Onnellisuusketju

  • 1 291 874
  • 7 895

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Onnittelut

Ooh, halikaa toisianne Rebel ja Arnold virtuaalisesti. Elätte mahtavaa vaihetta elämässänne. Melkein olen kat..., no en tosiaankaan.

Tuhannesti onnea teille molemmille suhteissanne. May the happiness be with you all.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Jes! Kuukausien helevetillinen pääsykokeisiin pänttääminen ohi. Ja luultavasti jopa osasin kokeessa jotakin sen verran, että opiskelupaikka irtoaa... Noh, ei iloita vielä. Ja sitten illalla Pomon keikalle. Jeh, jeh, jeh :-)
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yksin kotona! Tästä ei vain pääse yli, ympäri eikä ali, että olo on 'onnellinen', kun saan olla yksinäni kotona. Lisäksi huomenna on tiedossa täydellinen vapaa päivä. Ensimmäinen lomapäivä, jolloin minulla (ainakaan vielä) ei ole tiedossa mitään suunnitelmia. Aion nukkua PITKÄÄN, en todellakaan laita herätyskelloa soimaan.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Mulla menee tällä hetkellä elämässä hyvin.
Kuten Arnoldilla ja Rebel-veljellä, minun elämääni on tullut myös nainen. Voiko olla olemassa nainen, joka on ajatusmaailmaltaan lähellä miestä? Ainakin sellaisen olen löytänyt. Aivan loistava tyyppi.

Työrintamallakin menee hyvin, kun vaihdan elo-syyskuussa työpaikkaa. Uudet haasteet odottavat.
Kohta on juhannus ja saa viettää hauskaa aikaa serkkujen kanssa.
Kesäkin on tullut.

Ei voi elämä oikeastaan paremmin mennä. :D
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Voitin Demi.fi:n kilpailussa liput Just Married-elokuvaan ilmaisliput. Vitutusketjusta voitte lukea lisää.

Ainiin, naisen kanssa menee edelleen aivan loistavasti, helppoahan se on, kun noin loistava nainen on.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nainen on. Paras. Siinä jos joku väittää vastaan, on väärässä. Ei ole maku(u)kysymys. Se vain on paras.

Olen keksinyt ovelan pienen bisneksen. Sen sijaan, että fiksuna laajentaisin sitä pyrin joka toinen kuukausi käymään ulkomaan reissulla ja ostelen kaikenlaisia leluja.

Hölmö mutta onnellinen.
 
Muutan 1.7. Turkuun!

Vai olisiko tämä kuulunut vitutusketjuun?

PS. JYP on silti SE! TPS-faniksi en ryhdy!

PS2. Ettei nyt kukaan luule, että muutan ihan huvikseni, niin täytyy todeta, että muutan sinne todennäköisesti elämäni naisen kanssa. Ja olen humalassa.
 
Viimeksi muokattu:

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Muutan 1.7. Turkuun!
Tervetuloa vaan. Kyllä tänne aina yksi jatkoaikalainen vielä mahtuu.
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
Elämä maistuu......hyvältä

Mikäs tässä ollessa. Vaimolla 30 viikkoa raskautta takana (ja mahaa edessä) ja H-hetki lähestyy. Ensimmäistä pukkaa. Huikea fiilis jo nyt.

Tiistaina 3. hääpäivä. Takana yhteensä 8 vuotta samojen polkujen tallaamista ja onni tuntuu vain kasvavan muotoaan muuttaen päivä päivältä.

Lisäksi talon loputtomalta tuntunut remontointi alkaa -ainakin toistaiseksi- olla loppusuoralla.

Ja kesäloma vasta tulossa.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Elämäni paras juhannus

Siinä se sitten oli! Kyllä oli todella hauskaa :)

Kaverit olivat mukavia, ja uusia tuttavuuksia löytyi sopivasti ;) Tästä on loistava jatkaa!

Kaikki meni muutenkin hyvin, ei tullut mitään ikävää, esim. tappeluja tai sellaisia. Tietenkin surkea sää oli hieman huonompi juttu, mutta eipä se pahemmin menoa haitannut! Näitä juhlia pitäisi olla enemmän!
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pitkään odottamani 4 viikon kesäloma alkaa 22.6.2003 klo 07.00.
Matkaan viikoksi (3.7) Bulgariaan ja viimeinen lomaviikko sopivasti Tammerfestien aikaan ja töihin tulen 21.7 Vasta klo 14 alkaen :)

Lomalomaloma täältä minä 10h päästä tulen.Ei harmita tippaakaan että olin juhannuksen töissä.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Elämä maistuu......hyvältä

Viestin lähetti pata13
Mikäs tässä ollessa. Vaimolla 30 viikkoa raskautta takana (ja mahaa edessä) ja H-hetki lähestyy. Ensimmäistä pukkaa. Huikea fiilis jo nyt.

Meillä on vasta 24 viikkoa takana, ja fiilis on tosiaan aikamoinen. Siinähän on sekin, että kun itse tekee, saa sellaisen kuin haluaa.
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
Re: Re: Elämä maistuu......hyvältä

Viestin lähetti Snakster
Siinähän on sekin, että kun itse tekee, saa sellaisen kuin haluaa.

Se on ihan sama kuin tuo remontointi, mihin viittasin.
Itse tehty on aina itse tehty.

Taitaa tämäkin olla tuttua:huomenna siskon rippijuhlissa saa vastailla noin sata kertaa kysymykseen:
"Kumpi tulee?" Ja veikkaajia riittää.

No,joka tapauksessa lykkyä sinne vaan, Snakster
 

Jokipoika

Jäsen
Tulin 21.06.2003 klo: 11.44 isäksi. Meille syntyi terve ja voimakas poika (3820g ja 51 cm). Olen todella ylpeä ja onnellinen.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti Jokipoika
Tulin 21.06.2003 klo: 11.44 isäksi. Meille syntyi terve ja voimakas poika (3820g ja 51 cm). Olen todella ylpeä ja onnellinen.

Kaksosten rattaiden kokoiset onnittelut täältä suunnasta. Lapset ovat elämän suola ja pienet lapset varsinkin.

Ehkä joskus täälläkin...
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Jokipoika
Tulin 21.06.2003 klo: 11.44 isäksi.

Onneksi olkoon!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Jokipoika
Tulin 21.06.2003 klo: 11.44 isäksi. Meille syntyi terve ja voimakas poika (3820g ja 51 cm). Olen todella ylpeä ja onnellinen.
Onnittelut täältä neljän lapsen isältä!
 

Afan

Jäsen
Viestin lähetti Jokipoika
Tulin 21.06.2003 klo: 11.44 isäksi. Meille syntyi terve ja voimakas poika (3820g ja 51 cm). Olen todella ylpeä ja onnellinen.

Samaa toivotan minäkin kuin edeltävät kirjoittajat. Hemmetin paljon onnea koko perheelle! Ehkä - toivottavasti - sitä on joskus itsekin samassa tilanteessa. Ei tosin lähivuosina.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuli muuten mieleen, että moni lapsi on saanut alkunsa juhannuksena. Jokipoika pisti sitten ajoittaen vielä paremmin :-)


Niin, että saas nähdä ilmoitteleeko kukaan jatkoaikalainen yhdeksän kuukauden päästä tuoreesta onnestaan...
 

Jokipoika

Jäsen
Viestin lähetti Everton
Tuli muuten mieleen, että moni lapsi on saanut alkunsa juhannuksena. Jokipoika pisti sitten ajoittaen vielä paremmin :-)


Niin, että saas nähdä ilmoitteleeko kukaan jatkoaikalainen yhdeksän kuukauden päästä tuoreesta onnestaan...

Ensiksi kiitokset kaikille onnittelijoille. Sitten tähän Evertonin aiheeseen. Tätä samaa minäkin tulin miettineeksi. Kyllä mä vähän luulen että näitä maaliskuun lapsia on melkoinen määrä. Juhannuksena on Suomessa tapana kännätä, sitten vähän tapella ja lopuksi laittaa lapsia alulle.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Viestin lähetti Jokipoika
Kyllä mä vähän luulen että näitä maaliskuun lapsia on melkoinen määrä. Juhannuksena on Suomessa tapana kännätä, sitten vähän tapella ja lopuksi laittaa lapsia alulle.


Ensin onnea tuoreelle iskälle ja koko perheelle. :-)

Ja sitten tähän juhannushuumaan. Kuulemma ei ole mitään piikkiä syntyvyydeessä juhannuksen jäljiltä. Homma johtuu siitä, että niin moni on liian humalassa. Näin kertoo suht tuore tutkimus/tilasto asiasta. Itse kuulin tämän radiosta, joko Novalta tai Ylen kanavalta.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jokipoika
Tulin 21.06.2003 klo: 11.44 isäksi. Meille syntyi terve ja voimakas poika (3820g ja 51 cm). Olen todella ylpeä ja onnellinen.

Kaikki käytettävissä olevat onnitteluni pikkunassikalle, äidille ja Sinulle!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös