Edelleen näin:)Viestin lähetti Pikku Myy
Hymyilyttää. Kiitokset eilisillasta sinne minne ne kuuluvat.
Edelleen näin:)Viestin lähetti Pikku Myy
Hymyilyttää. Kiitokset eilisillasta sinne minne ne kuuluvat.
Viestin lähetti Pikku Myy
Edelleen näin:)
Anna mä mietin...hmm...Ei.Viestin lähetti Snakster
Alkaisko jo vähitellen riittää?
Viestin lähetti Pikku Myy
Anna mä mietin...hmm...Ei.
Jännää, jos kirjoittaisin kolmena päivänä putkeen vitutusketjuun, että elämä on perseestä, niin kukaan ei ihmettelisi. Onnellinen ei saisi olla...
Vittu kun vituttaa. Helpottiko?Viestin lähetti Snakster
lähinnä olet kirjoittanut juuri vitutusketjuun tähän asti
Muistelisin, että Viisasten kivi tais ilmestyä 1997. Ja seuraavista tulevista ei valitettavasti kyllä ole mitään tietoa, kun Rowlinghan lupaili jo Feenistäkin muutama vuosi sitten "Se on kohta valmis"...Viestin lähetti irGGu
Minä vuonna ensimmäinen Potter on kirjoitettu, kauanko siitä on aikaa? Entä koska ilmestyi seuraavat? Sinä osaat kertoa? Tämä olis varmaan kuulunut sekalaisten kysymysten ketjuun, mutta olen niin onnellinen tuon kirjan vihdoinkin tulleesta suomennoksesta.
Viestin lähetti irGGu
Tästä aiheesta voisi kirjoittaa enemmänkin, mutta tuskin te jaksatte kuunnella.
Viestin lähetti bisnesman
Toivottavasti tyttöystäväni ei feikkaa.
Ilmoitti juuri että on rakastumassa minuun. Eikai tässä voi kuin hymyillä. Varautuneesti ja toinen jalka Valamon bussissa..
Kyseessä on sen verran tuore tapaus, että en puhuisi vielä rakastumisesta. Alkuhuuma kun on menossa. Aika näyttää miten käy.Viestin lähetti Snakster
Ymmärsinkö oikein, että olet tähän asti seurustellut ihmisen kanssa, joka ei ole ollut rakastunut sinuun. No, monenlaista. Hyvä kuitenkin, että rakastuu edes nyt. Etenkin jos suhteen on tarkoitus jatkua.
Kuten sanoin, tässä vaiheessa en puhu vielä rakastumisesta. Mut kiintymyksestä kyllä. Tosin välimatka on aika haastava :OViestin lähetti irGGu
Sinua pitikin onnitella. Mikään ei ole ihanempaa kuin tuo tunne. Vaikutat itse olevan aikamoinen "jalat maassa"-tyyppi. Rakastatko itse naistasi, vai odotatko tämän osoittavan vilpitöntä rakkautta ennenkuin itse sorrut moiseen?
Hyvät jatkot ja onnea suhteellesi. Näin keväällä herää mielihalu omaa miestä kohtaan.. Mistä sellaisen löytää?
Viestin lähetti Stone Cold
Jaa-a. Viimeinen kuukausi on ollut pysäyksen paikka. Nyt voisi kirjoittaa tähänkin ketjuun ajatuksen siitä, että onneksi pieni maan matonen sai uuden startin kuukausi sitten tapahtuneen onnettomuuden jälkeen.
Tipahtaminen talon katolta vajaasta viidestä metristä jäisen betonin päälle olisi voinut johtaa johonkin muuhun, mihin se nyt allekirjoittaneen tapauksessa johti; lonkka murtui, samoin ranne kahdesta kohtaa, lihasruhjeita ja lievää huimausta.
Aika parantaa fyysisen puolen, silti mielessä kummittelee aika-ajoin se, miten tuossa olisi voinut käydä...
Onnellinen on silti hyvä sana kuvaamaan tämän hetken tilannetta.