Onnellisuusketju

  • 1 295 329
  • 7 896

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
scholl kirjoitti:
Taitaa olla niin, että minkään muun joukkueen lippuja sinun ei olisi ollut niin helppo voittaa. Kysehän on nimittäin siitä, että Suomi on a) pieni väkiluvultaan ja b) omaa erittäin pienen määrän jalkapallofaneja.

Mistä muuten näkee onko tuossa arvonnassa voittanut vai ei? Itsekin muistaakseni ilmoittauduin.

Niinhän se taitaa olla. Joka tapauksessa tuli kertaheitolla rutkasti henkilökohtaista lisäpanosta karsintaotteluihin.

http://www.uefa.com/competitions/euro/organisation/ticketing/applicants.html
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Dream Theater - Chaos in Motion World Tour 2007/2008

European Tour - Fall 2007
All shows are Dream Theater headlining shows
with Special Guests: Symphony X and one more act TBA

Wed Sept 26th - Ice Hall - Helsinki, Finland
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen todellakin kone. Kurssit koulussa alkaa olla suoritettuna, ja tänään varmistui diplomityöpaikkakin Turusta. Tuntuu aivan epätodelliselta kun miettii juttuja taaksepäin. Homma meni todellakin niin kuin pitikin vaikka jälkikäteen tuntuu että pelasin aika kovaa peliä työpaikkojen kanssa. Työpaikka Tampereelta olisi ollut ns. varma nakki, mutta päätin koittaa onneani lähempänä synnyinseutuja. Kannatti todellakin. Odotan ihan täpinöissä töiden alkua.

Kalja auki.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Maalla on mukavaa.
Tänään meni yhdeksän tuntia mukavasti lähinnä leikkiessä kummitytön ja pikkusiskonsa kanssa, siinä ohessa myös ehti tarinoida heidän vanhempien kanssa.
Hurjan tomera tyttö, ikää ei vielä kahta vuottakaan ja puhetta tulee paljon, kummi tosin vääntyi pummiksi. Ensin hämmästyin kuin puki itse ulkovaatteet päälle ja tuli käsky: "pummi, ulos leikkii!"
Erinomaista vaihtelua tavalliseen elämääni.

Huomenaamulla bussimatkailemaan kotiseudulle, toivottavasti sielläkin on kivaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kerrankin on aihetta kirjoittaa tähän ketjuun, nimittäin Sepultura tulee ja räjäyttää pankin tämän vuoden DBTL:ssa! Refuse/Resist !!
 
Ollaan sitten onnellinen pienistä asioista. Vaikka ei viikonloppu mennyt kuten piti. On nyt kuitenkin hyvä ilma, ja kiva istua pihalla kylmän siiderin kera. Ja katsella kun kissat nauttii myöskin ulkoilmasta. Ja kohtahan alkaa Suomen pelikin. Huomenna luultavasti vituttaa, niinikään sää, mutta toivottavasti ei Suomen peli. Lisäksi eräs kaveri soitti, tuli ihan hyvä fiilis. Ja velipojat tulee jo ehkä huomenna tännepäin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Oonko mä nyt sitte onnellinen vai vaan hämmentynyt mutta tänään irtisanoin itseni duunista. Vielä ei ole oikein uponnut perille että muutaman viikon kuluttua on ihan uudet ympyrät mutta kai tää tästä. Enämpi onnellisen puolelle kyllä kallisutn kun parin-kolmen vuoden tuskailun jälkeen pääsee vihdoin tekemään sitä minkä osaa ja mistä tykkää.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
11,5 tunnin päästä starttaa bussi kohti Helsinki-Vantaata ja 16 tunnin kuluttua lento Malagaan. Kaks ja puoli viikkoa Andalucian lämpöä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hah. Kusti polki tänään tilaamani kamat kotiin, musaa ja paitoja. Haste the Dayn uusin lätty jyrisee nyt taustalla, kolme päivää vapaata töistä, lätkää tulee öin ja päivin, hyviä leffoja on tullut dvd:lle... kaikkea sitä onkin. Jes!
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ranska on ihan kiva maa, vaikka en osaa kieltä. Aika vaan kuluu pirun nopeasti, mutta onneksi on vielä muutama viikko! Viini maistuu herkulta, tapaa ihmisiä aivan eri puolilta maailmaa, aurinko hellii... Kivat juhlat äskenkin. Ei hullumpaa, vaikka välillä onkin kova ikävä kisumisua.

Mieskin on ihan ykkönen!
 

TML

Jäsen
Ollut kyllä niin hieno päivä että alta pois. Nukuin todella pitkään ja herättyäni söin ulkona aamupalan ja aurinko paistoi. Sen jälkeen pelailin vähän aikaa pokeria hyvällä menestyksellä kunnes olikin iltapäivän jalkapallo-pläjäyksen aika. Päivästä oli tulla todella musta mutta Gloru MU ei pettänyt tälläkään kertaa ja mestaruus on lähellä. Lisäksi otin vielä hyvät kyhnyt kun löin vetoa Manun voitosta Manun ollessa maalin tappiolla.
Sitten Canada voitti oman ottelunsa ja nyt saunan laitoin tulille ja samalla otan olutta. Pokeriakin pelasin taas ja homma toimi.
Nyt vähän aikaa mm-lätkää, sitten kymmeneltä änäriä ja yöllä taas lisää änäriä.

Hieno päivä!
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt olen onnelinen. Näin eilen ensimmäistä kertaa MM-95 koosteen (jos ei lueta mukaan viimeistä 12 vuotta), Hitsi, että se kuittaa kaikki 5-1 omissa kisoissa ja siitä hyviin tarkkailuasemiin häviöt. Vauhtia ja seinää päin.
 

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sir von Aulis kirjoitti:
Nyt alkaa asiat olla sillä mallilla et voin väittää olevani suht onnellinen. Edes juuri alkanut 15h yövuoro ei harmita=) Kiitoksia voisin jakaa suht monelle taholle, mutta erityisesti yksi ihminen "aiheuttaa" tätä onnellisuutta=)

Onnea vaan, hyvä, että toisilla menee hyvin. Itselleni käsite "onnellisuus" on tällä hetkellä täysin vieras; olen tullut petetyksi ja jätetyksi erittäin törkeällä tavalla. Että hauskaa vappua vaan minulle.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
- erittäin hyvän ystäväni varpajaiset
- eräs erittäin tärkeä ihminen sai haluamansa kk paikan
- oma projekti sai suullisen varmistuksen
- vappu
- olen terve
- Petri Kontiola
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Rosoh kirjoitti:
- olen terve
- Petri Kontiola

Hä?

Mä olen nyt melko onnellinen siihen nähden, että vielä vajaa pari kuukautta sitten nainen teki mulle melko vittumaisesti. No toki nykyinen onnen tunne johtuu siitä, että uusi nainen löytyi jo elämään joka on sinänsä vähän jopa absurdin oloista, kun mä en yleensä kovin helposti ihmisiin ihastu. Tenttiviikkojen jälkeen olisi viisi päivää laatuaikaa Turussa neidin luona. Voi jeesus, että on vähän enemmän kuin vähän odottava fiilis.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
avatar kirjoitti:

No, aina ei viitsi hehkuttaa sitä että on terve.
Mutta usein sitä unohtaa että kuinka pienestä asiat voivat olla kiinni että istuisi rullatuolissa tai jahtaisi kärpäsiä pyöreässä huoneessa.

Kontiola: Suomen seuraava ykkös-sena.
Tätä menoa haastaa Sakun ja OJ:n Vancouverissa.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Mitähän tuota keksisi? Onhan noita olemattomampiakin syitä kuin tämä...

Voin kirjoittaa Valioliiga 2007-2008 -ketjuun. Ja nimenomaan sellaisen joukkueen kannattajana, jonka suosikki pelaa sillä sarjatasolla.

Eli pienestä ne on ilot revittävä. :-)
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Rosoh kirjoitti:
No, aina ei viitsi hehkuttaa sitä että on terve.
Kontiola: Suomen seuraava ykkös-sena.

Joo, mun paskaa mukahauskaahuumorintajua taas.

Terveys on asia, mistä pitää aina olla onnellinen ja itse olen myös todella kiitollinen siitä, että en ole viettänyt koskaan päivääkään sairaalassa. Koska mulla on ystäviä ja sukulaisia, ketkä ovat viettäneet minunkin puolestani.

nimim. Siskon avomies odottaa sydämensiirtoa ja elinajan odotus seuraavat 12 vuotta on, että 50% on vielä hengissä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Perheonnea

Nyt meitä on neljä. Meinaa perheenlisäyksen seurauksena hankimme alkuviikosta keeshond-rotuisen koiran meidän aiemman mittelspitzin lisäksi. Samaa "sarjaa" molemmat, koska ko. pystykorvasarjaan kuuluu viitisen kappaletta hännänheiluttajia.

Vauva kasvaa ja puree minkä kerkeää. Mukavaa tollanen söpö karvapallo!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tasan vuosi kulunut ilman ensimmäistäkään pisaraa alkoholia!

Pitää kai olla onnellinen saavutuksesta, vaikka tekisikin mieli vetää hirveet hanurit harteille.
 

scholl

Jäsen
Aurinko, orastava ruskettuminen, loistavia katalonialaisia naisia ja muutenkin hyvä meininki. Hyvää ruokaa ja monia kymmeniä hyviä juomia per päivä. Loistava meno. La iltana meni muuten todella kovaa. Ihme että sain jurrissa ostettua vielä futislipunkin la caixasta aamuyöstä, koska seuraava tapaaminen itseni kanssa oli herääminen kylpyammeesta ja siitä sitten nukkumaan. Perkele, että oli kova meno monissa tutuissa ja vähemmän tutuissa baareissa. Mimmit luonnollisesti lämpesivät schollin tanssimiselle ja viinanveto/görssinvetomeiningille. Tuli seottua onnellisesti ja pidettyä todella hauskaa. Onneksi ulkkarijengiäkin oli suht vähän. Suurin osa paikallisia.

p.s. huomenna sataa
 

Aurora

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mukava fiilis. Perinteinen opiskelijavappu, oli kiva bilettää kaltaisessaan seurassa ja tehdä ne "pakolliset" vappukuviot. Viime vappu menikin töissä. Aurinko paistoi ja nyt on upea täysikuu. Musiikki oli jatkoilla yhtä huonoa kuin aina, mutta onnistuu se tanssiminen niinkin. Nyt on sopiva, iloinen humala. Pistin kotiin tultua pasteijat uuniin, kun en jaksanut hesellä jonottaa. Nyt hetki hereillä vielä ja sitten sänky kutsuu. Huomenna voi sitten laiskotella koko päivän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös