Onnellisuusketju

  • 1 294 927
  • 7 895

Vee_-

Jäsen
Luulin, että koulu alkaa 2.1., mutta se alkaakin vasta 3. päivä! Vuodenalku on pelastettu!! Sama juttu oli loman alkamisen kanssa, luulin että alkaa keskiviikkona, mutta alkoikin jo tiistaina. Mutta kyllä mulle pari lisäpäivää kelpaa..
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Vee_- kirjoitti:
Luulin, että koulu alkaa 2.1., mutta se alkaakin vasta 3. päivä! Vuodenalku on pelastettu!! Sama juttu oli loman alkamisen kanssa, luulin että alkaa keskiviikkona, mutta alkoikin jo tiistaina. Mutta kyllä mulle pari lisäpäivää kelpaa..

Onnea, tällä alkaa noin 5 tunnin kuluttua. Ja äsken meni viimeinen pullo korjaussarjasta. Jotenkin kuitenkin tuntuu, että en mene kouluun niin siksi viesti tänne:)
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Sniper kirjoitti:
Sain eilen illalla niin mahtavan orgasmin, että kihelmöi koko kropassa vieläkin hyvän olon tunnetta.

Ei kai miehelle mitään onnellisempaa voi sattuakaan?

Voi, ja käden lisäksi vielä jopa naisenkin kanssa. :)

Koulu jatkuu 8.päivä, joten mikäs tässä, ehtii unirytmin palauttamaan normaaliksi. Ja töitäkin ilmeisesti riittäisi siinä ohella.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Todella loistava vuodenvaihde alkaen aatto aamusta jatkuen eiliseen iltaan.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Vee_- kirjoitti:
Luulin, että koulu alkaa 2.1., mutta se alkaakin vasta 3. päivä!
Minun nykyinen työnantajani on se kaikista työnantajista pahamaineisin - US Government. Juuri uudenvuoden vapaiden alla perjantaina tuli tieto, että hiljattain menehtyneen ex-presidentti Gerald Fordin muistoa kunnioitetaan pitämällä tiistaina 2.1. kaikki valtion laitokset suljettuina. Niinpä minäkin palaan sorvin ääreen siriuslaisten raatoja leikkelemään vasta keskiviikkona. Ei vituta.

EDIT. JAPA-ketjusta huomasin, että nimim. Vee_- käy kouluaan amerikoissa, eli ilmeisesti myös sinun lomasi piteneminen johtuu G.F.:n poismenosta.
 
Viimeksi muokattu:

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Loma loppui tänään, mutta ihan kiva oli tulla töihinkin.

Varsinainen ilonaihe kuitenkin on se, että ostin todella nätin kashmirkankaisen takin. Kyllä shoppaaminen on sitten kivaa!
 

qhangas

Jäsen
Suosikkijoukkue
I F K
1950euroa pitkävedosta. Hymyilyttämään pistää.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Jeh, kesäduuni varmistui!
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
473 euroa ja risat euron panoksella pitkävedosta.


Hymyilyttää aika perkeleesti :)
 

Wolves

Jäsen
...moni suhde on pilattu lupauksella avioliitosta

...onnittelut Veli Redravelle kihlauksen johdosta...
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Tiedän, että joku varmasti vielä vittuilee tästä ihan vaan vaikka siks, että mikäänhän ei ole varmaa ennen kuin se on varmaa, mutta meikäpoika saa tänään naista ensimmäistä kertaa miltei vuoteen. Hajotkaa siihen. :D
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
avatar kirjoitti:
Tiedän, että joku varmasti vielä vittuilee tästä ihan vaan vaikka siks, että mikäänhän ei ole varmaa ennen kuin se on varmaa, mutta meikäpoika saa tänään naista ensimmäistä kertaa miltei vuoteen. Hajotkaa siihen. :D

Kannattaa ottaa sitten juhlan kunniaksi muutama pullollinen ennen. Ja oikein pohjanmaan kautta...

Että silleen...
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
wilco kirjoitti:
Kannattaa ottaa sitten juhlan kunniaksi muutama pullollinen ennen. Ja oikein pohjanmaan kautta...

Teetä ajattelin juoda kun vähän flunssaa on pukannut pitkin viikkoa vaikka onneksi on loppumaisillaan jo. En onneksi tarvitse enää alkoholia rohkaisuksi. :D
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
avatar kirjoitti:
Tiedän, että joku varmasti vielä vittuilee tästä ihan vaan vaikka siks, että mikäänhän ei ole varmaa ennen kuin se on varmaa, mutta meikäpoika saa tänään naista ensimmäistä kertaa miltei vuoteen. Hajotkaa siihen. :D
Mitkäs ne on prostituoitujen taksat nykyään?
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viikonloppu taas edessä ja huomenna kauan odotettu Hämeenlinnan fanimatka. Hyvät fiilikset. Pokerikin sujui ja voiton puolelle jäätiin.
 

puhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
hpk/cocks
oma koti

kyllä olen kännissä ja syystä..... meidän tarjous omakotitalosta hyväksyttiin tänään pienen hieromisen jälkeen ja olo on aika upea kun tietää pääsevänsä ensimmäiseen omaan kotiin tänä talvena... tai niin omasta niin tiedä pankkihan sen periaatteessa omistaa..... mutta silti!!!


ps. aamulla krapulaketjuun...
 

Favor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Edmonton Oilers.
Sain pari päivää sitten kioskilla vetoa tehdessäni vaihtorahana J. V. Snellmanin 2 euron juhlarahan. Mahtaa vituttaa sitä jonka sen oli sinne kassaan kilauttanut. No, tärkeintä että minä olen tyytyväinen.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Suututin TV:stä tutun Joe Roganin. Nettisodat ovat ihania...
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Viikonlopun ennuste toteutui, mutta se ei ole vielä mikään elämää mullistava juttu. On sitä joskus ennenkin naista saatu, mutta nyt tosiaan seurustelen vakavasti ja vieläpä erittäin fiksun ja nätin naisen kanssa, joka on minua pari vuotta nuorempi ja on vakituisessa duunissa ja viitsii vielä katsella tällaista miltei aikuisopiskelijaa näillä näkymin yli vuoden päivät ennen kuin valmistun. Mitä muuta voisi enää elämältä vaatia. Ai niin no kesäduunin. Nyt ei voi valittaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
-Niks- kirjoitti:
Kerro lisää?

Roganin omalla palstalla (forums.joerogan.net) on iso lauma persettä nuolevia moderaattoreita, osa Joen henkilökohtaisa kamuja, jotka leikkivät internet tough guyta "kovistellen" uudempia kasvoja, osa heistä on itsekin stand up-uraa yrittäviä kavereita...Joen oma ura on myös laskusuunnassa ja olen englantilaisen kamuni kanssa hiukan pommittanut miestä photoshopeilla ja kyselyllä uran lähtemättömyydestä uuteen nousuun, ja ihan kaikella tupeen käytöstä homosteluun.

Nooh, nyt en ollut kirjoitellut sinne pitkään aikaan jonkun nysvän editoitua asetuksiani notta surffailu oli pirun hankalaa...kyselin josko homma viitsisi taas toimia ja sain jotain ihme elvistelyä taas vastaukseksi ylläpidolta. Postitin sitten muutaman valitun homahtavan kuvan jonka jannut olivat aikanaan itse pistäneet nettiin. Pojat ajautuivat paniikkiin, Joe avuksi, kehiin photoshopattu kuva jossa Joeta paremmin menestyvä koomikko panee häntä perseeseen, ja johan joutui ulos foorumilta, foorumin "keharialueelle" jossa avatariksi on pistetty penis, he "pistävät porukkaa kuriin", etenkin jos joku on heitä hauskempi.

Eix oo jännää tämä nettielämä, this is life, ihan oikea amerikanjulkkis ja tv-kasvo suuttuu suomalaisen seminörtin ja hänen englantilaisen kamunsa ketjuista? Hahahha...

VIVA LA POPGEAR!!!

http://i77.photobucket.com/albums/j55/flappo/ROGANTHELOSER.jpg

Seuravaaksi siellä luvassa paljastuksia mode-nimimerkistä "Rancid Turtle" joka hakkaa kännissä tyttökaveriaan...'ave you gone raving mad?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös