Onnellisuusketju

  • 1 295 399
  • 7 896

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensimmäistä kertaa asiaa tähän ketjuun. Elikkäs kouluasiat näyttäisivät menevän kerrankin parempaan päin, samoin tuolla naisrintamalla on liikehdintää ja ihan peräti hyvään suuntaan. Taidan olla rakastunut. Ja vielä Jyp heräsi taistelemaan KIITOS SIITÄ.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Navassa vilkkuu ja kimaltelee kaunis koru. Ottaminen jännitti perkeleesti mutta 2 vuoden suunnittelun jälkeen viimeinkin uskalsin. Eikä edes sattunut!

Ottakaa lävistyksenne Harnessilla.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti girlzilla
Navassa vilkkuu ja kimaltelee kaunis koru. Ottaminen jännitti perkeleesti mutta 2 vuoden suunnittelun jälkeen viimeinkin uskalsin. Eikä edes sattunut!

Ottakaa lävistyksenne Harnessilla.
Hienoa. :)
Laittoiko Yatzka itse?
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti BigRedBob
Hienoa. :)
Laittoiko Yatzka itse?

Laittoi, Yazka on kyllä helvetin ammattitaitoinen tyyppi.
Koko henkilösta huokuu sellaista asiantuntemusta että ei kyllä pelottanut tippaakaan istua siihen tuoliin.
Kyseli tarkkaan että jännittääkö mua, pelottaako, haluanko nähdä välineet millä hän lävistyksen tekee...
Sitten kehotti vetämään syvää henkeä ja samalla kun puhalsin ulos, Yazka sujautti neulan ja laittoi korun niin ripeästi etten melkein huomannut mitään!
Toki vähän nipisti mutta kipua nyt kestää kuka vaan.

Asun vielä niin lähellä Harnessia että jos ongelmia tulee niin voi vain kipaista naapuriin!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti girlzilla
Laittoi, Yazka on kyllä helvetin ammattitaitoinen tyyppi.
Koko henkilösta huokuu sellaista asiantuntemusta että ei kyllä pelottanut tippaakaan istua siihen tuoliin.
Kyseli tarkkaan että jännittääkö mua, pelottaako, haluanko nähdä välineet millä hän lävistyksen tekee...
Sitten kehotti vetämään syvää henkeä ja samalla kun puhalsin ulos, Yazka sujautti neulan ja laittoi korun niin ripeästi etten melkein huomannut mitään!
Toki vähän nipisti mutta kipua nyt kestää kuka vaan.

Asun vielä niin lähellä Harnessia että jos ongelmia tulee niin voi vain kipaista naapuriin!
Hieno homma.
Ajattelin vain kysäistä, kun olen kuullut pelkkää positiivista palautetta Yazkasta ja Harnessista tutuiltani.
 

Skoda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Damien
Laivalla oli keskiviikkona oikein mukavaa ja hillopurkkiakin tuli maisteltua. Ja hättrikissä kausi päätty nousuun ja ensikeskiviikkona risteilemään taas.

Onnitteluja sinne päin. Yrittänyttä laitetaan.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vielä tällä hetkellä..

kaikki näyttää yllättävän hyvältä. On viinaa ja olutta. Illalla hyvää seuraa ja hyvää musiikkia. Myös herkullista ruokaa on luvassa. Voisiko enempää toivoa? Menen suihkuun leijumaan.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka yksityiselämässä tällä hetkellä menee miten menee, niin olen onnellinen työharjoittelupaikastani leikkipuistossa. Päivät pitkät saa peuhata lasten kanssa. Vajaa viikko on jo varmistanut, että opiskelen itselleni sopivaa alaa, jolla varmasti tulen viihtymään huonosta palkasta ja työn raskaudesta huolimatta. Raskaampaakin päivää piristää kun lapsilauma tulee halaamaan ja kertomaan kuinka mukavaa on, kun tuli töihin.

Tässä elämäntilanteessa on myös huomannut, kuinka onnellinen sietää olla ystävistään. Iso kiitos ja hali heille, niin vanhoille kun uusille rakkaille ihmisille.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pikku Myy
Vaikka yksityiselämässä tällä hetkellä menee miten menee, niin olen onnellinen työharjoittelupaikastani leikkipuistossa. Päivät pitkät saa peuhata lasten kanssa. Vajaa viikko on jo varmistanut, että opiskelen itselleni sopivaa alaa, jolla varmasti tulen viihtymään huonosta palkasta ja työn raskaudesta huolimatta. Raskaampaakin päivää piristää kun lapsilauma tulee halaamaan ja kertomaan kuinka mukavaa on, kun tuli töihin.

Nooh, oottelepa vaan. Eläkkeelle pääsyyn kun on arvatenkin vielä ainakin 40 vuotta.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Snakster
Nooh, oottelepa vaan. Eläkkeelle pääsyyn kun on arvatenkin vielä ainakin 40 vuotta.
No mutta kiitos. Nyt voinkin mennä takaisin sohvalle keräämään vitutusta ja kiroamaan elämääni. Herra positiivinen *näyttää kieltä*
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tentit ohi! Huh huh, nyt on helpottunut olo. Yhtään ei osaa sanoa millaisia arvosanoja tulee, mutta sillä ei ole juuri tällä hetkellä väliä. 6 tenttiä tehty taas kerran.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Teacup
Tentit ohi! Huh huh, nyt on helpottunut olo. Yhtään ei osaa sanoa millaisia arvosanoja tulee, mutta sillä ei ole juuri tällä hetkellä väliä. 6 tenttiä tehty taas kerran.

Mutta lapi kuitenkin?

Mulla on kanssa sama, etta ei tuloksilla valia juuri silla hetkella, mutta kun yleensa saa pelata sen lapimenonkin puolesta...
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti pernaveikko
Mutta lapi kuitenkin?

Mulla on kanssa sama, etta ei tuloksilla valia juuri silla hetkella, mutta kun yleensa saa pelata sen lapimenonkin puolesta...

Eiköhän ne läpi menny, hankintatoimi pikkusen hirvittää... Ensi periodi on tosin niin helppo, että jos tarve vaatii niin ehtii käydä kaikessa rauhassa uusimassa/korottamassa. Periaatteessa tuo helpompi tulossa oleva periodikin on syy onnellisuuteen. Lisäksi vielä tulee vierailtua kotopuolessa viikonloppuna rentoutumassa taas välillä, tähän onnellisuuteen tosin liittyy todella iso miinus... :/
 

Shane

Jäsen
Vaikka säälipleijarisysteemi onkin perseestä, niin täytyy sanoa että kummasti vaan mieltä lämmittää tällä hetkellä. Ei juuri paremmin olisi voinut viikonloppu alkaa :)
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuparit tuli ja meni. Hemmetin kivaa oli 3 päivää. Hienoja hetkiä hienojen ystävien ja ihmisten kanssa. On elämä joskus kyllä perkeleen kiva juttu :)
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymyilyttää. Kiitokset eilisillasta sinne minne ne kuuluvat.
 

Carlos

Jäsen
Kortti tuo ja kortti vie (joskus poliisi vie kortin), mutta maatalous on onnen kauppaa.

Alkaa elämä taas hiukan varovaisesti suupielestä hymähtelemään. Minäkin kiitän Pasi Salosta. ;-)
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Pikku Myy
Hymyilyttää. Kiitokset eilisillasta sinne minne ne kuuluvat.

Ole hyvä.

Sori, kiusaus oli niiiiin suuri.


K
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kaiser Soze
Ole hyvä.

Sori, kiusaus oli niiiiin suuri.
Ai sinäkö se olitkin? :) Ihan eri seurassa luulin kyllä olleeni... Perkele mua on huijattu!
Pasi Saloselle kahdesta hienosta maalista?
Evvk. Ei liity lätkään tämän neidin ilon aiheet; ihan muista syistä hymyilyttää edelleen.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heräsin tänään todella miellyttävään yllätykseen aamulla ja aamu menikin ihan mukavasti siinä sitten. Hiukka tuli luennolta myöhästyttyä, mutta mitään en edes menettänyt. Sitten vielä sai rauhassa syödä ja keskustella Jokereiden ylivoimasta (!)... Viimeinen tentti meni sekin ihan hyvin kait, pieni epävarmuus toki mukana. Ja sitten vielä ensimmäinen tenteistä ehti tulla jo takaisin ja arvosananana komeili 4.

Illalla vielä oluelle ja biljardia pelaamaan.

En todellakaan valita :-)
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä pirulainen taisin tehdä sen. Viimeiset puolitoista viikkoa ovat olleet kaikin puolin kiireisiä kuin mitkä, ja päivät pitkiä, mutta nyt luulen, että saan kiireeni helpottamaan. Oletan nimittäin, että sain suurimman osan koulu-urakastani muidenkin kiireiden lisäksi ohi. Viimeisen viikon aikana olen tehnyt venäjän kokeen, englannin kokeen, psykologian tiivistelmän yhdestä laajasta asiakokonaisuudesta, englannin aineen, lukenut vajaat 600 sivua kahta äidinkielen kurssiin liittyvää kirjaa ja juuri äsken sain kirjoitettua noista teoksista konseptin pituisen kirja-vertailun. Nyt saan lisäksi ainakin vähän aikaa vetää henkeä, koeviikko alkaa yhdeksän koulupäivän päästä eikä sitä ennen pitäisi olla enää tiedossa erästä pientä englannin esitystä lukuun ottamatta mitään suurempaa kotona tehtävää työtä.

Muutenkin on ihan kivaa ystävien, ja erään "ei ihan normifrendi" henkilön seurassa. Tänäänkin tapasin ystävän, jota en ollut nähnyt pitkään aikaan.

Nyt aion kömpiä nukkumaan, että jaksaisin vielä huomenna kammeta itseni ylös sängystä liian lyhyiden yöunien jäljiltä. Olen jo valmiiksi autuaan onnellinen siitä, että huomenna minulla ei ole illalla mitään, mikä pakottaisi valvomaan paineen alla. Ilon tunnetta herättää myös tieto lähestyvästä viikonlopusta, enää kaksi päivää...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös