Onnellisuusketju

  • 1 293 584
  • 7 895

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Viestin lähetti -BR-
SE ON KESÄLOMA NYT!!!

Kyllä tää hetki on aina vaan, vuodesta toiseen yhtä ihana, kun saa korkata kaljan loman kunniaksi... ; )

Sama juttu! Nyt kylmä koffi maistuu aivan uskomattomalta. Kyllä loma rulettaa vielä kun ne ilmat paranesivat.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Designer
Olen onnellinen, koska tiedän, mitä rakkaus on. Aikanaan elin pitkään yksin, jolloin oli liian helppo vaihtoehto ajatella, ettei sellaista rakkautta olekaan, tai että minä en sitä koskaan saa kokea. Olen onnellinen siitä, että en aidosti ajatellut noin ja että olin tarpeeksi kärsivällinen odottaakseni sitä, että onni lopulta kohtaa minutkin. Kohtasi.

Olen onnellinen puolestasi.

Lisäksi olen onnellinen siitä, että en enää usko, ettenkö minäkin sitä saisi kokea.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Nääs tänään oli helle ja töissäkin alkaa päästä rytmiin reilun kuukauden loman jälkeen. Emäntä on kaverin kanssa kahvilla ja mie koiran kanssa kotona ja LUONTERI SURF soi..

Ja huomenna poikaporukalla Koria-Rolliin naiset jää kotiin!!

Ja tuohon rakkaushehkutukseen LUONTERI SURFIN sanoin

EI CASNOVAN VALLOITUKSISTA EDES UNTA NÄÄ
TÄRKEINTÄ ON KUN ON YKSI JOKA VÄLITTÄÄ

Eli tuttu ja turvallinen parisuhde on paras, itse olen asunut muutaman vuoden rakkaani kanssa ja edelleen tuo punapäinen pähkinäsilmä on elämäni nainen..
 
Viimeksi muokattu:

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Eli aurinko paistaa ja Koria kutsuu! Nyt on masu täys ja koht auto suuntaa Kouvolan suuntaan, tosin ensin kaljanostoon. Elämä on aika ihanaa..
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Niille, jotka Arnoldin onnellisuutta arvostelee!

Ainoastaan TOSIMIES julkisesti kertoo rakastavansa ja olevansa onnellinen. En ollut tähän ketjuun eksynyt, mutta tyrmistyin, kun luin Arskan saaman palautteen.

Menkää itseenne ja etsikää elämällenne tarkoitus, nimenomaan onnellisuusketju on sitävarten, että avaudutaan, kun ollaan onnellisia. Älä Arska koskaan luovu onnestasi.

Nimim. 15 vuotta aviossa... ja onnellinen.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Happy again (or still)

Piruvieköön, että elämä on mukava juttu! Jokin päivä sitten syvennyin pohtimaan sitä sattumien sumaa, joka saattoi minut ja puolisoni yhteen ja en voinut kuin todeta, että onnekas mies olen. Kaikkea pientä paskaa sitä on saanut vajaan varttisadan aikana kokea, mutta kyllä elämä antaa ruusujakin. Toisaalta, omaa henkistä kasvua on tapahtunut huimasti viime vuosien aikana ja negatiiviset kokemukset ne vasta kasvattavatkin.

Olen siis onnellinen, erittäin. Muruseni kanssa olemme päättäneet, että ensi kesänä vietetään häitä. Mikäs siinä on naimisiin mennessä, kun on aivan uskomattoman ihana nainen kumppanina.

Ei harmita edes se, että ensimmäinen kesälomaviikko on takana ja huomenna odottavat työt. Onneksi odottavat, sillä pidän työstäni ja ylipäätään työpaikastakin saa olla onnellinen ja kiitollinen. Kaksi viikkoa lomaakin on vielä tulossa. Niin, ja Sotaromaani on aivan loistava kirja, niinkuin se jotain uutta olisi.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Synkän yön jälkeen mukava hetki ystävän kanssa. Paskaa jauhettiin ja väkivaltaa katseltiin. Pieni valo pimeään hetkeen teki hyvää. Cheers Mate!
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olin issekseni uimassa ja maisemat oli/on mahtavat. Ainoa mikä jäi puuttuun oli hyvä seura but u can't have it all. Elämästä löytyy vielä muutama juttu minkä takia/ansiosta jaksaa heräillä. En itseasissa tiedä olenko onnellinen... tod. näk. en... ,mutta olen niin onnelinen kuin tässä tilanteessa voi :D no such thing as tomorrow..... got the time ticking in my head... viettäkäähän kesää kaikki.. hyvää tai huonoa
 

Dave T

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mentiin pitkäaikaisen tyttöystäväni kanssa naimisiin. Häät olivat ensin tunteikkaat ja illemmalla riehakkaat ja vieraat viihtyivät. Häämatkalta saavuimme kotiin viikonloppuna. Olen erittäin onnellinen tältä osin tällä hetkellä.

Kotiinpaluuseen liittyi sitten toinen juttu, josta enemmän vitutusketjussa.
 

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Tänään päättyi pitkältä tuntunut odotus ja opiskelupaikka TKK:lle varmistui. Erittäin mieluisa yllätys sillä sisään päästiin kuitenkin aivan rimaa hipoen!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti cyclone
Tänään päättyi pitkältä tuntunut odotus ja opiskelupaikka TKK:lle varmistui. Erittäin mieluisa yllätys sillä sisään päästiin kuitenkin aivan rimaa hipoen!

Onnittelut, ja tervetuloa teekkareiden jaloon yhteisöön.

t. TeekkariHerwannastaJoVuodesta2000!!!

Onnellisuusketjuun voisin mainita omasta puolestani, että töissä on yli puolet porukasta lomalla, ja nyt voi ottaa hieman rennommin itsekin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Dave T
Mentiin pitkäaikaisen tyttöystäväni kanssa naimisiin. Häät olivat ensin tunteikkaat ja illemmalla riehakkaat ja vieraat viihtyivät. Häämatkalta saavuimme kotiin viikonloppuna. Olen erittäin onnellinen tältä osin tällä hetkellä.
Onneksi olkoon!

Itse olen onnellinen siitä, että sain viimeinkin kaivettua puhelin/adsl/mikälie-kaapelin maahan. Aurinko kultaa omenapuut ja luo hauskan hämyn pihalle, olo on suihkunraikas ja hiukan uupunut. Jes, olen pitkästä aikaa onnellinen tämän talon omistamisesta.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sain asioita hoidettua tänään ja hieman tuntuu taas kevyemmältä. Voisin palkita ison mahani vaikka pihvillä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Aivan uskomaton tuuletus kävi täällä.
Hukkasin työavaimet viikonloppuna ry:n kesäjuhlilla. Kolme avainta löytynyt rannalta yksinään.
Lenkki mennyt rikki ilmeisesti.

Noilla avaimilla olisi päässyt usean kymmenen tuhannen tietokoneiisin käsiksi...

Aivan huikea tunne, kivi vierähti pois sydämeltä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti B1
Aivan uskomaton tuuletus kävi täällä.
Hukkasin työavaimet viikonloppuna ry:n kesäjuhlilla. Kolme avainta löytynyt rannalta yksinään.
Lenkki mennyt rikki ilmeisesti.

Noilla avaimilla olisi päässyt usean kymmenen tuhannen tietokoneiisin käsiksi...

Aivan huikea tunne, kivi vierähti pois sydämeltä.


Oletko sä mun veli? Tottakai ne työavaimet kannattaa olla mukana vloppunakin kesäisissä örvellyksissä...hehe.

Niin...aika vähän tänne tulle kirjoiteltua mutta tilitetään ny hieman. Kotopuolessa äipän taistelu syövän kanssa jatkuu mutta paranemaan päin on, positiivisesti ajatellen. Sairaseläkkeellä oleva isäkin on nyt hyvässä kunnossa ja tekee hommia koko ajan kovaa tahtia mökillä ja kotona. Pikkuveli saa opintonsa pian päätökseen. Nämä asiat tekevät meikäläisestä erittäin onnellisen.
En ole koskaan ollut mitään masentuvaa tyyppiä kyllä muutenkaan mutta jos perheelle/ystäville sattuu jotain se on aina tiukka paikka.

Omalta kohdalta sain Tanskassa arkkitehtuurillisen lopputön tehtyä kuukausi sitten ja se meni hyväksytysti läpi. Vielä pari rästikurssia Hlinnassa sekä työharjoittelut täyteen ni alkais valmistua...uuteen kämppään pääsin ja kesä on ohuita hameita, mahtavaa musiikkia ja valoisia öitä täynnä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jälleen asiaa tähän ketjuun!

Pääsin työhaastattelussa ensimmäiseltä kierrokselta eteenpäin, olin jopa jättänyt itsestäni hyvin positiivisen kuvan - yllättävää eikö totta!

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Viimeiset lomat Puolustusvoimista päättyvät tänään. Hieno tunne siviilivaatteiden ollessa sullottuna kassiin lähdön ollessa alle puolen tunnin päässä. (Siinäpä oli lauseenvastikkeita kerrakseen.) Täten kotiutuminen kaiken paskan jälkeen saa minut onnelliseksi.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tormentori
Noh minulla itselläni pamahti 7vuoden suhde poikki ja kyllä se prkl vieköön sattuu. Mutten silti tule onnellisuusketjuun kiukuttelemaan jos jollain muulla menee hyvin. Olen onnellinen kaikkien puolesta joilla omat rakkaat on.
Aivan, toki kannattaa muistaa, että mikään ei ole ikuista, tai yleensä ainakaan, sitä on silti turha murehtia onnen hetkellä, sehän vain edes auttaa tietä onnettomuuteen. Onnesta pitää nauttia, tottakai ja nauttikaa/nautitaan siitä aina jos on mahdollista ja turhia vittuiluita on turha heittää:) Itse tulen nauttimaan jos moinen kohdalle sattuu ja siitä kirjoittamaan tänne, yhtä varmasti jatkan vitutusketjuun, jos aihetta tulee.

Prkl, eiköhän se paikka tännekin kirjoittaa asiaa vielä tule:).
 
Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Näin meillä

Viestin lähetti irGGu
Helsingistä jäi suuhun hyvä maku......

Niin, enään pitäisi tietää, että missä tuo tzzadi oikein on?

Täältä tähän
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä kelpaa...

Loman alkuun alle puoli tuntia. Lisäksi Pekat ja Leat lupailivat sopivasti sateiden väistyvän ja helteiden lähestyvän.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Re: Näin meillä

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, enään pitäisi tietää, että missä tuo tzzadi oikein on?

Täältä tähän

Se on siellä missä erva - ymmärtääkseni - käy töissä, tai on ainakin käyvinään töissä silloin kun ei ole vapailla tahi lomalla.

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös