scholl kirjoitti:
Meinaatko että viihdepaikkoja on vain yksi?
...
Ja jos on nyyhkimässä lauantaina niin silloin kelaa koko ajan missä voisi olla vaihtoehtoisesti viihteellä. Ei hyvä.
En nyt suinkaan tarkoittanut, että yhdessä paikassa nyhjäisi tai olisi vain yksi paikka jossa käydä mutta eikö ole noin yleisesti ottaen aika kaavoihin kangistunutta toimintaa olla viihtellä jokainen lauantai - etenkin kun olen saanut sellaisen kuvan, että hyvin usein viihteellä olosi tarkoitus on myös ottaa kännit - vai olenko väärässä?
Minä näen asian siten, että voi sitä toisinaan tehdä muutakin kuin olla viihteellä - vaikka sitten olla "nyyhkimässä" kuten kirjoitit. Itse en tosin kutsuisi sitä nyyhkimiseksi vaan käyttäisin ihan jotain muuta nimitystä - olla vaikkapa treffeillä tai viettää laatuaikaa naisystävän kanssa.
Minulle ainakin on tärkeää myös se, että tulen huomioineeksi naisystäväni - toisinaan voin viettää aikaa harvojen ystävieni kanssa mutta yhtälailla haluan viettää aikaa naisystäväni kanssa - nauttia hänen seurasta ja mahdollisesti siinä sivussa tehdä jotain mukavaa, kuten käydä illallisella jossain ja sen jälkeen viettää hetki kaupungin yöelämässä.
Tolkuttomien kännien vetäminen on jotain sellaista mikä kuuluu entiseen elämääni, voin käydä viihteellä ja nauttia hyvästä seurasta mutta miksi tuolloin vetää kaksin käsin siideriä tai paukkuja kun tärkein tuppaa tuossa meiningissä unohtua, minulle ainakin alkoholia tärkeämpää on se seura - mutta kukin taaplaa tyylillään.
vlad.