Onnellisuusketju

  • 1 291 016
  • 7 895

Orsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KÄRPÄT, RoPS, Maajoukkue, Hollanti, Gun`n`Roses
Olen onnellinen!!!!!!

Pitkään odottamani ja hehkuttamani päivä päättyi niinkuin odotinkin.

SUOMI kaataa noita noita Brittiläisen Kansanyhteisön maita lajissa kuin lajissa.
SUOmi on jääurheilujen Kuningas.
Kerrankin ei tarvitse olla leipääntynyt nukkumaan mennessä. Me ei hävitty!!
Ps. Tunnen itseni Tosi aikuiseksi ollessani onnellinen tällaisista asioista.
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Olen niin onnellinen tällä hetkellä kuin voi vaan olla. Suomi kaatoi usan nihkeästi mutta kaatoi kuitenkin ja on välierissä. Lisäksi tuo curlingin ratkaisu oli jotain mitä ei ole saanut monesti elämässä Suomen kannattajana kokea.

Hieno juttu. Curlingissa jo varma mitali. Ja lätkäjoukkuekin petrannee välieriin. Kaikki mahdollista, hieno päivä.
 
Onnellinen, pitkästä aikaa.

Jääkiekon USA-voitto sai jo hyvän tunteen päälle, mutta kyllä tuo Uusiksen määrämittainen Curlingissa kruunasi tämän päivän.

Hieno päivä Suomen urheilulle. Eikä tämä muutenkaan noinniinkuin henkilökohtaisesti ole minulle niitä paskimpia päiviä ollut.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ke 22.02.2006 - mahtava päivä!

Nyt ei mennä vitutusketjuun, vaikka 150 erkkiä maalin päähän pv'ssa menikin. Nyt saa olla onnellinen!

KIITOS LEIJONAT!
KIITOS CURLINGIN MAAJOUKKUE! KIITOS UUSIS!
KIITOS FC BARCELONA!
KIITOS VENÄJÄ!


Nyt on HCM onnellinen! : )
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
LEIJONAT, UUSIS!

Lisäksi vielä perjantaina tiedossa huikeat jatkistuparit!

ROK!

Nyt yhdelle Pub Pikilinnaan.
 
HCM kirjoitti:
KIITOS LEIJONAT!
KIITOS CURLINGIN MAAJOUKKUE! KIITOS UUSIS!
KIITOS FC BARCELONA!
KIITOS VENÄJÄ!


Nyt on HCM onnellinen! : )

Ei voi olla kuin samaa iloista mieltä. Tämä päivä jää mieleen, nyt on melkein jo liian täynnä masu. No ehkä nälkää perjantaina taas riittää.
Hienoa SUOMI, Hienoa FC BARCELONA!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eurooppalaiset näytti P-Amerikan kultapojuille, että miten sitä jääkiekkoa oikein pelataan. =)

Eipä siihen onnellisuuteen muuta tällä hetkellä tarvita. P-Amerikan joukkueet poissa mitaleilta, jippidippidappijee!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Perjantai nämä laulut on kaikuja saarelta
kukaan kuule vain ei vastarannalta.
Perjantai
täällä päivästä toiseen vanhenen
silti sinua aina odottaen,
Perjantai.

(Neumann)

Tänään olisi vielä paljon hommaa, mutta hyvä niin, menee aika nopeasti. Huomenna odottaakin sitten taas kotikatsomossa seinänkokoinen skriini ja sauna.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä pienestä asiasta voi olla onnellinen.

Kun tänne yläkerran omaan kammiooni tulin käväisemään, niin jämähdin raapustamaan juttua tuonne kalsarikänniketjuun. Unohdin sen, että olin juuri aikaisemmin laittanut kahvinkeittimen päälle koska tässä krapulan jälkimainingeissa teki sitä mieli. Eli ylhäällä piti vain piipahtaa. Sitten kun poistuin tästä pikkukopista, niin kahvin huumaava tuoksu osui sieraimiini rappusten yläpäässä.

Silloin iski salamana mielihyvän tunne.

Kahvia.

Sitä kahvia jota aikaisemmin teki saakelin paljon mieli. Ja jonka unohdin yksikseen sinne alakertaan kahvinkeittimeen.

On se hyvää vaikka siellä ehti muhia ties kuinka kauan...
 

Wolves

Jäsen
Syntymäpäivät...

Huoh...viimeiset valmistelut on valmiina ja synttärikemut voivat alkaa huomenna (ja päättyä kun viimeinen henkilö sammuu, kuitenkin aikaisintaan sunnuntaina)

Viimeinen kaksi viikkoa on ollut yhtä hullunmyllyä. Muutaman ihmisen majoitus ja kaikkien asioiden järjesteleminen on vienyt yllättävän paljon aikaa (sekä kahvia ja tupakkaa).

Taitaa olla suurimmat kemut koskaan, mitä meikäläinen on koskaan järkännyt. Toistakymmentä ihmistä on raahaamassa takamustaan lauantaina paikalliseen, josta olen tilan "varannut".

Nyt voi rentoutua....ainakin muutaman minuutin...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
^Onneksi olkoon!
---

Kaikilla pilvillä on kuitenkin hopeareunuksensa.

Kävin tänään lävitse aikamoisen tunneskaalan duunissa. Kokemus ei ollut hilpeä, koska samalla jouduin käsittelemään myös muutamia yksityiselämäni solmuja, mutta tulessa kulta puhdistetaan ja niin edelleen; nyt tiedän, mitä haluan elämältäni, ja toisaalta myös, mihin sitä en halua tuhlata. Melko karua tilittää sitä täällä, ja moni ehkä pitää minua lapsellisena tuuliviirinä, kun tällaisia höpisen, mutta ihmeesti nämä asiat vain kirkastuivat muutamassa tunnissa. Tilanteeni ei oikeastaan muuttunut mihinkään, mitään radikaaleja ratkaisuja en aio tehdä, mutta se suunta, jota olen hiukan hakenut tässä viimekuukausina, sai nyt vakaan kurssin. Elämä on sitä itseään varten!

t. semi-bjurström
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
sampio kirjoitti:
nyt tiedän, mitä haluan elämältäni, ja toisaalta myös, mihin sitä en halua tuhlata. Melko karua tilittää sitä täällä, ja moni ehkä pitää minua lapsellisena tuuliviirinä, kun tällaisia höpisen, mutta ihmeesti nämä asiat vain kirkastuivat muutamassa tunnissa.
Minä en ainakaan pidä tuuliviirinä vaan olen kateellinen kuin mikä, oikeesti.
Itse olen käynyt vuosikymmeniä töissä eikä mitään kirkastumista ole tapahtunut, päinvastoin, "kaikki" on vaan sumentunut entisestään.
Jos sinun duunipaikassasi pääsee tuohon tulokseen muutamassa tunnissa niin saisinko tulla käymään siellä ?
Jos se ei onnistu niin kerro ihmeessä miten tuo tehdään.

Terveisin koo
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
koo kirjoitti:
Minä en ainakaan pidä tuuliviirinä vaan olen kateellinen kuin mikä, oikeesti.
Itse olen käynyt vuosikymmeniä töissä eikä mitään kirkastumista ole tapahtunut, päinvastoin, "kaikki" on vaan sumentunut entisestään.
Jos sinun duunipaikassasi pääsee tuohon tulokseen muutamassa tunnissa niin saisinko tulla käymään siellä ?
Jos se ei onnistu niin kerro ihmeessä miten tuo tehdään.

Terveisin koo
Mokaat töissäsi ja käyt tämän vuoksi "rakentavat keskustelut" pomosi kanssa, helppoa kuin heinänteko.

Vakavasti, olisin kyllä mielelläni kokenut kirkastumisen ilman tämänpäiväisiä tapahtumia. Jos ne kuitenkin olivat tuon kokemuksen hinta, maksan sen... noh, en nyt mielelläni, mutta maksanpahan kuitenkin.
 

scholl

Jäsen
Iltalehden mukaan poliisi kouluttaa Liisanpuistikon dokuja:

"Poliisit pamputtivat putkassa istuvaa

Helsingin poliisilaitoksella työskennellyt parivaljakko kaatoi käsiraudoissa olleen miehen mahalleen sellin lattialle ja löi tätä pampulla reiteen, käteen ja kylkeen.

Helsingin käräjäoikeus tuomitsi poliisit sakkoihin ja korvauksiin.

Tuomioon johtaneet tapahtumat sijoittuvat parin vuoden taakse, jolloin poliisit ottivat juopuneen miehen kiinni Liisanpuistikossa.

Mies oli painimassa leikkimielisesti kaverinsa kanssa, mutta virkavalta katsoi, että hänet oli hyvä viedä rauhoittumaan. Niinpä miehelle laitettiin käsiraudat ja vietiin Töölön säilöönottosuojaan."

Tuo Liisanpuistikon ryyppyjengi pilaa koko Krunikan, joten on kerrassaan mainiota, että asiaan puututaan. Pamppua lisää, pamppua lisää!!!
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
scholl kirjoitti:
Iltalehden mukaan poliisi kouluttaa Liisanpuistikon dokuja:

"Poliisit pamputtivat putkassa istuvaa

Helsingin poliisilaitoksella työskennellyt parivaljakko kaatoi käsiraudoissa olleen miehen mahalleen sellin lattialle ja löi tätä pampulla reiteen, käteen ja kylkeen.

Helsingin käräjäoikeus tuomitsi poliisit sakkoihin ja korvauksiin.

Tuomioon johtaneet tapahtumat sijoittuvat parin vuoden taakse, jolloin poliisit ottivat juopuneen miehen kiinni Liisanpuistikossa.

Mies oli painimassa leikkimielisesti kaverinsa kanssa, mutta virkavalta katsoi, että hänet oli hyvä viedä rauhoittumaan. Niinpä miehelle laitettiin käsiraudat ja vietiin Töölön säilöönottosuojaan."

Tuo Liisanpuistikon ryyppyjengi pilaa koko Krunikan, joten on kerrassaan mainiota, että asiaan puututaan. Pamppua lisää, pamppua lisää!!!
Ottamatta kantaa spurgujen ihmisarvoon, pitääkö poliisien oma kurinpitolautakunta pampulla pahoinpitelyä ja valehtelua hyväksyttävänä käyttäytymisenä?

Harvassa työssä silitellään päätä tuollaisesta. Varsinkin jos on käräjäoikeudenkin tuomio tullut työaikana törttöilystä.
No, niin kauan kun eivät minua tai läheisiä hakkaa, on helppo katsoa muualle.

Ketjun aiheeseen. Sain tänään kehuja korkea-arvoiselta esimieheltäni. Tuntui kivalta :)
 
Viimeksi muokattu:

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tyttöystävä leipoi todella maukkaita pullia. Onnellinen voi olla siitäkin :-) Pokerissa tuli kyllä sitten turpiin.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuli tällä päivämäärällä pidettyä ensimmäinen migreeni n. neljään vuoteen, ja elämäni ensimmäistä kertaa päiväsaikaan. Ei se kipu oikeasti näemmä lopukkaan sen jälkeen kun puutuminen on loppunut, vaan olen yleensä nukahtanut siinä vaiheessa.

Nyt ei enää koske, vähän vaan välillä vihloo. Ja olo on kuin pumpulissa. Reaktionopeus laiskiasen luokkaa, ja kirjoitusvirheitään ei meinaa millään huomata. Saas nähdä mikä on fiilis huomenna.

Mutta onpa mukava kun ei enää koske.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Speedye kirjoitti:
Olen TODELLA ONNELLINEN Suomen finaalipaikasta!! Uskomatonta, mutta totta! Hienoa leijonat hienoa!

Sama.Aivan uskomaton suoritus leijonilta.En olisi uskonut ja vaikeata on juuri tällä hetkellä uskoa ,mutta kyllä se totta on.
Sunnuntaina jatketaan vielä...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Teacup kirjoitti:
Tyttöystävä leipoi todella maukkaita pullia. Onnellinen voi olla siitäkin :-) Pokerissa tuli kyllä sitten turpiin.

Onneksi ei käynyt niin, että tyttöystävä leipoi pokeriin....

Muutta, olen hyvällä fiiliksellä. Pieni humala päällä ja Suomi meni finaaliin. Kohta pääsee terrorisoimaan Tamperetta karaokessa laken kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös