Onnellisuusketju

  • 1 290 765
  • 7 895

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen (siis tiistaina) postilaatikkoon tuli lappu, että kauan odottamani mikseri ja tuplapesä-cd soitin ovat tulleet postiin! Jonkun verran olin jo tutun laitteilla soitellut ja nyt kun sain omat, niin ai että sitä tunnetta kun pääsee miksailemaan! Loistavaa! Nyt olen todella onnellinen :)
 

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Viestin lähetti Miika-90
Eilen (siis tiistaina) postilaatikkoon tuli lappu, että kauan odottamani mikseri ja tuplapesä-cd soitin ovat tulleet postiin! Jonkun verran olin jo tutun laitteilla soitellut ja nyt kun sain omat, niin ai että sitä tunnetta kun pääsee miksailemaan! Loistavaa! Nyt olen todella onnellinen :)

Tilasitko Thomannilta? Mikseri Behringer? Cd-soitin Omnitronic?
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti kvinkki
Italia 38 astetta varjossa! Coool!

Hyvää Kesää

Olen täällä Italiassa juuri tekemässä projektia, ja voin todeta että em. lämpötila ei ole nyt niin kauhean mukava. Luojan kiitos makaroonit ovat tajunneet edes sijoittaa ilmastoinnin mahdollisimman moneen paikkaan.

Samaa ei voi sanoa taas Sveitsiläisistä, maailman rikkain maa, mutta ilmastointiin ei ole varaa.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Dan O'Connell
Tilasitko Thomannilta? Mikseri Behringer? Cd-soitin Omnitronic?


Se meni kyllä ihan oikein, mikseri on Behringerin ja soitin Omnitronicin. Miten hitossa sinä tuon tiesit? :o
 

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
No olen vähän itsekin ajatellut DJ laitteiden ostamista ja Behringer ja Omnitronic on ihan asiallisia merkkejä ja hyvän hintaisiakin, mutta nuo vahvistimet ja kaiuttimet ovat niin törkeän kalliita, enkä minä niitä Thomannin omia T.amp ja Box -merkkisiä laitteitakaan viitsisi ostaa vaikka halpoja onkin.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Monen monen duunipäivän jälkeen tuntuu ihanalta kun on kolme päivää lomaa. Ah.

Ja nyt mökille, juna Riihimäelle lähtee jo.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Dan O'Connell
No olen vähän itsekin ajatellut DJ laitteiden ostamista ja Behringer ja Omnitronic on ihan asiallisia merkkejä ja hyvän hintaisiakin, mutta nuo vahvistimet ja kaiuttimet ovat niin törkeän kalliita, enkä minä niitä Thomannin omia T.amp ja Box -merkkisiä laitteitakaan viitsisi ostaa vaikka halpoja onkin.

Jep jep. Mutta ethän sinä välttämättä edes tarvitse erikseen vahvistinta ja kajareita. Minkäslaiset stereot sinulla nyt on? Jos niissä on vaan aux-sisääntulo, niin ei muutakun liität sitten mikserin niihin stereoihin rca-piuhalla ja se on siinä. Tavalliset hifi-kajarit muutenkin riittävät vallan mainiosti kotona harjoitteluun, ei siinä tarvitse olla mitään PA-kajareita. Jonkunnäköinen subbari on kyllä hyvä olla, niin toistuvat bassot ja alaäänet sitten paremmin. :)
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti girlzilla15
Ja nyt mökille, juna Riihimäelle lähtee jo.

Riihimäki, Suomen kuumin kaupunki. Ei muuten, mutta siellä ei tuule yhtään ja lisäksi se on ruma...meinaten se keskusta, niin ja lisäksi siellä on Peltosaari. Jos olet hukannut autosi, voit etsiä sitä Peltosaaresta...

Että silleen...
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti ifota
Junallahan se oli menossa, että ei sen auton niin väliä..
Mutta eikös wilcolla olisi muuten jotain syytä olla onnellinenkin?

Niin, tarkoitin nyt yleensä, jos auto "hukkuu". Se nyt vain sattui tulemaan samaan viestiin.

Ja niin, kyllähän tässä on vielä reilun viikon verran syytä olla onnellinen, sitten naimisiin...

Että silleen...
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Pieni onnellisuus

Lähdetään tänään tyttöystävän kanssa Turkuun, jossa punkataan "omassa" kämpässä. Lauantaina toivottavasti nautitaan kauniista ja hyvä ilmaisesta Turusta ja illalla suunnataan katsomaan, Vaasan lahjaa suomalaiselle hip hop-skenelle, Vapaapudotusta. Sunnuntaina sitten Ruisrockiin, jossa on läjä suosikkejamme. Ja vasta maanantaina takaisin Vaasaan.

Eli tämmöinen erittäin pienimuotoinen kesäloma, joka on erittäin tervetullut tähän hektiseen elämän tilanteeseen.
 
Viimeksi muokattu:

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos tänään törmäätte Turun seudulla onnellisena hymyilevään blondiin autoilijaneitoseen tai iltapäivällä matkaatte junassa ja siellä istuksii iloisesti hymyilevä tyttönen niin se olen vain minä. Pääsin TKK:lle!
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen
Viestin lähetti Chip
Pääsin TKK:lle!

Onnittelut. Hyvä opiskelupaikka on kuin ottaisi itselleen Kasko-vakuutuksen.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Rosoh
Onnittelut. Hyvä opiskelupaikka on kuin ottaisi itselleen Kasko-vakuutuksen.

Luin ensin, että "Hyvä opiskelupaikka kunhan otat itsellesi Kasko vakuutuksen." =)

Onnittelut Chipille minunkin puolestani!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Chip
Jos tänään törmäätte Turun seudulla onnellisena hymyilevään blondiin autoilijaneitoseen tai iltapäivällä matkaatte junassa ja siellä istuksii iloisesti hymyilevä tyttönen niin se olen vain minä. Pääsin TKK:lle!

Tervetuloa Jatkoajan teekkareiden seuraan. Onnittelut! Mitä aihetta pääsitkään opiskelemaan?
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen
Viestin lähetti V-man
Luin ensin, että "Hyvä opiskelupaikka kunhan otat itsellesi Kasko vakuutuksen." =)


Joo, ei siitä Kaskosta haittaakaan ole jos (tänne) Espooseen tulee opiskelemaan/asumaan ;=>
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Sistis
Tervetuloa Jatkoajan teekkareiden seuraan. Onnittelut! Mitä aihetta pääsitkään opiskelemaan?

Kiitoksia Sistikselle ja kaikille muillekin onnittelijoille. Kiinteistötalouden opinto-ohjelma (vai mikä -suunta se nyt onkaan) on aiheeni. Ellet muista, niin lueskelin pääsykokeisiin sinullekin tuttua ja niin rakasta "Kansantaloustiede"-opusta...

Kämpän laitoin juuri hakuun ja toivoisin saavani asumusta Espoon Leppävaarasta tai jostain kivasta paikasta. Rosohille tiedoksi, että auton aion myydä ennemmin kuin maksan sen kuluja ja vakuutuksia muiden kulujen ohessa.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Chip
Kämpän laitoin juuri hakuun ja toivoisin saavani asumusta Espoon Leppävaarasta tai jostain kivasta paikasta.

Leppävaarasta tosiaan löytyy asiallisia, ihan uusiakin kämppiä. Mutta, jos todellista opiskelijamenoa kaipaa, kannattaa hakeutua Kilon opiskelijaminkkitarhaan asumaan...

Että silleen...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Chip
Kiitoksia Sistikselle ja kaikille muillekin onnittelijoille. Kiinteistötalouden opinto-ohjelma (vai mikä -suunta se nyt onkaan) on aiheeni. Ellet muista, niin lueskelin pääsykokeisiin sinullekin tuttua ja niin rakasta "Kansantaloustiede"-opusta...

Aah... OK. Minulla tuo Kansantaloustiede-kirja odottaa uudelleen avaamista, kun satuin saamaan ensimmäisen hylsyni kyseisestä tentistä. 28. päivä tätä kuuta olisi sitten se uusinta. Jos se menee läpi, niin taitaapi olla tiedossa grillijuhlat - sytykkeenä kyseinen opus. :)

Kiinteistötalous voi olla ihan mukavakin suuntaus. Itse en tiedä - sitähän ei täällä Tampesterissa voi lukea (käsittäkseni).

Mutta tosiaan, toivotan sinulle oikein hyvää fuksivuotta. Muista olla aktiivinen opiskelijaelämässäkin - sieltä saadut kokemukset tuovat todella arvokasta hyötyä sitten tulevaan työelämäänkin.

Tulisipa nyt pian tuo elokuun 25. päivä - silloin Sistis on kolmatta kertaa peräkkäin tutor-sedän ominaisuudessa ottamassa sähkötekniikan fukseja vastaan.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen
Viestin lähetti wilco
Mutta, jos todellista opiskelijamenoa kaipaa, kannattaa hakeutua Kilon opiskelijaminkkitarhaan asumaan...


Satutko asumaan niissä sinisissä/vaalen ruskeissa asuntoloissa
Kilonkallion lähistöllä???
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Jihaa! Meikkis sai myös opiskelupaikan. Kauppatieteitä lukemaan menen. Kyllä sitä tulikin tuossa kevään mittaan tehtyä duunia ihan tarpeeksi... VAPISE, LAPPEENRANTA!! Luodaan sinne kunnon Järvenpää-skene, kun myös parilla kaverilla on sama osoite.

Ja parin tunnin päästä seurueemme suuntaa kohti Ruissaloa...
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen
Viestin lähetti Senior
Hesaan muuttaessasi ostat IFKn kausikortin, tietty?

Hei camoon....

Jokainen ESPOOLAINEN ostaa tietty Bluesin kausarin.
 

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Viestin lähetti Miika-90
Jep jep. Mutta ethän sinä välttämättä edes tarvitse erikseen vahvistinta ja kajareita. Minkäslaiset stereot sinulla nyt on? Jos niissä on vaan aux-sisääntulo, niin ei muutakun liität sitten mikserin niihin stereoihin rca-piuhalla ja se on siinä. Tavalliset hifi-kajarit muutenkin riittävät vallan mainiosti kotona harjoitteluun, ei siinä tarvitse olla mitään PA-kajareita. Jonkunnäköinen subbari on kyllä hyvä olla, niin toistuvat bassot ja alaäänet sitten paremmin. :)

Kaikki nämä löytyy, mut katos PA-laitteilla sais vähän enemmän tehoa ja naapuritkin kuulisi ;) Ja onhan meillä bändin treenikämpällä sellainen 2x500 wattinen vaffistin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös