Onnellisuusketju

  • 1 294 848
  • 7 895

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
On kyllä käsittämättömän onnellinen olo. Kaikki asiat vain rullaavat eteenpäin pitkästä aikaa omilla raiteillaan.

Ja ai että, Blues. Eipä voi muuta olla kuin aivan käsittämättömän onnellinen.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt on kyllä pakko olla onnellinen:
lukioaikainen paras ystäväni kertoi juuri olevansa raskaana. Pitkään olivat yrittäneet ja yksi keskenmeno takana, nyt on sitten tärpännyt.
Jos kaikki menee niin kuin pitää, meidän esikoinen syntyy syyskuussa ja kaverin esikoinen marraskuussa.
Ihanaa!
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Ylivoimaisesti vastenmielisimmän ja älyvapaimman fanikantansa johdosta olen erittäin onnellinen siitä, että Jokerit lähti lauluun.
Hyvä Oskar! Hyvä Eki!

Tä!? Onhan sitä olemassa ihanmissävitunvaan järjestyksessä Kärpät, HPK, JYP ja Ässät, joiden fanit nyt ovat keskimäärin saatanasti ärsyttävämpiä ja puusilmäisempiä kuin Narrien.

Tai toisinpäin: Jokerifaneissa on sentään paljon ihan fiksuakin porukkaa, vaikka ne kusipäät tahtovatkin leimata koko jengin.Esimerkiksi fiksun Ässä-fanin bongaaminen onkin sitten hieman hankalaa.

t. hanu
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Pitkästä pitkästä aikaa tulee herättyä skarppina sunnuntaina. Pyykkiä pesty ja hoidettu rästiprojekteja. Hitto, tää on melkein kivaa..
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Suomen 3.vanhimman ainejärjestön 80v-vuosijuhlat, jatkot ja sillis onnellisesti ohitse! Eilen ei jostain syystä ollut vielä voittaja-olo, mutta (pe-la) oli kiva tavata "vanhoja" opiskelijatovereita sekä kuntaministeri Kiviniemi ihan livenä..:) Viiden vuoden päästä sitten uudestaan..
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Viikko lomaa ja ensi maanantaina alkaa uudet työt!! Pitkästä aikaa pääsee vakituiseen työsuhteeseen, eikä tarvitse koko ajan olla kyttäilemässä muita töitä nykyisten hommien ohella.

Muutama viikko koulutusta + koulutusmatka Ruotsiin, onneksi täysi palkka juoksee alusta asti.

Paistaa se päivä näköjään aina välistä risukasaankin. Nyt on tämä viikko aikaa levähtää ja hoitaa juoksevia asioita.

Äsken tuli vielä tiskattua ja tehtyä ruoka, nyt voisi jopa aukaista yhden oluen ja nauttia pienestä auringonpaisteesta parvekkeella. Samalla voisi suunnitella viikonlopun ohjelmistoa, kun ystävät ovat tulossa viikonloppuna kylään, pitäisi 23-v. synttäreitä juhlistaa.

Olen tällä hetkellä todella onnellinen.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meillä on ihan hiljaista. Ollut jo niin pitkän aikaa, että kohta se varmaan loppuu. Kaikki elolliset, siis pari skidiä ja kattia, nukkuu. Yleensä nukun minäkin, mutta tänään valitsin jostain kumman syystä JA:n. Ihan mahtavaa, kun on hiljaista. Shhhhhhh..., koska kohta taas pienet ihmiset näkyy ja kuuluu. Olen onnellinen.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt saa kaikki arvailla miksi olen onnellinen! Kiitos Hannes, kiitos Jonas, Kiitos Paakkis, Kiitos koko joukkue!!! Töissä suuri vastakkainasettelu teki tästä mestaruudesta jonka Kärpät voitti, todella upean, oluet koko henkilökunnalle, minä tarjoan!
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Nyt saa kaikki arvailla miksi olen onnellinen! Kiitos Hannes, kiitos Jonas, Kiitos Paakkis, Kiitos koko joukkue!!! Töissä suuri vastakkainasettelu teki tästä mestaruudesta jonka Kärpät voitti, todella upean, oluet koko henkilökunnalle, minä tarjoan!

Tuntuuko se yhtä hyvältä joka vuosi? Mestaruuksia, lisää mestaruuksia...Siis voi perkele, miltä tuntuu kannattaa joukkuetta, joka voittaa mestaruuden joka ainut vuosi?
Näin Lukon miehenä tyyty vähempään, eli jos vertaa Kärppä-faneihin, teillä on joka vuosi ainoastaan mestaruus mielessä ja kaikki muut vaihtoehdot johtavat samanlaiseen vitutukseen, kuin esimerkiksi Ässä/Lukko-leirissä fiilisteltiin tällä kaudella?
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kyllä on onnellinen fiivis. Täällä espoossa aurinko paistaa täydeltä teholta ja ilma on muutenkin todella kesäinen. Ihanaa!
 

scholl

Jäsen
Kyllä on onnellinen fiivis. Täällä espoossa aurinko paistaa täydeltä teholta ja ilma on muutenkin todella kesäinen. Ihanaa!

Niin paistaa Helsingissäkin ja täytyy sanoa, että varmasti Espoon hopea kirkastui Matti Alatalon -uutisen myötä. Harvoin olen ollut yhtä vahingoniloinen kuin tänään. Tämähän on melkein kuin Neuvostoliiton loppuminen tai kommunismin kaatuminen. Kaikki se lappalaisten riehunta ja vittuilu viime to Länärillä on nyt unohtunut, kun on heikoin sm-liigavalmentaja ever käpälässä.
 
Nyt hymyilyttää. Huomenna edessä vapaa päivä ja sehän tarkoittaa suomeksi sitä, että ensi yö menee tiukasti NHL:n pudotuspelien parissa. Ensimmäistä kertaa tänä keväänä pääsee tosissaan aistimaan pleijarihuumaa. Tai no sen verran mitä nyt nettistreamin kautta voi aistia. Joka tapauksessa viisi enemmän tai vähemmän mielenkiintoista NHL-matsia edessä. Kyllä kelpaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huomenna edessä vapaa päivä ja sehän tarkoittaa suomeksi sitä, että ensi yö menee tiukasti NHL:n pudotuspelien parissa.
Samansuuntainen onnen tunne on täälläkin. Mulla on kahden viikon sairasloma päällä, joka syitä erittelemättä on ihan perseestä, mutta melkoisesti positiivisuutta lisää se että saikke on päällä juuri nyt, pudotuspelien aikaan. Ei mitään väliä, vaikka rytmi kääntyisi ihan päälaelleen. Voi nukkua päivät ja nauttia lätkästä yöt. Hienoa.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
HELEIJAA JA HUMPPAA SAATANAT!

Fittu on hieno olo! Koulu lähenee loppuaan tältä keväältä ja huomenna soittamaan maan mainiota HUMPPAMUSIIKKIA Tampereen teekkarien juhliin. Loistavaa loistavaa. Hyvät kännit ja hyvät musat.

Nyt mennään jenkkaa, polkkaa, humppaa!!!!!
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Koulu loppui tovi sitten, aloitin duunin. Nyt duuni alkaa sujumaan, tuli eka palkka, hankittiin ensimmäinen autoni. Elämä hymyilee!
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaikki viisi luentokurssia meni läpi tässä kuussa. Enää kaksi aineopintotenttiä tässä kuussa, kolme ensi kuussa, kaksi kesäkuussa, kaksi heinäkuussa... Mutta tärkeintä, että uusintaan ei mennyt yksikään luentokursseista. Ja se vetää suht onnelliseksi.
 
Pitkästä aikaa asiaa tännekin. Töitä olisi luvassa, joten loppuu tuo palkaton harjoittelu pian. Muutto olisi edessä sen työn takia toiselle paikkakunnalle ja se on iloinen asia myös. Pääsee taas uuteen ympäristöön. Vaikka onkin melko tuttu kaupunki. Ja tietysti nyt on viikonloppu ja kohta lähden miesystävän luokse. Ja tuo uusi kotikaupunki sijaitsee myös lähempänä häntä.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Laatikko Carlsbergiä ja sainkin huomiselle kaavillun projektin hoidettua, joten pää täyteen ja vonkaamaan. Vittu ja viina pitää miehen tiellä, mahdollinen ulosajo johtuu liiasta oluesta.

Kyllä tää tästä, mikäs tässä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Undertaker sai raskaan sarjan mestaruuden luuska-Edgeltä Wrestlemania 24:ssä. Takerin Wrestlemaniatilasto on 16-0.

Go Dead Man Go!
 
Työpaikka varmistui ja nyt on nimi paperissa. Joten voi alkaa muuttoa järjestelemään. Kiirehän sen kanssa tulee ja siivoaminen vituttaa jo nyt. Mutta silti on hyvä fiilis kun alkaa kohta saamaan oikeeta palkkaa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Puolisko toi mulle eväät töihin. Osaa se vaan olla ihana - ja eväskin oli hyvää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös