Onnellisuusketju

  • 1 292 149
  • 7 895

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Nyt on putipuhdas Kimmo Kuhdan fanipaita ,joten kaikki alkaa olemaan valmista kauden avaukseen. Nyt levitän Kuhdan paidan lattialla ja palvon sitä puoli tuntia sitten vedän ristimerkin vielä ja toivon Ifk:lle voittoa tänää.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Habs16 kirjoitti:
Lopullinen pelikielto.

Itse olen niin empaattinen ihminen etten voi olla onnellinen siitä, jos toiselta katoaa elämästä sisältö ja tarkoitus.

Sen sijaan olen onnellinen että tänään pääsee todella pitkän tauon jälkeen tsiigaamaan wanhaa kunnon IFK:ta Nordiksen pyhättöön!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kyllähän tuo SM-liigan alkaminen nostaa suupielet hymyyn tämän perkeleen syysflunssan keskelläkin. Tänään halliin vaikkapa sitten buranan voimalla, jos ei muuten.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmeisesti ainukainen eilisestä porukasta jolla ei ole krapulaa vaikka muutaman oluen nautinkin pelin lomassa : )
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Rinoa kirjoitti:
Ilmeisesti ainukainen eilisestä porukasta jolla ei ole krapulaa vaikka muutaman oluen nautinkin pelin lomassa : )

Ei ole krapulaa vielä ehtinyt tulla ja mäyrähammasta kolottaa niin vietävästi. Onneksi kohta on lounasaika.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
pernaveikko kirjoitti:
Ei ole krapulaa vielä ehtinyt tulla ja mäyrähammasta kolottaa niin vietävästi. Onneksi kohta on lounasaika.
heh! Itse joudun kyllä kiltisti odottamaan siihen että pääsee kotiin : ) Luulen vahvasti..
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kova treeni kolottaa paikkoja, löysin loistavan harrastuksen. Ensi viikolla olisi kaksi haastattelua, loppukuussa toivottavasti vielä kaksi lisää, koska erityisesti noista kahdesta jälkimmäisestä duunista ottaisin kumman tahansa oikein mielelläni. Jeps, edessä on iso kuppi kahvia sekä kermamunkki ja pitkä viineri. Loistavaa, ei paljon paina kalorit, treenataan ne myöhemmin pois. Nyt vain nautin rasvasta ja sokerista. Pulla on elämän suola.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
4 tuntia tiukkaa opiskelua takana ja selkkari palautettu. Kohta luvassa kova treeni jonka jälkeen hyvä päivällinen hyvien punaviinien ja ystävien kera. Duunissa vastuu kasvaa, pihalla paistaa aurinko ja TPS:n yv toimi torstaina.

Hyvin menee mutta menköön
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Blues on aloittanut kauden kahdella hienolla voitolla. Silloin pitää nauttia, kun menee hyvin!
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saksahan!

Huomenna heti aamusta kentälle ja kohti Müncheniä ja Oktoberfestiä! Tiedossa kostea ja erittäin hauska viikko. Pitää varmaan tänään jo hieman alotella. Aah, kutkuttavan jännittävää...
 

statisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings
Jippii, ykkösinhokkini Yhdistyneet Ihmisnarrit koki tappion, joka tiesi samalla suosikilleni Arsenalille voittoa. Kiitos, C. Ronaldo!
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Humpauttaja kirjoitti:
Huomenna heti aamusta kentälle ja kohti Müncheniä ja Oktoberfestiä! Tiedossa kostea ja erittäin hauska viikko. Pitää varmaan tänään jo hieman alotella. Aah, kutkuttavan jännittävää...

Jaaha jaaha, kohta mennään eikä meinata. Huh matka käynnistyi yöllä oksentamisella ja lattia lainehti tästä tuotteesta, mahtavaa vai mitä?? Yäk!

Olo on hieman hutera parin tunnin nukkumisen jälkeen, mutta eipä sillä väliä nimittäin kohta maistuu taas kalja. Mars mars kohti Müncheniä!!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Eilen klo 14.49 A-juna Hki-Huopalahti: Todella viehkeännäköinen neitokainen (n.180cm,parikymppinen,vaaleansininen ohut villapaita,farkkushortsit,mustat sukkahousut...) pelasti päiväni flirttailemalla kanssani (siis tämä on varsinainen ihme). Toki käyttäydyin kuin herrasmies (avasin jopa oven, kun hänellä oli ostoskassi toisessa kädessä) ja hän kiitti kauniisti hymyillen..*huokaus* Ihme, jos tuollainen ei olisi varattuna.. Kyllä flunssasta paraneminen saa kyytiä, jos tuollaisia kaunottaria vilisee joka paikassa..
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
La Liga seuraavat kolme vuotta yksinoikeudella Urheilukanavalla. Matsi per viikko on tuleva tahti ja alkaa heti tällä viikolla. Loistouutinen.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Leffaa ja olutta : )

Sain kahden hlön liput torstain R&A näytökseen Koff-saliin, jossa asiaankuuluva tarjoilu. Hyvä hyvä!!! : D
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Olin aamulla punttisalilla, töissä sain rauhassa askarrella tietokoneen ääressä ilman ettei kukaan kysyny mitään ja kuunnella Apocalypticaa. Ja 5 min kuluttua on lounasaika. Joskus vaan menee hyvin.

Annas olla ehtosti kun Lukko konttaa Bluesin edessä ja koko firmalla on mulle asiaa.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Sain kämpän!!

Iltapäivällä allekirjoittamaan vuokrasopimus ja ensi viikolla muutto sinne minne olen aina halunnutkin. Töölö, here I come.

Blir det där lite dyrt? Nej, nej..
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Pärde kirjoitti:
Sain kämpän!!

Töölö, here I come.

Blir det där lite dyrt? Nej, nej..

Onneks olkoon. Ja sijainnistahan saa maksaa ja pitääkin. Töölö, sydämmeni halajaa takaisin. Neljässä kämpässä itse asunu tölikässä ja on se kyl parasta mitä ihmiselle on luotu.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Sairastelunkin keskellä työasiat otti tuulta purjeisiin. Ainakin tietävät mitä saavat...hyvästi vuorotyöt!! Viddandaa kun on hienoa!!!
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Bluesilla menee hyvin! 3 ottelusta kasassa 8 pistettä ja sarjan kakkossija. Torstaina JYP Espooseen. Kyllä alkaa jo odottamaan vesi kielellä tuota peliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös