Onnellisuusketju

  • 1 299 486
  • 7 883

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
hah, abiristeily takana + penkkarit ym. ja lukio kohtapuoliin ohi. Kaikinpuolin hieno risteily ja mukavaa oli! Into lukemiseen todella korkea, kun tietää että kohta se on ohi. Ennenkaikkea harvinaisen hieno homma jättää taakse niin paska laitos kuin lukio. Niin paljon turhia jätkiä koko laitos täynnä ettei tosikaan, voi kyllä myös johtua siitä että kynnys päästä tänne on niin matala. Mitähän se olisi sitten ammattikoulussa. Muutamia todella hyviä kavereita tulee ikävä, mutta heitäkin tulee nähtyä lukion jälkeen aivan varmasti.

Ei muuta kuin lippu korkealle, tänään tuulee pohjoisesta \,,/
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
mauri kirjoitti:
Todennäköisesti vastaus oli myönteinen (tai vähintään toivoa on aistittavissa..), kun tähän ketjuun kirjoitit. :)


Olihan se, sitä juuri.

Ja vielä yli kahden kuukauden jälkeenkin (HUI!) elämä on ihan samanlaista kuin ennenkin. Korkeintaan vielä vähän paremmalta tuntuu tämä kaikki.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Tänään koulussamme oli liikuntapäivä ja pääsin laskemaan pulkalla mäkeä yli parin vuoden tauon jälkeen, joten olo on onnellinen ja minulla oli hauskaa. Asiat eivät kuitenkaan ole ihan niin hyvin kuin mitä voisi olla, siitä lisää vitutusketjussa
 

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Että Suomella on pelaajia kuten Rudi ja V Nieminen. Hyvä että Rudi on huomenna mukana pelaamassa USA:ta vastaan, tässä näimme miten asiat toimii. Ruudun puhdas taklaus ei aiheuttanut lisärangaistuksia. Hienoa nähdä että Torinossa oltiin hereillä. Kaikki paitsi Jagr.

Mahtavaa että Rudi on jälleen pelissä huomenna.
 

Puster

Jäsen
1) Enpä olisi uskonut, että työasioista kirjoittaisin tähän ketjuun. Vieläpä tilanteessa jossa töitä on jonoksi asti. Mutta silti on hyvä fiilis. Omaan vapaaseen tahtiin saa tehdä eikä kukaan ole selän takana hiostamassa. Tiimissä on hyvä fiilis, toisia autetaan heti pyydettäessä ja joskus muutenkin. Kaikki johtunee hyvistä esimiehistä.

2) Viikonlopun aikana pahaksi äitynyt selkäkipu tuntuu lähtenee perinteisillä lihasrelaksanteilla (=Koskenkorva). Olo on letkeä eikä sivuoireitakaan ole ilmennyt.

3) Huomenna Amsterdamiin hyvässä seurassa katsomaan Mestareiden liigaa. Pari päivää lomaa ja kaupungin kiertelyä. Mikäs siinä.

4) Kevättä on selkeästi ilmassa ja muutenkin on kaikki tällä hetkellä yllättävän hyvin. Osa tästä saattaa tosin johtua tuosta kohdasta 2 mutta onnellisuutta on kuitenkin enemmän kuin vitutusta.
Ensi viikolla kaikki on kuitenkin toisin...
 

Aksu

Jäsen
Onpahan ollu töiden osalta sellainen päivä, että kaikki on sujunut paremmin kuin loistavasti. Joka ainoa asia tuntuu nyt onnistuvan ja positiivista palautetta sataa joka puolelta. Perkele, nyt pitää tehdä kun sujuu. Outo olo, onnistunut olo.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Tuntuu taas pitkästä, pitkästä aikaa siltä, että elämä on raiteillaan aivan joka näkökulmasta katsottuna. Pakko tästä on yrittää nyt nauttia täysillä, koska se romahdus tulee aivan varmasti jossain vaiheessa, niin kuin aina ennenkin.
 

Orsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KÄRPÄT, RoPS, Maajoukkue, Hollanti, Gun`n`Roses
Olen onnellinen!!!!!!

Pitkään odottamani ja hehkuttamani päivä päättyi niinkuin odotinkin.

SUOMI kaataa noita noita Brittiläisen Kansanyhteisön maita lajissa kuin lajissa.
SUOmi on jääurheilujen Kuningas.
Kerrankin ei tarvitse olla leipääntynyt nukkumaan mennessä. Me ei hävitty!!
Ps. Tunnen itseni Tosi aikuiseksi ollessani onnellinen tällaisista asioista.
 

Greffin

Jäsen
Olen niin onnellinen tällä hetkellä kuin voi vaan olla. Suomi kaatoi usan nihkeästi mutta kaatoi kuitenkin ja on välierissä. Lisäksi tuo curlingin ratkaisu oli jotain mitä ei ole saanut monesti elämässä Suomen kannattajana kokea.

Hieno juttu. Curlingissa jo varma mitali. Ja lätkäjoukkuekin petrannee välieriin. Kaikki mahdollista, hieno päivä.
 
Onnellinen, pitkästä aikaa.

Jääkiekon USA-voitto sai jo hyvän tunteen päälle, mutta kyllä tuo Uusiksen määrämittainen Curlingissa kruunasi tämän päivän.

Hieno päivä Suomen urheilulle. Eikä tämä muutenkaan noinniinkuin henkilökohtaisesti ole minulle niitä paskimpia päiviä ollut.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ke 22.02.2006 - mahtava päivä!

Nyt ei mennä vitutusketjuun, vaikka 150 erkkiä maalin päähän pv'ssa menikin. Nyt saa olla onnellinen!

KIITOS LEIJONAT!
KIITOS CURLINGIN MAAJOUKKUE! KIITOS UUSIS!
KIITOS FC BARCELONA!
KIITOS VENÄJÄ!


Nyt on HCM onnellinen! : )
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
LEIJONAT, UUSIS!

Lisäksi vielä perjantaina tiedossa huikeat jatkistuparit!

ROK!

Nyt yhdelle Pub Pikilinnaan.
 
HCM kirjoitti:
KIITOS LEIJONAT!
KIITOS CURLINGIN MAAJOUKKUE! KIITOS UUSIS!
KIITOS FC BARCELONA!
KIITOS VENÄJÄ!


Nyt on HCM onnellinen! : )

Ei voi olla kuin samaa iloista mieltä. Tämä päivä jää mieleen, nyt on melkein jo liian täynnä masu. No ehkä nälkää perjantaina taas riittää.
Hienoa SUOMI, Hienoa FC BARCELONA!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eurooppalaiset näytti P-Amerikan kultapojuille, että miten sitä jääkiekkoa oikein pelataan. =)

Eipä siihen onnellisuuteen muuta tällä hetkellä tarvita. P-Amerikan joukkueet poissa mitaleilta, jippidippidappijee!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Perjantai nämä laulut on kaikuja saarelta
kukaan kuule vain ei vastarannalta.
Perjantai
täällä päivästä toiseen vanhenen
silti sinua aina odottaen,
Perjantai.

(Neumann)

Tänään olisi vielä paljon hommaa, mutta hyvä niin, menee aika nopeasti. Huomenna odottaakin sitten taas kotikatsomossa seinänkokoinen skriini ja sauna.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä pienestä asiasta voi olla onnellinen.

Kun tänne yläkerran omaan kammiooni tulin käväisemään, niin jämähdin raapustamaan juttua tuonne kalsarikänniketjuun. Unohdin sen, että olin juuri aikaisemmin laittanut kahvinkeittimen päälle koska tässä krapulan jälkimainingeissa teki sitä mieli. Eli ylhäällä piti vain piipahtaa. Sitten kun poistuin tästä pikkukopista, niin kahvin huumaava tuoksu osui sieraimiini rappusten yläpäässä.

Silloin iski salamana mielihyvän tunne.

Kahvia.

Sitä kahvia jota aikaisemmin teki saakelin paljon mieli. Ja jonka unohdin yksikseen sinne alakertaan kahvinkeittimeen.

On se hyvää vaikka siellä ehti muhia ties kuinka kauan...
 

Wolves

Jäsen
Syntymäpäivät...

Huoh...viimeiset valmistelut on valmiina ja synttärikemut voivat alkaa huomenna (ja päättyä kun viimeinen henkilö sammuu, kuitenkin aikaisintaan sunnuntaina)

Viimeinen kaksi viikkoa on ollut yhtä hullunmyllyä. Muutaman ihmisen majoitus ja kaikkien asioiden järjesteleminen on vienyt yllättävän paljon aikaa (sekä kahvia ja tupakkaa).

Taitaa olla suurimmat kemut koskaan, mitä meikäläinen on koskaan järkännyt. Toistakymmentä ihmistä on raahaamassa takamustaan lauantaina paikalliseen, josta olen tilan "varannut".

Nyt voi rentoutua....ainakin muutaman minuutin...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
^Onneksi olkoon!
---

Kaikilla pilvillä on kuitenkin hopeareunuksensa.

Kävin tänään lävitse aikamoisen tunneskaalan duunissa. Kokemus ei ollut hilpeä, koska samalla jouduin käsittelemään myös muutamia yksityiselämäni solmuja, mutta tulessa kulta puhdistetaan ja niin edelleen; nyt tiedän, mitä haluan elämältäni, ja toisaalta myös, mihin sitä en halua tuhlata. Melko karua tilittää sitä täällä, ja moni ehkä pitää minua lapsellisena tuuliviirinä, kun tällaisia höpisen, mutta ihmeesti nämä asiat vain kirkastuivat muutamassa tunnissa. Tilanteeni ei oikeastaan muuttunut mihinkään, mitään radikaaleja ratkaisuja en aio tehdä, mutta se suunta, jota olen hiukan hakenut tässä viimekuukausina, sai nyt vakaan kurssin. Elämä on sitä itseään varten!

t. semi-bjurström
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
sampio kirjoitti:
nyt tiedän, mitä haluan elämältäni, ja toisaalta myös, mihin sitä en halua tuhlata. Melko karua tilittää sitä täällä, ja moni ehkä pitää minua lapsellisena tuuliviirinä, kun tällaisia höpisen, mutta ihmeesti nämä asiat vain kirkastuivat muutamassa tunnissa.
Minä en ainakaan pidä tuuliviirinä vaan olen kateellinen kuin mikä, oikeesti.
Itse olen käynyt vuosikymmeniä töissä eikä mitään kirkastumista ole tapahtunut, päinvastoin, "kaikki" on vaan sumentunut entisestään.
Jos sinun duunipaikassasi pääsee tuohon tulokseen muutamassa tunnissa niin saisinko tulla käymään siellä ?
Jos se ei onnistu niin kerro ihmeessä miten tuo tehdään.

Terveisin koo
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös