Onnellisuusketju

  • 1 292 824
  • 7 895

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Lasillinen viiniä.

Huomenna mielenkiintoisen ja miellyttävän ihmisen tapaaminen. Pientä jännitystä ilmassa siis, mutta voiko sitä enää tämän enempää vaatia tältä päivältä ja illalta.

Tuntuu hyvältä!

vlad.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
München

Täällä Saksa ja München! Kivaa on ja olut maistuu Oktoberfesteillä! Olen häpi, paitsi tyttöni jos vielä saisin tänne niin olisi parhautta. No hyvin menee silti. Moro...
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
typerää hihittelyä

Tänään on vain perin hyvä päivä. EN suostu töissä ressaamaan yhtään, olkoot idiootit yhden päivän kiusaamatta mua.
Töiden jälkeen luvassa äärettömän odotettu tapahtuma enkä meinaa enää tuolillani pysyä : ) Liikkuisikohan tuokello nopeammin eteenpäin jos sitä kovasti tuijottaisi? ; D
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
girlzilla kirjoitti:
Teen minimipalkalla duunia ja ihan mitä tahansa! Ottakaa!
Ok, palkkaan siut tekee miulle safkaa ja siivoomaan ja käymään kaupassa. Deal?
 

scholl

Jäsen
girlzilla kirjoitti:
Kävin viemässä ainakin miljoona työhakemusta tänään eri paikkoihin. Ottakaa mut pliis töihin! Teen minimipalkalla duunia ja ihan mitä tahansa! Ottakaa!

Eikös Helsingissä pitäisi olla aika hyvä työtilanne nykyään. Siis jos tosiaan oikeasti tahtoo töitä tehdä. Laitetaan kaikki IFK:lle sähköpostia, että Frank palkkaa sinut seuran toimistoon.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
scholl kirjoitti:
Eikös Helsingissä pitäisi olla aika hyvä työtilanne nykyään. Siis jos tosiaan oikeasti tahtoo töitä tehdä. Laitetaan kaikki IFK:lle sähköpostia, että Frank palkkaa sinut seuran toimistoon.
Teletietojen tutkinnasta mielellään kokemusta.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Ystävättäreni synnytti esikoisensa viime yönä. Terve tyttö tuli (50cm/3200g). Minusta tulee kummi ja olen todella onnellinen.
 

jkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tänää.. ku sitä vähiten odotin, tuli soitto Expertiltä ja käskettiin työpaikkahaastatteluu.

Ja itsenäistyminenki alkaa olla lähempänä, myös vuokra-asunnosta tuli puheluita.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Ted Raikas kirjoitti:
Ok, palkkaan siut tekee miulle safkaa ja siivoomaan ja käymään kaupassa. Deal?
Tommy kirjoitti:
girlzilla, varo. Nyt liikut vaarallisilla vesillä.
Ei tuossa mitään vaaraa ole. Ted tarjoaisi moista ystävällisyyttä kelle tahansa palstalaiselle sillä naiset ovat Tedille ystäviä siinä missä miehetkin. Tosin parempia tiskaamaan.
--------------
Mulla on tänään synttärit ja Jatkoaika ei taaskaan tarjoa kakkua etusivulla. Taidan katsoa Sin Cityn ja juoda viinaa.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
yhtä hymyä

Edelleen poskilihaksiin sattuu tämä hymyileminen. Odotukset tämän illan osalle täyttyivät 269%sti : D
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Sanat eivät riitä kertomaan sitä kuinka onnellinen olen tällä hetkellä...

...sanottaisiko niin, että kuva kertoo enemmäin kuin tuhat sanaa mutta kun ei ole kuvaa linkittää niin jäätte paitsi onneani.

Kiitos Sinun!

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Twite kirjoitti:
Ei tuossa mitään vaaraa ole. Ted tarjoaisi moista ystävällisyyttä kelle tahansa palstalaiselle sillä naiset ovat Tedille ystäviä siinä missä miehetkin. Tosin parempia tiskaamaan.
No niin. Löytyihän sieltä joku, joka ymmärtääkin jotain todellisen laidan suhteen. Sillä juuri näinhän asianlaita todellakin on, kuten Twite tuossa ilmaisi. Hyväntekijän muodossa olin valmis palkkaamaan näpsäkän neidin töihin, joita hän nyt kovasti etsii. Palkka tosiaan olisi minimipalkkaa, koska olemme tällä haavaa pieni yhtiö ja bruttomme ei ole suuri, mutta viihtyisän ja ennen kaikkea haastavan työympäristön pystyisimme lupaamaan. Tällä alalla on myös mahdollisuudet kivuta ylöspäin urallaan, joten mikään heikko aloituspaikka ei ole todellakaan kyseessä!

Yhteystiedot saa siis tuttavallisesti yv:llä.

Ystävällisin Terveisin: Konserninjohtaja Theodore V. Raikas
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Haa! Kurkkupurkki on auki! Kiitokset kaikille vinkeistä,
"Jatkoaika-kurkkujen ystäville".
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sain myöhästyneen ja ensimmäisen synttärilahjan! :)

Poikaystävä oli hankkinut ihkusöpön vaaleanpunaisen sykemittarin ja Pez-karkkeja. Kiitos.

Kermavaahtona pohjalla kaikki tämän syksyn yo-kokeet ovat nyt ohi, ensi viikon äidinkieltä lukuun ottamatta. Mutta äidinkielen otsikkoainehan nyt on ihan no big deal. Jään suurella pakokauhulla odottamaan kevättä ja kemian, englannin, historian sekä pitkääkin pidemmän matematiikan kirjoituksia. Yay!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mahtava reissu Pohjois-Amerikkaan on onnellisesti takana. Parin viikon reissu Toronton, Niagaran putousten ja New Yorkin alueella oli mahtava. Rahaa meni ja paino nousi kaksi kiloa, mutta eipä se mitään. Nyt kun ei ole hetkeen rahaa ruokaan, painokin putoaa. :)

Huomenna varmaan vitutusketju-kamaa, kun aikaeron oireet iskevät kunnolla päälle... eipä siinä mitään.
 

Ender00

Jäsen
Tänään viimeistellään muutto omaan kotiin. Toki ajoittain tämä muuttaminen vituttaa, mutta jotenkin menee enemmän onnellisuuden puolelle, kun ajattelee sitä hetkeä kun muutto on suoritettu ja asuu omassa kodissa..
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Uskomattoman mielenkiintoisia hetkiä miellyttävän henkilön seurassa - voiko sitä tämän enempää vaatia? Minä en ainakaan voi, enkä itseasiassa edes haluakaan. Tätä on minulle onnellisuus!

vlad.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onni on pieniä asioita. Etenkin jos on joku jonka kanssa ne jakaa : ) Onnellinen. Olen. Myös tänään.

Mitenkäs se meni.. ? "hyvää kannataa odottaa ja sinä olet minulle se hyvä" : ) Kiitos että olet sinä.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Kerrassaan mukava päivä takana.
Bussimatkailua Kouvolaan ja sieltä Mikkeliin peliä katsomaan, jonka jälkeen Popedan keikalle.
Tosi hauskaa oli, mutta jossain vaiheessa voisi yrittää nukkua kun se on jäänyt viime aikoina vähemmälle.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Hieno voitto eilen Helsingissä. Täytyy iloita tästä harvinaisesta herkusta!
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tekisi mieli huutaa kaikille sitä kuinka onnellinen olen ollut viime aikoina : D Tästä en irti päästä vaati se sitten minkälaista hommaa tahansa : )
 

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Kyllä vaimoni näytti aivan upealta gasellimaisessa olemuksessaan tänään pääkaupunkijouksussa! Ja siellä tuli vielä hänen uusi ennätyksensä. Hieno päivä.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Muuten on päällä ihan järkyttävä ja jokavuotinen syysmasis, mutta yhdestä asiasta olen helvetin onnellinen nyt. Nimittäin siitä että vältin perjantaina, lauantaina ja eilen oikeastaan kaiken juopottelun, juhlimisen ja rällästyksen.
Nyt on hyvä olo ja rahat taskussa, joten olen ansainnut lämmintä kättä itseltäni itselleni. (Pervot, jättäkää heittämästä mitään runkkausläppää).

Lisäksi viime viikolla oli Barcelonassa ihan saatanan makeeta, tekisi heti mieli lähteä takaisin mutta ei voi.

Keskiviikkona sitten muuten tuhlataan viikonloppuna ladatut patterit ja vedetään ihan oikeesti pää liian täyteen. Jee, rappioooooooo!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös