Onnellisuusketju

  • 1 299 784
  • 7 883

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Treffit erittäin mielenkiintoisen miehen kanssa tiedossa torstaina. Katsotaan sitten perjantaina, onko aihetta kirjoittaa tänne jatkossakin vai siirrynkö vitutusketjun puolelle. Nyt on mukava odottava olotila ja pikku perhoset vatsassa...

Aurinkokin paistaa!
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Olen nyt sitten tuplatäti, sisko kasvatti perheensä naisvaltaa synnyttämällä tänään toisen tyttären.

Taidan lintsata huomenna töistä ja piipahtaa naistenklinikalla.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ei haeta enää solistia.

Minulle tapahtuu hienoja asioita. On suuri ilo ja kunnia että eräs kaverini morsioineen on pyytänyt minua laulamaan heidän häihinsä ensi vuonna.

Eikä siinä vielä kaikki!

Olettaa nimittäin sopii että siten rokkiurani lähtee taas oikein vauhdilla käyntiin.

Selkeää on että koska kamu tuntee Dallasin Turenkilaiset NHL-kiekkoilijat, he mahdollisesti ovat myös hääjuhlissa, tai ainakin saman jengin muut jannut.

Sehän tarkoittaa sitä että Dallas Starsin eli Dallasin Turenkilaisten turenkilaiset kuulevat asiasta.

Sehän tarkoittaa sitä että ensi talven kiekkokauden alettua pojat rientävät innoissaan punttisalille/pukukoppiin kertomaan Niinimaan Janelle huisaa tarinaa jääkarhusta joka hoilasi hääpileissä kerrassaan upeasti.

Sehän tarkoittaa sitä että Janne avaa suunsa Metallican poitsujen, lukuunottamatta James Hetfieldiä joka on baarireissun sijaan jäänyt kotiinsa möksäämään, kuullen ja suosittelee tätä samaista sälliä tuolle ko. keulahahmon vakanssille.

Orkele - minusta tulee Metallican uusi solisti!
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Golden AWe kirjoitti:
Orkele - minusta tulee Metallican uusi solisti!

Onnittelut. Tuletteko tekemään meille yksityiskeikan, sanotaan vaikka uudeksi vuodeksi 2008, kun olet sitten päässyt uuten hommaan sisälle ja oppinut biisien sanat? Tarjoan keskiolutta, perunasalaattia ja nakkeja.

Kiv mii fjyyl, kiv mii faiör, kiv mii täts vot ai disaiör...

Asiasta peltikattoon. Turkuun on tullut kesä - lämpötila ollut jo kahtena peräkkäisenä päivänä 15 astetta. Ja sekös antaa aihetta onnellisuuteen.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Kolmas kerta fillarilla töihin tällä viikolla (16 km/sivu). Matkantekoa lämmitti aurinko sekä Children Of Bodom (Are you dead yet?)
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Nostradamus katsoo palloonsa

Alamummo kirjoitti:
Hyvät treffit eilen - hottia oli.

Niin, eli loppukesällä rivarinpätkä, syksyllä kultainen noutaja, ennen joulua taloon tulee farmari-corolla ja ensi suvena häät.

Ohjesäännönmukaisen ajan jälkeen syntyy tyttö ja poika. Mummoloissa käydään vuoron perään ja kesällä Puuhamaassa.

Viikolla syödään makaroonia ja kanaa, mutta viikonloppuisin punaista lihaa tahi kalaa. Juhlapäivinä korkataan vinkku.

Näin se homma tulee siis toimimaan. Mitään komeita tummia miehiä, tahi muita kohtalokkaita syöjättäriä ei ole näköpiirissä. Viitteitä virtsankarkailuun ja kaljuutumiseen sitä vastoin on.

Täältä tähän
 

TML

Jäsen
ervatsalo kirjoitti:
Niin, eli loppukesällä rivarinpätkä, syksyllä kultainen noutaja, ennen joulua taloon tulee farmari-corolla ja ensi suvena häät.

Ohjesäännönmukaisen ajan jälkeen syntyy tyttö ja poika. Mummoloissa käydään vuoron perään ja kesällä Puuhamaassa.

Viikolla syödään makaroonia ja kanaa, mutta viikonloppuisin punaista lihaa tahi kalaa. Juhlapäivinä korkataan vinkku.

Älä unohda että ensi viikolla käydään anopin luona katselemassa lapsuus-kuvia.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Myös aiemmin lempinimellä tunnettu puolisokokelas muuttuu puheissa ristimänimellä kutsuttavaksi - esim. entinen "Erva" tai "TeMuLi" voisi muuttua johonkin ristimänimeen kuten "Stig-Olaf", oli se sitten kuinka epäkäytännöllinen tahansa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Etuliite

Golden AWe kirjoitti:
Myös aiemmin lempinimellä tunnettu puolisokokelas muuttuu puheissa ristimänimellä kutsuttavaksi....

Niin, ja sitten sen etunimen eteen tulee naispuoleisten keskinäisissä keskusteluissa sana "meidän."

Eli siis vaikkapa: "Meidän Stig-Olafihan kattoi pöydän." Tahi " Kyllä meidän Stig-Olaf ostaa minulle tamppooneja."

Täältä tähän
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Onnittelu irGGu!!!
Tätinä olo on huikeeta!
t. tuplatäti
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Perusperunafarmarin tyylin ranskiksilla:

- Lasten hyvät todistukset
- Erittäin raskas, opettavainen, työrupeama jäi taakse (hyvin arvosanoin)
- Metallica 13.6.
- Kypros 19.6. ->
- Ihmissuhteet


Siinähän ne tärkeimmät.
 

X-Hearted

Jäsen
Elämä hymyilee, kukoistaa...

Tänään täytän siis vuosia. Neljännesvuosisata on mittarissa ja tuntunee melkoisesti siltä, että kohti kolmenkympin kriisejä ollaan menossa jo todella vauhdikkaasti.

Mutta ei se mitään, sillä elämä on tällä erää raiteillaan; perhe-elämä pitää mielen virkeänä, työt sujuvat ilman ulkoisia häiriötekijöitä ja harrastuksetkin jouduttavat fyysisiä sekä henkisiä ominaisuuksia melkoisesti eteenpäin eli minkäänlaisia psykologisia ongelmaryhmiä ei mielessäni tällä erää ole.

Eikä tule.

Vapaa-ajan ongelmia ei siis tällä hetkellä millään tavalla ilmene - ja se näkyy viime aikojen viestihistoriastani. Ei ole montaa viestiä tullut kesäkuussa. Olkoonkin, että eriäviä ajatuksia monista asioista, varsinkin jääkiekosta, olisi varmasti melkoisen radikaalisestikin, mutta aika ei tahdo enää riittää väittelemään tai kertomaan Teille arvon palstalaisille lätkän totuuksia ja/tai saloja.

Tänne käytetty aika on kuitenkin aina perheeltä pois ja sitä en missään tapauksessa halua.

Kirjoitellaan kun joudetaan. Jatkakaa, olkaa hyvät!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
ervatsalo kirjoitti:
Niin, eli loppukesällä rivarinpätkä, syksyllä kultainen noutaja, ennen joulua taloon tulee farmari-corolla ja ensi suvena häät.

Ohjesäännönmukaisen ajan jälkeen syntyy tyttö ja poika. Mummoloissa käydään vuoron perään ja kesällä Puuhamaassa.

Viikolla syödään makaroonia ja kanaa, mutta viikonloppuisin punaista lihaa tahi kalaa. Juhlapäivinä korkataan vinkku.

Näin se homma tulee siis toimimaan. Mitään komeita tummia miehiä, tahi muita kohtalokkaita syöjättäriä ei ole näköpiirissä. Viitteitä virtsankarkailuun ja kaljuutumiseen sitä vastoin on.

Täältä tähän

Hyi kauheeta, mikä tulevaisuus. Parasta lopettaa treffailu tähän.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Trinidad&Tobaco!

Näpäytti Sveduja futiksessa. Alivoimasta huolimatta!
 

Jämerä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Oranje
Meikku kirjoitti:
Trinidad&Tobaco!

Näpäytti Sveduja futiksessa. Alivoimasta huolimatta!
Jep vahingonilo on tässä tapauksessa paras ilo. Niin usein ovat meille juottaneet karvasta kalkkia, että on swedujenkin jo aika muistella miltä tuntuu ''hävitä''.
 

miskaa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sabres
Kävin tuossa anttilassa iltapäivällä katselemassa Creativen zeniä(sitä 30gb mallia, jossa myös divx/xvid -tuki). Hinta hirvitti(329€), mutta päätin kuitenkin jo aikaisemmin, että jos laitetta löytyy niin ostan sen. Sain myyjältä hieman alennusta, koska soittimen + 30€uroa maksavan webcamin yhteishinnaksi muodostui 85,90 =D

Ilmeisesti joku kämmännyt pahasti viivakoodien kanssa tms. ja myyjillä ei tunnetusti ole ammattitaitoa tietää, että 30gb:n kannettava multimediasoitin EI VAAN voi maksaa viittäkymppiä... vaan enemmän...

Minähän en asiaa huomannut(kjeh), vaan maksoin kiltisti kortilla ja kivalta tuo melkein 300euron alennus tuntui ;)
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
miskaa78 kirjoitti:
Kävin tuossa anttilassa iltapäivällä katselemassa Creativen zeniä(sitä 30gb mallia, jossa myös divx/xvid -tuki). Hinta hirvitti(329€), mutta päätin kuitenkin jo aikaisemmin, että jos laitetta löytyy niin ostan sen. Sain myyjältä hieman alennusta, koska soittimen + 30€uroa maksavan webcamin yhteishinnaksi muodostui 85,90 =D

Ilmeisesti joku kämmännyt pahasti viivakoodien kanssa tms. ja myyjillä ei tunnetusti ole ammattitaitoa tietää, että 30gb:n kannettava multimediasoitin EI VAAN voi maksaa viittäkymppiä... vaan enemmän...

Minähän en asiaa huomannut(kjeh), vaan maksoin kiltisti kortilla ja kivalta tuo melkein 300euron alennus tuntui ;)

Voi juma! Tuo on jo aika once in a lifetime tapahtuma. Onnea! Nämä tilaisuudethan pitää tietenkin käyttää hyväksi, eikä alkaa nynnyilemään myyjälle mitään että, "anteeks onks toi hinta väärin?".

Itseäni hymyilyttää lähes koko huomisen kestävä (työ alkaa 23.00) vapaa-aika ja se, että tiistaiaamuna alkaa neljän päivän vapaa. Ilmojakin luvattu. Toivottavasti Otaniemen ostarilla on olut tarjouksessa :)
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Alonso voitti ja kasvatti etumatkaa Schumiin. Tietysti kaiken olisi kruunannut Schumin keskeyttäminen, josta olisin saanut äärettömän tyydytyksen tunteen, mutta kyllä tämäkin kelpaa.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Blackie kirjoitti:
Alonso voitti ja kasvatti etumatkaa Schumiin. Tietysti kaiken olisi kruunannut Schumin keskeyttäminen, josta olisin saanut äärettömän tyydytyksen tunteen, mutta kyllä tämäkin kelpaa.

Itse olen varsin onnellinen kun Der Meister kyykytti Räikköstä jälleen kerran. Vinkuintiaani ei pärjää sitten millään kun saksalainen kyykyttää.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Speedye kirjoitti:
Itse olen varsin onnellinen kun Der Meister kyykytti Räikköstä jälleen kerran. Vinkuintiaani ei pärjää sitten millään kun saksalainen kyykyttää.
Minulle se on oikeastaan se ja sama, kuinka Räikkönen pärjää. Mulle tärkeintä formuloissa on Schumin epäonni ja ajovirheet. Olen edelleen äärettömän tyytyväinen, että Alonso veti lisää kaulaa Schumiin mestaruustaistossa. Taidanpa korkata oluen Alonson kunniaksi.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Speedye kirjoitti:
Itse olen varsin onnellinen kun Der Meister kyykytti Räikköstä jälleen kerran. Vinkuintiaani ei pärjää sitten millään kun saksalainen kyykyttää.
Kerrotko nyt tämän tapahtumaketjun jolla Räikköstä kyykytettiin? Maksettiinko Mäkkärin varikkomiehille, koska Schumi ei ainakaan kakkossijansa eteen mitn tehnyt.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
pelikielto kirjoitti:
Kerrotko nyt tämän tapahtumaketjun jolla Räikköstä kyykytettiin? Maksettiinko Mäkkärin varikkomiehille, koska Schumi ei ainakaan kakkossijansa eteen mitn tehnyt.

En tiedä katsoitko samaa kisaa kun minä. Schumin kierrosaika silloin kun Räikkönen oli varikolla oli huippuluokkaa täydellä tankilla. Eli Schumin nopea kierros tuohon väliin varmisti kakkostila. Eli otahan selvää faktoista poju.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös