Onnellisuusketju

  • 1 295 015
  • 7 895

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Teinpä hyvää pizzaa, vaikka itse sanonkin. Parin tunnin vaivalla saa kyllä kymmenen kertaa paremmat lätyt kuin Jyväskylän pizzerioista. Hintatasohan täällä on alhainen noissa lätyissä, mutta niin on laatukin.

Tähän liittyen, onko joku jyväskyläläinen käynyt Vapaudenkadun italialaisessa syömässä pizzaa? Olisiko siellä kenties parempi tarjonta kuin perusmestoissa?
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen juhlin 20-vuotissynttäreitä. Tänä aamuna jäätävä darra mutta niin onnellinen olo. Oli äärettömän kivaa!!!

Olin 14-vuotias kun kirjauduin tänne. Aika tosiaankin lentää.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
girlzilla kirjoitti:
Eilen juhlin 20-vuotissynttäreitä. Tänä aamuna jäätävä darra mutta niin onnellinen olo. Oli äärettömän kivaa!!!

Olin 14-vuotias kun kirjauduin tänne. Aika tosiaankin lentää.

Oliko edes Phil Collins-darra? Katso hyvät naurut jne..
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Tyttöystävältä kaksi viikkoa sitten poistettu luomi osoittautui hyvälaatuiseksi. Kuulemma niin hyvälaatuinen kuin luomi vain voi olla. Tuntuu kuin elämä olisi alkanut uudestaan. Nyt olen helvetin onnellinen.

Lisäksi tänään näen kyseisen neitosen viikon tauon jälkeen. Elämä on helvetin hieno asia.

Hyvää pääsiäistä vain kaikille. Älkää kaatuko kokkoon.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Autoin n.5v-pikkupojan pois hengenvaarasta. Roikkui pahasti pyöräilykypärästään leikkikentän kiipeilytelineestä. Jalat irti maasta naama jo sinertävänä:( Huoltajia ei paikalla näkynyt.. Vaimoni tunnisti pikkukaverin ja pirautti kotiin, ja kiitokset olivat ymmärrettävästi hyvin vuolaat. Huh sentään, pieni jälkihiki jäi tästä reissusta päälle.. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin.

Ja sitten vähän erilaisempi onnellisuuden aihe: Heitin mökkitikkaa viidellä tikalla, viidestä metristä 47 pistettä. Osumat 10,10,10,9.8. Entinen ennätys parani roimasti.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Pääsiäsloma alkoi tänään. Seuraavan kerran koulua tiistaina. Ihan jees. Huomenna Bluesin kauden viimeinen matsi, samalla kauden viimeinen fanimatka. Otetaan kaikki ilo irti!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hartwall tuo Apfelschorlen Suomeen! Viime kesänä Berliinissä join pari litraa Apfelschorlea. Koto-Suomessa yritin itse tehdä Apfelschorlea vichystä ja omenamehusta, mutta siitä tuli kamalan makuista.

Infoa Apfelschorlesta: http://www.sinziger.de/p_apfelschorle.html
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Uusi koti on aika kiva. Pääsiäisenä muutettiin ja mukavalta tuntuu. Mä sain oman huoneen pitkästä aikaa. :-)
 

scholl

Jäsen
Hauptmann kirjoitti:
Koto-Suomessa yritin itse tehdä Apfelschorlea vichystä ja omenamehusta, mutta siitä tuli kamalan makuista.

Saksassa omenamehu on erimakuista kuin täällä. Lisäksi vichyn tilalla olisi kannattanut ehkä kokeilla jotain luonnosta tulevaa mineraalivettä kuten vaikkapa Ramlösa. No anyway, saas nähdä koska alkavat tuoda Radleria tänne myyntiin. Jos ja kun naiset eivät bisseä kisko.

Itseäni on harmittanut jo iät ja ajat se, että Coca-Cola Finland ei suostunut tuomaan MezzoMixiä Suomeen, vaikka niille siitä mainitsin. Eikä Lidlissäkään Suomessa ole mitään sen makuista juomaa. Piinaavat meitä.
 

Genesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kouluun liittyen onnellisuutta kerrankin. Oma ala alkaa hahmottua.

Markkinoinnista 5 todistukseen. Kiitos ja haistakaa paska.

Vielä kun puolta sais vaihdettua niin vois riipaista kännit.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Helsingin Jokerit hävisivät puhtaasti koko finaalisarjan...kyllä se vaan näin ulkopuolisenkin tekee helvetin onnelliseksi. Loistavaa Kärpät!!
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Huomenna on perjantai ja pääsee juomaan vippinä viinaa Apulannan keikalle. Töissä menee helvetin hyvin ja tänään pystyi ulkoiluttamaan koiraa ilman et joutuu pese/kuivaa/moppaa/imuroi..
 

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
I'M SOOO HAPPYYY....Nyt alkoi täällä happyhoursit, teretuloa minä tarjoaaan! Musiikki tännää hevipainoitteista eikä ole edes Loordia! Kiitos Kärpät ja juhlikaa kunnolla, olette sen ansainnut. Huomenna allekirjoittanut saapuu pääkallopaikalle ja silloin mennään.

Ja poika jäisen pohjoisen tuo pojan pohjoiseen
 

scholl

Jäsen
Alko.fi

1.4 alkaen Paulaner Hefe-Weizen on Alkon valikoimissa. Saattaa olla, että otan heti aamusella Paulanerin puolikorin mukaani ja ostan sen 10 pulloa tuota jumalallista tuotetta.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Aiajai!! Koulusta hyvät arvosanat pahoista töistä ja äsken varmistui miltei varmaksi kesän työpaikka! Helvetin hieno homma!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Onnellinen Kainuun puolesta

Kainuu on tunnettu maakuntalaulustaankin Nälkämaana.

Tunnen onnellisuutta tuon lievästi syrjässä olevan maakunnan puolesta ja etenkin Suomussalmen puolesta, joka nykyään tunnetaan Raatteen taisteluiden ohella myös Kärppien Janne Pesosesta ja Renaultin Heikki Kovalaisesta.

Toivotaan, että nämä hienot esikuvat saavat edes jonkinlaisen osan kainuulaisista nuorista hyvien harrastusten pariin ja pari hautakuoppaa jää vähemmän kaivamatta.

Niin, ja onhan siellä tietenkin Mestis-mestari Kajaanin Hokki ja Suomen suurin varuskunta Kainuun Prikaati. Kainuulaiset, pitäkää lippu korkealla!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Alamummo kirjoitti:
Mihinkäs Uleåborgir unohti Sotkamon Jymyn kultajunan?

Vihaan Jymyä. Sotkamo on kaunis ja hieno paikka, mutta Jymyä vihaan. Seurasin pesistä 90-luvulla kovastikin ja olin kova Lippo-fani, ja tuolta ajalta juontaa inho Jymyä kohtaan. Yäk.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Liput varattu huomisillalle Inland Empireä katsastamaan. Kyseessä siis Lynchin uusin pätkä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Lauantaiaamu, hyvää seuraa tulossa koko päiväksi, jalkapalloa ja nhl:n pudotuspelejä tv:stä, pari kylmää olutta ja rentoutumista ja huomenna voi nukkua niin pitkään kuin haluaa. Miksi siis en olisi onnellinen, viikonloput <3
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Sain 2-3 vuotta vanhan, hyvä kuntoisen ja toimivan television täysin ilmaiseksi:D. Television, mikä on vielä oikein kunnollinen kooltaan, ei siis mikään matka-tv.

Eli tämä ratkaisi minun televisio-ongelmani, kun olen lähes kohta 2 opiskeluvuoden ajan aikonut ostaa paremman tv:n, mutta taloudellinen puoli ei ole antanut vielä siihen varaa. Nyt olisi kesätöissä tulevilla ansioilla ollut mahdollisuus siihenkin, mutta säästinpäs pitkän opiskelijalle tärkeän pennin.

Onneksi en ehtinyt vielä ostaa sitä uutta tv:tä. Voi juma, tässähän kävi hyvin:D.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
8 kilonen hauen lötkö ilostutti tänään, ei nyt mikään HIRVEÄN iso mutta hieno kala oli ja hyvää taistelua vielä kalan ollessa veneessä. Hyvä kalakauden avaus. Nyt bisseä.
 
Brasiliassa alkaa aamu uima-altaalla drinkki kourassa. Kattohuoneistossa terassilla näkyy hiekkarantaa silmän kantamattomiin ja toisella puolella upeita vuoria.. ihan vieressä. Hieno olla elossa tämmöisenä aikana. Viina ei ole itseisarvo, mutta kylläpä maistuu sokeriruokoviinat hyvältä limen kanssa :)

Kippis vaan kaikille!
 

Cube

Jäsen
Viimeiset seitsemään päivää ovat olleet aika tuottoisaa aikaa:

1. Tuli kesätöitä haluamastani paikasta.

2. Tuli vaihtopaikka haluamaani kohteeseen.

3. Tuli varattua matka kesän loppuun ennen koulun jatkumista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös