Nyt on taas hyvä päivä. Kadonneet joululahjat oli pelastettu ja loma lähti käyntiin. Erittäin raikas fiilis.
Löytyks ne vielä kaupasta, ettei ollu kukaan napannu? :)
Kuukauden päivät olen maannut sairaalassa saatuani aivoinfarktin marraskuun loppupuolella. Olen onnellinen, että kaikki näyttäisi nyt kääntyvän parhain päin. Pääsin kuntouttamaan itseäni Laakson kuntoutuskeskukseen, aivokuvat on otettu ennen joulua ja ne ovat kunnossa, tässä kävi onni onnettomuudessa ja infarkti iski vain pikkuaivoihon vieden kyvyn liikkua normaalisti, huonomminkin olisi voinut käydä. Olen onnellinen, että ollaan tässä nyt, niin monta epätoivon hetkiä tämä sairaala-aika on pitänyt sisällään.
Voi herran Godla mikä alku ollut vuodelle. Kaikki menee putkeen, ihan kaikki. Ja nyt vielä tämä Slovakian MM-pronssi.
Na zdravie eli kippis ja kiitos monista onnitteluista, vaikka en olekaan pelaamassa ollut enkä Slovakian passia omista. Mutta fiilis on kuin slovakialaisella!
Nyt jos koskaan voisi olla aihetta kirjoittaa tähän ketjuun. Tänään, 8.1.2015 minä ja minun elämäni nainen mentiin kihloihin. Tämä on minun ensimmäinen kerta kun joku metalli koristaa vasemman käden nimetöntä. Eikä tässä vielä kaikki vaan jotain ehkä vieläkin suurempaa kerron nyt; tuossa 1.1.2015, silloin vielä avovaimo nimikkeellä pelannut naiseni tuli ja kuiskasi minun korvaan klo 8 aamulla, että "susta tulee isä". Olin suutuspäissäni, korosten sanaa päissäni eritoten ruvennut nukkumaan sohvalla uv juhlinnan lopputuloksena, ensimmäistä kertaa meidän yhdessä olon aikana ja noin klo 8 aamulla nukkuessani darraa pois kuulin tuon maailman kauneimman lauseen. En vielä siinä tajunnut koko juttua, mutta siinä kun myöhemmin nousin ylös ja heräsin päivään tunnin pari myöhemmin, aloin tajuta. Minusta todella tulee isä. Saan sen mistä olen haaveillut 7 vuotta, saan oman lapsen. Olon on ollut paria huonoa päivää lukuunottamatta (tämän viikon ma & ti) niin älyttömän käsittämättömän hieno, tunteikas ja olen ollut niin onnellinen, ettei mitään rajaa. Miettikää mikä aloitus vuodelle 2015. 1.1 kuulen, että minusta tulee isä ja näin ollen suurin unelmani koskaan toteutuu. Viikkoa myöhemmin kihlaan rakkaani.
Mitähän viikon päästä tapahtuu jos tahti on tämä? :)
Onnea elossa olevan puolesta. Paljonko hänellä on ikää, jos sopii kysyä, niin minkä ikäinen ihminen on kyseessä?Elokuussa 2002 lähti toiseksi viimeinen isovanhempi taivaisiin MUTTA viimeinen isovanhempi on ollut ja on yhä täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Erittäin hyvä asia!
Vaan 75v, syntynyt vähän ennen talvisotia eli 1939 :DOnnea elossa olevan puolesta. Paljonko hänellä on ikää, jos sopii kysyä, niin minkä ikäinen ihminen on kyseessä?.
Nuorena on lähtenyt sinultakin isovanhempia. Minulta meni toiseksi viimeinen samassa iässä, kolmanneksi viimeinen meni reilun kuudenkymmenen iässä ja neljäs nuorena. Tämä yksi vain sätkii, kova on mummo.Vaan 75v, syntynyt vähän ennen talvisotia eli 1939 :D