Onnellisuusketju

  • 1 294 791
  • 7 895
puuha-pete on elänyt nyt parisuhteessa reilun pari viikkoa ja ei kyllä näin kokonaisvaltaisen onnellinen ole ollut pariin vuoteen.

Melkein jo säikähdin että uusi kumppaniehdokas kirjoittelee jatkoaikaan.. Muutaman viikon olen myöskin tapaillut erästä mieshenkilöä ja vaikka ei vielä parisuhteesta tai seurustelusta voi puhuakaan, niin silti onnellinen olo on täälläkin.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Mikäs tässä: ei edes vituta yhtään. Outo olo! Tsekkikaljaa masussa ja KalPakin jatkaa voittokulkuaan S/M-liigassa. Tulee mieleen kausi 1990/1991 silloin joskus. Vanhoja hampaita naurattaa. Nautitaan nyt. Vitutusketjussa onkin tullut vierailtua ehkä turhankin usein...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Neljä ottelua, neljä voittoa, 21 tehtyä maalia, 5 päästettyä maalia. Syksy on Lukko-fanin parasta aikaa!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tampereen Ilves ja uskomaton alkukausi. Lisäksi Villejen Snellman ja Korhonen onnistumiset pistää hymyn muikeaksi.
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Korkataan nyt tämäkin ketju omalta osaltani, koska ilonaiheita on nyt sen verran ilmassa.

-KalPa ykkösenä liigassa ja komea voitto tänään alla.
-JYP viimeisenä liigassa nollalla pisteellä.
-Juniori täyttää huomenna neljä vuotta ja kaikki on valmista bileisiin.
-Eikä muutenkaan suuremmin huolia elämässä juuri nyt...

...siispä riemuitkaamme!
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Ennemmin tai myöhemmin vähintään 2/3 teistä on naama norsunvitulla.

Nooh, se voi toki olla, mutta pohjimmiltaan olen onnellinen jo pelkästään siitä, että KalPa on edes mukana koko liigassa. Tämä viimeisen puolentoista vuoden menestys ylittää täysin oman ymmärrykseni, mutta ei sinällään haittaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nooh, se voi toki olla, mutta pohjimmiltaan olen onnellinen jo pelkästään siitä, että KalPa on edes mukana koko liigassa. Tämä viimeisen puolentoista vuoden menestys ylittää täysin oman ymmärrykseni, mutta ei sinällään haittaa.
En tahdo väheksyä ketään KalPan organisaatiossa tai pelaajistossa, mutta kyllähän se on fakta että yhtä ainutta miestä joukkueen menestyksestä saatte pääosin kiittää.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ennemmin tai myöhemmin vähintään 2/3 teistä on naama norsunvitulla.

Tottakai olen. Onhan kyseessä Tampereen Ilves, joukkue joka häviää legendaarisemmin kuin muut voittaa.

Mut olempa onnellinen nyt tän välin tässä.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Tottakai olen. Onhan kyseessä Tampereen Ilves, joukkue joka häviää legendaarisemmin kuin muut voittaa.

Kyllähän täältä voidaan taustarummuttaa tätä legendaarisuutta. Eiköhän se oma kymppisija sieltä taas kauden mittaan jostakin löydy, mutta nautiskellaan nyt kerrankin!
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Olipas täydellinen päivä eilen. Ensin kattelin Nordiksella kun HIFK kaatoi Bluesin jäänrakoon 7-0. Matsin jälkeen siirryin The Cirkus kapakkaan. Kapakassa EPUT vetivät hienon keikan. Bändi soitti vanhoja ja vähän uudempia kappaleitaan. Keikka kesti n. 2h ja meno oli mahtavaa.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Tuli mentyä 29.9.2009 kihloihin. Ja elämäni ensimmäistä kertaa. Nyt oli aika kypsä ja daami oikeanlainen juuri mulle. Mahtava fiilis.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Tuli mentyä 29.9.2009 kihloihin. Ja elämäni ensimmäistä kertaa. Nyt oli aika kypsä ja daami oikeanlainen juuri mulle. Mahtava fiilis.
Onnittelut täältäkin!

Hyvä fiilis kaikesta duunistressistä huolimatta minullakin. Onnellisuuden aiheita voisivat olla vaikka uusi koiramme, joka on totaalisen hurmaava, perjantaipäivä ja NHL-lätkä.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Tuli mentyä 29.9.2009 kihloihin. Ja elämäni ensimmäistä kertaa. Nyt oli aika kypsä ja daami oikeanlainen juuri mulle. Mahtava fiilis.

Onnittelut! toi on yks hienoimpia fiiliksiä mitä on, itelle tulee kihlautumisesta tänään tasan vuosi täyteen ja kertaakaa en oo katunu! :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnittelut! toi on yks hienoimpia fiiliksiä mitä on, itelle tulee kihlautumisesta tänään tasan vuosi täyteen ja kertaakaa en oo katunu! :)
Hittolainen! Alkaa olla kutakuinkin tasan viis vuotta ja kolme kuukautta aikaa avioerosta ja kertaakaan en oo katunu! Siis sitä eroa, itte liittoa kyllä, monesti. Mutta onnea ponnea kihlautuneille, näyttäkää närhen munat maamme synkille erotilastoille.
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TPS voitti ja pitkäveto osui kerrankin kohdalleen. Eihän tällä kuuhun mennä, mutta näin työttömänä ei voi valittaa.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Saavuin duunimatkalle Varsovaan. Pääsin kuin pääsinkin lentoasemalta hotellille OK, vaikka taksikuski vaikutti siltä että haluaa heti ajaa johonkin pimeälle teollisuusalueelle ja vähintään raiskata minut. Pelotti ihan perkeleesti.

Ruotsalainen kollega oli ollut ihan samoissa tunnelmissa paikallisen kielitaidottoman suharin kanssa. Olipas mukava ottaa svedun kanssa oluet hotellin baarissa äsken kun kerran ehjänä selvisimme tänne saakka.

Tästä eteenpäin korporaatio hoitaa kaikki liikkumiset joten ei huolta. Kai.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös