Onnellisuusketju

  • 1 295 399
  • 7 896

DefJam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hata hata HIFK!
Yeah!

Mä olen elämäni kunnossa. Tai ainakin vielä eilen olin. Cooperissa juoksin 3100 (no, joskus intissä vetäisin 3200) ja penkistä nousi keskiviikkona uusi ennätykseni 120 kg. Mä olen yleensä ollut penkkituloksissa aika huono, sillä olen keskittynyt enemmän muihin "hyödyllisiin" liikkeisiin.

Tänään tosin on pikku kankkunen päällä ja jo huolestuttaa, että miten rauta tottelee jatkossa. No, liha tottelee AINA :=)

ps. Carlos: Sä olet pelimies!!! Kevättä rinnassa?
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Carlos
Eilen illalla olin menossa erään special nais-ystäväni luokse illastamaan. Tänään aamulla kömmin sitten töihin, ja minuuttiakaan en ole nukkunut välissä. Lemmiskelyä illasta aamunkoittoon

"Tee muut kateelliseksi" ketju olisi ollut oikea paikka tuolle.Ja tähän hymiö.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Vertical
"Tee muut kateelliseksi" ketju olisi ollut oikea paikka tuolle.Ja tähän hymiö.

Kiitos vaan vinkistä, pidän mielessä. Täytyy silti vielä todeta seuraavaa: tämänkin jälkeen unet ovat olleet hiukan "vähissä". Viime yönä lopulta nukuin sitten yksin -15 tuntia. Nyt taas jaksaa... :-)

Minkäs teet, kun on parempaa ajanviettä niin eihän sitä malta nukkua. Nukkuminen on muutenkin homojen hommia. Jouduimme tämän ko. naisen kanssa toteamaan viimeksi ettei tässä ole mitään järkeä jos emme osaa nukkua yhdessä. Tämän jälkeen jouduimme sitten toteamaan että juuri nyt ko. asianhaara ei jaksa niin kamalasti kiinnostaa. :-)))

Voi vitjat veljet, vielä kuukausi sitten olin täysin tunnekuollut bisnesmies joka haki eloa elämäänsä Ferrarin ostosta, nyt haen sitä eloa jo ihan jostain muualta... :-))) I love Finland. Ja taas hymyilyttää...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viikkoni mahdollisimman kaukana "jääkiekkojoukkueesta" nimeltään Porin Ässät alkoi tänään. Olen kihlattuni seurassa seuraavan viikon ja vierotusoireet lajia nimeltään jääkiekko kohtaan ei ole vielä vaivannut.

Siitä olen erittäin onnellinen, että saan viettää kyseisen laatuaikaviikon oman rakkaani kanssa.
 

hansonbrother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal
Sain viikonloppuna kuulla olevani sovinistisika, ja että jos muuttaisin "asennettani" niin naisia pyörisi ympärilläni yhtä runsaasti kuin paskakärpäsiä neekerin ympärillä. Sovinisti, jeeaaahh.
 

hokkineito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki ja jossain määrin Oulun Kärpät
Jiihaa, just sain excelin tentin tehtyä... Eikä ollu ees niin kamala kuin mitä odotin. Nyt eiku kahveelle ;)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sumplittiin tossa asken eraan Jatkiksen lahipiiriin kuuluvan jampan kanssa Dublinin-reissu Britney Spearsia katsomaan kesakuun alussa.

Kerran on neitonen ennenkin nahty, luvassa huikea show.
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti pernaveikko
Sumplittiin tossa asken eraan Jatkiksen lahipiiriin kuuluvan jampan kanssa Dublinin-reissu Britney Spearsia katsomaan kesakuun alussa.

Veit sanat suustani kuoma. Kesäkuun odotus on aivan huikea tästä lähtien ja innostus aivan uskomaton. Itse en ole Britneyn keikalla aikasemmin ollut, joten jännitys lienee suurempi kuin pernalla.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Kirjoitin juuri työsopimuksen työpaikkaan, joka sijaitsee kerrankin sopivan lähellä himpeä. Oikein onnellinen olen siitä.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Rontti
Kirjoitin juuri työsopimuksen työpaikkaan, joka sijaitsee kerrankin sopivan lähellä himpeä. Oikein onnellinen olen siitä.
Rupesit verkostomarkkinoijaksi?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Lukko voitti Ilveksen kun olin Raumalla katsomassa. Silti hymyilyttää.
Ilves voi pudota seitsemänneksi ja säälipleijareihin. Silti hymyilyttää.
Tällä hetkellä mikään, ei mikään saa minua murheelliseksi.
Tämä kaikki on erään ihmisen ansiota....
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noin puolen tunnin päästä lähtö Helsinki-Vantaan lentokentälle, josta matka jatkuu Gran Canarialle. On se hienoa päästä täältä kylmästä suomesta pois 11 päiväksi. Pitää vain toivoa, ettei lunta sada siellä pahemmin.

Pikkuhuoli on vain siinä, että miten sitä jaksaa valvoa kaksi päivää aikalailla putkeen. Ennen yhdeksää heräsin jo tänään ja autossa saan nukuttua ehkäpä vajaan tunnin ajan ja lentokoneessa sitten jonkun verran enemmän toivottavasti. Paikallista aikaa olemme noin klo 10 perillä, siitä voi tulla pitkäpäivä.

Tää kirjoitusasu nyt oli mitä oli, nopeasti väännetty. Nyt meikä pistää koneet kiinni ja lähtee, heihei!
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Syntympäivät meni ihan mukavasti. Jokereiden tappio toki otti päähän, mutta yksi peli monien joukossa unohtuu nopeasti, varsinkin kun lauantaina pääsen näkemään Jokerien teurastavan SaiPan Kisapuistossa. Mutta kuitenkin, saunottiin, juteltiin, juotiin jne. Baarissakin tuli piipahdettua ja ruletissa voitettua. Kaikin puolin BUENO! :-)
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Laivalla oli keskiviikkona oikein mukavaa ja hillopurkkiakin tuli maisteltua. Ja hättrikissä kausi päätty nousuun ja ensikeskiviikkona risteilemään taas.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ystävän luona Hämeenlinnassa on huitsin kivaa! Edes se, että pää ja kurkku ovat jälleen kerran tukkeessa ja turvoksissa mahakivun ohella ( = flunssa aluillaan) ei vedä mieltä matalaksi. On ollut ihanaa keskustella asioista oikein urakalla, vääntäen ja kääntäen. Toisaalta jo hieman harmittaakin, kun huomenna on otettava suunta seuraavaan kaupunkiin. Tosin uskoisinpa, että Helsingissäkin tulee olemaan erittäin mukavaa, kun hyvä ystävänikin sinne minun kanssani saapuu. Kotiin aion mennä... Noh, sitten joskus. Pään tuulettaminen on ihanaa. :o)


edit: Voisin sittenkin siirtyä vitutusketjun puolelle tautini kanssa...
 
Viimeksi muokattu:

Sakallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu
Onnellisuus

Onnellisuuden tunne on tunteista se hienoin. Kliseemäisesti todeten, oman onnellisuuden tajuaa usein vasta sen jälkeen, kun sen menettää.

Viime aikoina elämäni on ollut todellista korkealentoa. Olen saanut kokea monia asioita, jotka ovat nostaneet mielialani todella korkealla. Sisällä jyllää tunne, joka hehkuu minusta ulospäin tehden elämästä kerta kaikkiaan mahtavaa. Vastoinkäymiset eivät tunnu hidastavan menoa nimeksikään, vaan ne tuntuvat olevan pieniä kupruja, jotka ratkeavat kuin itsestään. Omaa hyvää oloa lisää vielä seikka, että tätä tunnetta on jakamassa kanssani kaiken kaikkiaan upea ihminen. Vaikka olen aikaisemminkin kokenut tämän tunteen, koskaan aikaisemmin se ei ole tuntunut näin hyvältä.

Tätä tunnetta eivät vie pois edes yläkerran ryssät. Heille kuitenkin, :center: : mad: :center:
 

BBT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Djurgårdens IF
Oma tarinani:

Viime perjantaina lähdettiin illalla kaverin saareen moottorikelkalla, ajatuksena grillata muutama makkara. Hetken ajon jälkeen äkillisesti noussut sumu sekoitti suuntavaiston jota pimeys vielä pääsi avittamaan, näkyvyyttä oli vain muutama metri.

Reilun tunnin (ympyrää?) ajamisen jälkeen kelkka meni jäistä läpi. Siitä miten olemme avannosta ylös selvinneet kummallakaan ei ole mitään käsitystä. Onneksemme kaverin puhelin toimi uimisen jälkeenkin (oma simahti samantien). Saimme yhteyden hätäkeskukseen, sijaintimme oli kuitenkin mysteeri. Helikopterikin ilmeisesti oli jo lähtövalmiina (jollei jo ilmassa). Seurattuamme omia jälkiämme läpimärkinä noin puolituntia näimme valoa, jota kohti suuntasimme. Yht´äkkiä näimme sivummalla tutun kesämökkiläisten käyttämän venerannan ja ilmoitimme samantien hätäkeskukseen tietävämme olinpaikkamme. Vajaan vartin kuluttua saapuivat ilmeisesti lähistöllä olleet palolaitoksen autot...

Fiilistä kun kylmissäni näin pimeydessä vilkkuvat sinivalot en pysty sanoin kuvaamaan. Helpotusta, iloa, onnellisuutta? Varmaankin näitä kaikkia potenssiin miljoona. Niiden juttujen jälkeen joita siellä hangessa sumunkeskellä tuli mietittyä, olen oikeastaan onnellinen aika monestakin asiasta...
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun nyt tuli käytyä tenteistä avautumassa tuolla eräässä toisessa ketjussa, niin heitetään tänne vastapainoa.

Elämä on tällä hetkellä oikein mukavaa. Eräs aivan uskomaton henkilö on tehnyt kuluneista viikoista todella mahtavan ajanjakson. Jo tämä yksistään riittää mielettömän hyvään oloon, vaikka tentit potkisivat päähän miten kovaa tahansa. Ja tulevaisuuskaan ei kamalalta näytä tällä hetkellä.

:-)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lainatakseni Kemopetrolin upeaa ja kaunista kappaletta, everything's fine. Ei osaa aina arvostaa sitä kun kaikki on hyvin.
Mitään ei tunnu puuttuvan tällä hetkellä elämästä.
Ja se tuntuu upealta.

Menempä tästä koulun kahvioon juomaan kahvia ja tekemään ruotsin naurettavan helppoja läksyjä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
En viitsinyt avautua otteluketjussa, mutta kiitän nyt näin Ilvestä ja The Raimoa mukavasta pitkävetovoitosta. Kiitoos.
 

janne68

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Olen onnellinen koska kannatan TAMPEREEN ILVESTÄ.
THE RAIMO mies jota ihailen pelaajana, pelaa siinä joukkkueessa jota kannatan.
Olin hallissa ja uskoin että Rinne päästää sen helpon ja menihän se, uskoni vahvistui taas.
Olen onnellinen olen onnellinen olen onnellinen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös