Onnellisuusketju

  • 1 291 332
  • 7 895

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oi olen niin onnellinen...

1. Kimi voitti Malesian GP:n
2. Matti Hautamäki hyppäsi hienon maailmanennätyksen
3. Ulkona on helvetin hieno ilma
4. Kerho meni jatkoon vaikka uskoni oli jo loppunut!
5. JYP tipahti - tähän syynä se, että JYPiä kannattava kaverini oli laittanut neljänsien välierien jälkeen vittuiluviestin meikäläiselle, kun sarjat olivat 3-1 tilanteissa. Nyt en ehtinyt kuittaamaan, kun kaveri itse laittoi jo viestin tyyliin: "Ei olisi pitänyt vittuilla liian aikaisin..."
6. Kahdesta edellisestä kohdasta johtuen karaoke-esiintymiseni peruuntui.
7. Blues tipahti. Niin paljon on Espoosta tullut kauden aikana vittuilua Hämeen suuntaan, että tämä tulos tekee enemmän kuin hyvää!

MAHTAVAA!!!
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Eilinen

Onnellinen päivä. Yksi monista, mutta erottui siitäkin joukosta edukseen. Harvinaista jääkiekkoherkkua. Ainoa pieni miinus tuli siitä, etten epätavallisen kanuunan kourissa suoriutunut paikan päälle katsomaan ja kokemaan sitä tunnelmaa.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
*Kevät tulee.
*Reilun viikon olen liikkunut fillarilla duunissa.
*Olen kuntoillut säännöllisesti 1½kuukautta
*Orastava suhde erääseen kaunokaiseen.
*Viihdyn työssäni.
*Kohta on kesä!
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tästä vajaa viikko takaperin, kirjoitin juuri vanhemmistani tuonne vitutusketjuun, tällä kertaa saan kirjoittaa heistä tänne. :)

Perjantai-iltana valitin tuossa kenkiäni, jotka jo vähän pitemmänkin aikaa olivat olleet pienet. Tämä sitten johti jotenkin vaan siihen, että lauantai aamupäivällä istuimme bussissa matkalla Turkuun vaateostoksille. Ja siis juttuhan on niin, että minä kyllä tykkään todella paljon ostella vaatteita, ja tärkeää minulle onkin hyvännäköinen pukeutuminen. Ei, en todellakaan ole mikään muodin perässä juoksija. Käytän vaatteita, jotka ovat omasta mielestäni hyvännäköisiä. Niin, siihen asiaan. Kun sitten Turussa olimme, niin menimme siellä sen minun nokkani mukaan, mullehan niitä kenkiä ja muita kuteita tultiinkin ostamaan. Ja jos äiti johonkin halusi pysähtyä katselemaan itselleen jotain, sain mennä mihinkä huvitti, ei tarvinnut olla siinä lähellä vaan. Kerran esim. kun olin luokkakaverini kanssa Tampereella, ei hänen äitinsä vaan päästänyt meitä minnekkään läheltään. Monesti nyttenkin kävi niin, että äiti jäi esim. katsomaan vielä toiseen kortteliin katsomaan kenkiä itselleen ja minä menin siihen kadun toiselle puolelle toiseen kortteliin itselleni vaatteita katsomaan. Äiti myös luotti, että ostan sitten järkevästi, enkä osta jotain 300€ maksavia housuja tai muuta vastaavaa.

Asiana tässä oli se, että on todella hieno huomata, että minuun luotetaan. Ja tottakai, minun on silloin toimittava, niinkuin oletetaankin.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Kauden viimeiset 5.divari pelit takana ja hyvä mieli on kyllä päällä nyt. Ensimmäistä peliä johdettiin jo 4-1, vastustaja tuli rinnalle ja ohi 4-6:teen, sitten vielä rutistettiin viimeisellä viidellä minuutilla ennen loppua tasoihin. Puolustus oli meillä vähän hukassa ajoittain pelissä.
Toisessa pelissä vastustaja johti 1. erän maalilla aina kolmannen erän puoleen väliin asti 0-1, sitten mä sain pallon käteeni ja heitin sen meidän kapteenille vasemmalle laidalle puoleen kenttään joka otti muutaman askeleen eteenpäin ja rannasi sen taka kulmaan, syöttöpiste vikassa pelissä maistuu kyllä. 5 minuuttia peliä jäljellä ja vastustaja menee 1-2 johtoon, mutta jätkät ei luovuttaneet vaan tasoittiavat ja tekivät vielä voittomaalin 3-2. Kiitoksia vaan Eliten jätkille vikasta turnauksesta!

Voisin palkita kyllä itseni pizzalla tästä hyvästä..
 

hockeygirl

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi ja HPK
Nyt on minullakin syytä olla onnellinen.

-PerPo voitti historiansa ensimmäisen suomen mestaruuden. Hienointa tässä tekee sen, että Perpolla on menossa vasta toinen kausi ylimmällä tasolla.

-Kevät on tulossa ja lumet sulavat pois.

-Pääsee pian (reilun kuukauden päästä) rullaluistelemaan.

-Tylsä työharjoittelu jakso loppuu perjantaina.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ainakin yksi koeviikon jo olleista kokeista on mennyt oikeasti hyvin, eikä yhdenkään takia ole mitään kovin suurta paniikkia. Lisäksi jo puolet kokeista on takana, vielä kun jaksaa kolmeen lukea, niin se on siinä.

Minulla on aivan tajuttoman ihania ystäviä. Heistäkin olen aiemmin tähän ketjuun kirjoittanut, mutta heistäpä jaksaakin aina arjen harmauden keskellä olla iloinen ja onnellinen. Viikonloppuna sain lisäksi selviteltyä hieman välejäni erääseen hyvään ystävään, jonka kanssa meillä oli ilmeisesti ollut pieni "kommunikointiongelma". Molempia oli vituttanut ja mietityttänyt toinen, lisäksi vääriä epäilyksiä oli ilmassa. Tuntui erittäin hyvältä saada puhua pitkästä aikaa kunnolla hänen kanssaan. Lisäksi tutustuin muutamaan uuteenkiin ihmiseen viikonlopun aikana, ja heitä tulen todennäköisesti tapaamaan jälleen ensi viikonloppuna.

Äsken minulla oli sellainen "aikaa itselle" -hetki, kun istuin puolisen tuntia kaikessa rauhassa kahvilassa juomassa mokkakahvia ja kirjoittelemassa muutamia hassuja hajatelmia. Jäi ihan hyvä mieli pinnalle.

Mitäköhän muuta vielä... Noh, ne perinteiset. Pääsiäisloma, pidennetyt viikonloput, MM-kiekot, Kreetan matka ja kesä lähestyvät. Tällä hetkellä ulkona tosin sataa lunta, mutta kait se kesä joskus tulee...
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
TENTIT... MITÄ NE OVAT??

Kirjatentit ovat osaltani ohi yliopistossa... enää gradu....
Konjakin paikka :)
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällä hetkellä voin sanoa vain, että onnellisuus on yliarvostettua.
Ei paljon läpimenneet tentit lämmitä ja muutkaan asiat.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kärppien finaalipaikka! Ehdottomasti! Kiekkokauden paras hetki koettiin kymmenen minuuttia sitten, kun altavastaaja Kärpät pudotti itsevarman Jokerit jatkosta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jokerit sai oikein kunnon näpäytyksen suurilla rahoilla räätälöidyille kasvoilleen. Se jos mikä tekee onnelliseksi!

=)
 
Olen kyllä todella onnellinen Kärppien finaalipaikasta.
Kärppien meno finaalin on suorastaan kasvojenkohotus suomalaiselle jääkiekkoilulle! En tiedä muista, mutta itselläni alkoi "pikkuhiljaa" mielnkiinto hiipua, kun mestaruus meni vuosi toisensa jälkeen Turkuun tai hesaan.
Hyvä Kärpät! Ja tsemppiä finaaliin!
 

hockeygirl

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi ja HPK
Eilinen oli kyllä kaksi jakoinen päivä,ei voi muuta sanoa.Olen surullinen HPK:n puolesta mutta todella onnellinen kärppien puolesta.Kärpät tekivät todella hyvän jutun,kun pudottivat jokerit pronssi peliin.Pitää miettiä jos kävis katsomassa edes yhden finaali pelin,kun ei ole sinänsä pitkä matka Ouluun.
 

Tökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Bussissa varmaan ihmettelivät, että mikä se noin hymyilyttää. Sain nimittäin töitä ja kohta vois olla asunnonvaihtokin ajankohtainen.

Jepajee!
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Joo olen ihastunut yhteen naiseen, hän on täydellinen.

Vitutusketjuun vois mennä että olen a. ruma, b. läski, c. ujo eli ihastukseksi jää kun ei saa itsestään senvertaa irti että menis edes puhumaan.


Jokatapauksessa olen onnellinen, että olen saanut edes nähdä täydellisen naisen.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä sain kesätöitä, Turusta tosin, halusin nimittäin kotiinkotiin. Mutta sen palkan kun kuulin niin olin jo ihan tyytyväinen. Ja huomenna on kevään viimeinen koe, en oo kyllä lukenu tai siis olen mutten muista mitään.
 

Shane

Jäsen
Vaikka sekä opiskelu- että työasiat ovat aika solmussa tällä hetkellä, niin kyllä kevään tulo pistää väkisinkin hymyilyttämään. Enää ei tarvitse kovin pitkään odottaa, kun pääsee lykkäämään veneen vesille ja purkamaan talven aikana syntyneet kalastuspatoutumat..

Mmmm.. sormet tässä oikein syyhyävät, pelkkä koukkujen viilailu ja muu kalastusvehkeiden näpelöinti kun alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää..
 

hockeygirl

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi ja HPK
Nyt on taas aihetta kirjoittaa tähän ketjuun

*Sain viime lauantaina meidän joukkueen fair play-pelaaja palkinnon.Tuosta olen todella onnellinen, koska se oli ensimmäinen henkilökohtainen palkinto harrastuksessani.Seuran päättäjäiset olivat siis kyseessä.

*Huomenna minulla on syntymäpäivät (en kerro paljonko täytän)

*Pääsiäisloma

*Aurinko paistaa ja lumet sulavat
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lyhyesti ja ytimekkäästi:

Olen ainakin seuraavat kaksi päivää yksin kotona. :)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kummityttö syntyi alkuviikosta.
Tein asuntokaupat tiistaina.
Paremman puoliskon työtilanne on kohenemaan päin.
Saan ehkä sittenkin graduseminaarin tehtyä.
Jee!
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On se todella hienoa, kun on ulkona hieno sää! Tuossa kahden aikaan oli ulkona +16 astetta lämmintä! Mukava oli lätkiä pihalla ilman paitaa, ja heitellä korista. Juuri tälläisestä tulee mukava olo. Tarvii vain toivoa, että hyvät säät jatkuvat pitkään.

Saas muuten nähdä, että jos tästä alkaa jo kunnon kesä, niin koskas se talvi sitten tulee..? :o
 

Morning star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onnellisuuden aiheita:

-Hieno sää,Porikin näyttää taas kauniilta
-Ostin auton,hieno peli on se
-Kevättä rinnassa naisrintamalla
-Olin eilen juhlimassa kavereiden kanssa,joista osaa en ollut puoleen vuoteen nähnyt
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Olen erittäin happy happy joy joy. Koko pääsiäisen ajan vietin iki-ihanan tyttöystäväni seurassa. Rakkauselämä on tosi hyvässä jamassa, eikä valitettavaa ole laisinkaan.

Aurinkokin saa mielen onnelliseksi.

Kyllä vitutusketjuun tulee pian aihetta, kun tällä viikolla on viisi tenttiä neljässä päivässä ja vielä ensi viikollakin kaksi tenttiä. Ja lukeminen vähän jäänyt..
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minut teki tänään onnelliseksi se että sain parhaan ystäväni kanssa, joka on minulle ihan käsittämättömän rakas, nauttia tästä Helsingin ihanasta säästä viettämällä sen Kaivopuistossa kävellen.

Aurinko paistoi melkein liiankin kuumasti ja syötiin mehujäätä...Vika lomapäivä oli todellakin ihana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös