Onnellisuusketju

  • 1 294 741
  • 7 895

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen onnellinen siitä, että sain Messengerin videopuhelun toimimaan hyvin toiselle puolelle Eurooppaa. Loistava tapa pitää yhteyttä. Luurit vain päähän ja höpötihöp.

Olen myös ainakin vielä tänään positiivisen kärsimätön odottamaan, että pääsisin itsekin pariksi kuukaudeksi tuonne toiselle puolelle Eurooppaa.

Lisäksi olen onnellinen ihan vain itsestäni. Ainakin nyt toistaiseksi, osittain ja tässä hetkessä. Kerrankin. Voin olla ylpeä.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Urbs Aeterna.

Täytän maaliskuussa 40 vuotta ja vaimoni näytti minulle juuri hetki sitten kirjeen, joka pysäytti minut täydellisesti. Avasin kirjeen ja totesin, että lähdemme viikoksi Roomaan! Itku siinä tuli, vaikka en olisi sitä uskonut. En ole kovinkaan paljon matkustellut, joten tämä valinta oli täydellinen. Antiikin Rooma on pitkään ollut lähellä sydäntäni, joten nyt täytyy todella syventyä reittivalintoihin.

Ave Vaimoni, rakastan sinua!!!

PS. Täytän nämä tasavuodet juuri ROOMASSA!!!
 

late67

Jäsen
Suosikkijoukkue
jyp
Germanicus kirjoitti:
Täytän maaliskuussa 40 vuotta ja vaimoni näytti minulle juuri hetki sitten kirjeen...
Ave Vaimoni, rakastan sinua!!!

PS. Täytän nämä tasavuodet juuri ROOMASSA!!!

Onnea sinulle, ystäväni!
HIENOA!
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Germanicus kirjoitti:
Täytän maaliskuussa 40 vuotta ja vaimoni näytti minulle juuri hetki sitten kirjeen, joka pysäytti minut täydellisesti. Avasin kirjeen ja totesin, että lähdemme viikoksi Roomaan! Itku siinä tuli, vaikka en olisi sitä uskonut. En ole kovinkaan paljon matkustellut, joten tämä valinta oli täydellinen. Antiikin Rooma on pitkään ollut lähellä sydäntäni, joten nyt täytyy todella syventyä reittivalintoihin.

Ave Vaimoni, rakastan sinua!!!

PS. Täytän nämä tasavuodet juuri ROOMASSA!!!

Tuli ihan onnellinen olo jo tästä sinun jutustasi, onnea paljon!

Itseäni nyt vain oikeastaa ilostuttaa tämä talven tulo.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Germanicus kirjoitti:
Täytän maaliskuussa 40 vuotta ja vaimoni näytti minulle juuri hetki sitten kirjeen, joka pysäytti minut täydellisesti. Avasin kirjeen ja totesin, että lähdemme viikoksi Roomaan! Itku siinä tuli, vaikka en olisi sitä uskonut. En ole kovinkaan paljon matkustellut, joten tämä valinta oli täydellinen. Antiikin Rooma on pitkään ollut lähellä sydäntäni, joten nyt täytyy todella syventyä reittivalintoihin.

Ave Vaimoni, rakastan sinua!!!

PS. Täytän nämä tasavuodet juuri ROOMASSA!!!

Tulipas kiva muisto mieleen tästä viestistä. Vaimoni ilahdutti taannoin meikäläistä 30v synttärilahjalla, joka oli pitkä viikonloppu Pariisissa. Taisi myös käydä reissulla niin, että kahdestaan matkalle lähdimme, kolmestaan palasimme takaisin kotiin..heh
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Tulee vähän myöhässä mutta olen onnellinen kun sain jo kolmannen kerran nähdä huippukiekkoa viime viikolla Pietarissa. En todennäköisesti tule käymään ECC:ssä tämän jälkeen vähään aikaan koska seuraavia kisoja ei varmasti järjestetä Pietarissa, joten hyvä että tuli nähtyä.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Thoke kirjoitti:
Tulee vähän myöhässä mutta olen onnellinen kun sain jo kolmannen kerran nähdä huippukiekkoa viime viikolla Pietarissa. En todennäköisesti tule käymään ECC:ssä tämän jälkeen vähään aikaan koska seuraavia kisoja ei varmasti järjestetä Pietarissa, joten hyvä että tuli nähtyä.

No, siellähän ne järjestetään ainakin vielä ensi vuonna. Ja optio on myös vuosista 2009 ja 2010.

http://www.iihf.com/news/iihfpr6806.htm
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Shelter kirjoitti:
No, siellähän ne järjestetään ainakin vielä ensi vuonna. Ja optio on myös vuosista 2009 ja 2010.

http://www.iihf.com/news/iihfpr6806.htm
No tämäpä oli iloinen yllätys. Sitä kun oli kuullut jo monta "varmaa huhua", joiden mukaan turnausta ei enään Pietarissa järjestettäisi ja se osoittautuukin vääräksi. No, hyvä juttu. Ensi vuonna sitten palataan takaisin tähän ketjuun ja haikaillaan takaisin turnaukseen.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Andalucian lämpöön kolmen kuukauden päästä. Suurin osa hotelleista varattu. Osa huoneista on aika helmiä (mm. ilmainen baari, torneja ja vanhoja oliiviöljyvarastoja) ja osa sellaisia melkein helmiä.

Aika hyvät fiilarit tällä hetkellä.
 

Maglor

Jäsen
Suosikkijoukkue
EDM
Viime aikoina on ilotuttanut paljon. Pääsyy tähän on mm. eräs mukava nuori nainen, jonka kanssa on viimeisinä viikkoina tullut vietettyä paljon aikaa. Toinen ilotuksen syy on korkeatasoinen snooker- finaali, jossa Rocket (vaikkei olekaan minulle se #1 pelaaja) pesi nuoren Ding Junhuin lähes 100-0. Tuollaisen pelin vuoksi minä katson snookeria.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin kummalta kun se tuntuukin, niin onnellisuuden syy on nainen. Ja vieläpä asiallinen sekä kaunis. Pystyy juttelemaan asioista kun asioista ja neidon itsetunto on kohdillaan.

Täytyypi toivoa, että tää johtaa vielä johonkin pidempi aikaseen, itsellä ainakin kiinnostusta löytyy.
 
Viimeksi muokattu:

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Joskus sitä näköjään vo olla aika pienestä asiasta onnellinen. Väännän vaimon valmistujaisiin laulukirjaa (juomalauluja) ja kuuntelen moderneja tanssiversiota vanhoista finnhits-klassikoista.

Eipä ole ollut parempaa fiilinkiä pitkään aikaan. Enkä ole edes kaljaa vetänyt samalla.
 
K

kiwipilot

Poison kirjoitti:
Olen onnellinen siitä, että sain Messengerin videopuhelun toimimaan hyvin toiselle puolelle Eurooppaa. Loistava tapa pitää yhteyttä. Luurit vain päähän ja höpötihöp.

Oletko Poison kokeillut Skypeä? Hakkaa Messengerin äänen- ja kuvanlaadun 100-muna. Ja itse aiheeseen: eli ihan hyvät fiilikset täälläkin; lämmin päivä taas tulossa (eilen 30 astetta varjossa), 8kk poika touhuaa innoissaan lattialla, reissua jäljellä vielä melkein 4kk ja mikä parasta, perjantaina pääsee siiville ekaa kertaa lähes viiteen kuukauteen! Alps, here we come!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
kiwipilot kirjoitti:
Oletko Poison kokeillut Skypeä? Hakkaa Messengerin äänen- ja kuvanlaadun 100-muna.

Kiitos vinkistä, kokeiltiin nyt sekin eilen illalla. Äänenlaatu on kieltämättä paljon parempi, mutta jostain syystä videokuva jäi laahaamaan... Eli siis siten, että minun kuvani näkyi toiselle ihan ok, mutta itse näin toisen todella pitkällä viiveellä. No, pitää katsoa, miten tuo jatkossa toimii. Teknologia on kyllä niin mahtavaa ja siitä olen edelleen onnellinen.

Itsekin sain jo lennon varattua, joten 24. maaliskuuta suuntaan ulkomaille. Vielä kun keksisi jonkun hyvän keinon saada nämä Suomi-päivät oikein lentämään... Kauhea kiire olisi jo lähteä eikä millään malttaisi odottaa. Mutta onneksi odotuksen päässä odottaa hienoja asioita.

Ulkona on kaunis ilma, ja jos ehdin, niin taidan kävellä töihin.
 
Poison kirjoitti:
Kiitos vinkistä, kokeiltiin nyt sekin eilen illalla. Äänenlaatu on kieltämättä paljon parempi, mutta jostain syystä videokuva jäi laahaamaan... Eli siis siten, että minun kuvani näkyi toiselle ihan ok, mutta itse näin toisen todella pitkällä viiveellä. No, pitää katsoa, miten tuo jatkossa toimii. Teknologia on kyllä niin mahtavaa ja siitä olen edelleen onnellinen.

Itsekin sain jo lennon varattua, joten 24. maaliskuuta suuntaan ulkomaille. Vielä kun keksisi jonkun hyvän keinon saada nämä Suomi-päivät oikein lentämään... Kauhea kiire olisi jo lähteä eikä millään malttaisi odottaa. Mutta onneksi odotuksen päässä odottaa hienoja asioita.
Skype on kyllä loistava keksintö. Ainakin just puhelut on parempia kuin mesellä. Itsekin odottelee jo maaliskuussa tapahtuvaa reissua. Menis nyt helmikuu äkkiä.. Toisaalta helmikuussa menen talonvahdiksi maalle. Siellä saa pilkkiä ym. mukavaa. Joten odottavaiset fiilikset.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Nukkuminen on iloinen asia!
Nyt olen päässyt univeloista eroon (ainakin vähäksi aikaa) ja maailma vaikuttaa paljon paremmalta.
Väsynyt olo ja siitä seuraava turhanpäiväinen kiukuttelu kävi rassaamaan jo hermoja, mutta josko nyt helpottaisi.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Töihin olisi pitänyt lähteä jo kauan sitten, päätin kuitenkin suihkunraikkaana avata tietokoneen, iskeä nuuskan huuleen ja luen Jatkoajasta HPK-fanien itkua.

Hienoa.
 

Tumbi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Red Wings (Oilers), Liverpool, La Selección
Takaisin töihin olisi pitänyt tänä aamuna lähteä, mutta eiliset mellakat Beirutissa aiheuttivat sen, että lento siirtyi perjantaille. Noh, se on nyt sitten kaksi ylimääräistä päivää kotona Suomessa kihlatun ja koirien kanssa. Ei huono!
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Hip hei! Minä sain töitä urheiluseuran huoltopäällikkönä. Käytännössähän tuo on huoltajan hommia, mutta ansiotyö sekä autoetu. Uuden karhea Peugeotin paku. Kyllä nyt kelpaa pöristellä.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Arska paistaa ja on "lamminta". Eilen golfia lyhythihaisessa paidassa. Edes huominen juurihoito ei juur nyt vituta!
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Tänään tuli arto koiviston Gameworni kaudelta 04-05. Tyytyväinen täytyy olla!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Aamulla Järvenpäästä takaisin stadiin, aurinko paistaa ja taivas on kirkas. Itse pelkkää hymyä. Tänään ja huomenna lähes tyystin vapaapäivät. Koulussa menee hyvin, duuni on ihan ok ja tuossa tielle osuneessa naisessa on potentiaalia johonkin todelliseenkin. On hyvä olo.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Morrow10 kirjoitti:
Olen onnellinen, koska Fazer on tuonut markkinoille Pätkis Mini bites -pussin. Vievät kielen mennessään.
Toden totta. Tänään erehdyin ostamaan ja nyt on huono olo, kun ahmin melkein koko pussillisen yhtäkyytiä. Vaan on ne pirun hyviä... =)
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voin ilokseni todeta että onnellisuutta on kestäny jo tovin. Hyvähyvä :) Lisäksi eilen hallilla ensimmäistä kertaa kuukausiin. JEI!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös