Oli jo eilen lähellä onskuketjuun osallistuminen, mutta eihän maanantai siihen toimeen sovi. Kokeillaan nyt tiistaina sitten.
Mulla on niin perkeleen hyvä parisuhde, että se vetää koko elämänlaadun onnellisuushaarukkaan. Toki tätä puolivuotista aiemminkin olen onnelliseksi tunnustautunut, mutta jokin bonus tästä elämään tulee.
Hän on hyvä mies. Tunnen luottavani häneen täysin - ja luottavani nimenomaan siihen, ettei hän tee minulle mitään pahaa. Vaikka kaikissa suhteissa joskus huonoja päiviä onkin, on omassa tapauksessani seuraava päivä kaikkia aiempia parempi. Vaikka se riita joskus räjähtääkin, on molemmilla järkeä päässä siinä määrin, ettei asia paisu luonnottomiin mittasuhteisiin, vaan se pystytään käsittelemään juttelemalla. Ja pystytään pyytämään ja antamaan anteeksi.
Sitäpaitsi keksin kymmenen kuukauden turhailun jälkeen opinnäytetyöni rajauksen ja deadlinetin viimeisen kurssin. Tämähän näyttäisi siltä, että valmistunkin joskus?
Hyvä fiilis. Pienet stressin aiheet voi sysätä kepeästi sivuun. Nyt vain hymyilee tuo ihmiselo.