Onnellisuusketju

  • 1 291 887
  • 7 895

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Jokipoika
Tulin 21.06.2003 klo: 11.44 isäksi. Meille syntyi terve ja voimakas poika (3820g ja 51 cm). Olen todella ylpeä ja onnellinen.

Onnittelut isälle ja äidille! Hienoa!
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Jeps, onnittelut isälle! Kyllä minäkin toivottavasti sitten joskus...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oma synnytyskertomukseni

Onnittelut vaan kaikille vanhemmille. Ehkä minäkin joskus...

Mutta asiaan, itselläni on nyt onnellisesti takana erittäin vaikea synnytys. Nimittäin markkinoinnin harkkatyön synnytys. Työtä on nyt tehty pari viikkoa ja vihdoin on paperilla 22 sivua pelkkää paskanjauhantaa asiasta, jonka voisi tiivistää kahteen sivuun. Mutta tyypillisen ekonomi-aatteen mukaisesti itsestäänselvyydet kirjoitetaan kapulakieltä hyväksi käyttäen, ettei kukaan muu kuin ekonomiaa tai teollisuutaloutta tai jotain muuta skeidaa opiskellut ymmärtäisi mitä paperissa lukee.

On kyllä täytynyt oikein piiskata itseään tähän projektiin. Jumalauta. Kyllä ne kauppatieteiden maisterit ovat varmasti todella viisaita miehiä, kun osaa tehdä Raamattuakin pidemmän, puhelinluetteloakin tylsemmän kirjan, jossa on yhtä vähän sisältöä kuin Futis-Forumissa....

Jumalauta, että on hieno fiilis. Lähes orgasmin kaltainen tunne. Nyt vaan odotetaan, että luennoitsija hyväksyy tämän kirjoitelman. Jos luennoitsija kokee lapseni vialliseksi, hän palauttaa sen minulle korjattavaksi. Tästä saatte sitten lukea tuosta vitutusketjusta....
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Huomenna aloitan kesäduunissa. Rahatilanne on tällä hetkellä muutenkin ihan ok, mutta eihän lisäansioista ikinä haittaakaan ole - varsinkin kun tulevaa opiskelijaelämää varten olisi hyvä kerätä jonkinlaista pohjakassaa.

Ja sitten toisekseen luvassa on harvinaisen mielenkiintoinen syksy. Jos pääsen, niin menen töihin, mutta opiskelua ei kuitenkaan ole luvassa. Jää kunnolla aikaa intensiiviseen jääkiekon seuraamiseen :D

Aikaisemmin samaisessa ketjussa mainitsemani pääsykokeet menivät vieläpä melkoisen hyvin. Selailin oikeita vastauksia jokin aika sitten, ja on hyvin todennäköistä, että opiskelupaikka irtoaa. Sepäs sitten helpottaisi elämää aika paljon, kun intin takia seuraavan kerran ehtisi opiskelupaikkaa hakea vasta kahden vuoden päästä. Heinäkuun alussa, kun tulokset lopullisesti selviävät, kirjoitan sitten viestin joko tänne tahi vitutusketjuun.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Olen onnellinen. Kultani oli lähettänyt meikäläisen ahertaessa -Juhannuksen jälkeisessä krapulassa- yövuoroa minulle iki-ihanan viestin. Olen niin uskomattoman rakastunut!!
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Yövuoroa 5 h ja 15 minuuttia jäljellä ja sen jälkeen rentouttava 6 päivän vapaa.

Nyt pitää ottaa takaisin juhannuksen töissäolo. Laitan parvekkelle festarit pystyyn. Juomaa ja musiikkia!

Hyvää kesää kaikille jatkoaikalaisille ikään, sukupuoleen, ihonväriin ja suosikkijoukkueeseen katsomatta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt vasta onnellinen olenkin. Äskettäin saatu tieto pelasti päiväni. En vielä kerro syytä, mutta... ehkä vähän ajan kuluttua. Loistavaa. Tätä on odotettu.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja nyt HPK:n www-sivukin kertoo jo virallisesti onnellisuuteni syyn:

http://www.hpk.fi/uutiset.php/218


Eli teretulemast back to the Hämeenlinna, Vladimir Vujtek!
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
JäPS eteni Suomen Cupin kuudennelle kierrokselle. Taidan kuulua lajiin "gloryhunterit", sillä näin ensimmäisen JäPS-matsini varmaan viiteen vuoteen. Mutta hienolta se voitto silti tuntui - varsinkin kun pari enemmän tai vähemmän tuttua jamppaa oli pelaamassa. Elokuussa(?) pitää sitten jo harkita mahdolliseen vierasmatsiinkin lähtemistä. Ei tälläistä Järvenpäässä kuitenkaan kovin usein tapahdu...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Onnellinen olen, samasta syystä kuin jokainen Kerho-fani tällä hetkellä (tai ainakin ne jotka eräästä asiasta ovat tietoisia). Vauvajuttujakin sen verran, että kummipoika syntyi eilen. Vielä en ole ehtinyt katsomaan, mutta iso kuulemma on.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Designer
Onnellinen olen, samasta syystä kuin jokainen Kerho-fani tällä hetkellä (tai ainakin ne jotka eräästä asiasta ovat tietoisia). Vauvajuttujakin sen verran, että kummipoika syntyi eilen. Vielä en ole ehtinyt katsomaan, mutta iso kuulemma on.

Liekö kummipoikasi kooltaan jopa 52,5 cm ja 4250 g?

Minäkin olen tällä hetkellä varsin onnellinen eräästä asiasta, joka tosin ei liity sen enempää Kerhoon kuin vauvajuttuihinkaan.
 

Herra47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen onnellinen siitä, että loma on alkanut ja kestää kokonaiset neljä viikkoa. Pitäis hypätä perheen kans (vaimo ja lapsi) kolmen tunnin päästä junaan ja hurruutella kohti Helsinkiä. Oisko hyviä ideoita miten viettää loma pääkaupunkiseudulla?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Nyt on ihan leppoisa olo, ei vielä onnellinen mutta leppoisa. Ulkona on lämmintä, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta - vihdoinkin tuntuu kesältä. Vielä jos vähän lämpimämpää olisi niin voisin sanoa olevani onnellinen!

Pyydän, nämä kelit saisivat sitten jatkua elokuun loppuun saakka.

vlad#16.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Jos nyt hakemalla haetaan elämästä mukavia asioita, niin niitä voisivat tällä hetkellä olla vaikka seuraavat:

- Fleimarien perjantaiselle Yanon-keikalle ikäraja onkin vain 18 ennakkotietojen mukaisen 20:n sijaan. Pääsen siis varmasti sisälle.

- Huomenna saadaan duunissa urakka valmiiksi, joten luvassa on lyhyt työpäivä. Sen jälkeen pääsee sitten kahlailemaan läpi kauppojen levyhyllyjä, safkaamaan ja kaverin kanssa leffaan.

- Lähdemme sittenkin (10 hengen seurue) autoilla Ruisrockiin. Säästyy aikaa ja rahaa.

Yleensä ottaen olen onnellinen. Noh, se nainen nyt on aina kestohaussa...
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eilen ensimmäistä kertaa reiluun vuoteen pyörän päällä. Selkä ei kipeytynyt, jalatkin pysyivät suht rennossa kondiksessa.

Perhana - saisikohan tämän painonputoamisen pysäytettyä 15 kiloon? (lähtökohta: 183/78 - nyt 183/63 - varokaa kun nostelette asioita, selän rikkoontuminen vituttaa).
 

Aina Pata

Jäsen
Jes,

selkä kohtalaisessa kunnossa kymmenen kuukauden tauon jälkeen, jo päivän. Kädet ja jalat ristissä toivon, että tämä onni jatkuu.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tilillä on pitkästä aikaa rahaa, polvi sai eilen terveet paperit, lämmintä piisaa ja töiden jälkeen alkaa paintball-sota.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
As good as it gets...

Tiedossa 7 kk:n työkomennus ulkomaille haastavassa tehtävässä ja päivärahoilla.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Se on siinä!!!!

Helvetti, se on nyt paketissa!!!!

MARKKINOINNIN kirottu harkkatyö palautettiin tänään ja oppimispäiväkirja tuli juuri äskettäin valmiiksi. Tenttiin ei tarvitse mennä, kun tuli tehtyä tuolla työläällä oppimispäiväkirjalla.

Koko kurssin saldo sivuina: Harkkatyö 27, Oppimispäiväkirja 37, Powerpoint-kalvot n.15... yhteensä siis liki 80 sivua bullshittiä.

Kaikkein kivointa on, että nuo sai töissä tulostettua valtion laskuun... =)

Se on siinä!!!! AAAH!!! Ihanaa!!!! JEE!!!

Nimimerkillä: bumerangia odotellessa. ;)
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä oli hyvä päivä! Sain nukkua pitkään, päivällä vaan laiskottelin takapihalla, nautin auringosta ja siinä sivussa otin pienen hien pintaan kun leikkasin nurmikon. Sitten viileä suihku. Alkuillasta menin velipojan kanssa terassikierroksella, minä kuskina, veli dokas. Vesikin maistui hyvältä. Ja terassit täynnä iloisia ihmisiä, kaupungilla kauniita naisvartaloita.

Nyt rauhallinen loppuilta telkun ja tietysti Jatkoajan ääressä ja muutama siideri jääkaapissa. Huomennakin saa nukkua pitkään. Ihanaa!
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kyllähän elämä tuntuu tällä hetkellä hyvältä. Omaan kämppään sai avaimen tiistaina. Pien muotoista sisustamista tehny siitä asti. Tottakai pitäny jokainen yö nukkua uudessa kämpässä.
On muuten 37neliön rivitalon pääty kämppä jossa on oma sauna. Että kyllä meikä pojan kelpaa siellä kölliä ;) .
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen todella iloinen. Olen juuri onnistunut kalastamaan itselleni kesän suurimman vonkaleen nimittäin Roman Vopatin aidon Los Angeles Kings Game-worn pelipaidan. Ilolla ei nyt ole rajoja.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Äijäporukalla suunniteltu mökkireissu muuttui sikäli, että paikalle saapuu muutama hehkeä naikkonen. Kaksi sinkkumiestä ja neljä sinkku naista, keskellä landea, humalassa. Bring it on!

edit: Viiden vuorokauden sääennustuksen lämpötilat: 23, 22, 23, 23, 23. Kesä on täällä taas!
 
Viimeksi muokattu:

Roswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kolme päivää vielä ja sitten lomalle. Kolme lasta ja vaimo autoon ja Saksan sekä Itävallan läpi Italiaan. Lisäksi vaimo antoi lahjan eli neljäs on tuloilla...? En tiedä kumpaan ketjuun (vitutus vai onnellisuus...) tämä viesti pitäisi laittaa. No ei "La Famiglia" on kaikki kaikessa.

Italia 38 astetta varjossa! Coool!

Hyvää Kesää
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös