Tölikän-vesku
Jäsen
Mulla on ylivoimaisesti maailman kaunein tyttöystävä!, ja onhan se aika mukavakin.
ja tänään kattomaan jackpottia.
ja tänään kattomaan jackpottia.
Kyllä se siitä pikkuhiljaa vuosien varrella alkaa vituttamaan.scala10 kirjoitti:Mulla on ylivoimaisesti maailman kaunein tyttöystävä!, ja onhan se aika mukavakin.
Kyseessä oli luonnollisesti oman lapsesi ristiäiset?pernaveikko kirjoitti:Ei tarvinnut edes taistella ristiäisiin menosta. Ilmoitin vain, että en ole kiinnostunut. "No, ei sun tartte tulla."
Onko nämä niinkutsutut ristiäiset jotain satanistijuhlia?Iker kirjoitti:Kyseessä oli luonnollisesti oman lapsesi ristiäiset?
Jatkokoulutus on keksitty. Ammattikorkea, yliopisto (jonne varmaankin olet suuntaamassa) jne... uusia yhteisöjä ja porukoita syntyy, ei se elämä siihen lopu.girlzilla kirjoitti:Olen aina rakastanut koulua, enkä voi hyväksyä sitä, etten koskaan enää istu lukion oppitunneilla. Ne ihmiset ja ne opettajat... Olo on haikea.
Ted Raikas kirjoitti:Jatkokoulutus on keksitty. Ammattikorkea, yliopisto (jonne varmaankin olet suuntaamassa) jne... uusia yhteisöjä ja porukoita syntyy, ei se elämä siihen lopu.
girlzilla kirjoitti:Ensimmäinen lukulomapäivä ohitse. Tuloksena koko psykologian ensimmäisen kurssin kirja luettuna. Hyvä fiilis.
Aika kone olet. Minä en aikoinani ehtinyt saamaan kuin kirjat koottua lattialle. Lukemiseen asti en koskaan ehtinyt. Ja vaikka tämä tyhmältä saattaa kuulostaakin, en usko että lukemisesta olisi ollut yhtään apua itselleni kirjoituksissa.girlzilla kirjoitti:Ensimmäinen lukulomapäivä ohitse. Tuloksena koko psykologian ensimmäisen kurssin kirja luettuna. Hyvä fiilis.
mauri kirjoitti:Todennäköisesti vastaus oli myönteinen (tai vähintään toivoa on aistittavissa..), kun tähän ketjuun kirjoitit. :)