Onnellisuusketju

  • 1 291 394
  • 7 895

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
"On tänään onnen päivä ja onnellinen oon..."

Shania Twain eroaa

Joo tälle MILFille sanon Come on over vaan I'm gonna cum all over you...

Merkittävä päivä jokaisen vähänkään jo 90-luvulta täplänaamailuun vihkiytyneen jpeg-sankarin elämässä.

Nim. "Oli sillä oikeastikin hyviä biisejä!"
Nim. 2 "Se kumipuku, kumipuku AHH"
 

Salama44

Jäsen
Ruotsin voittaminen arvokisojen mitaliottelussa on niin harvinaista herkkua, että se kuuluu onnellisuusketjuun. Kun sen tekee vielä puhtaasti 4-0 niin selittelyille ei jää sijaa. Ruotsi on ollut neljän viimeisen vuoden aikana jääkiekon MM-kisoissa kolmesti 4. ja Suomi kolme kertaa peräkkäin mitaleilla.

Miettikääpä sitä:)
 

Gamemaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK // Kalpa sympatiat
2 viikkoa lomaa ja sain tietää pääseväni Keskiviikkona työhaastatteluun, johon on ollut todella kova tunku.

Työpaikka kiinnostaisi kovasti, koska tiedossa olisi noin 3 x suurempi palkka kuin nyt.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Oho. Jotain hyvääkin. Huomasin juuri että voitin eilen Pitkävedosta 87,30€.
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jos ei onnelliseksi, niin kyllä spontaani ilo puski pintaan, kun tuo jalkapalloilun mätämuna, Christiano Ronaldom, ei saanut palloa maaliin.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Jos ei onnelliseksi, niin kyllä spontaani ilo puski pintaan, kun tuo jalkapalloilun mätämuna, Christiano Ronaldom, ei saanut palloa maaliin.

Onneksi ei tuohon ratkennut. Olisi ollut väärin noinkin loistavaa pelaajaa kohtaan. Sen sijaan Chelsean kapteenille tuon epäonnistumisen suo :D

Onneksi ManU voitti.
 

TML

Jäsen
Punainen toukokuu on täällä taas! 9 pitkää vuotta siihen meni!

Kyllä. Vaikka valioliiga on minulle se nro. 1, on tätäkin kyllä odotettu! Manun kanssa on helpompaa verrattuna Leafsiin.

CR7 rankkari tuotti monille mielihyvää. Minut tekee onnelliseksi taas se että CR7 rokotti varsinaisella peliajalla ja kas kas, äijä nostelee kahta kannua kauden päätteeksi. Tänään yöllä pitelee myäs kahta kannua käsissään. On se huikee jamppa!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tupla! Tupla maistuu hyvältä, vaikka laktoosi-intoleranssin takia en periaatteessa saisikaan koskea siihen. Onneksi on laktoosia pilkkovia tabletteja...
 

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Välillä näinkin

Nyt ei kyllä vituta yhtään mikään. Aamulla frendi, jonka kanssa en ole ollut missään tekemisissä vuosiin(mitä nyt matseissa joskus nähty) laittoi viestiä, että:" Et haluais tiistaina lähteä KISSiä kattomaan, mulla olis pari ylimääräistä kenttälipua?". Ja toisekseen naisihminen, josta olen ollut "hieman" kiinnostunut osoitti kiinnostuksensa. Ja kesälomakin senkun lähestyy. Vittu miten hieno päivä!!!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viikonloppu!

Pakko olla onnellinen, että selvisi hengissä viikosta joka sisälsi: 4 projektia (opinnäytetyö, myymälänperustamisprojekti, suoramarkkinointikampanjan luomis-projekti ja markkinoinnin suunnitteluprojekti apuvälineyritykselle) ja 3 tenttiä (myyntityö, budjetointi ja kansainvälistyminen) koulussa sekä thrillerimäisen UCL-finaalin.

Nyt voi relata!
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Kyllä sitä joskus aikuinen mieskin tulee onnelliseksi tavallaan erikoisesta asiasta. Nimittäin meidän tänään kaksi vuotta täyttävä naaraskissamme pääsi karkuun maanantai-iltana. Löysin kuin löysinkin pitkien hakemisten jälkeen mirrin tänään illansuussa tuosta lähimetsästä. Vaikka kysymys on vain kissasta, niin siitä on tullut tässä parin vuoden aikana lemmikki, tai joku muu vastaava, ja jälleennäkemisen riemu tänään oli suunnaton.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kyllä sitä joskus aikuinen mieskin tulee onnelliseksi tavallaan erikoisesta asiasta. Nimittäin meidän tänään kaksi vuotta täyttävä naaraskissamme pääsi karkuun maanantai-iltana. Löysin kuin löysinkin pitkien hakemisten jälkeen mirrin tänään illansuussa tuosta lähimetsästä. Vaikka kysymys on vain kissasta, niin siitä on tullut tässä parin vuoden aikana lemmikki, tai joku muu vastaava, ja jälleennäkemisen riemu tänään oli suunnaton.

Kyllä se vaan niin on, että kissa ei koskaan ole pelkkä kissa. Ne persoonalliset tavat ja se huomiointi ja hellyys mitä nuo luontokappaleet voivat omallatavallaan luoda, on jotain ainutlaatuista.

Niille, jotka eivät omaa kissaa ole omistaneet, ne ovat kylmiä ja omissa oloissaan viihtyviä pieniä kynsihirmuja.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Onnellinen olen, että olen hengissä. Ihmettelen vain, kun arki tulee eteen, että sitä unohtaa, kuinka hyvin asiat ovat. :) Mutta ennen kaikkea olen onnellinen taas tulevasta kesästä ja auringosta, joka meitä taas lämmittää.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Parin tunnin päästä duunista himaan, illalla KISSin keikka tyttöystävän ja parhaan kaverin kanssa, huomenna vapaapäivä. Aika hyvä pössis päällä juurikin nyt.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Uleåborgir kirjoitti:
"EKG:ssä ei mitään, luomissa ei ollut mitään, maksa-arvot sinulla on taivaissa, sokeritauti sinulla on ja huono kolesteroli on huomattavasti koholla, nuo arvet ovat tulehtuneet, ja määrään niihin antibioottikuurin." Lisäksi raapusti Hra. Tohtori uutta beetasalpaajaa tiheään lepopulssiin.

Hieman nipisti kupolissa tuo sokeritauti minulla, 29-vuotiaalla nuorehkolla miespuolisella henkilöllä. Maksa-arvojen arvasin olevan korkealla, olihan alla Kanarian-reissu sekä (päänsisäinen) pääsiäinen.

Onneksi olen kuitenkin harjoittanut tiukkaa dieettiä ja menettänyt tänään analysoidun verikokeen ottamisen jälkeen 6 kg painoa. Yhteensä painoa on tipahtanut joulun tienoilta 8 kg. No se on ihan jees. Lääkärin määräykset: "viina jää nyt kokonaan pois, dieetti jatkuu, lisää liikuntaa."

Tällaista 21.4.

Annoin b-näytteen viime perjantaina. Olin laihtunut 17 kiloa ensimmäisestä näytteestä. Alkoholitta sitten vapun. Lääkäri soitti eilen:

"Maksa-arvot normaalit, verensokeri normaali, kolesteroli normaali". Verenpaineetkin ovat viimein normaalirajoissa, tosin lääkityksen johdosta. Mutta kyllä laihtuminenkin varmasti on asiaan vaikuttanut. Paino on nyt 88 kiloa, kun se pääsiäisen aikoihin oli 105 kiloa. Suosittelen vähähiilarista dieettiä!

Ei diabetestä, eikä maksavaurioita (ALAT pudonnut 347:stä 80:een!). Aivan vitun hienoa, oli eilen ihan onneni kukkuloilla kuullessani uutisen. Perkele, mä oon terve mies ainakin fyysisesti. Lisäksi jaksoin lukea pääsykokeeseen 12 tuntia ja palkitsin itseni aamuyöllä Troijan salaattikebabilla.

IhQpöötä!
 

Fordél

Jäsen
V-lopuksi rakkaan tyttöystävän luokse ja juuri sain tietää, että vanha kesätyöpaikasta on maksamatta lomarahoja yms. ja sieltä on tulossa aika mukava summa kesärahaa. Etten sanoisi, että melkoisen kliffa pössis tällä hanulla!
 
Nyt on aika hyvät fiilikset. Nyt on. Tää on jo tähän mennessä ollut niin hyvä päivä.

a) Sain kesäkurssin suoritukset tehtyä jo aamupäivästä kiitettävälle mallille. Ei tartte ensi yötä myöten vääntää väkisin.

b) Kesätyökuviot selkeentyi, kun pomo soitteli. Kerrassaan mainiota, kaksi kuukautta hommia kaikista passelimpaan ajankohtaan. Lisäksi annettiin samassa puheessa ymmärtää, että luottoa meikäläistä kohtaan löytyy. Motivaatio on sitäkin myöten kohdallaan, palkastakaan ei valittamista.

c) Tulevan tentin setit vaikuttavat sittenkin ihan inhimillisiltä.

d) OPISKELUT ETENEVÄT! Haaveilemastani ja toivomastani harjoittelupaikasta näytettiin juuri orastavaa vihreää valoa.

e) Kelalta tuli mukavan armelias kirje tänään.

f) Kesätöiden ja tuon harjoittelun viitoittamat kuviot valaisevat syksyä siihen malliin, että sellainen Australian visiitti näyttäisi jopa mahdolliselta. Jopa jo siinä kesän päätteeksi.

Ei hitto. Ja viikonloppu tulossa vailla suunnitelmia! Huh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös