Miguel kirjoitti:Hannu Manninen.
Ei hitto että olen onnellinen toisen ihmisen puolesta. Kerralla kaikki aiemmat pettymykset unholaan aivan helvetin väkevällä suorituksella. Eiköhän jokunen vääräleuka hiljene tämän näytön myötä.
Sama. Tuli kyllä hyvä fiilis, kun uutisen kuulin. Harmikseni vain unohdin katsoa kisan.Miguel kirjoitti:Hannu Manninen.
Ei hitto että olen onnellinen toisen ihmisen puolesta. Kerralla kaikki aiemmat pettymykset unholaan aivan helvetin väkevällä suorituksella. Eiköhän jokunen vääräleuka hiljene tämän näytön myötä.
scholl kirjoitti:Kerrankin meni tosiaan voitto sille, joka on tehnyt pitkän duunin sen eteen. Manninen on kaiken lisäksi ehkäpä Suomen kisajoukkueen sympaattisin urheilija. Ehkäpä Samppa Lajusen virnuilu hieman hyytyy.
nufc kirjoitti:Ei voinu mitään,tippa tuli silmään.Kaiken haukkumisen ja epäonnen jälkeen varmasti ansaittu MM-kulta!
Oli kyllä kertakaikkisen upea suoritus Haba-Ollilta! Ammanin hyppy oli todella hyvä, mutta ehkä tyylipinnoja tuli kuitenkin vähän liikaa siihen, ainakin sinivalkoisten lasien läpi siivilöitynä. No, kuten sanoit todella upeaa silti!!JussiK kirjoitti:Harri Olli.
Uskomaton saavutus nuorelta sälliltä! Kultakin oli jo näpeissä mutta en nyt sitten tiedä noista tyylipisteistä..
.. Mitä väliä! Suomeen hopea! Onnea Harri!