Onnellisuusketju

  • 1 291 681
  • 7 895

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rosoh
Hei camoon....

Jokainen ESPOOLAINEN ostaa tietty Bluesin kausarin.

Ajattelin vaan, että josko kunnon viihdettä haluaa nähdä, niin sitten lipsuisi stadin puolelle, comaan. Asunhan minäkin Espoossa, mutta kunnon kiekkoa käyn katsomassa Nordiksella, vaikka Espoon halli pirun hyvä baaritarjoiluiltaan onkin.

Odotellaan nyt Chipin vastausta, niin näemme, kuinka hyvän päälle hän ymmärtää.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen
Viestin lähetti Senior

Odotellaan nyt Chipin vastausta, niin näemme, kuinka hyvän päälle hän ymmärtää.

Uskon ymmärtävän hyvän päälle... nimittäin HUNAJAN.

Minäkin haluaisin katsomassa kunnon pelejä "Nordiksella" mutta olen luvannut pysyä pois sieltä (muistaakseni) ensikauden TPS:n pelatessa. Viimeisen kahden kauden aikana TPS on voittanut aina kun en ole ollut siellä ja vastaavasti olen todistanut jokaista tappiota.

Viikonloppuja...
 
Viimeksi muokattu:

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Chip
Jos tänään törmäätte Turun seudulla onnellisena hymyilevään blondiin autoilijaneitoseen tai iltapäivällä matkaatte junassa ja siellä istuksii iloisesti hymyilevä tyttönen niin se olen vain minä. Pääsin TKK:lle!

Onnitteluni! Ehkäpä sähköpostin kautta kerrot jossain vaiheessa minulle asiasta lisää, mutta tällä haavaa tyydyn vain onnittelemaan. Toivotan sinulle myös näin julkisesti onnea tuolla pääkaupunkiseudulla, you're gonna need it. Muistakin, ettet ikinä ole uskoton sydämellesi ja unohda juuriasi. Vaikka asutkin "vieraalla maalla", pidä TPS:n lippua korkealla. Äläkä anna Seniorin houkutella itseäsi tuolla tavalla (hymiö).
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Senior:
Kuulostat pelottavasti rakkaalta serkultani... En aio hankkia HIFK:n kausaria, vaikka hintoja kävinkin katselemassa (huikean kallis se muuten on). Taidan tyytyä niihin runsaisiin TPS:n peleihin, mitä pääkaupunkiseudulla pelataan. Ainoa miinuspuoli ovat järkyttävän kalliit liput ja olemattomat opiskelija-alennukset, Turussa ehdin jo tottua puoli-ilmaisiin tai ilmaisiin lippuihin... Turussa tulee varmaan vierailtua muutamaan otteeseen tulevina vuosina, sen verran paljon loistavia immeisiä tänne on jäämässä, että täytyy käydä aina välillä katsastamassa kuulumiset ihan paikan päällä. Enkä takuulla voi enää asua Turkua kauniimmassa kaupungissa Suomenmaalla! Lucky me, kun olen täällä asunut kohta sentään vuoden!
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti V-man
Äijäporukalla suunniteltu mökkireissu muuttui sikäli, että paikalle saapuu muutama hehkeä naikkonen. Kaksi sinkkumiestä ja neljä sinkku naista, keskellä landea, humalassa. Bring it on!


Sääennustus lupaa vielä kaiken lisäksi sopivan lauhaa keliä viikonlopuksi: pe 26, la 26 su 26.

"Heitetäänkö pois kaikki housut ja paidat, lähdetään rannalle..."

JESE!
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Duunissa saatiin urakka valmiiksi, ja toinenkin, jo pariin kertaan paikkaltu urakka hyväksyttiin. Muutaman päivän kuluttua tilille kolahtaa siis mukava summa rahaa.

Ja lisäksi huominen on vapaata. Jeah.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Tällä hetkellä olen suorastaan huojentunut siitä, että sain opiskelupaikan Helsingin yliopistolta, viestinnän laitokselta. Tämä on ollut minulle niin suuri juttu, että päivällä Helsingin keskustassa olin alkaa itkeä onnesta. Näin hienolta ei ole tuntunut oikein mikään pitkiin aikoihin.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Niin, kaipa tämä tunne on onnellinen...kohta töistä kotiin, viimeiset kunnon kännit "poikamiehenä", huomenna notkumista bestmanin kanssa, lauantaina häät (muut ottaa kunnon kännit).

Mahdollisesti ensi viikolla ensimmäiset kunnon kännit "ukkomiehenä"...saapa nähdä onko samanlainen olo kuin ensimmäisellä ryyppykerralla...

Että silleen...
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Töistä edessä parin päivän tauko, toisena vapaapäivänä kiva poika vie minut kahville.

Saan olla yksin kotona, kuusihenkisessä perheessä eläneenä nämä ovat käsittämättömän rauhallisia ja ihania hetkiä.

Digikamerani, jonka piti olla täysin käyttökelvoton, kokí ihmeparantumisen, ja toimii taas kuin uusi. Jes.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti wilco
, viimeiset kunnon kännit "poikamiehenä", huomenna notkumista bestmanin kanssa, lauantaina häät (muut ottaa kunnon kännit).


ONNITTELUT WILCOLLE! Älä nyt kuitenkaan heti ensi viikolla aloita hirveetä pämppäämistä... se on ikävää jos tuore avioliitto alkaa heti nalkutuksella. Kyllä sinä "poikien kanssa" ehdit ulos elämäsi aikana vielä monet kerrat vähän myöhemminkin. Mitäs jos ainakin ensinalkuun keskittyisit hoitelemaan morsianta?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti girlzilla15
Töistä edessä parin päivän tauko, toisena vapaapäivänä kiva poika vie minut kahville.

Saan olla yksin kotona,


ALAARM! "kiva poika vie minut kahville... saan olla yksin kotona" nyt rupesi hälytyskellot kolkkaamaan ainakin tässä päässä piuhaa.

En minä suinkaan mitään moraalittomia mielikuvia päässäni kehitellyt, mutta kaksi poikalasta kasvattaneen miehen kokemuksen perusteella minulla rupesi silmäkulma nykimään.

Muista Zilla että "nuoret miehet saattavat välillä vaikuttaa mustekaloilta"... uskomaton määrä tiukasti kiinni takertuvia lonkeroita hyörii sinne sun tänne.

Enivei, hauskaa vapaapäivää Sinulle ja "deitillesi".
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Predator
ONNITTELUT WILCOLLE! Älä nyt kuitenkaan heti ensi viikolla aloita hirveetä pämppäämistä... se on ikävää jos tuore avioliitto alkaa heti nalkutuksella. Kyllä sinä "poikien kanssa" ehdit ulos elämäsi aikana vielä monet kerrat vähän myöhemminkin. Mitäs jos ainakin ensinalkuun keskittyisit hoitelemaan morsianta?

WILCO!

Vanhat miehet ovat aina oikeassa, usko siis Predan sanoja. Nyt mietit kaikki mahdolliset ja varsinkin mahdottomat keinot ja jutut, jolla hellit nuorikkoasi vähintään 2-3 viikkoa, tai ainakin niin kauan että hän on ehtinyt kehumaan sinut maasta taivaisiin kaasolle, parhaille ystävättärilleen, äidilleen, tädeilleen ja mummoilleen ja varsinkin työ/opiskelukavereilleen.

Sen jälkeen voit lähteä viihteelle. Voin lähteä mukaan.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Opiskelemaan!!!!!

Tänään tuli tieto, että pääsin Stadiaan opiskelemaan sosiaalialaa. Ei paljon onnellisempi voisi olla:) Pari viikkoa on mennyt jännittäessä ja nyt kun kirjeen huomasin, pompin ympäri kämppää onnesta. Pari välivuotta siellä kaupan kassalla istuskellessa menikin...tää on aivan helmeä!!!! :)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Opiskelemaan!!!!!

Viestin lähetti Pikku Myy
Tänään tuli tieto, että pääsin Stadiaan opiskelemaan sosiaalialaa.
... entäs tämä ammattikorkeakouluihin tietokonevirheen takia virheellisesti valittujen asia? Oletko tästä tietoinen? Et sinä sitä paikkaa missään nimessä enää menetä, mutta melkoisen häslingin ystävämme tietokoneet saivat taas aikaiseksi.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Opiskelemaan!!!!!

Viestin lähetti Predator
... entäs tämä ammattikorkeakouluihin tietokonevirheen takia virheellisesti valittujen asia?
Kyllähän tuota on tullut seurattua kylmä rinki persiin ympärillä. Vikahan koski osaa netissä hakemuksensa jättäneitä ja yllätys yllätys itsekin kävin siellä hakemuksen täyttämässä. Onneksi kaikki tällä viikolla tulevat tiedot hyväksynnästä ovat niitä oikeita ja aitoja:)

Nuo 150-160 ylimääräistä opiskelijaa jotka kouluihin tuon vian vuoksi pääsivät, tulevat kyllä pirun kalliiksi. Maanantain hesarin mukaan yksi opiskelija maksaa vuodessa n. 6000e eli yhteensä n. 900 000e ylimääräistä vuodessa. Tuo sitten vielä kertaa 3,5 - 4,5 (eli kauan opiskelu kestää) Huh..
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Olen erittäin onnillinen

Olen juuri nyt saamassa loppuun 7kk seurustelua ja pääsemässä takasin vapaaksi. Enemmän kuin jees. Veneemmekin moottori korjataan huomenna joten pääsen säätämän satamaan veneeseemme ja ajelemaan hiukan. Vieläkuin paistaisi aurinko :>

Yöllinen jumaltunne on aina parasta.... elämä on parasta kun elää todellisuusrajoitteisesti
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sain sitten kämpän Espoon Leppävaarasta. Loistavaa ja yllätyksellisen nopeaa toimintaa HOASilta. Onni on myötä siinäkin suhteessa, että kaveri sattuu asumaan samassa talossa, eri rapussa vaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jumalauta!!! EI ole mahdollista!!! Markkinoinnista tuli arvosanaksi 5!!!!!!!!!!

Tämän numeron tosin selittää se, että kurssin sai näin kesällä suorittaa vaihtoehtoisesti luentopäiväkirjalla (johon tuli 46 sivua tietokoneella kirjoitettua tekstiä, fonttikoko 12, riviväli 1.5), eikä tarvinut mennä tenttiin. Tentti olisikin ollut sitten täysi mahdottomuus....
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kyllä, totta se on. Katsokaa vaikka itse. Sistis, Vitutusketjun vakioasukki, on kirjoittanut Onnellisuusketjuun! Olen onnellinen hänen puolestaan :)

Ja olen aika onnellinen muutenkin. Kesäloma alkoi tänään, eikä ulkona sada lunta.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Designer
, eikä ulkona sada lunta.

Eiköhän ulkokentillä päästä luistelemaan viimeistään maanantaina, heti kun lumet on aurattu pois.

hymiö, hymiö.... HAUSKAA KESISTÄ!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Designer
Kyllä, totta se on. Katsokaa vaikka itse. Sistis, Vitutusketjun vakioasukki, on kirjoittanut Onnellisuusketjuun! Olen onnellinen hänen puolestaan :)

Älähän nyt Des, minä olen tämän ketjun toiseksi ahkerin kirjoittaja. Sanotaan siis näin:

Sistis - Jatkoajan vittuuntunein ja toiseksi onnellisin kirjoittaja!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensimmäinen lomapäivä, jurrissa, muija ja muksut vielä päivän Marmariksessa(ollut yhteensä 2 viikkoa).

JUHLAA

PS. Kyllä perhettä on jo ikävä, täytyy myöntää.
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Chip
Ihan uteliaisuudesta: Ketä on se onnellisin?

Klikkaa tuota ketjun viestien määrän kertovaa linkkiä, niin näet sieltä, kuka on kirjoittanut eniten tähän ketjuun. Tämän vastauksen myötä taidan kuitenkin siirtyä jaetulle ykköstilalle...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös