Onnellisuusketju

  • 1 295 032
  • 7 895

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Snakster
Alkaisko jo vähitellen riittää?
Anna mä mietin...hmm...Ei.

Jännää, jos kirjoittaisin kolmena päivänä putkeen vitutusketjuun, että elämä on perseestä, niin kukaan ei ihmettelisi. Onnellinen ei saisi olla...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pikku Myy
Anna mä mietin...hmm...Ei.

Jännää, jos kirjoittaisin kolmena päivänä putkeen vitutusketjuun, että elämä on perseestä, niin kukaan ei ihmettelisi. Onnellinen ei saisi olla...

Lähinnä hämmästelen siitä syystä, että lähinnä olet kirjoittanut juuri vitutusketjuun tähän asti. Mutta saahan sitä onnellinen olla. Itsekin olen.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Snakster
lähinnä olet kirjoittanut juuri vitutusketjuun tähän asti
Vittu kun vituttaa. Helpottiko?

Hymyilyttää siltikin:)
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen tavallani onnellinen siitä, että eräs nainen halusi mut ikiomakseen :)
Mutta toisaalta, luottamus naisiin on mennyt. Pelottaa :(
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hitto että rehellisyydellä pääsee pitkälle. Kun kertoo vaan totuuden vaikka pelottais helvetisti.

Helpottunutta oloa ei oikein voita mikään.
Mulla on maailman parhaimmat ystävät.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka joistain asioista onkin hieman suru puserossa, toisissa asioissa vahingonilo on paras ilo. Kuulin juuri, että ukon ex on raskaana poikaystävälleen jonka kanssa on seurustellut 4 kuukautta. Kjäh kjäh
 

Viima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mä en voi uskoa tätä! Kolme vuotta odottanut, että se kirja tullee ja nyt se on tuossa mun vieressä! Aww, tää ei voi olla totta.
Sanoinkuvaamaton tunne!

:)
Feeniksin kilta siis.
 

Viima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti irGGu
Minä vuonna ensimmäinen Potter on kirjoitettu, kauanko siitä on aikaa? Entä koska ilmestyi seuraavat? Sinä osaat kertoa? Tämä olis varmaan kuulunut sekalaisten kysymysten ketjuun, mutta olen niin onnellinen tuon kirjan vihdoinkin tulleesta suomennoksesta.
Muistelisin, että Viisasten kivi tais ilmestyä 1997. Ja seuraavista tulevista ei valitettavasti kyllä ole mitään tietoa, kun Rowlinghan lupaili jo Feenistäkin muutama vuosi sitten "Se on kohta valmis"...

Ah. Ihananata, koko päivän koulussa odottanut, että pääsee kotia lukkeen sitä, äiti kävi hakamessa sen :)

Pittääpi mennä nyt lukemaan stä kirjaa:)
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Olenpa onnellinen, kun olen kotona.

Takana mukava ½-työmatka Kotkaan, harjannostajaiset ja kuskin asemassa kotimatka. Kun kolmea kaveria kuskaa kutakin kotiinsa, ja ovat yhtä lukuunottamatta niin totaaliympäripäissään etteivät muista missä asuvat, niin onpas mukava päästä kotiin.

Ps. Matka Kotkasta Espooseen kesti 3, 5h....
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vähästä se on ilot revittävä, 4000:n kävijän raja kotisivuillani rikkoutui! Ja kohta vielä pikaisen aterian jälkeen korismatsiin, en valita.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt siitä kirotusta kansantaloustieteestä tuli vihdoin siedettävä arvosana. Nimittäin kolmonen. Taitaapi Sistis nyt vihdoin polttaa kyseisen kurssin opuksen. =)
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kipeistä jaloista, smurffilevyistä, ekoista kakkavaippojen vaihdosta ja läksyjentekokinasta huolimatta olen edelleen todella onnellinen työharjoittelupaikastani. Oli taas ihana päivä, aamulla jopa iski hetkellinen vauvakuume, mikä on hyvin hyvin harvinaista minulta. Mistä muuten johtuu, että vauvat tuoksuvat niin hyvältä? Lapset ovat kyllä ihmeellinen mielialalääke, viikonlopun vitutus ja väsymys kaikkosivat kummasti touhutessa. Vaikka koko päivän puuhaa ja riehuu ulkona, niin kotiin tullessa on täynnä energiaa ja hillitön hymy kasvoilla.

Muutenkin tuntuu turhalta murjottaa ja pilata päiväänsä yhden ainoan henkilön takia, kun muut ympärillä pyörivät ihmiset ovat ihania tapauksia. Ette te mua Valamon reissulle mukaan halua, olen ihan liian hyvällä tuulella siihen porukkaan:)
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti irGGu
Tästä aiheesta voisi kirjoittaa enemmänkin, mutta tuskin te jaksatte kuunnella.

Tässä ainakin yksi joka jaksaisi.
Isa käsi sinulle, ilman sinunlaisia ihmisiä maailma olisi paljon kurjempi paikka.
Tuli oikein hyvä mieli tuosta kirjoituksestasi vaikka eilisestä vielä ollaan hieman huppelissa.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa irGGu!
Niinhän se on, että lapsen rakkaus on aitoa ja vilpitöntä. Muksut eivät osaa vielä feikkailla. Niinkuin me aikuiset joskus teemme.

Toivottavasti tyttöystäväni ei feikkaa.
Ilmoitti juuri että on rakastumassa minuun. Eikai tässä voi kuin hymyillä. Varautuneesti ja toinen jalka Valamon bussissa..
 

M77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koskenkorvan Urheilijat ,
Porin Ässät
Koskenkorvan Urheiliat voitti pesäpallon halli Suomen mestaruuden viikonloppuna Seinäjoella ,tästä hyvä jatkaa kohti kesää...
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnellisen työtilanteen lisäksi sain nytten otettua itseäni niskasta kiinni ja tehtyä pitkään rassanneelle elämäntilanteelleni vihdoin ja viimein jotain. Kovin helpottunut olo, taisin tehdä oikean ratkaisun. Vaikka varmaankin itku tulee simmuun vielä jossain vaiheessa tämän takia, niin nyt tuntuu hyvältä.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bisnesman

Toivottavasti tyttöystäväni ei feikkaa.
Ilmoitti juuri että on rakastumassa minuun. Eikai tässä voi kuin hymyillä. Varautuneesti ja toinen jalka Valamon bussissa..

Ymmärsinkö oikein, että olet tähän asti seurustellut ihmisen kanssa, joka ei ole ollut rakastunut sinuun. No, monenlaista. Hyvä kuitenkin, että rakastuu edes nyt. Etenkin jos suhteen on tarkoitus jatkua.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Snakster
Ymmärsinkö oikein, että olet tähän asti seurustellut ihmisen kanssa, joka ei ole ollut rakastunut sinuun. No, monenlaista. Hyvä kuitenkin, että rakastuu edes nyt. Etenkin jos suhteen on tarkoitus jatkua.
Kyseessä on sen verran tuore tapaus, että en puhuisi vielä rakastumisesta. Alkuhuuma kun on menossa. Aika näyttää miten käy.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On sitten hieno fiilis, kun sain oman kappaleeni Mustien Kobrien kalenterista nimmareiden kera. Kiitos Kobrille (+yhteistyökumppaneille) erittäin tyylikkäästä ja hienosti toteutetusta kalenterista. Fiksuja ja ystävällisiä nuo meidän käärmeet. You are the girls!
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti irGGu
Sinua pitikin onnitella. Mikään ei ole ihanempaa kuin tuo tunne. Vaikutat itse olevan aikamoinen "jalat maassa"-tyyppi. Rakastatko itse naistasi, vai odotatko tämän osoittavan vilpitöntä rakkautta ennenkuin itse sorrut moiseen?

Hyvät jatkot ja onnea suhteellesi. Näin keväällä herää mielihalu omaa miestä kohtaan.. Mistä sellaisen löytää?
Kuten sanoin, tässä vaiheessa en puhu vielä rakastumisesta. Mut kiintymyksestä kyllä. Tosin välimatka on aika haastava :O

Keväällä herää monenlaiset halut, mutta valitettavasti etsivä ei välttämättä löydä. Sut löydetään jos siltä tuntuu.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaa-a. Viimeinen kuukausi on ollut pysäyksen paikka. Nyt voisi kirjoittaa tähänkin ketjuun ajatuksen siitä, että onneksi pieni maan matonen sai uuden startin kuukausi sitten tapahtuneen onnettomuuden jälkeen.

Tipahtaminen talon katolta vajaasta viidestä metristä jäisen betonin päälle olisi voinut johtaa johonkin muuhun, mihin se nyt allekirjoittaneen tapauksessa johti; lonkka murtui, samoin ranne kahdesta kohtaa, lihasruhjeita ja lievää huimausta.

Aika parantaa fyysisen puolen, silti mielessä kummittelee aika-ajoin se, miten tuossa olisi voinut käydä...

Onnellinen on silti hyvä sana kuvaamaan tämän hetken tilannetta.
 

twenty

Jäsen
Suosikkijoukkue
hpk
Viestin lähetti Stone Cold
Jaa-a. Viimeinen kuukausi on ollut pysäyksen paikka. Nyt voisi kirjoittaa tähänkin ketjuun ajatuksen siitä, että onneksi pieni maan matonen sai uuden startin kuukausi sitten tapahtuneen onnettomuuden jälkeen.

Tipahtaminen talon katolta vajaasta viidestä metristä jäisen betonin päälle olisi voinut johtaa johonkin muuhun, mihin se nyt allekirjoittaneen tapauksessa johti; lonkka murtui, samoin ranne kahdesta kohtaa, lihasruhjeita ja lievää huimausta.

Aika parantaa fyysisen puolen, silti mielessä kummittelee aika-ajoin se, miten tuossa olisi voinut käydä...

Onnellinen on silti hyvä sana kuvaamaan tämän hetken tilannetta.


Niinpä niin. Tärkeintähän on se, että terveys säilyy tai palaa entiselleen. Ehdottomasti. Keep up Stone Cold!

Mutta sannonpahan vaan, että kyllä piristi kummasti Lena Philipssonin näkeminen äsken svt europalta. pinkkiä....grrrrr!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös