Onnellisuusketju

  • 1 294 316
  • 7 895

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Allekirjoittanut on vajaan kahdeksan tunnin päästä taas onnensa kukkuloilla. Yksityiskohdat jätän väliin. Helvetti mikä fiilis. :)
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
avatar kirjoitti:
Allekirjoittanut on vajaan kahdeksan tunnin päästä taas onnensa kukkuloilla. Yksityiskohdat jätän väliin. Helvetti mikä fiilis. :)

Äijä saa piparia. Onneksi olkoon. Eka kerta saattaa tuntua pelottavalta. Se turpoaminen on ihan normaali.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Nyt menee todella kovaa!

Perjantai-ilta, tytär meni juuri kiltisti nukkumaan, telkkarista Mestistä ja samalla koneelta jatkoaikaa + kissa makaa sylissä, avasin punaviinin, sauna on lämmin puolen tunnin kuluttua ja sokerina pohjalla...vaimo lähti juuri kaupasta hakemaan mm. olutta! Tuonne lumituiskuun rouva pyyhälsi! Mahtavaa! Jep!
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Raskas viikko takana, saunottu on ja punkkukin avattu. Vaimo katselee telkkaria ja lapsi nukkuu ja kohta isken toppahousut jalkaan ja siirryn parvekkeelle (lasitetulle sentään) sikarin ja laatukirjan (Mario Vargas Llosa - Paratiisi on kulman takana) seuraan. Ei paskempaa.
 

scholl

Jäsen
Olen äärettömän onnellinen, etten ole vastaavassa helvetissä kuin kyynis. Viime yönä tuli nukuttua vajaa kaksi tuntia, joten en viitsinyt sen enempää nyt jaksanut jäädä keitolle, kun huomenna aikainen herätys, vaan kävelin himaan hotellille about selvinpäin. Lopuksi tuli vielä muutamat San Miguelit + 1 espresson nautittua Bolkerstrassen Alegriassa. Sen jälkeen dallasin hotellille. Karttaa ei ollut, mutta kyllä sitä aika hyvin kuitenkin löytää. Ihan suoraan tulin ja suhteellisen nopeasti nauttien joka hetkestä. Aiemmin pvällä tuli mentyä joku 6 krt taksilla ja siinä ei ehdi nauttia. Nyt jossain vaiheessa tuli mieleen Udo Jürgensin sanat "es was schon dunkel als ich durch Vorstadt heimwärts ging..." Jossain vaiheessa vaan nautin siitä, että olen täällä. Jokainen auto minkä näkee niin siinä on oikeasti saksalainen rekisterikilpi (paitsi tossa hollantilaisessa avobentleyssa hotellin ovella) ja fiilis on sitä myöten aivan loistava. Kaikki osaa saksaa ja sen lisäksi olin illalla sekä italialaisissa että espanjalaisissa paikoissa. Mukavan kv. touhua. Saa heittää kieltä jos toista kehiin ja ennenkaikkea jos mieli tekee niin voi mennä tonne ulos ja huutaa ICH BIN NACH HAUSE GEKOMMEN!!!
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
mäkine kirjoitti:
Nyt menee todella kovaa!

Perjantai-ilta, tytär meni juuri kiltisti nukkumaan, telkkarista Mestistä ja samalla koneelta jatkoaikaa + kissa makaa sylissä, avasin punaviinin, sauna on lämmin puolen tunnin kuluttua ja sokerina pohjalla...vaimo lähti juuri kaupasta hakemaan mm. olutta! Tuonne lumituiskuun rouva pyyhälsi! Mahtavaa! Jep!
Tähän vielä lauantailisäys - vaimo oli ostanut myös sipsejä! Ai ai kun nekin vaan maistuivat hyvälle. Niitä Pringlesin mustapippurilla ja merisuolalla maustettuja.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
KAKSI peräkkäistä voittoa Hämeenlinnasta samanviikon aikana, ei jumalauta. Sakke on jumala, Ilves ON ykkönen! Tästä on hyvä jatkaa KalPan ja Jokereiden kaatoon ensi viikolle. Jiihaa!
 

Tumbi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Red Wings (Oilers), Liverpool, La Selección
Samalla viikolla kaksi voittoa Kerhosta Hameenlinnassa. Uskomatonta kuinka mahtava fiilis siita tuleekaan! Jee jee! Ja onnellisuutta lisaa, kun lukee tuota vitutusketjua... Rok rok!
 

Vesku

Jäsen
Ei kahta ilman kolmatta: oli se mahtawata juhlia Ilveksen voittoa Hämeenlinnassa. Totaalinen nautinto altavastaajasta voittajaksi keskellä katsomoa, jossa mahtuu tusinaan 13 vanhaa vierasjoukkueen kannattajille vittuiluun keskittyvää kääpää. IN YOUR FACE, mutta ennen kaikkea JUMALAUTA ILVES, MAHTAVAA! TE OLETTE JOTAKIN!

Meikäläisen omassa elämässä on muutenkin ollut miellyttävä viikonloppu alusta alkaen kylpylä Edenin voimalla.
 

tutzba

Jäsen
Enneuni, jonka mukaan TPS vie Ässiä 5-2 toteutui! Harmittaa tietysti, että en enempää itseeni luottanut vaan heitin 1€ panoksella, mutta onhan se 16€ tietysti rahaa. Jos vain olisi ollut suurempi panos...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Haluaisin nyt kannustaa kaikkia Jatkoajan sinkkumiehiä, kyllä tänne kannattaa kirjoittaa. Kaikille webissä asuvillekin on toivoa after all!

Lauantaina saatoin erää kohtuuhumalassa olleen semitutun, nuoren, viehättävän blondin tämän kotiovelle, olin luvannut tämän kaverille joka lähti aiemmin että katson notta selviää kotiinsa, ja olihan minulla jatkotouhuja tulossa muutenkin eli kiirettä ei itselläni ollut. Matkalla tämän kämpille tämä kaunotar veti yhtäkkiä ässän (ei ollut Mave eikä Pasi Peltonen) hihasta kysyen yllättäen: "Kirjoitat sä Jatkoaikaan?"

Hymyni levisi ja naurahdin! Ei kuulemma kirjoita tänne, mutta lukee Kerhofanina ainakin kiekkopuolta aktiivisesti. Siispä tahtoisin nyt kannustaa kaikkia täällä: THIS IS LIFE! Viehättävät naisetkin saattavat tunnistaa sinut kirjoitusten ja nickin perusteella! Tämä, jos joku on mah~tawaa.

*****, jos luet tämän, kiitän kaikkien Jatkoajan miesten puolesta.
 

Tuamas

Jäsen
JuVii kirjoitti:
Selvä voitto Idille. Lämmittää mieltä. Hyvää duunia.

Vaikka en itse ajatellut matsia sijainnistani johtuen katsoakaan, niin voisit vaikka mahdollisia katsojia ajatellen poistaa tämän pariksi tunniksi kun tuo näemmä tulee jälkilähetyksenä.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vitutus-ketjusta poimittua. Olen pahoillani muuten viestien kieliasusta, mutta toisaalta ei oo minun ongelma jos nääsvillessä ei ole käytöstapoja.
Vesku:
Vesku: Vitun Ilves saatana.

Aina vedot päin KalPa-pelaajien mailoja tai polvia. Ja sitten annetaan KalPalle pari räkämaalia.

Ei hyvä.

Saku#11 Haista Ilves vittu.


Olen niin onnellinen.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Tuamas kirjoitti:
Vaikka en itse ajatellut matsia sijainnistani johtuen katsoakaan, niin voisit vaikka mahdollisia katsojia ajatellen poistaa tämän pariksi tunniksi kun tuo näemmä tulee jälkilähetyksenä.
Itse seurasin peliä livelähetyksessä. Ja ei, en omista Mtv3 maxia ja en ollut paikan päällä. En myöskään katsonut miltään muulta kanavalta tuota. Ja tuosta on jo niin monessa paikassa uutinen...
 

Mikko-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt alkaa helpottamaan, kun saa jäädä yksin asumaan, nimittäin saa tehdä mitä huvittaa, ei tarvitse enää yhtään kattoo valehtelua ja pettämistä.
Vuokran tosin joutuu maksamaan yksin, mutta ei haittaa yhtään tässä vaiheessa.
Rahasta puheenollen, siirsin 20e paffille ja pelailin jokeripokeria ja muita pelejä niin nyt on menossa 500e tilille rahaa, sopivasti tuli 2e panoksella viitoset ja siitä 400eken voitto tilille. Ei voi olla kuin tyytyväinen.
 

Tuamas

Jäsen
Vista

Haa, sain tänään tunnarit, että voin hakea Vistan Business-version ilmaiseksi koulun softapalvelusta. Tämän lisäksi useita muitakin MS:n softia on tuolla tarjolla ilmaiseksi.

Oli tästä tietotekniikan sivuaineeksi valitsemisesta näköjään jo jotakin suoraa hyötyäkin...
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Taitaa kuitenkin onnellisuuden puolelle kallistua, todennäköisesti saan oppisopimuspaikan, mutta vasta syksyllä (parempi myöhään kuin ei ollenkaan). Pitää jotain keksiä puoleksi vuodeksi.
Seuraavan parin viikon aikana luvassa muutama lätkämatsi ja rokkia jos hyvin käy, ja luotan että niin käy.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Liigapörssin työpaikkakimpan voitto toista kertaa peräkkäin ja nyt 60euron sijaan 80euron voitto saa pakostikin hymyilemään. Jiihaa!
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Ilveksen voitto SaiPasta, sen jälkeinen saunareissu ja olutta, liigapörssin kimpan kärjessä vikan kierroksenkin jälkeen. Ja nyt sitten tyttöystävän viereen nukkumaan. Me so happy now.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös