Onnellisuusketju

  • 1 293 597
  • 7 895

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Todennäköisesti tämän vuoden viimeinen mökkireissu takana. Hyvää seuraa, hyvää ruokaa, hyvä sauna, hyvä hiekkapohjainen järvi, sunnuntaina 24km patikkareissu hyvässä säässä ja hyvissä maisemissa. Ei noilla eväillä kauhean onnetonkaan voi olla.
 

Jr. Ewing

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Dallas Stars, Suomi
Tulipas mojova läjä paskaa äskettäin pönttöön. En tainnut olla paskantanutkaan varmaan neljään vuorokauteen tässä nyt. Ahh sitä autuutta, kun saa nastasti tyhjennettyä röörit kerta laakista. Teki niiiiin gutaa.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Illalla Adamssin konsertti, mun pojat on hurmaavia pieniä otuksia ja mieltä lämmittää "sen tietyn ihanan" ihmisen olemassa olo minunkin elämässä : D
 

scholl

Jäsen
Harmittaa, että schollin tyytyväisyysketju lukittiin. Ei ole onnellinen olo, mutta Uunon appiukon tapaan kyllä aika tyytyväinen olo businessten takia tänä päivänä kyllä ollut. Suurin osa asioista mennyt ihan putkeen.

Nyt voisi katsoa, että mitä tänä yönä tulee telkkarista vai pitäisikö lukea jotain kirjaa.

EDIT: Jes. Baseballia tulee ViaSat ykköseltä. Harmi vain että peli on jo pitkällä ja loppuu pian, mutta näenpä pari vuoroparia
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Kaikennäköistä kivaa tässä on sattunut:

Sain kahdesta koulun kokeesta aikas hyvät numerot ja ne sattuivat olemaan kyseiSTEN kurssiEn ainoat kokeet

Eilen oli 2 ajokertaa autokoulussa ja meni paremmin kuin koskaan. Aiemmin kun tuo on tupannut olemaan vähän hakusessa...

Suunnitteilla oma kämppä Forssasta, rahaa olisi vuokraan + huonekaluihinkin asti.

Sain kavaljeerin vanhojen tansseihin. Tällä hetkellä ilman tyttökaveria, joten tässä olisi tilaisuus.

Koulussa vaihtuu kohta jakso, joka sisältää kuusi tuntia mieliainettani, liikuntaa. Aiemmin oli vain kaksi.

Tänään tulee canalilta Ässien peli.

Kaveritilanne on tällä hetkellä parempi kuin moneen vuoteen.

Masennus on koko ajan poistumaan päin.

Olisihan noita vaikka kuinka ja paljon, mutta tässä ensimmäiset, jotka tulivat mieleeni.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Työkkäri katsoi vakituisesta työpaikasta irtisanotumisen oikeutetuksi, joten karenssilta vältyttiin..no, nyt uutta matoa koukkuun. Vaikka sataa vettä jaksaa hymyilyttää.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
irGGu, mulla on kanssa selkakipuja lahinna lajini takia (golf) ja niita on nyt ollut jo baut 5 vuotta. Venyttelyt ja punttiksella keskikropan lihaksiin keskittyvat harjoitteet helpottivat, mutta suurin helpotus tuli "kulman takaa". Oltiin kerran hotellissa, jossa oli todella isot tyynyt sangyssa. Siihen mennessa olin nukkunut aika lattanoilla tyynyilla. No, ekan yon jalkeen olo oli mainio ja ihmettelin selkasarkyjen vahyytta aamulla. Ajattelin ensin, etta olin vaan nukkunut lahes liikkumatta ja "hyvassa asennossa". Tokan yon jalkeen olo oli edelleen loistava ja sitten tajusin, etta se johtui siita korkeammasta tyynysta (paa saa levata oikealla korkeudella). Himaan paastyani otin kayttoon toisen tyynyn ja nuo kaksi tyynya auttaa minua nukkumaan parempaa unta kuin koskaan eika selkaa sarje aamuisin (ellei toinen tyyny ole tippunut lattialle tmv).

En tieda olisko tasta sulle apua, kunhan nyt tuli vaan mieleen...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kerrankin hyvä olo pitkän työpäivän jälkeen, 3h töitä ja sitten 2h asioiden perässä juoksemista. Silti onnellinen ja hyvä olo, vaikka kohta joutuukin jo untenmaille, että jaksaa taas herätä uuteen työaamuun.
 

scholl

Jäsen
Itse pidän eniten sellaisista espanjalaisista makkaratyynyistä. Valitettavasti niitä ei Suomessa ole tarjolla, mutta kun ostaa kaksi sellaista isoa tyynyä (onko se 60x80 koko) niin pärjää hyvin. 1 nukkuessa ja muuten sängyssä maatessa tai lukiessa väh. 2 kehissä. Ja ne eivät saa todellakaan olla lättänöitä. Sitten jos menee hotelliin tai esim. Silja Linelle niin saa aina tilailla huonepalvelusta lisää tyynyjä. Joissain hotelleissa olen tavannut hotellihuoneessa jopa tyynymenyyn, mistä saa tilata esim. 6 erilaista tyynyä. Tyyny ei todellakaan ole ihan mitätön asia. Siinä voi saada selän lisäksi niskatkin jumiin, jos pelleilee lähes pelkällä tyynyliinalla.
 

Lahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt on kyllä melkoisen onnellinen olo. Reilun seitsemän kuukauden työttömyys loppui maanantaina, kun aloitin työt ensimmäisessä kunnon työpaikassani. Hyvä palkka, todella mukavat työkaverit ja ennenkaikkea haastava ja mielenkiintoinen työ. Alkoi jo usko loppua siihen, että löytäisin Porin seudulta töitä. Mutta paistaa se aurinko näemmä joskus risukasaankin.

Saapa nähdä kuinka kauan kestää ennenkuin on asiaa vitutusketjuun ;)
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Sain setvittyä ajoissa asiani Kelan kanssa, saan takautuvasti tuet myös syyskuun ajalta. Pelkona oli n. parinsadan euron menetys, ja se olisi tuntunut opiskelijan kukkarossa aika lailla. Koko päivä juoksua tänään pitkälti, muuttopäivä, mutta mikäs siinä. Helpottunut fiilis.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jompikumpi herroista oli rötvännyt kylppärin maton niin pahasti että joutui heittämään sen pois. hyvä hyvä, vihdoin tekosyy ostaa se uusi jota on himoinnut.. Ja siihen sopiva suihkuverho ja ... : D
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Hyvä ystävä muuttaa maakuntiin ja on vähän haikea fiilis. Onnellinen olen siksi, että ehdimme vielä eilen tavata ennen hänen muuttoaan ja viettää tosi mukavan illan.

Onnellisuudenaihe nro 2 on se, että eräs herra tuli takaisin stadiin oltuaan puoli vuotta toisaalla duunissa ja näemme nyt viikonloppuna.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kiristä vanne päässä. Puolen tunnin päästä suljen koneen, toivotan kolleegoille hyvät vkonloput ja lähden tapaamaan tätä ihanaa kummajaista joka jostain omituisesta syystä pitää minusta silmittömän paljon : D
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Vittujee!! Asiaa!! Kolmen viikon tenttirypistys takana ja tänään en puolustele itteäni jos olen ihan vahingossa kännissä. Pistetään sen piikkiin, että poijjaat pakotti. Hyvää viikonloppua vaan kaikille :)
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Koeviikko voiton puolella. Kaksi koetta takana ja yksi edessä, sekin äidinkielestä jotain ainekirjoitusta, joten voi nauttia viikonlopusta, eikä tarvitse tuohon päntätä.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Guillaume Latendresse

Tehnyt sopparin Canadiensin kanssa ja muijan kanssa menee paremmin kuin hyvin ja tänään vietän 34v synttäreitä ja oon kännissä ja kohta nukkumaan kun työnantaja on ollut niin kiva että antoi tänään vapaata että saa menna huomiseksi töihin. Go habs.
 

Tep

Jäsen
Olen todella onnellinen hyvän ystäväni puolesta, jolla menee juuri nyt todella hyvin. Oli todella hienoa puhua hänen kanssaan puhelimessa erinäisistä asioista tässä illalla, tulin itsekin hyvällä päälle. Lisäksi itsellänikin alkaa elämäntilanne selkiytyä ja muuttua "rennommaksi", todella hienoa. Eräs tärkeä asia vielä tekemättä, jonka lopputulosta en voi tietää. Toivon parasta, eli toivottavasti pääsen tähän ketjuun kirjoittelemaan.

Lisäksi lotossa peräti neljä oikein, huonomminkin olisi voinut mennä!
 

ipaz

Jäsen
Ei tää tänne kuulu, mutta hönöpäissään johonkin...

Taannoin vaihtarivuosina Hollannissa isoissa bileissä soi joku iloinen europoppi koko illan jotajengi tottakai kaikki tanssi innoissaan, paitsin siis minä ja mun suomalainen kaveri. Joku fransmanni tms. tuli kysymään että "What's wrong with you guys?" Ja vastaus oli...

"This f**king happy music just makes me sad"

Mä olen onnellinen suomalainen rehellinen heviä kuunteleva mä!
 
Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sain ison kouluhomman juuri nyt tällä nimenomaisella hetkellä valmiiksi. Eikä muuten ole paskempi meininki laisinkaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Naisasiat mallillaan, kohta on 7vrk:n loma ja risteily. Kyllä se 362 pikkuhiljaa sittenkin taitaa mennä. Ja onneksi päästään niistä spolleista nyt eroon..
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Muutto alkaa olla siinä vaiheessa, että pääsen nyt itse asumaan uuteen kämppään. Sisustus on tietenkin lähes täydellinen, itse suunniteltu ja toteutettu, opiskelijabudjetillakin näköjään onnistui. Pientä säätämistä vielä on, mutta hyvältähän tämä tuntuu.

Lisäksi kämppäni sijaitsee aivan jäähallin naapurissa, pääsen kävellen katsomaan perseilevää suosikkijoukkuettani joka ainoaan kotipeliin. Periksi ei anneta milloinkaan jne.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Pienet on taas ihmisen ilot. Ensimmäisen kerran viikkoon ei satu niskaan tai hartiaan. Jos saisi tänään jopa nukuttua niin ettei herää kipuun ja särkyyn, kyljen kääntö voisi onnistua ilman hampaiden kiristelyä.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Flunssa alkaa olemaan pikkuhiljaa voiton puolella. Eihän tätä kestänytkään kuin reilun viikon.

Ladislav Kohn ja Kari Kalto ovat tänään pelikunnossa ja loukkaantumistilanne helpottuu paljon. MAHTAVAA!
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan uskomattoman seurassa peliin.
Lykkyä pyttyyn itsekullekin illan kierrokselle ; D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös