Vesku kirjoitti:Pieniä ja vähän suurempiakin iloja:
Olen näyttänyt itselleni, että juominen pysyy hallussa. Enpä ole muutenkaan AA-ryhmän kokelasehdokkaita, mutta turha juominen on pysynyt poissa. Kaksi kolme bisseä riittää tuomaan hyvän fiiliksen, kun sitä tarvitsee.
Kun ahdistaa, kuntosali auttaa. Olen voittaja.
Mulla on muutamia hyviä ystäviä. Meillä on legendaarisia yhteisiä muistoja.
Osaan venäjää ainakin sen verran, että pärjään laajalti perusasioissa. Venäjä on kaunis ja eksoottinen kieli.
Uutiset ja erityisesti ulkomaanuutiset kiinnostavat. Opin koko ajan uutta ja mielikin avartuu.
Designer kirjoitti:Poika kasvaa ja komistuu, osaa sanoa jo muutamia sanoja ja kävelee tukea vasten hienosti. Ja nukkuu yönsä hyvin! On mahtavaa olla isä.
Tästä tuli mieleeni vaimoni lievä alakulo tyttäremme ensimmäisistä sanoista. Äiti taipuu pienen emännän suussa parhaiten "äijä".Designer kirjoitti:Poika kasvaa ja komistuu, osaa sanoa jo muutamia sanoja ja kävelee tukea vasten hienosti.
Narmo kirjoitti:Vihdoinkin ulosteeni tuli yhdessä köntissä! Jo kuukausia jatkunut ripulointi loppui ja olen onnellinen.
InSideHockey kirjoitti:Ei kannata tuudittautua. Selviä Hivin ensioireita.
I ro1 kirjoitti:UMP:n warranttini nousi 450% eilisestä aloitusarvosta. MAHTAVAA!! Vieläkö samaan aikaan Nokian warranttini nousi 83,33%, niin LOISTAVA päivä!Rahan tuloa ei voi estää!!
Kesätöitä sain minäkin ja itseasiassa hiukan pidemmällekin syksyyn, eli 6kk soppari. Ja vielä hyvin palkattua hommaa, ei oman alan mut kaipa noita paperimiehen hommia voi tehdä tuon aikaa. Nyt vois oikeesti alkaa suunnitella maailman kiertämistä talven 2006-07 aikana. Brazil here I come.....MaZaa kirjoitti:Kesätöitä tiedossa, ei tarvi enää siitä murehtia.. Loistavaa! On se hienoa, että suomessa voi juoda iloonsa ja suruunsa.. =)
girlzilla kirjoitti:Jotenkin oon tosi innoissani siitä että huomenna alkaa ylioppilaskirjoitukset! Jotenkin se on vaan tosi jännää. En osaa selittää. Wuhuu!
girlzilla kirjoitti:Jotenkin oon tosi innoissani siitä että huomenna alkaa ylioppilaskirjoitukset! Jotenkin se on vaan tosi jännää. En osaa selittää. Wuhuu!