Onnellisuusketju

  • 1 295 504
  • 7 896

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Taas on aika onnellisuusketjun.

- Ilves voitti _taas_ Hämeenlinnassa. Kerho on meidän uusi pisteautomaatti.

- Meidän kiekkoporukka on sarjajumbo. Voitettiin silti sarjakärki 6-3. Eroa pisteissä on parikymmentä. Kauden tavoite täynnä :)

- Naisasiat ovat sillain ihan jees. Viime viikonloppu oli kuitenkin huikean kiva. Ei pelkästään em.asia vaan se, että olin viettämässä mukavaa lauantai-iltaa ystävieni kanssa.

- Uusi auto pelittää hyvin, vanhaa parempi monessa asiassa. Eniten siinä, että takapenkiltä ei kuulu ohmoilevien Jatkoaikalaisten ininää.

- Vihdoin autossa cd-mankka ja mp3-toistomahdollisuus.

- Eräs toinen tyttö pyysi mua hieromaan hartioita ja uniseuraksi.

ELÄMÄ!!!
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
-Lukko on voittanut 9 viime pelistä peräti 8

-Alkuviikosta tuleva tilini on lähes 100 euroa suurempi kuin mitä sen alunperin piti olla, mikä on iso summa ottaen huomioon sen, että teen opiskeluideni ohella näitä iltatöitä vain muutamana päivänä viikossa

-Viikonloppuna ei tarvitse kirjoittaa yhtään Ruotsin esseetä

-Jääkaapissa on 20 Koff-nimistä kaveriani jotka tulivat kyläilemään. Tosin mitä ilmeisimmin vain muutamaksi päiväksi.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen aivan korviani ja varpaitani myöten ihastunut tähän vuoden vaihteessa tapaamaani nuoreen naiseen. Ja mikä parasta, tunne vaikuttaa olevan molemminpuoleinen.

Tuossa hän nukkuu parhaillaan sängyssäni, itselleni ei nyt meinaa uni maistua ylipitkien päiväunieni takia. Kaikki tuossa naisessa on aivan mahtavaa. Hymy, luonne, huumorintaju, eleet, se miten hän kiemurtelee kun kutitan häntä vatsasta... Kaikki saa minut hymyilemään, ja kiittelemään että löysimme toisemme.

Olipas nyt herkkää.
 

merzyk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Edmonton Oilers
- Parin kuukauden työttömyys katkeaa pian

- Toimettomuus loppuu, ja pääsen vähäksi aikaa pänttäämään kauppatieteitä

- Parhaimmassa tapauksessa seuraan Jatkoaikaa kesän ja syksyn aikana Kiinasta!

Piiitkästä aikaa olen onnellinen.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen nyt vain pirun onnellinen. Vaasassa opiskelu, olen tutustunut uusiin opiskelu kavereihin. Elämä on lähes täydellistä ja opiskelut menevät todella hyvin, muutamia vaikeita tenttejä kellistin suvereenisti, jopa onnella, vai onko se sitä? Oikeastaan ei edes kiinnosta.

Olen onnellinen ja tällä hetkellä uskon, jopa Hifkin mahdollisuuksiin keväällä ja mikä sairainta Penan scouttauksiin.

Olen siis perus onnellinen, jopa pitsa, jota söin tänään oli tavallista parempaa :).
 
Viimeksi muokattu:

hokkineito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki ja jossain määrin Oulun Kärpät
Olen erittäin onnellinen, sillä Hokki otti kipeästi tarvitsemansa pisteet lauantaina kotihallissaan Kiekko-Vantaalta.

Lisäksi ystäviä riittää ja tämä leidi on ihan rakastunut, ollut tosin jo pitemmän aikaa, mutta edelleen vaan jaksaa ;););).

Ihmeellinen asia toi rakkaus, vaikka on jo seurustellu enemmän ku pari kuukautta. Edelleen ihmetyttää, miten joka päivä huomaa sellasia asioita toisesta, mihin vaan yhä uudestaan ihastuu ja rakastuu.

Koulussa on onneks löysä jakso meneillään, tenttejäkään ei tän jakson lopussa mitenkään hirveesti ole. Saa vaan nähdä miten tossa viimoisessa jaksossa sitten rysähtää.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Jag är magister!

Enkä k*sekaan laitokselle päin vähään aikaan.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kerrankin myös minulla on koeviikko, joka sisältää vaatimattomat kolme koetta (yksi niistäkin on jo takana). Sen ansiosta kävin tänäänkin koululla vain tanssitreeneissä, ja huomenna on kokonaan vapaapäivä. Täysin lomaillen en tietenkään voi aikaani viettää, vaan on luettava niihin vähäisiin kokeisiini, mutta pieni paussi ja lepohetki tuli todellakin enemmän kuin tarpeeseen. Siitä olen iloinen ja hyvää mieltä.

Elämässäni sattuu ja tapahtuu. Joskus se itkettää, mutta viime aikoina se on hymyilyttänyt. Nyt on tosin kivaa olla yksin kotosalla, kuunnella kaikessa rauhassa musiikkia ja vain olla. Nautin tässä ja nyt tästä hetkestä vannomatta mitään seuraavasta.
 

Miguel

Jäsen
Jääkiekon osalta onnellisuus on kaukana tällä hetkellä, mutta muuten on auringonpaistetta. Elämä on hyvin raiteillaan. Ihmissuhderintamalla ei ole vieläkään tapahtunut mitään liikehdintää, mutta edelleen viihdyn hyvin näissäkin oloissa. Eihän tyttö kainalossa tietenkään pahitteeksi kyllä olisi...

Viimeiset lukion varsinaiset oppitunnit ovat takana. Nyt on menossa preliminäärit, joihin ei vielä kummemmin tarvitse panostaa. Koulu on siis aika mukavalla tolalla juuri nyt. Penkkaripäiväkin lähestyy.

Ilonaihe on myös tänään saatu kiinteä nettiyhteys. Tosin se kääntynee loppujen lopuksi tuskailuksi, kun Jatkoajassa roikkuminen vie liikaa aikaa muulta tekemiseltä.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään tuli vapauttava soitto, sain kesätöitä. Koulutusta vastaavaa työtä alan suurimmalta työnantajalta Suomessa, ei voi valittaa. Eipä tarvitse enää ihmeemmin stressata kesästä eikä rahoista, vaan voi keskittyä opiskeluun ja elämiseen. Ja suunnittelemaan josko sitä lähtisi johonkin käymään toukokuussa opintojen päätyttyä ja ennen töiden alkua..

Kesätyöt tarkoittavat samalla sitä, että voin muuttaa kesäksi tyttöystävän luokse ja selvitä vähillä vuokrakuluilla. Lisäksi opinnot etenevät varmasti ja ihan kohtuullista tahtia, osa-aikatyö yliopistolla tuntuu mielekkäältä ja kivalta, ja joka päivä törmää koululla toinen toistaan mukavampiin ihmisiin. Tähän kun vielä yhdistää sen, että pitkästä aikaa olen löytänyt suosikkilistaani uuden erinomaisen bändin, ei yhteenvetona mene ollenkaan hassummin.

JYPin menestyminen nyt olisikin jo ihan liikaa tähän päälle..
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pienistä asioista voi olla onnellinen: Tänään tulee täyteen 10 päivää duunia putkeen. Huomenna alkaa viikon talviloma, tili tuli tänään ja mukavan kokoinen. 2 Viikon kaljattomuus loppuu tänää. Oih se kylmä huurtein *nam*...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kerho on voittoputkessa. Ulkona satelee lunta ja lämpötila on mukava. Töissä on rauhallinen päivä tiedossa. Näen tänään ystäväni, jota näen liian harvoin. Jep.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti irGGu
Myös Ässien eilinen 7-0 tappio pistää vain hymyilyttämään. Uskokaa tai älkää. Moista räpellystä kun on seurannut viimeiset +/- monta vuotta, niin tuollainen tuntuu miltei kotoisalta. Tappiota Turusta hakemaan lähdettiinkin, mielummin tuollainen rökäletappio kuin maalin häviö varsinaisella peliajalla.

Rispektit täältä, hieno asenne rökäletappioon. (hymiö) Tai sitten olet todellinen masokisti? Noh, oli miten oli, hieno asenne. Samanlaista asennetta olisi varmasti pari viikkoa sitten tarvittu Blues-kannattajien leirissä, kun TPS tööttäsi espoolaiset 8-0.

Minäkin olen onnellinen. Kihlattu pääsi vihdoin työttömyydestä eroon ja asiat ovat muutenkin mukavasti mallillaan. Kun asioita pysähtyy tosissaan miettimään hetkeksi, ei voi kuin olla iloinen ja onnellinen siitä, mitä itsellä on.

Vitutusketjuun on aihetta esim. sitten, kun Everwood loppuu.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Nopeasti alkanut flunssa (kiitos Turku!) alkaa hellittää parin päivän sairastelun jälkeen. Tätä ennen olin viimeksi noin vuosi sitten helvetin kovassa flunsassa. Ihmeen kauan meni ennen kuin iski taas. Senkin takia siis onnellinen.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
YES!!!

Sain tänään jälleen muutamia kuvia eteisen seinälle. Coloradosta tuli Sakicin, Forsbergin, Kariyan, Blaken ja Hejdukin fotot nimmareilla varustettuna. Temen foton sain jo aiemmin, joten nyt mulla on Teemun kuvat nimmarein jokaisesta jengistä (NHL) missä hän on pelannut. Itku meinasi tulla kun avasin kirjekuoren. Gretzky, Kurri ja kumppanit saivat arvoistansa seuraa.

Ainoa huono puoli tässä on se, että muija alkaa kypsymään noihin kuviin, sillä niitä on jo melkoinen määrä tuolla seinällä. Onhan tämä varmaan hieman naurettavaa, kun aikuinen äijä keräilee noita fotoja kuin kiiltokuvia, mutta mun mielestä ne on helvetin upeita.

Vittu mä oon iloinen!!!!
 
Viimeksi muokattu:

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Uuh. Kolmen päivän loma armeijan harmaista tuntuu mukavalta.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Minä olen niin onnellinen koska Saunalahti on vaihtanut yhteyden-otto protokollaansa! Netti toimii viimeinkin kunnolla! Halauksia ja pusuja kaikille! *halaa koko jatkoaikaa*

-Tinke-80
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Luojan kiitos Aussinaisten tavalle pitaa imettimisensa vapaana tuulen heiluttaa ja miesten katsella. Onneksi merivesi on vilpoisaa. Voin melkein vannoa etta joskus kuuluu sihahdus kun miehet kavelevat mereen "uimaan". Olisipa minulla mukana cd jossa olisi Juicen Daisarit. Se sopisi soundtrackiksi tuonne rannalle.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä olen onnellinen, koska vietin totaalisen hauskan illan sopivan humaltuneena eräissä pukujuhlissa. Alkuun hieman epäilin, että minulle aveciksi nakitettu tytteli ei olisi pitänyt kovinakaan paljon ideasta, mutta tämä fiilari häipyi illan mittaan pois. Meillä oli itseasiassa totaalisen hauskaa ja paransimme jopa maailmaa eräässä vaiheessa - tosin vain kavereina, kuten ennekin.

Parit valssit tuli pyörähdettyä tanssiparketilla ja pari jäi vielä varastoon. Lisäksi tuli syötyä herkkuja ja juotua niin ikään herkkuja ja koko illan kaikki meininki säilyi hyvänä.

Kiitos seuralaisilleni ja muillekin juhlavieraille.
 
Viimeksi muokattu:

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Piiitkästä aikaa kaikki näyttää hyvältä,vaihteeksi kehitteillä
jotain pientä nais-rintamalla ja kun vielä Koulukin menee kohtuullisen hyvin niin yhteenvetona voisi sanoa että hyvin pyyhkii..
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kauppamatkalla äsken kävellessä tuli mieleen, että vaikka nyt tuntuu järjettömän kylmältä tällä hetkellä nämä pakkaset, niin silti voisi olla huonomminkin. Tuli mieleen reilun vuoden takaa intissä kaukovartiovuorot. Pistetään tähän pakkaseen vielä vähän lisää, otetaan päälle kova väsymys ja märät vaatteet. Siinä sitten keskellä yötä ilman järkevää syytä lumeen makaamaan kolmeksi tunniksi "vartioimaan". Äärettömän tylsää ja kylmää. Ei saa nukahtaa, ei saa liikkua, joku voi kohta tulla tekemään pienen vierailun... Vieläkin tulee paha olo kun sitä muistelee!

Ei enää ikinä sitä! Syy olla onnellinen! :-)
 

Carlos

Jäsen
Eilen illalla olin menossa erään special nais-ystäväni luokse illastamaan. Tänään aamulla kömmin sitten töihin, ja minuuttiakaan en ole nukkunut välissä. Lemmiskelyä illasta aamunkoittoon, en ole ikinä ennen tehnyt vastaavaa, enkä ainakaan keskellä viikkoa, mutta olo on mitä mahtavin! :-) Taidan olla jopa hiukan... miten sen nyt sanoisi... myyty?

*hymyilee kuin hangonkeksi naantalin auringossa*
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös