Onnellisuusketju

  • 1 295 032
  • 7 895

jake

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
Oma rakkaani palaa tänään kahden viikon työmatkalta ja nyt onkin yli kolme viikkoa aikaa olla yhdessä ennen kuin hän lähtee seuraavalle.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Jos törmäätte Asier del Horno-nimiseen kaveriin, niin sanokaa, että lupaan tarjota illan juomat.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viikonloppuna on onnistunut kyllä lähes kaikki. Sain kesätyöpaikan ja Jukurit onnistui vääntämään voiton. Lottovoittoa ei sentään tullut, vaikka sitäkin odottelin.
Silti: nyt on hyva fiiwis.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Illalla kookoon peli, perjantaina uusi isompi/parempi kämppä, työssä uudet tehtävät =isompi palkka, muija pysynyt 4 vuotta vierellä, kotona 96 tölkkii olutta. Ja kesä tulee kaiken hyvän lisäksi... Mukava elää elämää...
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Viestin lähetti Wilzu
Viikonloppuna on onnistunut kyllä lähes kaikki. Sain kesätyöpaikan ja Jukurit onnistui vääntämään voiton. Lottovoittoa ei sentään tullut, vaikka sitäkin odottelin.
Silti: nyt on hyva fiiwis.

Vitutusketjun eilistä satoa...

Viestin lähetti Wilzu
Naiset. Taas kerran. Piste. Finito. Eikä ole edes rahaa että voisi lähteä vetämään kännit, eikä moiseen kehtaa kesken viikon ryhtyä. Paskempi juttu. Oli vaan armeijassa mukavaa kun ei ollut siviilielämän murheita riesana..

[hjumio]
Että...krhmmm...onko tämä tulkittava niin, että kun "viikonloppuna on onnistunut kaikki" eli tuli sanottua naiselle hyväostos niin alkuvitutuksen jälkeen syntyy oikeastaan legendaarinen tunne, että elämä ei voisi olla paremmin? Taidat olla aika temperamenttista sorttia...
[/hjumio]
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Yhtään kommentoimatta luonteenpiirteitäni sanoisin, että nuo kaksi Huerzon mainitsemaa asiaa eivät ole millään tavalla yhteydessä toisiinsa. Tulkitsit asiat sitten miten tahansa..
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Helvetillisen rankka harkkatyö taitaa nyt vihdoin olla valmis. Huomenna pitäisi palauttaa raportti työn tarkastajalle, joka on jo katsonut alustavasti työn vaiheet läpi. Toivotaan... toivotaan...

Viisi opintoviikkoa olisi tulossa. Huomennapa se nähdään.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Sistis
Viisi opintoviikkoa olisi tulossa. Huomennapa se nähdään.

Itsellä tuli sama määrä juuri tänään eli 5 opintoviikkoa. Yksityisoikeuden perusteet kurssia sanottiin erittäin työlääksi ja rankaksi, niin luennoitsijoiden kuin vanhempien tieteenharjoittajien toimesta. Laki ei kuulemma uppoa päähän ellei sitä todella lue, ja luettavaa oli paljon. Todellinen tappokurssi.

Noh, ei tuo lukeminen niin paljoa innostanut. Luin yhtä kirjaa vain vähän alusta ja prujua selailin laiskasti. Luennoilla en ollut tarkkavaisin opiskelija silloin kun siellä olin. Päätin silti mennä tenttiin heti kokeilemaan, tätä eivät kaikki todellakaan tehneet sillä muitakin tenttejä oli paljon. Olisi turhaa tuhlata tenttikerta kevyeen yritykseen.

Tuli tentti, oli viime hetken lukemisetkin jääneet vähemmälle. Kirjoittelin ja soveltelin päästäni. Parin tunnin runoilu sai luvan riittää. Tänään sitten pamahti tulokset ja hyvillä pisteillä siellä listalla näkyi kohdallani kolmonen. Nelosesta ei jäänyt kuin vähän. Olin todella yllättynyt, mutta itseasiassa tuo lähellä ollut nelonen jäi kaivelemaan mieleen. No otan nyt ilon irti tästä. 5 noppaa tuli, "työläs" oli kurssi. Juupa juu.
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Elämä näyttää juuri nyt hymyilevän, näin unelmieni naisen livenä ja pelkkä näkeminenkin sai minut onnelliseksi. Työssäoppimisessakin menee oikein mukavasti joskin hivenen tylsää surffata jokapäivä aamusta ehtooseen :)

Lisäksi MTV:ltä on tullut tänään pari hyvää musavideoo. Mutta tuo nainen piristi alkanutta viikkoa siinämäärin ettei paremmasta väliä.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
2kk kunnon kesaa takana (vahintaan +23 astetta joka ikinen paiva) ja viela kuukausi edessa. Sitten paluu suomeen toukokuussa ja kappas, kesa on aluillaan. Pitaa varmaan lahtea reissuun syksylla kolmannen kesan peraan.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti V-man
2kk kunnon kesaa takana (vahintaan +23 astetta joka ikinen paiva) ja viela kuukausi edessa. Sitten paluu suomeen toukokuussa ja kappas, kesa on aluillaan.

Aijai ;) kuulostaa hyvältä. Australiassa vai missä sä olitkaan? Lucky you! Tosin varaudu siihen, että suomen kesä alkaa perinteisesti lähes takatalvella :/
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Juniori oppi juuri ryömimään ja ensimmäinen hammas törröttää mukavannäköisesti alhaalla keskellä. Tästä eteenpäin joutuu hieman seurailemaan, kun liike ja leikkialue on entisestään kasvanut. Sähköjohdot ja olohuoneen jalkalamppu kiinnostaa miekkosta kovasti.
 

dohf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Iltapäivällä vaimoke synnytti meidän talouteen pojan. Nyt on sellainen hymy päällä, ettei lähde kuin ampumalla...
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti dohf
Iltapäivällä vaimoke synnytti meidän talouteen pojan.

Suuren suuret onnittelut! Todella upea asia.


Ihanan ihmisen saaminen elämääni lämmittää suuresti. Ja hymyilyttääkin. Helppoahan tämä ei ole, kun ainakin itse huomaan olevani suhteellisen hankala tapaus mm. tietynlaisen luottamuspulan kanssa. Mutta aika auttanee tässä(kin)...
 

Miguel

Jäsen
Viimeiset työni lukion eteen on tehty. Vaikka pian alkaa pääsykokeisiin pänttääminen, olo on helvetin helpottunut ja vapautunut. Eikä menestys ylioppilaskokeissa vaikuta hullummalta. Siitä enemmän paremmalla ajalla yo-ketjussa.

Asiat vaikuttaisivat muutenkin olevan erinomaisella mallilla. Huhtikuun ajan on muutama tunti päivässä töitä, eli saa elää vapaa-ajalla pikkuisen huolettomammin; toisaalta kuitenkin pääsykoekirjoihinkin ehtii tutustua. Toukokuussa taas on vapaata, pystyy keskittymään pitkälti lukemiseen. Ja sitten kun pääsykoe on ohi, mukavapalkkainen ja ennestään tuttu työpaikka pitäisi olla varma juttu. Paljon parempia järjestelyjä en uskaltaisi toivoakaan.

Nyt vaan juhlimaan isoa urakan päättymistä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Miguel


Nyt vaan juhlimaan isoa urakan päättymistä.

Onnittelut! Korkkaan kunniaksesi epsanjalaista lageria, San Miquelia.
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Predator
Onnittelut! Korkkaan kunniaksesi epsanjalaista lageria, San Miquelia.

Tuon yhden kirjaimen kanssa tuntuu olevan pirun vaikeaa. Oluen nimessä, samoin kuin nimimerkissäni, ei ole yhtään q-kirjainta. G sen sijaan löytyy.

Toisaalta, mikäköhän minä olen saarnaamaan, kun itsekin typotan. Alkuperäisessä viestissäni piti lukea "isoN urakan päättymistä". Eiköhän tähänkin viestiin joku painovirhepahoilainen eksy, kun juhlatunnelmissa jo ollaan.

Onnittelut kuitenkin otettu hyvillä mielin vastaan. Hyvää alkavaa kevättä sinnekin.
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Steven Spielberg presents: Taken. Need i say more? mahtavin sarja ikuna ja parasta mitä ikuna on tullut telkkarista. Pitää ostaa DVD:kin vielä.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen onnellinen koska yövuoro on ohi ja nyt on kädessä kylmä olut jonka jälkeen meen nukkumaan. Huomenna pitkästä aikaa frendien kanssa viihteelle. Whee!
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
En tiedä, onko tämä iloa vai helpottuneisuutta, mutta silti tunnen jollain tavalla olevani nyt melko onnellinen.

Pitkä kausi on vihdoin takana, monia hienoja muistojakin jäi. Jos jonkin sortin matseja tuli nähtyä paikan päällä reilut 70, niistä viimeinen tänään Hakametsässä.

Etenkin muutamat viime viikot elettiin niin täysillä jääkiekon mukana, kun A-junnut tahkosivat pleijareitaan periaatteessa neljästi viikossa. 14 pleijarimatsista tuli nähtyä 10 ja niistäkin 5 viimeisen 8 päivän sisällä. Mestaruutta ei tullut, vaikka sitä niin monta vuotta odotettiin ja viimeisessä vaiheessa jo hermojakin revittiin ja väsymyskin painoi, mutta silti olen onnellinen. Ja iloinen suosikkijoukkueeni saavuttamasta A-junnujen SM-hopeasta, vaikkei se itse joukkueelle varmasti vielä maistukaan niin hyvälle. Muutenkin kaiken kaikkiaan hieno ottelusarja takana ja sellaisia muistoja päässä, mitä viitsii kesälläkin muistella hymyssäsuin.

Mie vedän arskalasit naamalle, meen vetää jädee ja heitän lätkän vähäksi aikaa narikkaan.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti salla
Mie vedän arskalasit naamalle, meen vetää jädee ja heitän lätkän vähäksi aikaa narikkaan.

Heh. Itselläni oli aivan sama ajatus poistuessani tällä kaudella viimeistä kertaa Kisapuistosta. Toistaiseksi olen vielä välttynyt pahoilta vieroitusoireiltakin, ne ainakin yritän säästää tuonne elo-heinäkuulle.

Kirjoittelin itse tähän ketjuun aivan äskettäin, mutta kun nyt hymyilyttää vielä enemmän. Eilen vietimme kavereiden kanssa aivan uskomattoman hauskan illan, ja olen senkin takia yhä hyvällä tuulella ja iloinen. Kaikki meni täydellisesti nappiin, ja naurua musiikin ohella riitti. Lisäksi oli mukavaa jutella "syvällisiä" minun luokseni yöksi tulleen kaverin kanssa joskus noin kello 03.00 aamuyöllä. Ystäväni ovat ihania, ja muutoinkin ihmissuhteeni taitavat olla aika hyvässä kuosissa tällä hetkellä.

Huomenna pitää taas aloittaa lukeminen koeviikon kokeisiin, kun on vielä kolme koetta jäljellä. Tehtävää on edessä puolet enemmän kuin aikaa, mutta en jaksa stressaantua ainakaan vielä. Tänään olen saanut rentoutua kotona, vietin nimittäin taas pitkästä aikaa täyden vapaapäivän. Saunassa oli oikein mukavaa käydä loikoilemassa ja tyhjentämässä päätä kiireestä ja liioista ajatuksista.

Taidan kömpiä juuri nyt nukkumaan - väsyneenä, mutta iloisena. ...ja aamulla ei muuten edes soi herätyskello, olen jo siitäkin iloinen! :o)
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja täälläkin ollaan onnellisia. Kotona vaihteksi tänä viikonloppuna ja rentouttavaa on ollut. Sai nukkua todella pitkään, syödä aamiaiset sun muut rauhassa ja tuohon malliin. Keilailemassa tuli myöskin käytyä, leffoja tuli katseltua, söimme hyvän aterian ja hyvässä seurassa tuli saunottua pitkään. Puusauna toki, tuntui erittäin hyvältä "pitkästä aikaa". Ja nytkään ei kiire mihinkään ja tiedossa jälleen pitkät unet. En todellakaan valita.

Muutenkin menee todella hyvin. Opiskelu ei vaadi hirveitä ponnisteluja ja eräs mahtava naispuolinen henkilö tulee koko ajan läheisemmäksi ja läheisemmäksi. Voisin sanoa olevani melkoisen onnekas ihminen tällä hetkellä.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viikonlopun olin töissä, mutta nyt onkin sitten neljä päivää vapaata. Ei lainkaan pöllömpää heräillä rauhassa, lukea lehti sängyssä, vetää rauhassa kunnon borgat yön nhl-tuloksia tutkaillen ja lähteä sitten liikenteeseen, mikäli nyt sattuu huvittamaan. Nyt alan pakata fudiskamppeita ja lähden tuossa kohta vähän halliin skulaamaan sametinpehmeälle tekonurtsille.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onnellisia tassa ollaan varmasti vasta taman illan pelin jalkeen, mutta vitututusketjussa aikaisemmin mainittu tuskainen reportaasi on nyt valmis. Dedlainiinkin on viela 33 minuuttia ja raportti on tuossa printattuna ja CD poltettuna.

Kurssitoimisto on ylakerrassa. Siella on varmasti jonoa, mutta kyllahan tama tasta.

Mahdollinen toukokuinen valmistuminen otti taas ison askeleen eteenpain... Tama setti pitaa tosin viela esitella perjantaina, mutta eikohan tama lapi mene.

Matsin alkua odotellessa \0/ IFK!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös