Onnellisuusketju

  • 1 293 632
  • 7 895

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Noniin.. En ole monesti tähän ketjuun vielä kirjoittanutkaan. Mutta nyt on todellakin aihetta. Huomenna se sitten tapahtuu, nimittäin AMK alkaa täällä Kuopiossa ja pääsee vihdoin aloittamaan alan joka itseä kiinnostaa. Pikkasen on kyllä jännitystä ilmassa kun koulussa ei entuudestaan tuttuja ole, mutta eiköhän niitä sieltä tule. Olen erittäin onnellinen koulun alkamisesta!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Rukki ohi, tanssiaiset tanssin todella kivan kissan kanssa ja oli aivan helvetin hauskaa koko PE-LA-SU! Hämpton-Helsinki akseli onnistui..Perkele, hymyilyttää vaan. Mikähän nyt meikäläisellä on..? Voi pojat, voi pojat!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Olen onnellinen ettei SubTV näy, välttyy suurelta osin BB-kuralta.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
En tiedä, jotenkin on taas sellainen mukavan seesteinen olo. Ulkona sataa vettä, on viileä ja on maanantai, mutta silti. Pidä toi. Pyritään.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viikon loma Saimaan rannalla teki kummasti terää. Kaupunkilainen pääsi rentoutumaan "keskelle ei mitään", mutta luksusmökille rauhaisaan paikkaan ilman moottoreiden pörinää.

Pitänee ottaa ensi kesänä uusiksi. Sen verran mukavaa ja rattoisaa oli!
 

scholl

Jäsen
Flunssa on voitettu kanta. Yskää ja nuhaa vielä reilusti, mutta olo muuten jo ihan kiva. Huomenillalla lento Tukholmaan ja keskiviikkona yökerhoon Östermalmille vetää shampanjaa. Kyllä se kummasti piristää.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
scholl kirjoitti:
Huomenillalla lento Tukholmaan ja keskiviikkona yökerhoon Östermalmille vetää shampanjaa. Kyllä se kummasti piristää.

Piristäisi ketä tahansa.

Itsekin olen ihan hyvillä mielin, kun pääsen Nordikselle ensimmäisen kerran tällä kaudella tänään. Tästä se lähtee...
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä sain asunnon!
Viimeinkin, kyllähän tämän asian kanssa taisteltiinkin jo aika kauan. Ensin luvataan, ja sitten ei luvatakaan, ja sählätään ja touhutaan. No, ei se mitään. Nyt on asunto. Ja hemmetin hyvä asunto onkin.

Lisäksi olin eilen jossain kekkereissä, vaikka "minähän en sitten mihinkään opiskelijapileisiin osallistu". Osallistuin kuitenkin, ja oli pirun hauskaa.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään on vain hirmuisen hyvä päivä : )
Syksyinen keli, viesti aamulla odottamassa mukavalta ihmiseltä, töissä ei kiristä missään... : )
" if you want to be happy, be!"
 

Puster

Jäsen
Juuri tuli tilattua liput Tenacious D:n keikalle! En olisi uskonut heitä livenä ikinä näkeväni.

Toisaalta bändi ehtii ennen keikkaa hajota moneen kertaan musiikillisiin erimielisyyksiin ja postikin taitaa ne liput kadottaa. Niistä sitten vitutusketjussa. Nyt hymyilyttää ja kuunnellaan Tributea.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Eilen ja torstain ja perjantain välisenä yönä...

...tuntuu yllättävänkin hyvältä!

Eilen oli mukava yllätys odottamassa minua kun kirjaston koneelta kävin katsomassa postit (kotona ei netti toiminut). Illalla oli lisää postia mikä sai hymyn huulilleni. Lisäksi tuli autettua erästä ihmistä ja tämäkin avuliaisuus tuntui erinomaisen hyvältä asialta - tällainen olo tuntuu hyvältä viikon vastoinkäymisten ja kaaottisten fiiliksien jälkeen joten koetan nauttia näistä hetkistä nyt parhaani mukaan.

vlad.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
edelleen hyvä päivä

Aamu meni todella kivuttomasti, sain itseni toimistoa kohti varsin hyvissä ajoin, viestiä mukavalta ihmiseltä, Herätysliike nauratti enemmän kuin pitkään aikaan, perjantai : )
Eli hyvin menee tänään, kiitos!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jeah, diplomityö on viimein kirjoitettu, 91 sivua kuivaa asiaa tuli kasaan. Kohta heittämään sitä proffalle tarkastukseen. Toinen onnellisuuden aihe on tänään alkava kahden viikon kesäloma. Joo, pidän kesäloman suurelta osin vasta nyt... reissaamistakin tiedossa. Ja musiikkibisneksiä.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Uni

Ensimmäistä kertaa 1,5 kuukauteen nukuin kohtuulliset yöunet, kuutisen tuntia. Toki välillä heräten, mutta nyt tuntuu mahtavalta. Yöllä nukkuminen, pienestä se ihminen tulee onnelliseksi :)
 

HemmoP

Jäsen
Sain liput IFK-narrit matsiin ja varsin hyviltä paikoilta kaiken lisäksi.

Lisäksi kun elämän isommat asiat on hyvällä mallilla, niin voi olla aidosti onnellisempi elämän pienistä asioista.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Äsken tuli vedetyä neljä Sveitsinleikettä naamaarin ,ja ai ,että oli hyvää. Olo on täysi ja varsin loistava. Tässä nyt sitten sulatellaan ja katsotaan Formulat ,joiden jälkeen täytyy lähteä baareja kiertelemään. Innolla odotan myös tapaavani yhden naisen joka oli kuulemma "ihastunut" minuun kun tapasimme ja tänään ehdotti että nähtäisiin niin olihan se pakko suostua. Muistaakseni nainen on vielä melko kaunis ,tosin sen 12 kaljan ja viinapullon jälkeen alkaa naiset yleensäkin näyttää todella vetäviltä ,joten toivottavasti ei tarvitse huomenna kirjoittaa vitutusketjuun. Tuntuu kieltämättä aika oudolta tavata ihminen ,josta en tiedä juuri mitään ,kun kerran olemme vain nähneet ,mutta onneksi olen avoin uusille kokemuksille ,ja eihän mulla tässä ole mitään hävittävää.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Uhh! Nyt on happy fiilis kun Wolverines meni ensi kertaa vaahteraliigan finaaliin ja vielä broidi pääsi toisena vuotena peräkkäin finaaliin pelailemaan. Tänä vuonna ei ehkä kultaa tule mutta mitali kuitenkin.

JUhuuu!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Takana onnistunut päivä kaikkiaan vaikka edellinen yö menikin valvoessa.

Veljellä grillailua ja saunomista - lisäksi tuli hörpättyä jokunen siideri ja pari lasillista oikein hyvää valkoviiniä, hyvää etenkin hintaansa nähden.

Kotiin tultuani hymy nousi huulilleni kun huomasin saaneni vaihteeksi mielenkiintoista postia.

Voisin melkein todeta, että vaikean viikon jälkeen elämä hymyilee edes hivenen.

vlad.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täydellinen päivä. Tai ainakin sellainen, että nyt on pirun hyvä mieli. Olen tehnyt töitä ihan peruspäivän mittaisesti, saanut kotona pari urakkaa valmiiksi, kokannut hyvää ruokaa itselleni ja miehelle, juonut todella mahtavaa valkkaria, saunonut... Ihana päivä, jona jaksoi olla reipas, sai paljon aikaiseksi ja samalla myös rentoutui ja nautti elämästä ja rakkaan ihmisen seurasta. Nyt onkin sitten niin väsynyt olo, että silmät kestävät juuri ja juuri auki, mutta ah - huomenna on vapaapäivä ja kun kohta köllähdän sänkyyn, saan nukkua koko kuluneen rankan työviikon edestä niin paljon kuin ikinä nukuttaa.

Tajusin sitä paitsi, että ainakin joissain tapauksissa voin asettua toisten epäreiluuden yläpuolelle. Aiemmin harmitti vielä kovasti, mutta turha harmitella. Tiedän, että itse tein kaiken, minkä voin, ja jos se ei riitä ja silti "rangaistaan", on se niiden toisten ongelma ja päänsärky.

Elämässäni on myös alkanut uusi ajanjakso. Tapahtui iso muutos, joka vaatii varmasti vielä paljon sulattelua, mutta... minä selviydyin. Ja selviydyn jatkossakin. Voi vaikka itkeä sekä ilosta että myös haikeudesta. Miettikääpä sitä!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Yksinkertaisesti olen onnellinen, että mulla on niin ihania ja kivoja ystäviä. Huikea pe-la takana ja viäkin hymyilyttää. Ystävät <3
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Olen ihan helvetin onnellinen, eilen osui 2,4 euroa pitkävedosta!
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Mahtava fiilis sain Formula pelissäni juuri McLarenin ykköskuskin paikan ja Räkä on tallikaveri. Ensinmäinen kisakin sujui hyvin Räikkönen oli toinen ja minä kolmas ,joten mahtava aloitus kaudelle. Olisin varmasti pystynyt voitostakin taistelemaan ,mutta aika-ajossa sattunut virhe johti 13 lähtöruutuun ,joten sen puolin täytyy olla tyytyväinen. Seuraavassa kisassa tarkoitus ottaa uran avausvoitto.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ne pienet suuret asiat

Erittäin hyvä ja rentouttava vkonloppu takana, viestejä äärettömän mukavalta ihmiseltä, kehräävä kissa viereisellä tyynyllä..

Jep, kelpaa mennä nukkumaan ja valmistautua innolla uuteen työviikkoon : D
 
Rinoa kirjoitti:
kehräävä kissa viereisellä tyynyllä..
Täällä kaksi kehräävää kattia kainalossa. Kai niillä edes hivenen oli ikävä meikäläistä viikonlopun aikana. Pitkästä aikaa tuli käytyä entisessä kotikaupungissa. Kivaa oli, ja synttärit tuli vietettyä. Vaikka ikää tuli eilen "jo" 23 niin silti tänään taas bussissa myivät lastenlipun. Pitänee olla tyytyväinen että on hyvin säilynyt. Ihan kiva oikeastaan töihinkin aamulla mennä. Ja ensi kaudella formuloissa kaksi suomalaista hyvissä talleissa. Myöskin ensi viikko vaikuttaa mukavalta näin etukäteen. Pitkästä aikaa ei oikeastaan jaksa vituttaa mikään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös