeseen koetuksella jo sen takia, että sain edes syytteen. Noh, perjantaina laivalle nollaamaan (sinne sattuu tulemaan unelmieni nainenkin vielä) ja ensi viikolla peräämään takaisin vakuustakavarikossa olevaa omaisuutta, arvoltaan tuhansia euroja. Mikä voisi olla enää paremmin?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kaveri sai tytön. Se oli sitten ensimmäisen lähipiiriin syntynyt penska. Hauska nähdä miten meno tästä sitten muuttuu, pakkohan sen on muuttua, edes vähän, heh. Ei jaksa omasta paskasta olosta edes masentua, hymyä tässä puskee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös