Onnellisuusketju

  • 1 294 741
  • 7 895

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olipa loistavat treenit illalla!
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
avatar kirjoitti:
Mitä muuta voisi enää elämältä vaatia. Ai niin no kesäduunin. Nyt ei voi valittaa.

Itse pistän vielä paremmaksi. Minullakin on tuollainen upea ja paras tyttö jo aiemmin löydetty, mutta lisäksi sain tänään varmistuksen toivomalleni kesätyöpaikalle. Which was nice.

Ja tämä viesti kirjoitetaan uudella läppärillä. Ja tämän läppärin kanssa lähdetään ensi viikolla kevääksi Ranskaan. Onhan noita hyviä juttuja.
 

El Crushero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eisbären Berlin, Kühnhackl
Golden AWe kirjoitti:
Suututin TV:stä tutun Joe Roganin. Nettisodat ovat ihania...

Onnea, ainoa miinus on se että Rogan on hoidellut noita juttuja loppuun sitten oikean elämän puolella. Ei ole mikään maailman pehmein kaveri kyseessä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
El Crushero kirjoitti:
Onnea, ainoa miinus on se että Rogan on hoidellut noita juttuja loppuun sitten oikean elämän puolella. Ei ole mikään maailman pehmein kaveri kyseessä.

Kyllä minä hänen taekwondo~bondotaustansa tiedän, mutta kaikesta menestyksestä huolimatta Rogan viettää nykyään vapaa-aikaansa noiden kaikenmaailman runkkarien kanssa ja on myös aika katkera mies. "Nyyh nyyh Carlos Mencia pölli mun vitsin...". Melkoinen Touko-pouko on, ettei sanoisi.

Onnellisuusketjuun kirjoitin siksi että Kirkan "Leijat" on näin aamutuimaankin hohdokas biisi...
 

El Crushero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eisbären Berlin, Kühnhackl
Golden AWe kirjoitti:
Kyllä minä hänen taekwondo~bondotaustansa tiedän, mutta kaikesta menestyksestä huolimatta Rogan viettää nykyään vapaa-aikaansa noiden kaikenmaailman runkkarien kanssa ja on myös aika katkera mies. "Nyyh nyyh Carlos Mencia pölli mun vitsin...". Melkoinen Touko-pouko on, ettei sanoisi.

No, ei kukaan pysy huipulla loputtomasti, itselleni Roganista on jäänyt kohtuu harmiton kuva, enemmän hävettää juuri noiden internet tough guysien puolesta jotka jaksavat irvailla kaverille näppäimistönsä takaa.
 

Anzi23

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Oulun Kärpät
Naisasiat menevät tällä hetkellä aika hyvin. Se on ihan jees. :)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
El Crushero kirjoitti:
No, ei kukaan pysy huipulla loputtomasti, itselleni Roganista on jäänyt kohtuu harmiton kuva, enemmän hävettää juuri noiden internet tough guysien puolesta jotka jaksavat irvailla kaverille näppäimistönsä takaa.

Roganin persoonasta tekee nimenomaan hauskan se, että hänellä on jatkuva tarve todistella menestystään taviksille jotka näpyttelevät piikkejään kotikoneeltaan, ts. kaveri laskeutuu kaikenmaailman internet tough guy-jannujen tasolle. Vastikään mies järjesti hirveän hyökkäyksen häntä nettiblogissaan arvostelleen 18-vuotiaan pullukan pojan kimppuun. Normi-Fonziet eivät tee tuollaista...

Olen lounastauon alkamisesta onnellinen.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitäis laittaa kämppään ikkunat, ja äsken kävi 3:s mies tekemässä tarjouksen, joka nakitti laadullaan ja hinnallaan kaikki muut. Olen onnellinen.

Sitten aloin miettiä tuota rahapuolta. Ikkunat maksavat kuitenkin asennuksineen n. 4600€. Jostainhan sekin pitäis saada. Satuin eilen kuuleman radiossa Op:n joustoluotosta. Noh, nettiin täyttelemään kaavaketta. Klikkaan seuraava, kun tulee ilmoitus, luotto myönnetty. Valitsen tilin, ja 8500€ napsahtaa tililleni samantien, aikaa meni 2min. Olen onnellinen.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eilisen häkkivaraston siivoamisen ohessa löysin kasan uusia levyjä, joita en edes tiennyt omistavani.

Black Sabbath- Forbidden
Black Sabbath- Vol 4
Black Sabbath- Never Say Die
Black Sabbath- Sabbath Bloody Sabbath
Black Sabbath- Sabotage
Black Sabbath- Headless Cross
Gary Moore- The Essential

Ja viimeinen oli ehkä kaikkein yllättävin:
Frights Of The Night Sound FX

Eihän tuo nyt niin iso asia ole, mutta yllättävän onneliseksi siitä tuli.
 

El Crushero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eisbären Berlin, Kühnhackl
Golden AWe kirjoitti:
Roganin persoonasta tekee nimenomaan hauskan se, että hänellä on jatkuva tarve todistella menestystään taviksille jotka näpyttelevät piikkejään kotikoneeltaan, ts. kaveri laskeutuu kaikenmaailman internet tough guy-jannujen tasolle. Vastikään mies järjesti hirveän hyökkäyksen häntä nettiblogissaan arvostelleen 18-vuotiaan pullukan pojan kimppuun. Normi-Fonziet eivät tee tuollaista...

Niin pitäisikö Roganin sitten niellä kaikki se p*ska jota häneen kohdistetaan näppäimistöjen takaa? Vain siksi että mies on julkisuuden henkilö? Mitä tulee noihin muihin internet tough guysheihin jotka nolaavat itsensä laittamalla typeriä yksityisviestejä Roganille, tuskin kukaan nielee tuollaista piruilua ilman että lyö takaisin?

Takaisin topiciin, olen onnellinen hyvästä ruuasta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
El Crushero kirjoitti:
Niin pitäisikö Roganin sitten niellä kaikki se p*ska jota häneen kohdistetaan näppäimistöjen takaa? Vain siksi että mies on julkisuuden henkilö? Mitä tulee noihin muihin internet tough guysheihin jotka nolaavat itsensä laittamalla typeriä yksityisviestejä Roganille, tuskin kukaan nielee tuollaista piruilua ilman että lyö takaisin?

Takaisin topiciin, olen onnellinen hyvästä ruuasta.

Olet varmaan kuullut "joka leikkiin ryhtyy...". Roganin pitää siis kestää vittuilu...tai pärjätä siinä kun vittuilee takaisin. Voittaja on se joka pistää parempaa piikkiä ja ei hermostu koskaan.

Nämä "hurjat" tappeluthan ovat ihan julkisia, nyt ei ole kyse yv-touhuista.

Olen onnellinen kun vatsa on sekaisin silloin kun on menossa puntille. Onnellinen siksi, että siellä on tähän aikaan hiljaista.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jumankauta että olen onnellinen. Lähes mahdottomana pitämäni kurssi on nyt läpi. Olen sanoinkuvaamattoman onnellinen.
 

scholl

Jäsen
Mainio olo. Heitin parin kympin juoksulenkin matolla ja sen jälkeen saunassa joutu ihan keskiverto löylyäkin iskemään, jotta sain fläsän homon heitettyä sieltä ulos. Nyt sitten vihdoin himassa ja huutaa muutkin leipää kuin selkäfileet. Nyt pihvit grilliin, muutama keitto alle ja sitten katsotaan, että onko viihteelle lähtijäksi.

Ensimmäisenä keittona korkkasin juuri telkkarissakin mainostetun kopiokoneen extra dry omenasiiderin. Erittäin kylmää moskaa, joten ihan en pysty arvioimaan vielä makua. Ei maistu kuitenkaan esansseille, joten kenties luetaan kategoriaan "menee vähintäänkin alas", missä jo ovat jäseninä Strongbow, Crowmoor, la Cidraie, Magners, Upcider natural apple, musta Fizz jne.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Vihdoinkin sain hommattua sen auton, jota olen jo kauan haaveillut. Nyt ei enää naapurin bemari-pojat ala roikkumaan takapuskurissa, kun Grainger täräyttää vähän kaasua Saabin masiinaan. Ja saa nolata nuo samaiset bemaristit omalla autolla, eikä tarvitse aina hakea äidin autoa lainaan.

Lisäksi tulossa loistava viikonloppu, kun näkee tyttöystävää melkein parin viikon tauon jälkeen. On tämä etäällä asuminen rankkaa, mutta toisaalta sitten näkeminen on entistä parempaa.
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Grainger kirjoitti:
Vihdoinkin sain hommattua sen auton, jota olen jo kauan haaveillut. Nyt ei enää naapurin bemari-pojat ala roikkumaan takapuskurissa, kun Grainger täräyttää vähän kaasua Saabin masiinaan. Ja saa nolata nuo samaiset bemaristit omalla autolla, eikä tarvitse aina hakea äidin autoa lainaan.

Kummallista miten joillekkin ihmisille tuottaa tyydytystä saada haukkua bemarikuskeja...
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
dee_snyder kirjoitti:
Kummallista miten joillekkin ihmisille tuottaa tyydytystä saada haukkua bemarikuskeja...
"joillekin" ??? eikö kaikille ;-)
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
dee_snyder kirjoitti:
Kummallista miten joillekkin ihmisille tuottaa tyydytystä saada haukkua bemarikuskeja...
Ja toiset puolustelee, mutta siitä vaan. Maailmassa nyt kuitenkaan ei ole kuin kaksi autoa.

Mersu, ja jokaisen oma.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
dee_snyder kirjoitti:
Kummallista miten joillekkin ihmisille tuottaa tyydytystä saada haukkua bemarikuskeja...

Juuh. Näin on.

Eipä ole vielä minkään muun merkin kuljettajat jaksaneet roikkua takapuskurissa kiinni. Oma vikansa, kun ovat niin lapsellisia. Loppuu naapurin runoilipojan vittuilukin tähän päivään. Hahaa!
 
Just varasin lennot Varsovaan. Halvalla lähti, finnairilla tarjouksia. Nyt ei kun matkaa odotellessa. Tosin yli kuukausi vielä aikaa, mutta hymyilyttää silti. Kun näkee pitkästä aikaa yhtä kaveriakin siellä. Töitäkin saattaa olla tiedossa kevään aikana. Niin ja sain kämpän siivottua vihdoin ja pari muutakin asiaa hoidettua.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Olen lopultakin löytänyt työpaikan jossa viihdyn loistavasti. Oma ala on löytynyt ja tulevaisuuden suunnitelmat paljon selkeämmät
 

M10

Jäsen
Olen onnellinen, koska Fazer on tuonut markkinoille Pätkis Mini bites -pussin. Vievät kielen mennessään.

Vielä kun tulisi takaisin ne vihreät sokeripäällysteiset Terva Leijonat. Nythän niitä saa vain soktonina.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Jostain syysta tassa on vituttanut sitten tiistain. Johtunee kai tosta lumimyrakasta tiistaina, joka veti kaikki toiminnot taallapain alas. Pari paivaa tassa on oltu himassa (koiraa on pystynyt kayda kusettamassa ulkona), mutta nyt toi lumi sulaa jo kiireen vilkkaa ja taas paasee autoilla liikenteeseen, kauppoihin, postiin ym ym.

No nyt kuitenkin vitutus on kaantymassa hymyyn, silla osakkeista napsahti nelisen tonnia tilille, tanaan tuli uusi kennykka FedExilla, varasin just tiiaus-ajan Plantation Courselle Mauilla (siellahan just pelattiin toissa viikolla PGA turnaus), huomenna paasee taas opettamaan golfia ja viikonloppuna LumberJax:ien (lacrosse) kotimatsiin Rose Gardeniin eraan nimeltamainitsemattoman helevetin ison firman suiteen.

Eli kylla taas vitutus tasta lahtee! Tipaton tammikuukin on jo kohta lopuillaan!!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Morrow10 kirjoitti:
Olen onnellinen, koska Fazer on tuonut markkinoille Pätkis Mini bites -pussin. Vievät kielen mennessään.

Ovat muuten parasta, mitä Fazulta on tullut aikoihin.

Itse olen, jos en nyt suorastaan onnellinen niin ainakin pirun tyytyväinen uuteen läppäriini, jolla tässä kirjoittelen.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Olen onnellinen, tässä taannoin manasin kuinka Kari Tapion versio Hectorin Lumi teki enkelin eteiseen biisistä on hirveä. Noh, viime yönä näin unta, että olin perkele Kari Tapion kanssa juomassa jossakin vitussa, varmaan iskelmäristeilyllä, mikäli perkeleen radiomainonta on iskostunut pieniin aivoihini. No kuitenkin, sanoin siinä sitten jollain tiskillä Kartsalle että oot muuten vitun paska laulaja, ihan tosta noin päin naamaa ja Kartsa vaan nauro että niinpä oon, onneks ei tarvii laulaa enää ikinä kun muutan Amerikkaan.

Ah, antakaa tämän olla enne.


Olisi ehkä kuulunut siihen uniketjuun, mutta ilo se on pienikin ilo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös