Onnellisuusketju

  • 1 294 922
  • 7 895

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Kiitos ilves. Huikista, voitin hurjat 14e.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ilves, Toni Koivisto ja Tuukka Rask.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tottahan kuulostaa hyvälle kun lääkäri sanoo ettei ole mitään merkkejä pahan laatuisuudesta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Shakiran eilinen konsertti oli hieno, se tyttö kyllä osaa laulaa ja liikkua. Melkoista keimailua.

Ja tänään alkaa vihdoin Jokereiden pudotuspelitkin, kyllä näitä tosipelejä on jo kerinnyt odottamaankin.

Kaiken lisäksi ulkona on mukavan keväinen ilma. Kyllä näillä kaikilla jo voi päivän hyvin aloittaa hymy suunpielissä.
 

M10

Jäsen
Kiisan sanoin; Hämeenlinnan palloilu-urheilu \o/

HPK:lle hieno voitto pahasta ja tasokkaasta pelistä.
FT Trackersille voitto Josbasta 5-3 ja uskomaton nousu 0-2 ottelusarja tappiotilanteesta tasoihin.

Nää menee kirjoihin.
 

KooPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On se hienoa kun on taas edes vähän rahaa. Kelalta irtosi 200 € takautuvana tämän kuun asumiseen. Vain yksi lasku ehti vähän myöhästyä, mutta nyt sekin on maksettu ja hommat on hoidossa. Kiitos Suomen valtio.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Valoa pitkästä aikaa tännekin päin. Kansantalouden tentti oli helpompi kuin oletin. Ei tuu vitosta, mutta helvetinkö väliä. Läpi menee niin, että hujahtaa. Ja onkin perjantai ja kaverille katsomaan eilen tulleella äksboksin hd-asemalla leffaa ja vähän olutta siinä sivussa. Ei voisi paremmin päivä mennä. Vittuun kaikki akat ny!!
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Rankka työharjoittelu takana ja bossi tarjosi jatkoa, eli ensi viikolla nimi sopimukseen ja paluu työelämään..

Huomenna fanimatka Kuopioon ja hauskaa lie luvassa..?

Kevät tekee tuloaan ja elämä taitaa sittenkin olla elämisen arvoista, eli loistava MJE!!!
 

scholl

Jäsen
On muuten iso ero näköjään tehdä kunnon lenkki hyvässä maastossa ulkona (varsinkin kun oli lämmin sää) verrattuna siihen, että olisi ollut esim. juoksumatolla tai sisähallissa. Espoossa kaiken lisäksi ei ollut sitä katupölyä, mitä täällä on ja sen jälkeen sauna, matka himaan, pari pihviä koneeseen ja nyt on kyllä tyytyväinen olo.

Taidanpa syödä pari lakua ja ottaa muutaman bissen.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Eino_Mies kirjoitti:
Parasta kaudessa oli se, että Ässät palasi takaisin arkeen eli lukeutui taas liigan pohjasakkaan. Paskaiset naurut lähti täältäkin suunnasta siinä vaiheessa, kun jännitettiin pääseekö Ässät Mestiksen tasonmittausotteluihin. Ei sentään päässyt vaan säilytti uljaan 13. sijan. Lukko hallitsi Satakunnan kiekkoa tällä kaudella ja se jos mikä on syy kirjoittaa tähän ketjuun. Ja ne tammikuiset Lukon t-paidat.. se vasta nasulia olikin.
Ja kuitenkin ainoastaan Porissa tarvitaan vielä jäätä hallissa. Täällä kun kausi jatkuu vielä sekä junioritasolla että kaukalopallon piirissä. Siellä etelässä taisi viimeinen sammuttaa valot?
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
korkki kirjoitti:
Ja kuitenkin ainoastaan Porissa tarvitaan vielä jäätä hallissa. Täällä kun kausi jatkuu vielä sekä junioritasolla että kaukalopallon piirissä. Siellä etelässä taisi viimeinen sammuttaa valot?
Ei, korkki. Täällä pelataan vielä U18 kisat, siis ne jossa tulevaisuuden Crosbyt ja Malkinit kohtaavat. Koska Porissa?
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Walton kirjoitti:
Ei, korkki. Täällä pelataan vielä U18 kisat, siis ne jossa tulevaisuuden Crosbyt ja Malkinit kohtaavat. Koska Porissa?
Niin, mutta niissäkin pelaa Ässien pelaajia... Mites teidän vaikka kotikisat onkin ;)

Joo nuo unohdin, vaikka olen katsomaankin tulossa. No nuo eivät Satakuntalaiseen kiekkoon paljoakaan liity muutakuin Suomen pelaajavalintojen kautta.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
irGGu kirjoitti:
Teini-ikäinen pikkusiskokin vanhenee, nyt ei olla pariin päivään tapeltu kunnolla lainkaan. Ehkä tämä tästä laantuu pikkuhiljaa. Ja pienin pikkusisko on vain oma enkelini. Piirsi minulle uskomattoman ihanan kortin ja sanoi että maailman parhaalle siskolle.

Kommentoin tuohon sen verran, että kuten serkkuni sanoi aika osuvasti (joka sopii tähän): "Isosisko on ihmisen paras ystävä."

Itselläni on myös asiaa ketjuun.
Elämä sujuu mainiosti, kevät on hyvin aikaisessa mikä piristää mieltä, jääkiekon peluuta on vielä kaksi kuukautta edessä(mikä sen mukavampaa kuin mennä toukokuun lopussa shortsit jalassa ja kiekkokassi olalla halliin pelamaan). Opiskelukin on lähtenyt mukavasti käyntiin, niin olo on aivan loistava.
Vielä kun siipiä saisi syödäkseen...
 

Sera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai ne pelaa taas...
Olen onnellinen, että se kauhea mies hpk-leiristä sai viimeinkin ansaitsemansa rangaistuksen moderaattoreiden toimesta. Olen seurannut hänen kirjoitteluaan suuren vastenmielisyyden vallassa. Täysin pöyristyttäviä tekstejä, jotka loukkaavat ylimielisyydellään, prokatiivisuudellaan ja ennen kaikkea pöyhkeydellään meitä kunnollisia tosimielellä kirjoittelevia kansalaisia. Toivottavasti hänet potkitaan pois koko palstalta. (Tai sitä vastoin hoksataan, ketkä niitä todellisia ilmapiirin myrkyttäjiä ovat, ja kenen hipiä on herkin.)

Kannatan itse tosin hiukan ripeämpää toimintaa rangaistusten jakamisessa, eihän sitä kakaroillekaan kannata antaa selkään vasta viikon päästä ikkunan kivittämisestä.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Sera kirjoitti:
Olen onnellinen, että se kauhea mies hpk-leiristä sai viimeinkin ansaitsemansa rangaistuksen moderaattoreiden toimesta.

Samaa mieltä. Toisinaan hävettää olla alkujaan turenkilainen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
B1 kirjoitti:
Vielä kun siipiä saisi syödäkseen...

Haluaisin nähdä sun reaktion, kun kuulisit että kunnon siivet ovat loppuneet maailmasta ja jäljellä on vain Hornetteja... ;)

Itse olen iloinen, ei voi valittaa kun kaksi naista tulossa kylään seuraksi ja hauskaa tulee varmasti olemaan. Ainoa huono puoli on että pitää siivota...
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
B1 kirjoitti:
Kommentoin tuohon sen verran, että kuten serkkuni sanoi aika osuvasti (joka sopii tähän): "Isosisko on ihmisen paras ystävä."

Voisin muuten sanoa tähän jyrkän kyllä. Lapsena sisko oli oikeasti aika merkittävässä roolissa minulle. Aika läheiset ystävät ollaan isosiskoni kanssa vieläkin, tosin nykyään tahtoo molemmilla olla hieman kiireitä enemmän tai vähemmän, yleensä enemmän. Siskon miehen apuna olin, kun rakensivat taloa, kaikkea on tullut touhuttua. Viimeksi loppusyksystä kokosimme heidän yläkerran portaita, käy muuten salitreenistä kelpo tavalla.

Eli on hienoa omistaa isosisko.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Loistavat tulokset! Kyllä Eeroa nyt vituttaa, aivan mahtavaa!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Oma ehdokkaani meni läpi ja Kauko Juhantalo putosi. Hienoa!
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Jamina kirjoitti:
Ja Paavo Väyrynen palaa eduskuntaan. Hyvä Paavo!


Edes tuo lapsus ei pysty tätä iloa pilaamaan.

Vaalituloksen myötä lännestä avautuu kirkas taivas ja rankkasadepilvet siirtyy itään päin vieden demarit mennessään.

Kippis tulokselle!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Pitkästä aikaa alkaa elämä taas hymyillä ja fiilis on tietystä syystä katossa.
Oma arkielämä tulee muuttumaan jonkin verran, mutta katsellaan nyt kun viikko elellään eteenpäin, että minkälaista vuoristorataa sieltä tuleekaan vastaan...
 

Aurora

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aurora kirjoitti: Että kävi sitten juuri niin kuin pelkäsin. "Mä haluan tähän projektiin nyt näitä graduntekijöitä ja kun sulla se aihe on jo valmiina, niin ne menee sun ohi". Turha se olisikaan ottaa sinne sellaista ihmistä, joka hommat jo ennestään osaa.
Tuntuu siltä, ettei viime kuukausiin ole mahtunut yhtään positiivista asiaa. Lisäksi koko tulevan puolen vuoden elämä on perustettu näihin ansioihin. Rahallisesti olen nyt täysin kusessa. Vittu tätä paskaa elämää.

Aurora kirjoitti:Tässä vaiheessa kevättä projektit ovat lyöneet työntekijänsä jo lukkoon, joten uuden paikan saamisen todennäköisyys on lähellä nollaa. Kyseinen duuni oli kuitenkin oman alan töitä ja nimenomaan omalta suuntaumisalalta, läheltä omaa gradunaihetta. Lisäksi tykkäsin älyttömästi siitä porukasta ja työympäristöstä, hyvä ystäväni aloittaa kesällä projektissa jatko-opiskelijana ja koko kesän saisi pyöriä merellä ja asua saaristossa, lämmittää iltaisin vaikka saunan tai istua kalliolla katselemassa ruotsinlaivoja. En viitsi edes jatkaa, olo ei ainakaan parane hyviä puolia muistelemalla.

Perjantaina muutama avautuminen vitutus-ketjuun. Uskomatonta, mutta tänään tuli sähköpostia kyseiseltä ihmiseltä. " Miten olisi, ehtisitkö aloittamaan toukokuun alussa?" Eikä mitään selityksiä. Ehkä joku näistä graduntekijöistä sitten jätti ukon pulaan. Ihan sama mitä tässä on takana, fiilikset on taivaissa. Viikonloppu meni asiaa surressa, mutta nyt en voi lopettaa hymyilemistä. Meri, veneellä kruisailu, lounaat saaren rannassa auringon lämmittäessä kasvoja ja "projektikoirien" vedessä plutaamista katsellen, iltaisin makkaraa ja siideriä rantasaunalla ja tästä vielä maksetaan?
Totuuden nimissä välillä myös pitkiä päiviä ja kovaa työtä.
Koska mielelläni viettäisin kaiken aikani merellä, parempaa työtä ei ole. Tämän takia tätä alaa on opiskeltu. Mahtava maanantai, olen niin onnellinen!
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Feelin' good!

Ahh.. pitkästä aikaa olen ollut vähän pidemmän aikaa hyvällä tuulella! Siihen on monia syitä.. mm. Kotona ollut hyvä olla kun mutsi ei ole ottanut kuppia kolmeen kuukauteen, hengannut kavereiden kanssa taas enemmän ja keskiviikkona 18v täyteen!

Vieläku tuo loskasade lakkaisi ja aurinko alkaisi paistaa, niin voisin sanoo että helvetin hyvin pyyhkii! Nautitaan tästä nyt niin kauan kun sitä kestää!

Eikä asiaa ainakaan huononna se, että tänä aamuna voitin pitkävedosta 200e! Tilin rahat moninkertaistuivat hetkessä!
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Kerrankin Lippupalvelun nettipuoli toimi nikottelematta ja sain hankittua liput niihin tapahtumiin mihin halusinkin. Todella harvoin toimii noin jouhevasti kuin äsken.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös