Onnellisuusketju

  • 1 295 017
  • 7 895

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
18 vuotta lasiin!

Nyt on loistofiilis, elämä muutenkin mennyt ihan hyvin raiteillaan viimeaikoina ja tänään lasiin 18vuotta!

Tää fiilis sais mun puolest kestää pitempäänkin!
 

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JussiK kirjoitti:
Nyt on loistofiilis, elämä muutenkin mennyt ihan hyvin raiteillaan viimeaikoina ja tänään lasiin 18vuotta!

Tää fiilis sais mun puolest kestää pitempäänkin!

Kyllä sä ehdit vielä monta kertaa tipahtaa pilvistä. Onnea joka tapauksessa.
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Aijai, Killersin ja Placebon keikoille kenttäliput hommattuna! Ja vielä kun kesällä näkee mm. Type O Negativen, Slayerin, Mastodonin ja The Flaming Lipsin, niin ei juuri paremmalta voisi tuleva kesä keikkojen osalta näyttää.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Työsopimus nyt sitten allekirjoitettu, eli työvaatteiden sovitus ja maanantaina paluu "arkeen".
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Huomenna viimeinen yo-koe, virkistysaiheinen Saksan-matka varattu huhtikuun alkuun ja kesätyöpaikka tulla rusahti tänään. Ei hullumpaa. On sen verran hyvä fiilis, että taidan sen kunniaksi suhauttaa pari olutta huomenna.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Pääsin kesäksi töihin kotikaupungissani toimivaan isoon pörssiyhtiöön. Duunit ei ole ihan alaani, mutta silti fiilis on todella hyvä. Ko. lafka rekrytoi tällä hetkellä todella ahkerasti ja muutama opiskelukaveri, joka on siellä aloittanut on nopeasti edennyt koulutusta vastaavaan ja vastuullsempaan tehtävään. Jalka on ns. oven välissä. Nyt vain hoidan tyylini mukaan hommat vitun hyvin niin kun paperit on kohta kourassa, saa hakea sitä parempaa tehtävää talon sisällä hyvällä omalla tunnolla.

VITTU JOO!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Badam Badam.

Olivat laittaneet mulle kuuden päivän loman pääsiäiseksi, vieläpä ilman minun myötävaikutustani.

Maistuu.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Töihin tarvitsee mennä seuraavan kerran kesäkuussa. Tuntuu uskomattomalta. Ihana loma, jonka olen kyllä myäs ansainnut.

Eilinen muutto sujui hyvin, vaikka kaaos oli vielä keskiviikkona hirveä. Oli hyvät apurit ja tavarat vaihtoivat paikkaa vauhdilla.

Piakkoin täytyy lähteä kohti juna-asemaa ja sitten iltapäivällä olen varmaan jo lentokentällä. Lento jännittää aika paljon, pelkäävä yksilö kun olen ja lennän ensimmäistä kertaa "yksin", mutta eiköhän tuo hyvin mene. Tärisen ja nieleskelen sitten vain. Kuitenkin sellainen positiivinen odotus.

Lennon jälkeen pääseekin sitten sen tärkeimmän halaukseen. On sitä yli kaksi kuukautta jo odotettukin!
 
Ihan hjuva fiilis tällä hetkellä. Sain uudet verhot ikkunaan. Ja digiboxin asennettua. Ja muutenkin kämppää vähän siivottua ja joitain asioita hoidettua. Joten mikäs tässä ollessa, taidan korkata lonkeron ja laiskotella loppuillan.
 

scholl

Jäsen
Itsekin olen onnellinen siitä että asunto on siivottu. Uusi siivooja oli aika hyvin onnistunut rekrytointi. Näin siistiä täällä ei taas olekaan ollut miesmuistiin.

Lisäksi pääsin ajelemaan tänään ekaa kertaa tänä keväänä katto auki ja muutenkin koko päivän elämä on hymyillyt. Enää iltaviihde voi pilata tämän päivän.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Kyllähän tuo 4kk tyttövauva vaan herättelee onnelisuuden tunnetta. Mikä sen mukavampaa, kuin katsella pirpanan touhuja ja jokelteluja...On kyllä tuonut aivan uusia fiiliksiä meikäläisen tunnetiloihin...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Perjantaina siivillä ja monella oluella. Lauantaina kotona monta olutta, sitten siipiä ja jokunen olut baarissa. Nyt on aika hyvä olo. Pää nollattu huolella, mieli mukava, siivet maistuvat vielä suussa ja sitä rataa. Näin ne viikonloput välillä käytetään todellakin hyödyksi.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viikon sisällä jokaisessa pelaamassani uhmapelissä on tullut voitto; Keno, Tulosveto (Ilves-Jokerit) ja Lotto. Ei isoja summia, mutta kuitenkin.

Kyllä, raha tekee minut onnelliseksi ja Mr. Burns on idolini.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Loistava työviikko takana ja kaapissa kylmää kaljaa. Välillä kuluu iloinen sihadus ja hymy levenee. Kasaria kehiin, sillä Cinderella soi. Illalla kunnolla heviä tarjolla sillä livenä ois Machine Men ja Dyecrest. Viereisessä paikassa samaan aikaan Peer Gunt, ois voinu PG olla vasta huomenna kuten sen pubin keikat yleensä..

Kunhan sai vielä pyykit konesta ja kusettas koiran niin sais keskittyä olennaiseen..

Nyt jääkaapille ja vaihtamaan Apulantaa koneeseen samalla keikalla..

Eli Mikkelissä loistava MJE!!
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
The Roots ja Sly and The Family Stone @ Pori Jazz!

Kylläpä tuli hyvä fiilis kun näki nuo esiintyjät.
 

scholl

Jäsen
Olen onnellinen, että olen kotona ja hengissä. Luulin usean tunnin ajan viime yönä aina välillä kun olin tajuissani, että kuolen. En tiedä olenko koskaan ollut niin humalassa ja oli todellinen horkkakin päällä, kun makasin maassa ilman takkia useamman tunnin. Kotiin pääseminen kesti varmaan nelisen tuntia. Vielä senkin jälkeen olin oksentanut kotona vessassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös