Onnellisuusketju

  • 1 295 326
  • 7 896

Miguel

Jäsen
Vitutusketjun puolella on tullut joskus maristua säästä, niin nyt pitää vastapainoksi avautua tänne. Tänään ei sentään aurinko näy, mutta muuten on niin kaunis talvipäivä, että ikkunasta ulos katsominen tuo hyvän mielen. Hyvien säiden ansiosta vaivauduin eilen ensimmäistä kertaa ulkojäille tänä talvena. Vielä kun löytäisi monot jostain kätköistä, että pääsisi hiihtämään.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Harvemmin on tähän ketjuun meikkis postaillut. Mutta nyt on tyytyväinen olo. Kuulinpa eilen, että eräs tuttavani myy vinyylejään pois. On keräillyt 70-luvun lopusta asti ja määkin olen siellä levyhyllyä kuolaillut. Intoa laimensi kuitenkin se, että parhaat oli myyty jo aikoja sitten. Meidän talouteemme ei viitsinyt sitten ilmoittaa, vaikka oli velkaakin.

Mutta olihan siellä vielä ihan mukavia levyjä jäljellä. Joku progediggari olisi varmasti ollut valmis lähes kuolemaan Pressan ja Wigujen ekapainosten kanssa. Ostin sitten viidelläkympillä kaksi vinyylejä muovikassillista. Puolisolle Smackia, Hanoi Rocksia ja Sabbathia. Itselleni Dead Kennedysia, Siekkareita, Pixiesiä, Jesus&Mary Chainia, Iggyn plätän (tosin sen surkean Steve Jones -tuotoksen) ja muuta epämääräisempää. Kaupan päälle irtosi vielä naarmuilla olleet The Fallin levy ja Joy Divisionin Closer.

Näihin palataan takuulla kuuntelussa juuri nyt -ketjussa!
 

jake

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
Kymmeneen vuoteen ensimmäistä kertaa kunnolla rakastunut - tai siis ollut jo pari kuukautta. Huomaa kyllä, että tällainen muuttaa asioihin ja menoihin suhtautumista. Nyt on ensimmäistä kertaa sitten suhde koetuksella, kun seuraavan kuukauden aikana ystävätär on yli kolme viikkoa työmatkoilla.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taskussa tuore työsopimus mallia vakituinen, mukavalla palkalla ja noin vartin työmatkan päässä. Ei yhtään hullumpi olo tällä hetkellä. Viimeiset pari kuukautta onkin mennyt makoillessa ja yleensä bumerangina palaavia työhakemuksia täytellessä, joten melkoinen taakka lähti selästä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pääsen huhtikuussa neljäksi päiväksi Prahaan ja minun ei tarvitse maksaa mitään matkoista.

Vitutusketjuun voisin laittaa, että matkaseuranani minulla on pikkusisko ja isukki ja äiti. =)
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitäisi siivota, väsyttää törkeästi ja saksan aine on tekemättä, MUTTA:

- Takana on loistava MM-kiekko-matka
- Olen saanut positiivista "palautetta" ystävältä. Joskus on hienoa kuulla "Kiitos, kun jaksat aina kuunnella ja sanoa viisaita sanoja"-lausahdus.
- Hyvä ystäväni tulee huomenna vierailulle. Emme ole nähneet pitkään aikaan, joten jo siksikin on ihan huippua. Tämä oli tämän päivän paras uutinen.
- Eräs tuttuni oli laulanut karaokea ja omistanut laulunsa minulle. Valitettavasti en ollut itse kuulemassa esitystä, mutta olen silti otettu. Heh.

Olen hyvällä mielellä tässä hetkessä. Muuta en juuri nyt tarvitse. Onni, ilo ja elämä kun muodostuvat yhä miljoonista peräkkäisistä hetkistä.
 

Carlos

Jäsen
En olisi ihan heti uskonut kirjoittavani tähän ketjuun ainakaan mitään positiivista, mutta nyt on ihan pakko. Uudenvuodenheilani lähettelee vähän väliä toinen toistaan tuhmempia tekstareita, ja uhkasi tulla lomallaan käymään täällä luonani Alppejakin ihailemassa... Hitsi, tässähän täytyy hiljalleen alkaa pistämään sitä Valamon reissua jäihin... :-))
 

Sakallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu
Turku tuntuu tällä hetkellä hienolta paikalta eikä vähiten sen vuoksi, että siellä asustelee yksi minulle rakas ihminen.

Åbo Akademi ! Täältä tullaan!

Olenkohan terve?
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Carlos
Uudenvuodenheilani lähettelee vähän väliä toinen toistaan tuhmempia tekstareita, ja uhkasi tulla lomallaan käymään täällä luonani Alppejakin ihailemassa... Hitsi, tässähän täytyy hiljalleen alkaa pistämään sitä Valamon reissua jäihin... :-))
Muistahan isä Carlos kaikesta huolimatta Valamon tunnus; "Hetken hurmio vie turmioon". Pois pois tuollaiset ajatukset ja vankkureita lastaamaan.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bozik
Muistahan isä Carlos kaikesta huolimatta Valamon tunnus; "Hetken hurmio vie turmioon". Pois pois tuollaiset ajatukset ja vankkureita lastaamaan.
Noh noh..kyllä sitä pitää pyhille miehillekin sallia viimeiset kiusaukset ennen Valamoon lähtöä. Sisar Pikku Myytäkään kun ei välttämättä ihan heti vertaisi neitsyt Mariaan...;)

Sisar Myy ainakin antaa isä Carlokselle siunauksensa ja toivottaa onnea naisihmisten keskuudessa:) Voit kyllä luottaa siihen, että tullaan aasi-vankkureilla noutamaan Valamoon, mikäli tarve vaatii.

Viisi ave mariaa ja kymmenen isä meitää tälle asialle.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Carlos
Hitsi, tässähän täytyy hiljalleen alkaa pistämään sitä Valamon reissua jäihin... :-))

Mitä, alkavatko rivimme harveta näin lähdön kynnyksellä?

Mutta koskapa olen hurskas veli, toivotan veli Carlosille onnea ja menestystä. Muistutan myös siitä, että aina löytyy tilaa yhdelle kadonneelle lampaalle.

isä vlad.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vlad
Mitä, alkavatko rivimme harveta näin lähdön kynnyksellä?

Mutta koskapa olen hurskas veli, toivotan veli Carlosille onnea ja menestystä. Muistutan myös siitä, että aina löytyy tilaa yhdelle kadonneelle lampaalle.

isä vlad.
Mä voisin liittyä tähän porukkaan. Ei löydy sopivaa naista sitten millään. Joko itse penailtuja tai sitten liian tiukka kampa.

Asiaan.
Oon aivan saatanan onnellinen siitä, että nyt alla on uudenkarhea pikkusportti. Sain sen eräältä erittäin rakkaalta henkilöltä käyttööni siihen asti, että muutan pois täältä pohjolasta. Muutankohan ollenkaan ;D
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti vlad
Mitä, alkavatko rivimme harveta näin lähdön kynnyksellä?

Niin milloin se lähtö nyt sitten tarkalleen ottaen oli? Nimittäin mulla ois kans taas uus aivan ihana renttu tuolla oven takana kolkuttelemassa. Se vitutusketjun viestihän oli silloin kun se edellinen renttu lähti...

Jos lähtöön on vielä aikaa niin ehtiihän tässä vielä pitää vähän hauskaakin. Vai?
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
2 Vuotis päivä oman kullan kanssa tänään! Ulos syömään ja sen jälkeen juhlimaan.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Pikku Myy
Noh noh..kyllä sitä pitää pyhille miehillekin sallia viimeiset kiusaukset ennen Valamoon lähtöä. Sisar Pikku Myytäkään kun ei välttämättä ihan heti vertaisi neitsyt Mariaan...;)
Tämähän vaikuttaa aivan siltä, että Pikku Myyllä ei ole ns. puhtaat jauhot pussissa. Mitä ilmeisemmin on sorruttu synnin tielle. Voi voi voi ja voih. Mutta muistahan Pikku Myy sinäkin, puhdas ilo ja onnellisuus löytyy vain elämällä puhdasta ja synnitöntä elämää sekä uskomalla kaikkiin vanhoihin kirjoihin.

Mitä onnellisuuteen tulee, jotenkin tuntuu siltä, että viimeinkin olen saavuttanut onnellisuuden sataman. Tämä satama aukeni minulle ilmeisesti siksi, että nyt voin rehellisesti sanoa nauttivani joka hetkestä. Ehkä se onnellisuus aukeni sitä kautta, että sain korvieni väliin istutettua ajatuksen "ole onnellinen siitä mitä sinulla on, unohda ne mitä sinulla ei ole".

Nöyryyttä ja Herran pelkoa isä Carlokselle ja sisar Pikku Myylle,
toivotteleepi bozik
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Tinde

Jos lähtöön on vielä aikaa niin ehtiihän tässä vielä pitää vähän hauskaakin. Vai?

No, mutta sinäkin...

Uskomatonta, että kaikille tulee mieleen ruveta pitämään hauskaa juuri siinä vaiheessa kun lähdön hetki on kynnyksellä, vankkureiden on tarkoitus suunnata kulkunsa kohden Valamoa tässä viikon kahden sisään.

Vai onko uskonne todellakin niin heikko, että viimeisistä vapaudenhetkistä on nautittava täysin rinnoin? Mihin tämä maailma vielä joutuukaan kun ei edes uskon sisariin ja veljiin voi luottaa.

Mutta koskapa olen hellämielinen niin suon teille kaikille mahdollisuuden nauttia viimeisistä vapaista hetkistänne ilman pelkoa moraalisaarnoista tahi kirkonkirouksista.

Ylistäkäämme herraa!

isä vlad.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti girlzilla
Hymyilyttää kokoajan. Vatsanpohjaa kutittaa ja välillä naurahtelen ääneen.

Humalassa? Se on aina hyvä tie onnellisuuteen ;). Itse olen vain semionnellinen tällä hetkellä. Tosin olen myös selvinpäin...
 

Fiesto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
-Spanhel savustettiin ulos joukkueesta koko fanijoukon voimin

-Optimistina toivon postissa saapuvan jonkun suuremman luokan tähden suoraan Helsingin jäähalliin.

-Taas yksi viikko takana tätä vuotta
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älkää kysykö miksi, mutta kuuntelin juuri yhtä lastenlaululevyä ja tulin ihan pirun hyvälle tuulelle, kun siellä parilla mukelolla on yhtä paha r-"vika" mitä mulla oli pienenä. Silloin se oli aikuisille ihan älyttömän iso ongelma (ja joillekin se on sitä vieläkin) ja usein kuuli kommenttia että kyllä tuon tytön puhevika pitäisi korjata, eihän se muuten voi aikuisena mitään tehdä. Eikä varmasti olisi tullut kuuloonkaan,että olisin päässyt julkisesti mihinkään laulelemaan. Nyt siis pärisyttelen ärrää lapsikuoron tahdissa samalla kun kuuntelen peukaloisen retkiä ja pii,pii pikkuista lintua:) hih...
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Päivä oli jo pilalla järjettömän sähkölaskun ja muiden yllättävien rahareikien takia. Liput Kärppäpeliin ostin vinguttamalla tilin miinukselle. Samalla tuli sutaistua muutaman euron pitkäveto..

37 Ilves - JYP X 3,90
38 Pelicans - Jokerit 1 3,85
39 TPS - Kärpät 1 1,75
40 Ässät - Tappara X 3,55

Ja taas hymyilyttää =D
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilisiltana ystäväpiiri osasi piristää mieluisasti. Vietimme neljän kohtalotoverini kanssa yhteisiä syntymäpäiväjuhlia - yhteenlaskettu vuosimäärä oli 89. Olivat penteleet panostaneet tarjoiluihin. Herkullisia pasteijoita, pullia ja kaakkua sekä kaikkea pikkusnacksiä. Lisäksi viiniä oli pari lasia tarjolla. Mahtava ilta ja enää ei vanhentuminen tunnu vituttavan. Ehkäpä tuon illan takia jaksaa taas vuoden verran, ennen kuin vanhenemisen tuska iskee taas.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Olin katsomassa eilisen IFK - Jokerit matsin B2 :ssa Jokereiden pelipaita päällä ja selvisin sieltä ilman vammoja. ;)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Hyvillä mielin nukkumaan... tästä on hyvä jatkaa.

Kiitos harvoille ystävilleni!

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös