Ai että on hyvä fiilis. Sain verikokeiden tulokset joita tässä on viikon panikoinut. Ja kaikki kunnossa. Munuaisarvot oli palautuneet, jopa loistaviksi. Maksa-arvot loistavat, hemoglobiini just hyvä, lääkearvo täydellisesti kohdillaan.
Sitten se tärkein, natrium. Minä kun käytän lääkettä, joka on vahva diureetti sivuvaikutukseltaan. Ja se laskee veren natriumarvoa. Normaalisti arvo on ihmisellä noin 135. Minulla pyöri se pitkään välillä 120-125, ja neurologit kaikki jatkuvasti neuvoivat "juomaan vettä johon sekoitettu suolaa". Ja näinhän minä tein. Pahimmillaan natrium kävi jopa tasolla 107, joka alkaa olemaan erittäin vaarallista.
Sitten sattumalta eksyin Tikkurilan Mehiläiseen, maksoin omasta pussista vierailun perusneurologilla toiveikkaana, että saisin jotain uutta neuvoa. Ja se virolaistäti ensimmäiseksi sanoi, että "jos sua on neuvottu juomaan suolavettä, toimii se täysin väärin - sun pitää vain vähentää nesteen kulutusta. suolavesi laskee natriumia". Ja näin tein. Nyt suolat perkele 132!!
Neljä eri neurologia, mm. kaksi näistä ylilääkäreitä, neuvoivat neljä viisi vuotta päin persettä.